Ik noem het machtsverbruik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
Topickapen vind ik hier niet zo'n Topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Genadig van je.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Plaatje in de OP kan wel gewoon blijven staan.
Suggestief worden zou deze SC geen recht doen inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Past bij de TT, waarmee ik niks wil suggereren.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb een enorme blauwe plek op de onderkant van me hand, zo een beetje aan het einde van het scharnierstuk van je duim. Dat is echt enorm kut, ik heb nog nooit een blauwe plek op me hand gehad
en toen heeft je moeder het maar gedaan voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
ja een plank
die moest van mij 5 mm zakken en die wou niet
Is dat Takaiki?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg dit gifje van MPG.
Niet. Je zag hem in UTO SC.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg dit gifje van MPG.
Voetbal kwam na Utopia.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
ik had vandaag bijna utopiyolo gekeken maar toen ging ik maar voetbol kijken
wat een succes was dat
Penage zit daar vrijwillig.quote:
En jij zag hem daar toevallig posten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage zit daar vrijwillig.
Ging ie zich verschuilen met 'ik kijk tegenwoordig niet meer', enzo.
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij zag hem daar toevallig posten?
Homo, ik keek alleen ff in de SC. Want back in the day postte ik daar wel eens. Way back.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage zit daar vrijwillig.
Ging ie zich verschuilen met 'ik kijk tegenwoordig niet meer', enzo.
Ik vond het leuk je weer eens te zien daar. Ik vond het ook leuk dat Specularium daar weer eens langs kwam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Homo, ik keek alleen ff in de SC. Want back in the day postte ik daar wel eens. Way back.
Daarom ging ik daar ook heen liesje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk je weer eens te zien daar. Ik vond het ook leuk dat Specularium daar weer eens langs kwam.
Aww.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom ging ik daar ook heen liesje.
Ik was er en specularium ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef sp3c het volgende:
leugens idd
dit verhaal klopt natuurlijk niet
Ik heb daar gisteren dit gepost.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:53 schreef Specularium het volgende:
Penage, gaat ie hier posten,.
Waarschijnlijk volgt ie het ook nog allemaal,.
![]()
![]()
.
Jawohl.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:
Moet wel eerlijk blijven he?
Ik post daar niet zomaar.
Van mij mag je hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:14 schreef Specularium het volgende:
Moet wel eerlijk blijven he?
Ik post daar niet zomaar.
Maar wel een kleine pik dus?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:05 schreef Peunage het volgende:
Joke's on him. Ik heb geen huis én geen auto.
Beetje oranjegezindheid is wel leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Die is toch al oud? Bij mij in de straat wonen denk ik alleen FOK!kers, geen vlaggetje te zien.
Wat een soa wel niet kan doen.quote:
Wat dat betreft is het hier in de straat nog heel saai, nul vlaggetjes of wat dan ook. Eigenlijk nog nergens in de buurt gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beetje oranjegezindheid is wel leuk.
En ik heb niet eens een kleine pik, dus double win.
Heb je een beetje genoten van het voetbla, Corrie?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
Die is toch al oud? Bij mij in de straat wonen denk ik alleen FOK!kers, geen vlaggetje te zien.
Allemaal NSB'ers.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het hier in de straat nog heel saai, nul vlaggetjes of wat dan ook. Eigenlijk nog nergens in de buurt gezien.
Eerste helft amper wat gezien vanwege, uh, geklier zeg maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je een beetje genoten van het voetbla, Corrie?
Slettebak.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste helft amper wat gezien vanwege, uh, geklier zeg maarTweede helft was ook best saai. Hopelijk slechte repetitie goede finale of hoe je dat ook alweer zegt.
Er was iig 1 gast die vond het zo geweldig dat hij zijn broek maar uit deed.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste helft amper wat gezien vanwege, uh, geklier zeg maarTweede helft was ook best saai. Hopelijk slechte repetitie goede finale of hoe je dat ook alweer zegt.
Ook dat soort vlaggetjes zie ik nietquote:
Hema slip galore. Zo'n teleurstelling.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was iig 1 gast die vond het zo geweldig dat hij zijn broek maar uit deed.
Ja dat was nog het spannendstquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er was iig 1 gast die vond het zo geweldig dat hij zijn broek maar uit deed.
Die vind ik nooit lekker.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:14 schreef YokiKater het volgende:
Als het goed is krijg ik vandaag oranje vla
Dan liever appel/kaneelquote:Op donderdag 5 juni 2014 14:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op Appel/Kaneel na vind ik het de lekkerste vla.
Gewoon een in huis halen als poetsvrouw.quote:
Van die ranzige uiers.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kwam net een mooie foto voor jullie collectie tegen:
[ afbeelding ]
Tja, daar heb jij als homo weinig mee natuurlijk.quote:
Altijd leuk als je voor 5 euro gepijpt wilt worden ja. Verder niks waard.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:21 schreef arjan1112 het volgende:
doe dan zoiets nosjvolaoonanan
[ afbeelding ]
Ga je mee stukje fietsen dan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef Karina het volgende:
Oh we gaan weer vrouwen met bos hout posten. Dan blijf ik maar even weg.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga je mee stukje fietsen dan?
[ afbeelding ]
Picknick of iets dergelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]helaas heb ik geen fiets. Ga zo maar eens wat eten denk ik, heb ik afleiding
Jij bent ook een zure hater. Komt van Jochem Myers smoelboek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk is dat, van die zure haters.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leuk is dat, van die zure haters.
Gewoon niet opendoenquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:31 schreef YokiKater het volgende:
Gaan die kutkoters nog belletje trek doen ook
Jochem Myjerquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent ook een zure hater. Komt van Jochem Myers smoelboek.
Ik verwacht de apotheeker.. en daar komt bij dat mijn deurbel geen speelgoed is. Ze staan gewoon uit te dagen.. en dan denken ze dat ik ze niet kan zien als ze achter een auto zitten of via een rijraam van de buren schuin tegenover bij gade staan te slaan.. Ik zit toevallig in GVT, ze vonden het om te gieren dat ik boos uit het raam van mijn voordeur aan het kijken was, totdat ik een keelbeweging maakte.quote:
En dan werd er gewoon bemiddeld..quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:36 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is niet waar. Als een buurman dat deed in 1987 dan kon ie de politie samen met de ouders van dat kind verwachten.
Burgerarrest om belletje trek?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef YokiKater het volgende:
Stiekem hoop ik gewoon echt dat ze zaterdagochtend de fout in gaan, want ik heb toestemming tot staande houding. Dan is het meteen een statement voor de hele buurt.
Nee, belletje trek en herrie maken mogen ze wel met Luilak.. maar tegen vandalisme/besmeren van woningen wordt hier in de gemeente keihard opgetreden. Dat is namelijk al een paar jaartjes een hoog punt van aandacht.quote:
Hoe harder je ageert hoe groter je als target wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef YokiKater het volgende:
En ik heb zo'n vermoeden dat ik een target ben.
Dat is te bezien. Ik heb de politie en gemeente achter mij staan. Heb nu bijvoorbeeld ook een mooi hekwerk met hedera helix tegen mijn zijgevel aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe harder je ageert hoe groter je als target wordt natuurlijk.
Nou en?quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is te bezien. Ik heb de politie en gemeente achter mij staan.
Waarschijnlijk vinden ze dat ook allemaal leuk. Eng, maar daardoor spannend en leuk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is te bezien. Ik heb de politie en gemeente achter mij staan. Heb nu bijvoorbeeld ook een mooi hekwerk met hedera helix tegen mijn zijgevel aan.
En als ze met Luilak willen gaan belletje trekken ben ik er ook klaar voor, ten eerste zit ik al dicht bij de voordeur en kan ik ze mijn voortuin horen betreden maar ik heb ook een livestream.. en dan op het moment dat ze willen aanbellen... BOE!!! wehehhehehehe, dat spelletje vind ik dan wel weer leuk.
Of ik koop nog even snel een gastoeter, dat zodra mijn tuinhek opengaat die toeter afgaat.. of een meelbom.. WHAHAHHAHAH.. ja YES... YESSSSSS... meelbom
Lief dagboek....vandaag had ik geen zin om te koken, en ondanks dat er gister door mij gekookte kant en klare macaroni in de koelkast staat, ben ik naar de Marks and Spencer gelopen en heb ik een veel te dure indiase maaltijd gekocht.quote:
Ik negeer al heel veel, maar als het te irritant wordt of als ze uitzijn op sarren/uitdagen dan ga ik die uitdaging graag aan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze dat ook allemaal leuk. Eng, maar daardoor spannend en leuk.
Het klinkt wel heel klote allemaal, maar kun je toch niet proberen om het zoveel mogelijk te negeren? Dan krijg je ze het snelste weg lijkt me..
Prinsesje..quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lief dagboek....vandaag had ik geen zin om te koken, en ondanks dat er gister door mij gekookte kant en klare macaroni in de koelkast staat, ben ik naar de Marks and Spencer gelopen en heb ik een veel te dure indiase maaltijd gekocht.
En dat motiveert ze om er mee door te gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik negeer al heel veel, maar als het te irritant wordt of als ze uitzijn op sarren/uitdagen dan ga ik die uitdaging graag aan.
Totdat de wijkagent komt bemiddelen.. en dat gaat ook gebeuren, hij zit alleen even ziek thuis ivm een gebroken pols. Komt goed.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat motiveert ze om er mee door te gaan.
Jaquote:
Het voorgerecht staat in de oven, ik doe wel gelijk 3-gangenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]Eet smakelijk, ik hou het ook simpel en makkelijk.. Ook geen zin om te koken e.d.
Ik hou ook van eten maar ik moet even wat afvallen/vet kwijt raken. Ik dacht dat ik al een tijdje op 118 kilo zat maar ik heb gister een weegschaal gekocht en ik weeg 113 kilo. Dit hoort 88 kilo te zijn. (schoon zonder extra opgepompte spiermassa)quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voorgerecht staat in de oven, ik doe wel gelijk 3-gangen
Ik houd eigenlijk wel erg van etenvooral in de avond.
Ja, dan is het wel anders, ik moet vechten om het eraan te houden.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hou ook van eten maar ik moet even wat afvallen/vet kwijt raken. Ik dacht dat ik al een tijdje op 118 kilo zat maar ik heb gister een weegschaal gekocht en ik weeg 113 kilo. Dit hoort 88 kilo te zijn. (schoon zonder extra opgepompte spiermassa)
Of gewoon gericht schieten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Peunage het volgende:
Yoki, heb je geen raam boven he voordeur?
Kokende olie...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb broeken liggen met maatje 32..Die krijg ik echt niet meer aan
Geen idee, dan moet je me eerst uitleggen wat luilak is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doop het Operation Bullyproof![]()
![]()
![]()
Bij jullie doen ze niet aan Luilak, of wel?
Vrouwenlichamen zijn anders schat, of loop je al jaren in mannenmaten?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]dat is de grootste spijkerbroekmaat die ik ooit gehad heb!
Correct.quote:
Dat mag weer niet heh... Kan ik net zo goed met een grendelgeweer uit het raam hangen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Peunage het volgende:
Yoki, heb je geen raam boven he voordeur?
Kokende olie...
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrouwenlichamen zijn anders schat, of loop je al jaren in mannenmaten?
Vroegah in de goede oude tijd deden we gewoon hondenstront in een krant en smeten we dat tegen de ruiten van chagrijnige oude lullen als jij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag weer niet heh... Kan ik net zo goed met een grendelgeweer uit het raam hangen.
Maar ik vind alles prima, behalve als ze mijn huis gaan besmeren.. dat mag ook niet dus dan pak ik ze en dan mogen ze zelf schrobben.
Kotertjes van vanmiddag waren ook niet zo slim.. ik weet waar hun huis woont.. En dat wordt gewoon doorgegeven aan de wijkagent, die krijgen dus gewoon bezoek.
Hahaha, je kan er ook een emmer water van maken. Of kom je dan ook in de problemen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag weer niet heh... Kan ik net zo goed met een grendelgeweer uit het raam hangen.
Maar ik vind alles prima, behalve als ze mijn huis gaan besmeren.. dat mag ook niet dus dan pak ik ze en dan mogen ze zelf schrobben.
Kotertjes van vanmiddag waren ook niet zo slim.. ik weet waar hun huis woont.. En dat wordt gewoon doorgegeven aan de wijkagent, die krijgen dus gewoon bezoek.
Niet bij mannen/vrouwen gelijk uiteraard.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Uccie het volgende:
[..]nee maar die spijkerbroekenmaten zijn toch gelijk in de taille maat.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Uccie het volgende:
[..]dat is de grootste spijkerbroekmaat die ik ooit gehad heb!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Luilakquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, dan moet je me eerst uitleggen wat luilak is.
Dat moet kunnen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hahaha, je kan er ook een emmer water van maken. Of kom je dan ook in de problemen?
Dat deed mijn opa al in de jaren '20!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroegah in de goede oude tijd deden we gewoon hondenstront in een krant en smeten we dat tegen de ruiten van chagrijnige oude lullen als jij.
Oh, dacht dat het gewoon in inches ofzo was, net al schoenenquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet bij mannen/vrouwen gelijk uiteraard.
Ouwe relnicht.. vroegah waren hommels vies.. Viespeukquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroegah in de goede oude tijd deden we gewoon hondenstront in een krant en smeten we dat tegen de ruiten van chagrijnige oude lullen als jij.
Zo oud ben ik ook al, dus dat kan kloppen.quote:
Ik heb ook nog een broek in maat 30/34.. dat is Mick Jagger maat volgens mij.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet bij mannen/vrouwen gelijk uiteraard.
29-30 a 31 is (X)S inderdaad, dan komt 32-33 en dat is meer M, en erboven ga je al naar L dan vanaf 34.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een broek in maat 30/34.. dat is Mick Jagger maat volgens mij.
Ik heb geen idee, ik werk met NATO maten tegenwoordig.. lekker simpel en goedkoop.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
29-30 a 31 is (X)S inderdaad, dan komt 32-33 en dat is meer M, en erboven ga je al naar L dan vanaf 34.
Maar sinds de introductie van de skinny-jeans en tight fits is alles naar de knoppen qua logica.
Ik moet het doen met 32x36.quote:
De metro-man tegenwoordig werkt niet met NATO maten, gij vlerk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik werk met NATO maten tegenwoordig.. lekker simpel en goedkoop.
Hoeft niet, past me toch niet.quote:
Dat klinkt als een normaal gezond postuur.quote:
Zeg dat tegen alles en iedereen die sixpacks eisen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat klinkt als een normaal gezond postuur.
Ligt aan de broek of die lang valt, maar dan kunnen we ruilen yay!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 32-34.
Zo, nu weten we elkaars broekmaat ook weer.
32? Dan heb je niet eens zulke kleine beentjes.quote:
Ik heb nog een splinternieuwe zwarte Levi 501 liggen in de maat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 32-34.
Zo, nu weten we elkaars broekmaat ook weer.
Nee, maar wel een heel kort bovenlichaam.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
32? Dan heb je niet eens zulke kleine beentjes.
Teken het eens.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar wel een heel kort bovenlichaam.
Tussen mijn heupbot en onderste rib zit maar weinig ruimte.
Dat klinkt creepy.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou van de vloer tot bovenkant heup is 1.03 en vanaf mijn heup tot hoofd is 57cm.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou van de vloer tot bovenkant heup is 1.03 en vanaf mijn heup tot hoofd is 57cm.
Voornamelijk lastig met winkelen als de taillebroeken en rokken mode zijn.quote:
Als je er ineens uit gaat zien als een zwarte tienerjongen nerd dan zou ik ook raar opkijken inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voornamelijk lastig met winkelen als de taillebroeken en rokken mode zijn.
Dan wordt het een modelletje Urkel.
Nee, dan past lilliputterstripper duidelijk beterquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je er ineens uit gaat zien als een zwarte tienerjongen nerd dan zou ik ook raar opkijken inderdaad.
Haha, ook echt precies opgemeten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou van de vloer tot bovenkant heup is 1.03 en vanaf mijn heup tot hoofd is 57cm.
Wat is dat nou weer voor rare maatvoeringquote:
Nee die hebben juist een groot bovenlichaam.quote:
85,95cm..quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare maatvoering
Ik ook!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ook echt precies opgemeten.
Mijn billenomtrek is ook bijna 1 meter
Oh, dat is eigenlijk heel logischquote:
I would smack that!quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ook echt precies opgemeten.
Mijn billenomtrek is ook bijna 1 meter
Alles in het leger is eigenlijk heel logisch.. simplifiedquote:
quote:
Ik dm je daar even overquote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Een zandloper heeft dezelfde borstomtrek als heupomtrek. Dat heb ik dan weer niet.
Pics?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb een buik van een meter, telt dat ook?
Kan jij net als die Pruis een champagneglas laten rusten op je pens? Is hij eigenlijk nog actief op FOK!?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb een buik van een meter, telt dat ook?
Die foto mag hier niet staan van google.quote:
Ik heb geen gare spiegelfoto's.quote:
Nee, maar wel op onze Facebook page en onze whatsapp group.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan jij net als die Pruis een champagneglas laten rusten op je pens? Is hij eigenlijk nog actief op FOK!?
Wat bedoel je daarmee?quote:
Dat ik geen lichaamselfies heb.quote:
Doe hem even de groeten wil je? Ik denk niet dat ik op jullie FB page mag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar wel op onze Facebook page en onze whatsapp group.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat mijn maten zijn, nog NOOIT opgemeten. Heb me ook al in jaren niet meer gewogen dus ik weet ook niet wat ik weeg.
Ik ben 85 bij 1.93m.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat mijn maten zijn, nog NOOIT opgemeten. Heb me ook al in jaren niet meer gewogen dus ik weet ook niet wat ik weeg.
Ik moest gister helemaal die google ads uit gaan zetten omdat jij zo nodig een tepel moest posten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die foto mag hier niet staan van google.
Dat wil ook niemand weten, Corrie..quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Will do.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe hem even de groeten wil je? Ik denk niet dat ik op jullie FB page mag.
Zeg maar tegen hem dat ik wat shit stuur vanuit de Antillen
Oh dan weet IK in ieder geval genoeg.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wil ook niemand weten, Corrie..
Ik weeg me twee keer per week, maar dat is medisch noodzakelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Jij was toch de Ms. Twiggy van deze SC?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weeg me twee keer per week, maar dat is medisch noodzakelijk.
Dat opmeten heb ik ook net gedaan.
Ik heb wel eens een foto gezien, en zo dik ben je nu ook weer niet.. gewoon normaal denk ik zo. Niet skinny en niet dik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben 90 kg bij 1.75. More to love.
En dat zit allemaal in je kont?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben 90 kg bij 1.75. More to love.
Je had hem ook gewoon kunnen weghalen en mij kunnen bannen. Maar jij wilde hem zo nodig laten staan omdat Rihanna sexy is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest gister helemaal die google ads uit gaan zetten omdat jij zo nodig een tepel moest posten.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Will do.
De FB page is inderdaad uiterst besloten, zitten enkel de rechtse circlejerk meetgasten op.
En in mijn gezicht, dat ook nooit op de foto staat.quote:
Ben ook echt maar 56kg, maar heb gewoon een gezond gewicht nu.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij was toch de Ms. Twiggy van deze SC?
Klinkt goed, beter dan zo'n ingevallen snuitje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En in mijn gezicht, dat ook nooit op de foto staat.
HAhha, oh shit. ik kan jou gewoon in alle opzichten gebruiken tijdens een workoutquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ook echt maar 56kg, maar heb gewoon een gezond gewicht nu.
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foto gezien, en zo dik ben je nu ook weer niet.. gewoon normaal denk ik zo. Niet skinny en niet dik.
Ik word niet gebenchpressed of hoe dat mag hetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HAhha, oh shit. ik kan jou gewoon in alle opzichten gebruiken tijdens een workout
Ik lees dit nu pas. Waarom mogen we die niet zien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik geen lichaamselfies heb.
Hoewel, naja, 1tje allicht, maar dat is met enkel boxer dus die krijg je niet te zien.
Nee.. je mag gewoon op mijn nek zitten tijdens het squattenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik word niet gebenchpressed of hoe dat mag heten
Ik denk er over na.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee.. je mag gewoon op mijn nek zitten tijdens het squatten
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zou een mooi filmpje opleveren![]()
Mijn broer doet het ook met zijn vriendin, en 56 kilo kan ik wel hebben.. denk ik.. Het is wel een goede workoutquote:
Tegen de tijd dat er een meet is ofzo, ben ik wel weer een kilo of 2 teruggevallen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broer doet het ook met zijn vriendin, en 56 kilo kan ik wel hebben.. denk ik.. Het is wel een goede workout
Ik kan dat nét niet benchpressen denk ik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HAhha, oh shit. ik kan jou gewoon in alle opzichten gebruiken tijdens een workout
Als ik er dan ook ben dan gaan we gewoon kijken of ik kan squatten met jou op mijn nekquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat er een meet is ofzo, ben ik wel weer een kilo of 2 teruggevallen.
Dude... Niet dat ik een held ben.. maar 56 kilo.. ik wandel met 23 kilo op mijn rug, gek..quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan dat nét niet benchpressen denk ik.
Ja maar dat is bijna 3 kwart mijn gewicht. Ik ben niet zo grootquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dude... Niet dat ik een held ben.. maar 56 kilo.. ik wandel met 23 kilo op mijn rug, gek..
Ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja maar dat is bijna 3 kwart mijn gewicht. Ik ben niet zo groot
Zal ik jou eens alle hoeken van de kamer laten zien?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Gaat het nou nog steeds over hoeveel mensen wegen en zo
Hoeveel weeg jij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Nee en je hoeft dat plaatje niet te postenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal ik jou eens alle hoeken van de kamer laten zien?
Weet ik veel.quote:
Hoeveel benchpress jij?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Morgen komt mijn eerste iboodpakketjequote:Op donderdag 5 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is man. Gaat jullie ook niks aan wat ik weeg al wist ik het.
Waarom schaam je je daar voor?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Gaat jullie ook niks aan wat ik weeg al wist ik het.
Heb je je flagdress al binnen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is man. Gaat jullie ook niks aan wat ik weeg al wist ik het.
Dat betekent hoeveel gewicht kun je wegdrukken met je tietenquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:53 schreef Karina het volgende:
ALs ik me nergens voor schaamde dan zou ik al naakt in KPD staan he? Ik schaam me voor mijn hele lichaam.quote:
Ja nou dat is een vodjequote:
Batterijenpakket? Wat voor batterijen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen komt mijn eerste iboodpakketjedegene die ik vergeten was, zo'n batterijenpakket.
Oh dat is niet zoveel. Jij bent toch 1.90 ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet het niet precies maar zal wel rond de 75 zijn.
Ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is niet zoveel. Jij bent toch 1.90 ofzo?
Uh, AA, AAA en die vierkanten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Batterijenpakket? Wat voor batterijen?
Ow....dat klinkt alsof je teleurgesteld bent en wat leukers verwacht had?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
Ja nou dat is een vodjeHooguit geschikt voor het strand als je een ijsje gaat kopen.
En waar ga je ze allemaal voor gebruiken? Je afstandbediening ofzo?quote:
Vrij normaal gewicht toch voor die lengte? Ik ben 1.88 en zit net boven die 75.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat is niet zoveel. Jij bent toch 1.90 ofzo?
Oh wat jammer, zonde dat ze niet een beetje kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou dat is een vodjeHooguit geschikt voor het strand als je een ijsje gaat kopen.
NOu ja op het plaatje zag het er beter uit maar dat is natuurlijk altijd zo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....dat klinkt alsof je teleurgesteld bent en wat leukers verwacht had?
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrij normaal gewicht toch voor die lengte? Ik ben 1.88 en zit net boven die 75.
Ik heb al 6 klokken waar ze in gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En waar ga je ze allemaal voor gebruiken? Je afstandbediening ofzo?Ik heb bijna niks waar batterijen in gaan.
Ja denk het ook hoor. Mijn broertje is ook 1.90 en die weegt 65 kilo ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vrij normaal gewicht toch voor die lengte? Ik ben 1.88 en zit net boven die 75.
Dat is niet veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja denk het ook hoor. Mijn broertje is ook 1.90 en die weegt 65 kilo ofzo
Dat is echt niet gezond..quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Hij is nog jong he, nog in de groei enzo.quote:
Dat klinkt dan wel weer skinny., hoewel hij wrs een stuk jonger is en in de loop der jaren zijn er wel wat killootjes bijgekomen, maar zolang het tussen de 75 en 80 blijft vind ik het allemaal prima.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou wat vrouwen willen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:05 schreef YokiKater het volgende:
Dit is toch wat vrouwen willen.. dan moet je er voor trainen ook
En dat ja.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Interesseert mij het nou wat vrouwen willen.
Gaat er om wat je zelf wilt lijkt me.
Ik heb het niet eens over extreem bodybuilding maar gewoon vet vrij en goed gespierd.. Dat is het zgn ideaal beeld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij houden de vrouwen in deze SC niet echt van zulke lichamen, Yoki.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat ja.
Een man heeft mij ook wel eens gezegd dat een boobjob wel een goed idee zou zijn voor mij. Doei
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Een man heeft mij ook wel eens gezegd dat een blowjob wel een goed idee zou zijn voor mij.
Wat een baas.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een man heeft mij ook wel eens gezegd dat een boobjob wel een goed idee zou zijn voor mij. Doei
Pics van je tetten.. dan krijg je van ons een deskundig oordeel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dat ja.
Nou bodybuilders vind ik gewoon smeeeeerig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over extreem bodybuilding maar gewoon vet vrij en goed gespierd.. Dat is het zgn ideaal beeld.
Ook al zou dat het ideaalbeeld zijn, dan nog is dat op zichzelf geen enkele reden om dat na te gaan streven.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over extreem bodybuilding maar gewoon vet vrij en goed gespierd.. Dat is het zgn ideaal beeld.
Jaquote:
Ja, echt tof om iemand zo onzeker te maken.quote:
Wat heb je geantwoord, misschien krijgen we kwantumkorting als jij meteen meegaat voor een penisverlenging?quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, echt tof om iemand zo onzeker te maken.
Haha, nee.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat heb je geantwoord, misschien krijgen we kwantumkorting als jij meteen meegaat voor een penisverlenging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb er daarna wel veel over nagedacht en ook wel gezocht hoe duur zoiets is en waar ik het kon doen enzo. Achteraf vind ik het stom van mezelf maar was er wel erg onzeker over
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee.Hoe oud was je toen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb er daarna wel veel over nagedacht en ook wel gezocht hoe duur zoiets is en waar ik het kon doen enzo. Achteraf vind ik het stom van mezelf maar was er wel erg onzeker over
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb er daarna wel veel over nagedacht en ook wel gezocht hoe duur zoiets is en waar ik het kon doen enzo. Achteraf vind ik het stom van mezelf maar was er wel erg onzeker overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Het moet ook niet té inderdaad, daar kan ik zelf ook niet tegen.. maar ik voel mijzelf iig behoorlijk onzeker in een "vatzig" lichaam en te gespierd hoeft ook niet. maar het alles een beetje netjes en strak is toch wel gunstig lijkt mij zo. Of je moet net iemand treffen die wel van wat vet of een walvis houdt.. smaken verschillen natuurlijk.. Ik spreek enkel over het algemene beeld.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou bodybuilders vind ik gewoon smeeeeerig.
Mannen zoals VS post, daar zou ik wel mee kunnen leven, maar die kerels staan vaak langer voor de spiegel dan ik en een beetje healthfreakish en daar kan ik echt niet tegen.
Neuh, maar ik hou er sowieso wel van om gezond te zijn of om er goed uit te zien.. en dan is het alleen maar een voordeeltje. Het zegt echter geen moer over karakter of de rest.. zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook al zou dat het ideaalbeeld zijn, dan nog is dat op zichzelf geen enkele reden om dat na te gaan streven.
Precies.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:26 schreef Peunage het volgende:
Ik heb gewoon een grote pener, en daar gaat het allemaal om.
Oh ik heb torenhoge eisen, maar daar is uiterlijk er dan niet één van. In elk geval niet qua postuur, wel qua gezicht en uitstraling.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moet ook niet té inderdaad, daar kan ik zelf ook niet tegen.. maar ik voel mijzelf iig behoorlijk onzeker in een "vatzig" lichaam en te gespierd hoeft ook niet. maar het alles een beetje netjes en strak is toch wel gunstig lijkt mij zo. Of je moet net iemand treffen die wel van wat vet of een walvis houdt.. smaken verschillen natuurlijk.. Ik spreek enkel over het algemene beeld.
En dat is IMHO niet dik.. maar ook geen anabolen man.. gewoon netjes strak, weinig vet.. goede mannelijke vorm (dus beetje spiertjes, niet perse wasbord) .. beetje lastig uit te leggen.
Al kan ik als man ook zeggen dat er een ideale vrouw bestaat maar dat het niet nodig is natuurlijk.
Uiteindelijk gaat het ook om de klik en als het om puur fysiek gaat is mijn smaak ook zeer breed.. ideaal bestaat namelijk niet imho, er zijn zoveel soorten..
Ik denk alleen dat vrouwen soms best wel hoge eisen stellen, op het eerste gezicht.. maarja, vice versa, dat doen mannen ook.. En dat is het knooppunt ofzo.. Iedereen heeft voorkeuren maar uiteindelijk wijk je er toch wel wat vanaf denk ik zo. Ik ga sowieso meer voor geestelijke chemie dan voor het lichamelijke.. al moet ik eerlijk zeggen dat uiterlijk wél een rol speelt. Maar dan in mindere mate, én er zijn grenzen.
Wat dat betreft verschillen vrouwen en mannen niet eens zoveel van elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |