Eerst drie zijn best leuk ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik volg tennis, voetbal, darten, wielrennen.
Ik volg voetbal, honkball en NFL.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voetbal, wielrennen en schaatsen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij winterspelen heb ik ook alles gekekenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op OS kijk ik wel alles trouwens, op wielrennen na want die sport slaat nergens op.
Jij kijkt zeker alleen voetbal?quote:
Dan heb je zeker Sjinkie Knegt gemist. Dat is wel een baas hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij winterspelen heb ik ook alles gekeken
Paupersaai allemaal.
Dauphine zondag, genot.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen voetbal?
Arme ziel.
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij winterspelen heb ik ook alles gekeken
Paupersaai allemaal.
Is best knap. Dressuur zie ik alleen de zin echt niet van in, maar dat heb ik ook bij So you think you can dance.quote:
had toen niks te doen hele dagquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.
Zomerspelen zijn veel toffer.
Is western rijden nog een stuk cooler.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is best knap. Dressuur zie ik alleen de zin echt niet van in, maar dat heb ik ook bij So you think you can dance.
Stijn ookquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik grotendeels aan me voorbij laten gaan.
Zomerspelen zijn veel toffer.
Watquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:37 schreef Insomnia_ het volgende:
weet nog wel dat polen schaatsmatch ging killen zo'n man
dik juichen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |