Dat is het hele probleem. Lekker makkelijk is helemaal niet zo leuk als een goede verovering. Voor mij dan. Kan uiteraard niet voor iedereen spreken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens jeuk hoor.![]()
Tinder is gewoon lekker makkelijk.
Soms wil je ook wel eens een big mac, terwijl je van lekker lang tafelen houdt. Niks mis mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem. Lekker makkelijk is helemaal niet zo leuk als een goede verovering. Voor mij dan. Kan uiteraard niet voor iedereen spreken.
Voor jullie mannen is het een verovering. Wij hoeven enkel maar te knipperen met onze wimpertjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem. Lekker makkelijk is helemaal niet zo leuk als een goede verovering.
Een big mac kan nog. Zolang je maar niet aan de XXL KFC bucket begint.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soms wil je ook wel eens een big mac, terwijl je van lekker lang tafelen houdt. Niks mis mee.
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Voor jullie mannen is het een verovering. Wij hoeven enkel maar te knipperen met onze wimpertjesFine with me.
Als je in Delft studeert, geen autist bent en er normaal uitziet, dan maak je echt enorm veel kans. Helaas zijn de vrouwen daar meestal lelijk/autistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vertel mij wat.Ik studeer in Delft. Daar is die situatie nog in het kwadraat aanwezig.
Klopt en klopt. Zie je het probleem?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als je in Delft studeert, geen autist bent en er normaal uitziet, dan maak je echt enorm veel kans. Helaas zijn de vrouwen daar meestal lelijk/autistisch.
Maar de Delftse kerels zijn allemaal te autistisch voor de Leidse dames.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Silenus het volgende:
De Delftse kerels gaan toch niet voor niets borrelen in Leiden en de Leidse dames in Delft?
En dan doe je ook nog een lastige studie waarmee je minder gaat verdienen dan een cursist commerciële economie, omdat 90% van de alumni van de TU Delft te autistisch is om te onderhandelen over salaris --> als jij een hoog salaris eist, dan nemen ze je niet aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Klopt en klopt. Zie je het probleem?
De autistischen blijven gewoon thuis hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar de Delftse kerels zijn allemaal te autistisch voor de Leidse dames.
In ieder geval voelen we ons een stuk beter dan de rest van het gepeupel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:45 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
En dan doe je ook nog een lastige studie waarmee je minder gaat verdienen dan een cursist commerciële economie, omdat 90% van de alumni van de TU Delft te autistisch is om te onderhandelen over salaris --> als jij een hoog salaris eist, dan nemen ze je niet aan.
Ja er moet iets zijn, tussen jullie twee. Je wordt inderdaad wel eens genegeerd. Maar als je iets zegt over interesse of foto kan je bijna altijd wel een gesprekje beginnen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn. Ik heb echt maar drie keer een echt goed gesprek gehad, en dat was echt puur toeval. Je wordt heel vaak gewoon genegeerd.
Ongetwijfeld, maar de mannen check ik nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat met mannen net zo is. Soms heb ik er 3/4 achter elkaar waarvan ik zeg ohmaar vaak gaan er toch wel een stuk of 80 naar links.. Wel ben ik een stuk kieskeuriger geworden merk ik ook.
Dat vind ik best lastig om te creëren op Tinder. Maar echt heel vaak dan krijg je korte reacties bij reacties op interesses, dat is dus het nare.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja er moet iets zijn, tussen jullie twee. Je wordt inderdaad wel eens genegeerd. Maar als je iets zegt over interesse of foto kan je bijna altijd wel een gesprekje beginnen.
Misschien is het te standaard. Het zijn altijd dezelfde vragen zonder dat je het door hebt maar iedereen doet het eigenlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:48 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat vind ik best lastig om te creëren op Tinder. Maar echt heel vaak dan krijg je korte reacties bij reacties op interesses, dat is dus het nare.
Dat vind ik awkward om te vragen. Zoiets vraag je toch niet aan iemand die je niet eens kent?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien is het te standaard. Het zijn altijd dezelfde vragen zonder dat je het door hebt maar iedereen doet het eigenlijk.
Op maandag: Hoe was je weekend?
Op vrijdag: En wat ga jij doen het weekend?
In de ochtend: Lekker geslapen?
En uiteraard rond een uur of 7: Hoe was werk?
Tenminste, dit is bij mij heel erg op Paiq en Tinder. Ik heb er dan eigenlijk niet echt veel zin meer in om een gesprek met je aan te gaan
Haha. Wat moet je anders vragen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien is het te standaard. Het zijn altijd dezelfde vragen zonder dat je het door hebt maar iedereen doet het eigenlijk.
Op maandag: Hoe was je weekend?
Op vrijdag: En wat ga jij doen het weekend?
In de ochtend: Lekker geslapen?
En uiteraard rond een uur of 7: Hoe was werk?
Tenminste, dit is bij mij heel erg op Paiq en Tinder. Ik heb er dan eigenlijk niet echt veel zin meer in om een gesprek met je aan te gaan, dat geef ik eerlijk toe.Daarom Tinder ik ook niet iedere dag want dan wil ik helemaal geen gesprekken voeren.
Je mag het best vragen maar je snapt toch wel dat je er best moe van wordt als er zo 5 of 6 in je inbox zitten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:59 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Haha. Wat moet je anders vragen?
Lekker geneuqt?
Ik negeer dat soort vragen ook. Helemaal als je het onderwerp hebt veranderd en ze doodleuk hun lijstje afgaan van studie, werk, hobby, reizen en lekker gek.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag het best vragen maar je snapt toch wel dat je er best moe van wordt als er zo 5 of 6 in je inbox zitten?
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag het best vragen maar je snapt toch wel dat je er best moe van wordt als er zo 5 of 6 in je inbox zitten?
Slap ouwehoerenquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik negeer dat soort vragen ook. Helemaal als je het onderwerp hebt veranderd en ze doodleuk hun lijstje afgaan van studie, werk, hobby, reizen en lekker gek.
Lekker slap ouwehoeren, wat grappen, soms wat serieus en het loopt vanzelf. Of niet, dan heb je gewoon geen klik. Genoeg die er leuk uitzien, leuk zijn en ook jeuk hebben.
Tuurlijk, ik snap het ook wel hoor. Je wil toch een gesprek met iemand aangaan maar ik ben het dan wel weer eens met hierboven, als het klikt gaat het vaak vanzelf.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.
En toch snap ik de andere kant ook. Dat verplichte 'leuk doen' en 'leuke vragen' stellen is minimaal even geforceerd.
Kan prima werken hoor. Meestal niet maar dan heb je in ieder geval nog een goed (zeer matig) verhaal te vertellen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:59 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Haha. Wat moet je anders vragen?
Lekker geneuqt?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan prima werken hoor. Meestal niet maar dan heb je in ieder geval nog een goed (zeer matig) verhaal te vertellen.
Precies. Dan komen de wat doe je in het leven vragen ook meer uit interesse dan om en gesprek op gang te houden. En dan is zo'n vraag minder erg of zelfs gewoon leuk. En best vaak dat ik met iemand die lekker beetje vaag weg ouwehoert later ook een echt leuk inhoudelijk gesprek heb.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Slap ouwehoeren
[..]
Tuurlijk, ik snap het ook wel hoor. Je wil toch een gesprek met iemand aangaan maar ik ben het dan wel weer eens met hierboven, als het klikt gaat het vaak vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |