Deze man weetquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. Dan komen de wat doe je in het leven vragen ook meer uit interesse dan om en gesprek op gang te houden. En dan is zo'n vraag minder erg of zelfs gewoon leuk. En best vaak dat ik met iemand die lekker beetje vaag weg ouwehoert later ook een echt leuk inhoudelijk gesprek heb.
Ik kan alleen dates regelen, digitaal ouwehoeren is niet mijn sterke kant.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. Dan komen de wat doe je in het leven vragen ook meer uit interesse dan om en gesprek op gang te houden. En dan is zo'n vraag minder erg of zelfs gewoon leuk. En best vaak dat ik met iemand die lekker beetje vaag weg ouwehoert later ook een echt leuk inhoudelijk gesprek heb.
Doet me denken aan deze Tindermanquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon altijd hoeveel geld ik heb. Werkt vaak zat.
Ohnee wacht ik bezit geen cent.
Nooit meer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef samthegreat5 het volgende:
On another note: hoe lang zou het duren voordat Yats eindelijk uit de TT verdwijnt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Present!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha ik ben match met een 18-jarige BN-er(tje) maar stiekem is hij wel dodelijk schattig.
Sarasi zou mij met een stok slaan denk ik als ze hier was
Wie is hetquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:42 schreef UnicornFarts het volgende:
Haha ik ben match met een 18-jarige BN-er(tje) maar stiekem is hij wel dodelijk schattig.
Sarasi zou mij met een stok slaan denk ik als ze hier was
Nee echt, deze wil je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee echt, deze wil je welNee echt... Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |