Zag een update in de appstorequote:
zolang ik mijn wel verdiende matches hou kan het me allemaal geen bal schelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:50 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik vermoed het laatste.
Update is echt heel erg slecht. Tinder is sneller. Yeah rightIk klik op mijn chats en hij springt tot 3x toe terug naar het swipe venster zonder dat ik iets doe.
Valt me van je tegen. Moet ik echt die schop komen geven? Hup, de deur uitquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Lig nog steeds languit in mijn hardloopkleding te mokken![]()
Oké nee nu ga ik echt.
Of niet
Meh.
Reedsquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Valt me van je tegen. Moet ik echt die schop komen geven? Hup, de deur uit
Was bij mij altijd al zo (IOS)quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Hele andere lay-out opeens.
En afstand kan nu tot 160 km?
fuck yeah!quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Hele andere lay-out opeens.
En afstand kan nu tot 160 km?
Das toch gewoon blokkeren of niet?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, match opheffen functie. Dat is wel chill.
Dat zijn toch vooral extra foto's die je tijdelijk laat zien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:09 schreef Basxt het volgende:
Hmm. wel leuk gedaan opzich dat momenten. Zolang het niet kwaad willig in beeldkomt vindt ik het OK
ja zoals snapchat ja. 24 uur. gewoon genakt dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch vooral extra foto's die je tijdelijk laat zien?
Volgends mij wel. Zie geen blokkeren optie meer iigquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das toch gewoon blokkeren of niet?
quote:
ik swipe altijd.veel snellerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
wel super irritant dat het kruisje en hartje nu mini zijn
Je kan mij gewoon dmen hier hoor mocht je me wegswipen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en dan maak je ook veel sneller de fout om iemand die knap bleek te zijn weg te swipen
geen idee hoe je eruit zietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan mij gewoon dmen hier hoor mocht je me wegswipen.
Ik wel gelukkig.quote:
Ik dacht dat alle fokmods zolderkamernerds waren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:03 schreef kanovinnie het volgende:
US / Sportieve Fok!kers #5
Zo dus. Als ik mijn dirty face opzet.
Jonguh moet je stompen? Ben gewoon wezen kamperen. In een tipi. Wel veilig met andere FOK!kersquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle fokmods zolderkamernerds waren.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jonguh moet je stompen? Ben gewoon wezen kamperen. In een tipi. Wel veilig met andere FOK!kers
[ afbeelding ]
Voor hen die denken, huhuhuh wat een ruime flubberbroek, ben van 90-92 naar 78-80 gegaan.![]()
Ben je met fax wezen kamperen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jonguh moet je stompen? Ben gewoon wezen kamperen. In een tipi. Wel veilig met andere FOK!kers
[ afbeelding ]
Voor hen die denken, huhuhuh wat een ruime flubberbroek, ben van 90-92 naar 78-80 gegaan.![]()
quote:
Ja, faxie. Of zit hij daar niet op die foto?quote:
Ja kom net van haar terug!quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Bij haar thuis? Hoe lang contact?
Good busy.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ja kom net van haar terug!
-24 uurze gaf haar adres dus eerst even een en ander opgezocht of het wel echt was!
Leuke avond gehad! Wat gedronken op haar studenten kamertje daarna het bed, bank en tafel van dichtbij bekeken..
Goed van je dat je nuchter genoeg bleef 't adres op te zoeken dan, denk dat velen overenthousiast geweest zouden zijn en die optie dus achterwege zouden laten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
-24 uurze gaf haar adres dus eerst even een en ander opgezocht of het wel echt was!
Leuke avond gehad! Wat gedronken op haar studenten kamertje daarna het bed, bank en tafel van dichtbij bekeken..
nee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, faxie. Of zit hij daar niet op die foto?
Alleen zichtbaar voor jezelf zettenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:26 schreef Gh0stface het volgende:
Weet iemand hoe je een foto vanaf je mobiel dat niet met je facebook te maken heeft naar tinder kan uploaden? Ik heb gehoord dat het kan maar die optie kan ik toch echt niet vinden -_-''
Vrouwen die initiatief tonenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:45 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
quote:
Je hebt punk?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:23 schreef LeaderRoel het volgende:
Sinds ik een nieuw kapsel heb heb ik ook ineens meer matches valt me op
Omdat je niet bij iedereen wilt slapen waar je seks mee hebt? Das iig mijn ervaring.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Kutmanager het volgende:
Waarom ben je eigenlijk niet gewoon bij die meid gebleven stink ui?
Geen idee eigenlijk.. Nog geen contact gezocht ofzo.. Ik denk gewoon voor 1 keer!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
Het is mij binnen 24 uur nog niet gelukt![]()
Was/is het een ONS of voor vaker?
Slapen doe ik niet. Gewoon even chillen na de sex en dan lekker naar huis eigen bed in!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Kutmanager het volgende:
Waarom ben je eigenlijk niet gewoon bij die meid gebleven stink ui?
Niet zo geslaagd dat je nog een keer wilt of iets anders?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Nog geen contact gezocht ofzo.. Ik denk gewoon voor 1 keer!
En dan heerlijk slapenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:13 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Slapen doe ik niet. Gewoon even chillen na de sex en dan lekker naar huis eigen bed in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |