Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Mwah, FOK! is ook weer niet zo erg hoor. Genoeg mensen met een relatie. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar ik denk niet dat het gemiddelde op FOK! zo hoog ligt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:16 schreef habitue het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit. Yats heeft zich toch in korte tijd omhoog gewerkt tot Fok bekendheid. En dat terwijl hij slechts anderhalf jaar droog staat, wat nog minder is dan het gemiddelde op FOK gok ik.
Post was ook niet geheel serieus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, FOK! is ook weer niet zo erg hoor. Genoeg mensen met een relatie. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn maar ik denk niet dat het gemiddelde op FOK! zo hoog ligt.
Gewoon lisszle hosselen noob.quote:
Dat is old-school.quote:
En vladje die op utrecht cs achter de duiven aan ging rennenquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Beste meet ooit met PUB SC meegemaakt. Geen idee wie er bij waren. Van merel92, renee weet ik het zeker, met hun reed ik mee. Nijnja gooide me een blauw oog met een ijsbal en ik sliep bij swarmahoer. Meer weet ik niet echt meer.
Dat was duidelijk een andere meet. Ik weet wel nog dat vladi ging vechten met de toenmalige vriend van dat meiske uit Rotterdam die diezelfde avond na ongeveer een half uur al aan het kotsen was.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:17 schreef Hyman het volgende:
[..]
En vladje die op utrecht cs achter de duiven aan ging rennen
Ik ben bewust en intentioneel bezig om zijn record te breken. Dat valt nog niet mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 07:16 schreef habitue het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit. Yats heeft zich toch in korte tijd omhoog gewerkt tot Fok bekendheid. En dat terwijl hij slechts anderhalf jaar droog staat, wat nog minder is dan het gemiddelde op FOK gok ik.
Aaaahquote:Op donderdag 5 juni 2014 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was duidelijk een andere meet. Ik weet wel nog dat vladi ging vechten met de toenmalige vriend van dat meiske uit Rotterdam die diezelfde avond na ongeveer een half uur al aan het kotsen was.![]()
Ravi?
Zou ik ook zeggen als het niet wilt lukken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:25 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik ben bewust en intentioneel bezig om zijn record te breken. Dat valt nog niet mee.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als het niet wilt lukken.
Iedere keer word ik weer verleid door zo'n kut.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als het niet wilt lukken.
jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 09:49 schreef habitue het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je denkt oef die is lekker, en dat je zo die foto swypt voor de volgende foto, maar dan next je per ongeluk omdat die nog niet in fotoview zit.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |