Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:14 schreef Grielen het volgende:
Gaan wij nog een keer proberen te matchen?
Je bent pas net begonnen, nu kan je het mooi even testenquote:
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematchedquote:
Weet je hoeveel mensen er dan bijkomenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Grielen het volgende:
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematched
Sarasi woont in de buurtquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tinder instellingen zo zetten dat we elkaar tegenkomen. Ik heb Sarasi okk al gematched
Of heel lief aan het stinkende uitje.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders vraag je het effe aan een modjeals TS het niet wil doen
Ik wist wel dat je verhuisd was, maar dat je aan de andere kant van het land bent gaan wonenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sarasi woont in de buurtMisschien heb ik al een match met haar
Dan sorry dat ik niet terugpraat, even geen zin in deze week.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sarasi woont in de buurtMisschien heb ik al een match met haar
Gedaan !quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:15 schreef UnicornFarts het volgende:
Goeie TT maar haal mij even uit de OP.
Ik woon bij Grielen in de buurt. Is die dan ook verhuisd?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je verhuisd was, maar dat je aan de andere kant van het land bent gaan wonen
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:19 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan sorry dat ik niet terugpraat, even geen zin in deze week.
Grielen niet bij Sarasiquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon bij Grielen in de buurt.
[..]
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik woon bij Grielen in de buurt. Is die dan ook verhuisd?
[..]
Ah. Maar de filmkijkdate van volgende week gaat door?
Veel plezier daarmee!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee ik heb vandaag vrij en morgen ook nog eens om lekker huizen te bekijken
Grappig, bij mijn startte hij een tijd gewoon niet meer op. En uit het niets werkte hij weer.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had eerder nooit deze bug... Nu heb ik hetzelfde probleem
Hoe kom je elkaar dan in godsnaam tegen op Tinder? Wij hadden er bij Bart al de grootste moeite mee!quote:
Gelukkig.quote:
Ah, zo.quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:21 schreef Grielen het volgende:
Ik heb mijn gps op Groningen gezet kanovinnie
Als jij je gps op mijn woonplaats zet en de range 1 km kom je maar 3 of 4 mensen tegen hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen er dan bijkomenBen ik wel effe bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |