Ik wist nog wel dat je er over gepost had, maar mij boeit Andrew Bird niet zo veel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:24 schreef Felagund het volgende:
Had er nog over gepost hier, lezen jullie mijn posts nooit?
Suf.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Coveralbum met liedjes van Handsome Family.
Ik ken The Handsome Family eigenlijk niet.quote:
Ik alleen door True Detective, dat album waar dat nummer opstaat geprobeerd. Best aardig. Dat nummer en 24 Hour Shop zijn uitblinkers.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ken The Handsome Family eigenlijk niet.
Helemaal mee eens. Dat donkere randje is er in deze cover helemaal van af.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:24 schreef Felagund het volgende:
Ik vind de originele versie een stuk beter dan de cover van Andrew Bird.
Kijk, hier hebben we wat aanquote:Op donderdag 5 juni 2014 20:53 schreef kciR het volgende:
Ik kwam nog wat interessante dingen tegen:
The Districts. Heeft wel wat weg van My Morning Jacket.
Dream Koala. Naam verraad al redelijk de richting die het opgaat (ambient pop). Vrij dromerig, maar zeker niet saai. Zang doet mij denken aan The Antlers. (Debuut is vorige maand uitgekomen)
Half Moon Run (nummer komt wel uit 2012, dus niet helemaal nieuw, zal binnenkort wel een nieuw nummer komen). Full Circle komt volgens mij af en toe langs op 3fm. Leuk Canadees indie bandje.
Was de nieuwe First Aid Kit al langs gekomen?
Ook nieuw? Ken Ty Segall niet zo goed, maar vond Fuzz wel een enorm vette plaat. Is de rest van hem ook zo tof?quote:
Nieuw inderdaad. Dit is de rustigere B-kant:quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ook nieuw? Ken Ty Segall niet zo goed, maar vond Fuzz wel een enorm vette plaat. Is de rest van hem ook zo tof?
aardig, kan nog wel wat bands gebruiken om de zondag te vullenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef Grobbel het volgende:
Ook erg fijn: de nieuwe Elephant Stone. Toevallig ook op Eindhoven Psych Lab en Best Kept Secret.
Wat een nietszeggende promo zeg.quote:
Ik kan er niet op komen waarop dit lijkt.quote:
Mooi joh! Die ga ik opzoeken.quote:
Dat album komt komende week uit. Het is allemaal wel leuk en aangenaam maar wel een beetje behangmuziek vind ik. Nu is dit soort folk sowieso meestal niet mijn muziek, maar dan nog.quote:
Niet slecht, maar trekt me ook niet. Zang is wel leuk.quote:
Beatles. BEATLES.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |