Doe mij ook maar irl. Online ouwehoeren lukt wel een beetje, maar irl ben ik een stuk sterker,quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:22 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik kan alleen dates regelen, digitaal ouwehoeren is niet mijn sterke kant.
En IRL juist wel gek genoeg.
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef samthegreat5 het volgende:
On another note: hoe lang zou het duren voordat Yats eindelijk uit de TT verdwijnt
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nooit meer.![]()
#LapohunterAf en toe ben je best gemeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik zou bijna de lapo gaan jatten om unicorn te pestenquote:
Mijn plan jattenquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou bijna de lapo gaan jatten om unicorn te pesten
quote:
#teamlapo doet zowiets niet!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef yats het volgende:
[..]Pas maar op, dadelijk zet ze jou ook in de TT
Ja nu is 50% dikke padquote:Op donderdag 5 juni 2014 01:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waren de tinderwijven vroeger knapper?
Ja, al is de laatste keer even geleden.quote:
Ik voel je pijn broeder. 3 maanden hier. Begin te merken dat mijn standaard naar beneden kruipt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, al is de laatste keer even geleden.
Kop op yats!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, al is de laatste keer even geleden.
Er moet meer geneukt worden komop!quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder. 3 maanden hier.
we kunnen het!quote:
Ongeveer ...quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:45 schreef Kutmanager het volgende:
Maargoed is dit nou een verkapte SC of hoe moet ik dit zien?
Tijd van de maand Yats, tijd van de maand.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:14 schreef yats het volgende:
[..]
Doe mij ook maar irl. Online ouwehoeren lukt wel een beetje, maar irl ben ik een stuk sterker,
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
[..]
Af en toe ben je best gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |