Met blijdschap in mijn hart.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die houden van meezingers.
Ik wil juichen voor u mijn Heer.
Nooit geen Renske meerquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
is het alweer afgelopen? Geen naneuk meer op het 2e scherm
Ik las bij het dansen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens maakte ik een verkeerde beweging bij het dartsen
Je gooit jezelf dood ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja wat moeten wij hier mee?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
voor alle GoT fans in dit topic
[ afbeelding ]
Darteritus?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je het wel vaak doen om het geld er uit te krijgen, toch zeker 40-45 keer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Caland het volgende:
Seks voor 5 euro. Godverdomme ik moet ook naar Rio.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat is onhandigquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik liep naar het dartbord toe maar ik maakte een verkeerde beweging met mijn voet.
zak in elkaar joh kk gekquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Het boek is beter.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Soms ben ik blij dat ik sommige dingen totaal niet snap en dat ze me volledig ontgaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwaal heeft de carrière van de grotere Albertino Essers doen onder gaan.quote:
Zijn laatste kunststukjes waren de winst op tedgod en gerrie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die kwaal heeft de carrière van de grotere Albertino Essers doen onder gaan.
Pijl in je moeder?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
ik kijk Jimmy Fallon nu terug op de DVRquote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat ze Humberto niet van 0:00 tot 1:00 in de herhaling gooien. Nu is er niets meer op de buis
Haxball of isketch, dat was de vorige keer een groot succes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat ze Humberto niet van 0:00 tot 1:00 in de herhaling gooien. Nu is er niets meer op de buis
Dat is echt zo verschrikkelijk humorloos.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kijk Jimmy Fallon nu terug op de DVR
Daar heb je RTLgemist voor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Wel wat t 20,s gezet ?quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging wel goed vandaag. Alleen niet efficiënt op de dubb0ls.
Mooie sanseveria.quote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Krijgt marcodej nu een ban? (alweer)
Terecht punt. Desnoods knikker je het op RTL 5 of RTL 7.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
Is niet daarom, FOK! krijgt trubbels als we iets van hen posten. Foto's.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:13 schreef tralalala het volgende:
Wat een onzin, een cover of foto die door Playboy zelf vrijgegeven is moet toch gewoon gepost mogen worden.
Niet op FOK!.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:13 schreef tralalala het volgende:
Wat een onzin, een cover of foto die door Playboy zelf vrijgegeven is moet toch gewoon gepost mogen worden.
Mooiquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder Maurice de Hond over de Deventer Moordzaak en Rena Netjes over veroordeling buitenlandse journalisten (waaronder Rena zelf) in Egypte.
Prima krant, niets mis mee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:16 schreef Specularium het volgende:
Net als Trouw,.
Maar dat moet je sowieso niet willen met zijn allen.
Die zijn echt zum kotsen ja. Henk Hoijtinkquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve de stukjes van die Henk over voetbal.
Het NOS journaal gaat hier zo mee openen, hoor ik net.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Webschip het volgende:
Zullen we nog een aflevering krijgen van 'de voetballers stappen in de bus; de voetballers stappen uit de bus' etc etc.?
Zelfs een verslaggever op het vliegveld, moe nie gekker worden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het NOS journaal gaat hier zo mee openen, hoor ik net..
Ik heb de TV gelijk uitgeknald. Ik heb het dus niet gezien. Maar hoe ver kan het NOS-journaal nog zakken? Ik kan ze echt niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs een verslaggever op het vliegveld, moe nie gekker worden.
Beter laten ze geen beelden van Barca zien .quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Grueter en Jeroen Elshoff voor de camera met stem.
Dat is altijd vaahaag.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef gosschalks het volgende:
Goede photoshoppers bij de EO
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:55 schreef gosschalks het volgende:
Goede photoshoppers bij de EO
[ afbeelding ]
Nee over belastingadviseurs en klusjesmannen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef tralalala het volgende:
Gaat het weer over die tering Steve Job teringscholen?
Over de Deventer moordzaak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef tralalala het volgende:
Gaat het weer over die tering Steve Job teringscholen?
Dat komt omdat het geluid meestal uit zijn anus komt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Grueter nooit zien praten met gezicht.
Ipv van Messi moet er Nasi staan.quote:
Eensquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Jeroen Elshof, een van de betere commentatoren!
Tineke Schouten lookquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
Rena heeft haar christelijke look uitgekozen vandaag.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze ziet er nu uit als een christelijke hoer. Iemand uit de kerkbanken.
Lijkt me sterk, het is net Tante Sidonia.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Ik ken deze vrouw niet maar ze was eerst een bloedgeil wijf met goed kapsel begrijp ik?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Ik ken deze vrouw niet maar ze was eerst een bloedgeil wijf met goed kapsel begrijp ik?
Nou nee maar het was wel stukken beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Ik keer hem de andere wang toe.quote:
Maar deze foto is van 10 jaar geleden mag ik hopen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nee maar het was wel stukken beter
[ afbeelding ]
Nee deze foto is niet 10 jaar oud. Hoe oud wel weet ik niet. Maar ik denk hooguit een jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar deze foto is van 10 jaar geleden mag ik hopen?
Anders heeft ze het inderdaad goed verneukt...
Inderdaad, ze is wel afgetakeld zegquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Nou nee maar het was wel stukken beter
[ afbeelding ]
RATATATATATATATATATATATATATATATATATATAquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ElSierd niet mocht komen.
Ik ben echt bang dat hij bij VI Oranje weer gemeentewerkers in Rio moet interviewen terwijl hij veel beter kan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ElSierd niet mocht komen.
Hij is toch op locatie in Brazilië deze keer, ik neem aan dat ie de lokale bananenbar meeneemt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat hij bij VI Oranje weer gemeentewerkers in Rio moet interviewen terwijl hij veel beter kan.
Dominee!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Thijs komt uit een dorp waar de priester hem naait
En dat Johan hem dan een gevaarlijke gek noemt en hem live op tv royeert van RTL.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat hij bij VI Oranje weer gemeentewerkers in Rio moet interviewen terwijl hij veel beter kan.
Nou nou nou. Het is dominee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Thijs komt uit een dorp waar de priester hem naait
Net zoals Marcel Maijer bij TDJquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat Johan hem dan een gevaarlijke gek noemt en hem live op tv royeert van RTL.
Alleen Marcel Maijer verdient zo'n vernedering. Als El Sierd die krijgt, is dat een ernstige vorm van heiligschennis.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals Marcel Maijer bij TDJ
Andries Jonker ook meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 05-06-2014 om 23:24:55Vlucht AF 0442 vanuit Parijs naar Rio de Janeiro is klaar voor vertrek. #Oranje is ook binnen. Met Andries Jonker en Marcel Bout #WK reageer retweet
Andries Jonker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Andries Jonker ook meetwitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 05-06-2014 om 23:24:55Vlucht AF 0442 vanuit Parijs naar Rio de Janeiro is klaar voor vertrek. #Oranje is ook binnen. Met Andries Jonker en Marcel Bout #WK reageer retweet
![]()
Waarom vanaf Parijs?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Hij is een echte beachboy/surfdude.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Jeroen nou een haaietandketting? Wat een sukkel.
Met zo'n image kan je je geen grijze haren permitteren, die moet even langs de haarachritect.quote:
We worden wereldkampioen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Nee België trekt volle zalen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioot zorgsysteem heeft Nederland toch ... Hiermee ga je recht naar de situaties waarbij men in een ziekenhuis andere zorg aan aanbieden aan patient a die bij zorgverzekeraar 1 zit dan aan patient b die bij zorgverzekeraar 2 zit die bij hen een 'duurder' contract heeft afgesloten ...
JAAAA DAT ISSEM DAT ISSEMMMMMMquote:
We hebben één van de beste zorgsystemen van de wereld, maar vind het idioot? Echt?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioot zorgsysteem heeft Nederland toch ... Hiermee ga je recht naar de situaties waarbij men in een ziekenhuis andere zorg aan aanbieden aan patient a die bij zorgverzekeraar 1 zit dan aan patient b die bij zorgverzekeraar 2 zit die bij hen een 'duurder' contract heeft afgesloten ...
Jezus christus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Andries Jonker en Marcel Bout analyseren samen met Edward Metgod en Ronald Spelbos de (mogelijke) tegenstanders van #Oranje
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef alors het volgende:
De wikiquote van Evert is verwijderd. Wat kinderachtig, goffuhdomme.
Ik vind het feit dat een zorgverzekeraar over prijzen gaat onderhandelen met ziekenhuizen en zich daar gaat "inkopen" héél héél idioot en op termijn zelfs héél gevaarlijk ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef BeHereNowM het volgende:
[..]
We hebben één van de beste zorgsystemen van de wereld, maar vind het idioot? Echt?
Mooie sig heb je.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat een zorgverzekeraar over prijzen gaat onderhandelen met ziekenhuizen en zich daar gaat "inkopen" héél héél idioot en op termijn zelfs héél gevaarlijk ja.
Maar ik heb het niet over de kwaliteit van de beste zorg hé ... Die zal uitstekend blijven , alleen met dit systeem zal - zeker op termijn - niet iedereen die beste zorg krijgen ...
Boeiend.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt geen verstand van voetbal maar je gaat wel naar Brazilië toe.
...
Hopelijk haalt ze het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt geen verstand van voetbal maar je gaat wel naar Brazilië toe.
...
Beter met haar hoofd in een pan erwtensoep.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Gramulanion het volgende:
Schippers met een pan erwtensoep op haar hoofd.
Spellie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Andries Jonker en Marcel Bout analyseren samen met Edward Metgod en Ronald Spelbos de (mogelijke) tegenstanders van #Oranje
Die scoutte er twaalf ipv elf.quote:
Die zou een moord doen voor zo'n volle haardosquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef JackHerrer het volgende:
Jeroen Grueter lijkt op Gerard Ekdom.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Korfbal. Dat is echt fakking gay.
Dat is een mythe.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
Korfbal is toch met gemengd douchen?
Ik sla een ipad kapot op maurice zn hoofdquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef alors het volgende:
Maurice zal wel opperen dat de scheidsen een iPad zouden moeten hebben
Altijd maar weer die agressie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla een ipad kapot op maurice zn hoofd
Doe eens even rustig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sla een ipad kapot op maurice zn hoofd
stoere boy.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
bij het darten bijna een gipsplaat doormidden getrapt.
Het is een Leienaar. Die neem ik nooit zo serieus.quote:
Jammer.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, precies op tijd thuis voor het interview over de Deventer Moordzaak.
Godverdomme die klootzakken! Vuile teringproleten!quote:
Waterstofbommen op Mofrica!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Godverdomme die klootzakken! Vuile teringproleten!
De Hond is nauw betrokken bij deze zaak. Prima persoon om te interviewen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:45 schreef Martinello het volgende:
Knoops had geen tijd zeker. Dan laten ze De Hond maar weer opdraven.
In dit geval is dat terecht. Want de kritiek die De Hond en vele andere experts hebben ge-uit is 1000 procent terecht.quote:
Jawel maar Knoops is Louwes' advocaat. Die zou toch eerste keus zijn zou je denken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Hond is nauw betrokken bij deze zaak. Prima persoon om te interviewen.
Juist wel. Juist als je objectief naar deze zaak kijkt, kun je onmogelijk met droge ogen beweren dat Louwes wel de dader moet zijn. Integendeel, zelfs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Maurice niet helemaal objectief.
En je dan blindstaren op de klusjesman.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Juist wel. Juist als je objectief naar deze zaak kijkt, kun je onmogelijk met droge ogen beweren dat Louwes wel de dader moet zijn. Integendeel, zelfs.
Kan zijn dat Knoops niet wilde. De Hond kan vrijer spreken dan een advocaat in een lopende zaak. Misschien heeft Knoops er bewust voor gekozen om nu niet naar buiten te treden, in het belang van de afloop van de zaak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Jawel maar Knoops is Louwes' advocaat. Die zou toch eerste keus zijn zou je denken.
Ik had graag Peter R. tegenover hem gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Spannend he. Wel een beetje hijgerig die Maurice.
Met peilinkjes is hij veel rustiger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou en of. Ik weet niet of ik nog wel kan slapen zo meteen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De klusjesman die financieel afhankelijk was van de weduwe, die een soort pleegzoon was en die zichzelf als erfgenaam zag. De klusjesman die op donderdagavond door getuigen is gesignaleerd in de buurt van de woning. De klusjesman die de zaterdag daarna in Arnhem een nieuw mes heeft gekocht voor zijn messenzet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En je dan blindstaren op de klusjesman.
Peter sprak al in EenVandaag en had niet zoveel bijzonders te melden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Peter R ook moeten uitnodigen.
Ik zou met die informatie naar de politie gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De klusjesman die financieel afhankelijk was van de weduwe, die een soort pleegzoon was en die zichzelf als erfgenaam zag. De klusjesman die op donderdagavond door getuigen is gesignaleerd in de buurt van de woning. De klusjesman die de zaterdag daarna in Arnhem een nieuw mes heeft gekocht voor zijn messenzet.
Die klusjesman bedoel je?
Die informatie is allemaal allang bekend. Je kunt je beter afvragen waarom er zo weinig mee is gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou met die informatie naar de politie gaan.
Blijkbaar zijn die feiten die jij opnoemt niet betrouwbaar gebleken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die informatie is allemaal allang bekend. Je kunt je beter afvragen waarom er zo weinig mee is gedaan.
Getuigen hebben de man op donderdagavond in de buurt van de woning gezien. In Opsporing Verzocht is een compositietekening getoond. Daarop reageerde iemand die een oude vriend van hem herkende: de klusjesman.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn die feiten die jij opnoemt niet betrouwbaar gebleken.
Ik snap niet waarom weinigen hem mogen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de weinige VVD'ers die ik wél mag.
Ik heb even twee kroketten in de frituur gegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |