Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Mwah, FOK! is ook weer niet zo erg hoor. Genoeg mensen met een relatie. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar ik denk niet dat het gemiddelde op FOK! zo hoog ligt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:16 schreef habitue het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit. Yats heeft zich toch in korte tijd omhoog gewerkt tot Fok bekendheid. En dat terwijl hij slechts anderhalf jaar droog staat, wat nog minder is dan het gemiddelde op FOK gok ik.
Post was ook niet geheel serieus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, FOK! is ook weer niet zo erg hoor. Genoeg mensen met een relatie. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar ik denk niet dat het gemiddelde op FOK! zo hoog ligt.
Gewoon lisszle hosselen noob.quote:
Dat is old-school.quote:
En vladje die op utrecht cs achter de duiven aan ging rennenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Beste meet ooit met PUB SC meegemaakt. Geen idee wie er bij waren. Van merel92, renee weet ik het zeker, met hun reed ik mee. Nijnja gooide me een blauw oog met een ijsbal en ik sliep bij swarmahoer. Meer weet ik niet echt meer.
Dat was duidelijk een andere meet. Ik weet wel nog dat vladi ging vechten met de toenmalige vriend van dat meiske uit Rotterdam die diezelfde avond na ongeveer een half uur al aan het kotsen was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
En vladje die op utrecht cs achter de duiven aan ging rennen
Ik ben bewust en intentioneel bezig om zijn record te breken. Dat valt nog niet mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:16 schreef habitue het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit. Yats heeft zich toch in korte tijd omhoog gewerkt tot Fok bekendheid. En dat terwijl hij slechts anderhalf jaar droog staat, wat nog minder is dan het gemiddelde op FOK gok ik.
Aaaahquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een andere meet. Ik weet wel nog dat vladi ging vechten met de toenmalige vriend van dat meiske uit Rotterdam die diezelfde avond na ongeveer een half uur al aan het kotsen was.![]()
Ravi?
Zou ik ook zeggen als het niet wilt lukken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:25 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik ben bewust en intentioneel bezig om zijn record te breken. Dat valt nog niet mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als het niet wilt lukken.
Iedere keer word ik weer verleid door zo'n kut.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef habitue het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je denkt oef die is lekker, en dat je zo die foto swypt voor de volgende foto, maar dan next je per ongeluk omdat die nog niet in fotoview zit.![]()
![]()
Er zijn meer kerels. Alle kerels liken je. Zoiets?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg überhaupt geen mensen die mij niet eerst geliked hebben
Geen idee hoe dat zit
Ik heb een Canadesequote:Op donderdag 5 juni 2014 09:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Is het mogelijk om Engelse matches te krijgen?
Is ze lekker?quote:
Ik was er ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Beste meet ooit met PUB SC meegemaakt. Geen idee wie er bij waren. Van merel92, renee weet ik het zeker, met hun reed ik mee. Nijnja gooide me een blauw oog met een ijsbal en ik sliep bij swarmahoer. Meer weet ik niet echt meer.
Ga op OK cupid, stikt van exchange students en buitenlandse au pairs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Is ze lekker?
Maar ik wil Engelse matches. Dan kan ik mijn Engels verbeteren en tinderen tegelijk.
Toen in Nijmegen?quote:
Zekerquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Is ze lekker?
Maar ik wil Engelse matches. Dan kan ik mijn Engels verbeteren en tinderen tegelijk.
Spelfouten-galore inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:20 schreef habitue het volgende:
Sowieso vraag ik me erg af in hoeverre je je taal kunt verbeteren op fucking tinder.
Ik heb nog foto's van een mw2 SC meet van een paar jaar terug waar ik met m'n stomdronken kop bloemen sta te plukken voor de vriendin van de gastheer ofzo in een of ander plantsoentje in Tilburg en nog een foto van dezelfde avond waarop we met 5 man 30 euro kip staan weg te zetten omdat een of andere mongool de hele overgebleven pot aan kip had gespendeerd bij een goedkope turk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
mooie zinquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van een mw2 SC meet van een paar jaar terug waar ik met m'n stomdronken kop bloemen sta te plukken voor de vriendin van de gastheer ofzo in een of ander plantsoentje in Tilburg en nog een foto van dezelfde avond waarop we met 5 man 30 euro kip staan weg te zetten omdat een of andere mongool de hele overgebleven pot aan kip had gespendeerd bij een goedkope turk.Waren echt 100 vleugeltjes en pootjes ofzo.
Sommige meets.
Maak het me dan ook niet zo makkelijkquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:07 schreef Stink-ui het volgende:
Zo goede morgen! Had ze nou toch de lapo die muts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je zelf gebeuren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:36 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Iedere keer word ik weer verleid door zo'n kut.Of je hebt er zoveel naar links geswiped dat dat automatisme is gewordenquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef habitue het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je denkt oef die is lekker, en dat je zo die foto swypt voor de volgende foto, maar dan next je per ongeluk omdat die nog niet in fotoview zit.![]()
![]()
![]()
Wat is dat dan weer?quote:Op donderdag 5 juni 2014 11:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Ga op OK cupid, stikt van exchange students en buitenlandse au pairs.
Zo ging het wel ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:32 schreef UnicornFarts het volgende:
Of je hebt er zoveel naar links geswiped dat dat automatisme is geworden
Was het maar 3 maanden terug.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder. 3 maanden hier. Begin te merken dat mijn standaard naar beneden kruipt.
Ik doe mijn best.quote:
Ik ben lief en schattig, dat weet je. Dat is ook mijn probleem denk ik : Dquote:Op donderdag 5 juni 2014 06:56 schreef UnicornFarts het volgende:
Als jullie ook zo tegen de vrouwen praten snap ik wel waarom de meeste geen matches hebben ja
quote:Op donderdag 5 juni 2014 06:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tijd van de maand Yats, tijd van de maand.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:16 schreef habitue het volgende:
Je record qua droog staan? Waarom zou je dat intentioneel willen breken?quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:25 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik ben bewust en intentioneel bezig om zijn record te breken. Dat valt nog niet mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |