Die ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komkommer gedoopt in apfelkorn is wel erg lekker. Maar dat is weer wat anders
Vroeger thuis sopte ik mijn plakken komkommer bij de bbq altijd in de satésaus want dat vond ik lekker. Daarna had ik ooit eens bedacht dat ik dan ook best plakjes komkommer op een boterham met pindakaas kon leggen. Erg lekkerquote:
Oh ja dat doe ik dan weer wel komkommer in satesaus.. Dat ik die link niet gelegd hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vroeger thuis sopte ik mijn plakken komkommer bij de bbq altijd in de satésaus want dat vond ik lekker. Daarna had ik ooit eens bedacht dat ik dan ook best plakjes komkommer op een boterham met pindakaas kon leggen. Erg lekker
Sowieso probeer ik vaak mijn broodbeleg nog wat op te leuken met dingen als komkommer of tomaat. Dan heb ik toch wat extra's, maar wel verantwoord. En iets als kipfilet of sandwichspread vind ik zonder komkommer of tomaat eigenlijk maar saai
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Net op de weegschaal gestaan. NEENEEENEEENEEEEEEEEE-MOMENT. Plies laat het liggen aan de Chinees van gisteren.
KLAAR NU.
Het klinkt zo suf hč, aangezien ik hier al zo lang post dat het net niet luktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Staat je hoofd er nog steeds niet naar?
Pas als je het echt wil en de rest is op orde zal het makkelijker gaan lijkt mij.
Heb je er lang niet opgestaan?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het klinkt zo suf hč, aangezien ik hier al zo lang post dat het net niet lukt. Maar nee, inmiddels gaat staat m'n hoofd er wel naar en heb ik de boel weer redelijk op orde, vandaar dat ik er ook op ging staan. En dat is dan ff zuur.
nouja wie weet is het dus hoger geweest de afgelopen maanden en ben je nu al bezig met naar beneden gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Maand of 3 niet, denk ik. En ik heb een nieuwe all time high, dus dat afvallen zal wel niet. Maar ok, des te sneller gaat het er nu af! Ofzo!
Vervolgens mij blijft het heel de dag lekker dus je hebt nog even. Balen van dat water steeds.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zulks een mooi weer vandaagEigenlijk wil ik wel weer een rondje wandelen, maar ik moet wachten totdat de putjes-uitdaggeraar geweest is
Echt heerlijk, stortvloed aan regen gisteren en de tuin stond blank. En als wij dan zelf de kraan in de keuken gebruikten, dan kwam het water nog verder omhoog. En een andere wastafel zat ineens vol met schuim... Een paar jaar geleden hebben we iets soortgelijks gehad en omdat alle leidingen van alle bovenburen op die ene leiding bij ons in de tuin uitkomen, kwam het water dus omhoog elke keer als zij zelfs de wc maar doorspoelden. Toen vervolgens ook de wasmachine het spoelwater niet meer afvoerde maar het terug de kamer in spoot, ben ik toch wel geschrokkenDus vandaar nu maar meteen gebeld.
Ze zijn gewoon al geweest en het is opgelostquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vervolgens mij blijft het heel de dag lekker dus je hebt nog even. Balen van dat water steeds.
Eh Gatver, nou wandelse. Ik lig voor zeekoe te spelen in de achtertuin.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon al geweest en het is opgelostHeel dat ding zat vol met vetafzettingen
En omdat het een gemeenschappelijke leiding is van ons en alle bovenburen, gaat de rekening naar de VVE, dus dat scheelt weer wat knaken.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon al geweest en het is opgelostHeel dat ding zat vol met vetafzettingen
En omdat het een gemeenschappelijke leiding is van ons en alle bovenburen, gaat de rekening naar de VVE, dus dat scheelt weer wat knaken.
Wat naar, gecondoleerd en veel sterkte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef appelsap het volgende:
Miss C, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Ik ben deze week even geen calorieën aan het tellen, dus ik vermoed dat ik wat qua gewicht gelijk zal blijven. Ik had het al ontzettend druk met school,tentamens, mijn nieuwe baan en tussendoor proberen te sporten. En nu is woensdag mijn oma ook nog overleden.Vooral door het laatste een ernstig slaaptekort opgelopen. Ik blijf wel gewoon gezond eten maar ik eet wanneer ik trek en dat is wat meer/vaker nu. Ik ben zo moe dat ik er van kan huilen.
Sterktequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef appelsap het volgende:
Ik ben deze week even geen calorieën aan het tellen, dus ik vermoed dat ik wat qua gewicht gelijk zal blijven. Ik had het al ontzettend druk met school,tentamens, mijn nieuwe baan en tussendoor proberen te sporten. En nu is woensdag mijn oma ook nog overleden.Vooral door het laatste een ernstig slaaptekort opgelopen. Ik blijf wel gewoon gezond eten maar ik eet wanneer ik trek en dat is wat meer/vaker nu. Ik ben zo moe dat ik er van kan huilen.
Sterktequote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:04 schreef appelsap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |