Ik noem het machtsverbruik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
Topickapen vind ik hier niet zo'n Topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Genadig van je.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:10 schreef Specularium het volgende:
Plaatje in de OP kan wel gewoon blijven staan.
Suggestief worden zou deze SC geen recht doen inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Past bij de TT, waarmee ik niks wil suggereren.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:57 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb een enorme blauwe plek op de onderkant van me hand, zo een beetje aan het einde van het scharnierstuk van je duim. Dat is echt enorm kut, ik heb nog nooit een blauwe plek op me hand gehad
en toen heeft je moeder het maar gedaan voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
ja een plank
die moest van mij 5 mm zakken en die wou niet
Is dat Takaiki?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg dit gifje van MPG.
Niet. Je zag hem in UTO SC.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik kreeg dit gifje van MPG.
Voetbal kwam na Utopia.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:37 schreef sp3c het volgende:
ik had vandaag bijna utopiyolo gekeken maar toen ging ik maar voetbol kijken
wat een succes was dat
Penage zit daar vrijwillig.quote:
En jij zag hem daar toevallig posten?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage zit daar vrijwillig.
Ging ie zich verschuilen met 'ik kijk tegenwoordig niet meer', enzo.
Ja.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij zag hem daar toevallig posten?
Homo, ik keek alleen ff in de SC. Want back in the day postte ik daar wel eens. Way back.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Penage zit daar vrijwillig.
Ging ie zich verschuilen met 'ik kijk tegenwoordig niet meer', enzo.
Ik vond het leuk je weer eens te zien daar. Ik vond het ook leuk dat Specularium daar weer eens langs kwam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Homo, ik keek alleen ff in de SC. Want back in the day postte ik daar wel eens. Way back.
Daarom ging ik daar ook heen liesje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond het leuk je weer eens te zien daar. Ik vond het ook leuk dat Specularium daar weer eens langs kwam.
Aww.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daarom ging ik daar ook heen liesje.
Ik was er en specularium ook.quote:Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef sp3c het volgende:
leugens idd
dit verhaal klopt natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |