Nauwelijks. Ik zweer dat het mijn genetics zijn. Ben inmiddels bezig met progresive resistance op een EZ bar. Iedere week 1.25kg meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Misschien moet ik het dan maar ook eens op mijn biceps smeren.
Over biceps gesproken, groeien ze nou al?

Hmm. Ik doe toevallig sinds 2-3 weken voor de lulz na elke training (3x p.w.) 4-5 setjes van zware 5-7 reps barbell curls redelijk strict tot failure met op de laatste reps erg langzame negatives. Ook al is het een korte periode, er zijn wel gains inclusief striemen en kleine bloeduitstortingen (quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:34 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nauwelijks. Ik zweer dat het mijn genetics zijn. Ben inmiddels bezig met progresive resistance op een EZ bar. Iedere week 1.25kg meer.
Misschien eens wat Asian moedermelk whey proberen.
 ). Misschien het proberen waard?
 ). Misschien het proberen waard? 

Haha.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:24 schreef star_gazer het volgende:
Trouwens protip voor de legpress: adem UIT tijdens de press, niet omgekeerd. Ik scheet gisteren bijna m'n broek vol tijdens de tweede rep omdat ik m'n ademhaling verneukte

Zware strict BB curls.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm. Ik doe toevallig sinds 2-3 weken voor de lulz na elke training (3x p.w.) 4-5 setjes van zware 5-7 reps barbell curls redelijk strict tot failure met op de laatste reps erg langzame negatives. Ook al is het een korte periode, er zijn wel gains inclusief striemen en kleine bloeduitstortingen (). Misschien het proberen waard?
Haha, als laatste optie gewoon lekker synthollen brah.
 Ik ga dat ook eens proberen na iedere work-out.
 Ik ga dat ook eens proberen na iedere work-out. 
 Nog 2 reps en ik heb mijn doelstelling behaald voor dit jaar.
 Nog 2 reps en ik heb mijn doelstelling behaald voor dit jaar.  Ik wil in dec wel 1x180 liften.
 Ik wil in dec wel 1x180 liften.

Nice brah. Stil going strong op 5/3/1?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zware strict BB curls.Ik ga dat ook eens proberen na iedere work-out.
Mbt doelstellingen: eergisteren 3x150kg gedeadlift.Nog 2 reps en ik heb mijn doelstelling behaald voor dit jaar.

Nope, ben na 2 cycles toch overgestapt op een PHAT-achtig schema. Ik voelde me echt niet satisfied met weinig volume.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice brah. Stil going strong op 5/3/1?
@star
Kun je niet beter echte bicepisolatie doen? Barbell curls of Hammer curls?

doe ik ook. 2 keer per week. Op maandag zware strict EZ curls, op dinsdag zware triceps push down en close grip Floor press. Op vrijdag train ik m'n armen (bi + tri) met dumbbells tot ze helemaal naar de klote zijn. Dropsets, supersets, 21, alles mag. Aan het eind van de workout moet ik de dumbbell nauwelijks meer vast kunnen houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice brah. Stil going strong op 5/3/1?
@star
Kun je niet beter echte bicepisolatie doen? Barbell curls of Hammer curls?

Bij squat: voordat je zakt diep inademen en je adem inhouden, vanaf het moment dat je van beneden naar boven gaat (langzaam uitademen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:37 schreef KoningSjon het volgende:
Iemand tips voor de ademhaling bij squats en deadlifts?
Bij de laatste reps voelt het alsof 'ik niet genoeg adem binnenkrijg'.

quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:53 schreef star_gazer het volgende:
Je zit ook lekker ideaal met je anus omhoog op dat ding

Tijdens het squatten moet je voor het excentrische gedeelte(het dalen) diep inademen. Let erop dat je zowel je buik,zij als rug expandeert, vergeet niet om je buik ook daadwerkelijk aan te spannen zodat je hyperextensie(te ver krommen) van de rug voorkomt tijdens het omhoog komen. Pas nadat je weer overeind staat laat je alle spanning en lucht los.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:37 schreef KoningSjon het volgende:
Iemand tips voor de ademhaling bij squats en deadlifts?
Bij de laatste reps voelt het alsof 'ik niet genoeg adem binnenkrijg'.

Snelle eiwitten sowieso niet. Gewoon eiwitten nuttigen rondom de training. Voor de meeste mensen houdt dit in dat je veel eiwitten nuttigt tijdens het avondeten en voor het slapen gaan, omdat ze 's avonds trainen. Maakt niet veel uit of dit traag is (bijvoorbeeld caseïne of een dierlijk eiwit) of snel (whey). Maar het meest effectief is een combi van beide. En melk bevat zowel 'snel' als 'traag'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Snelle eiwitten voor het slapen gaan aangeraden of nutteloos?

MyFitnessPalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:09 schreef VMSDKR het volgende:
Boys, ik zoek een simpele app om calorieverbruik in bij te houden. That's it, verder geen poespas. Iemand ideeën?

Thanks!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Bij squat: voordat je zakt diep inademen en je adem inhouden, vanaf het moment dat je van beneden naar boven gaat (langzaam uitademen.
Deadlift: Voordat je de bar over je schenen omhoog trekt haal je diep adem en hou je je adem in, je ademt uit zodra je recht staat.
Thanks, ga er maandag meteen mee aan de slagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tijdens het squatten moet je voor het excentrische gedeelte(het dalen) diep inademen. Let erop dat je zowel je buik,zij als rug expandeert, vergeet niet om je buik ook daadwerkelijk aan te spannen zodat je hyperextensie(te ver krommen) van de rug voorkomt tijdens het omhoog komen. Pas nadat je weer overeind staat laat je alle spanning en lucht los.
Bij de volgende herhaling begin je weer opnieuw met het diep inademen en alles vastzetten om vervolgens je adem in te houden en alles aangespannen houden tot je weer overeind staat. Vergeet wat BredeBroeder heeft gezegd over het uitademen tijdens het omhoog komen.
Met de deadlift doe je hetzelfde voordat je begint. Diep inademen, alles expanderen en vastzetten inclusief buik aanspannen. Enige verschil is dat als je rechtop staat gerust kan uitademen en weer inademen voordat je het gewicht laat zakken.
Hetzelfde geldt voor bankdrukken. Adem pas uit als je een herhaling helemaal hebt uitgevoerd.

(ik lurk hier al een tijdje mee
  (ik lurk hier al een tijdje mee  )
)

No problem, zal alleen de komende 3 dagen niet online zijn. Zal wel weer een multi-quote komen als ik terug benquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:20 schreef KoningSjon het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Thanks, ga er maandag meteen mee aan de slag
Tof trouwens dat je altijd met zulke uitgebreide informatie komt op vragen(ik lurk hier al een tijdje mee
)

quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zware strict BB curls.Ik ga dat ook eens proberen na iedere work-out.
Mbt doelstellingen: eergisteren 3x150kg gedeadlift.Nog 2 reps en ik heb mijn doelstelling behaald voor dit jaar.

quote:

kan, maar ook koolhydraten om je glycogeen weer aan te vullen in je spieren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Snelle eiwitten voor het slapen gaan aangeraden of nutteloos?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |