abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:06:41 #276
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_141027958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:04 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Kom maar eens met bronnen waaruit blijkt dat je meer verbrand met zwemmen dan fietsen of hardlopen.
Komt dit in de buurt van de werkelijkheid?
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm

Zwemmen 3/km uur staat hier gelijk aan 10/km uur hardlopen qua verbruik.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:10:18 #277
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141028072
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 04:16 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Is zwemmen nou goed voor je schouders of niet? Mits met mate lijkt het me een prima manier om zowel vet te verbranden als je rotator cuffs gezond te houden?
Hoeft niet eens met mate, zolang je er geen last van krijgt is het niet inherent slecht voor de schouders. Zelfde als met dips, geen provocatie of andere klachten? Dan kan je er gerust mee door gaan. Heeft ook te maken met de individuele anatomie en uitvoering van de oefening.
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:

[..]

Komt dit in de buurt van de werkelijkheid?
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm

Zwemmen 3/km uur staat hier gelijk aan 10/km uur hardlopen qua verbruik.
Komt wel redelijk overeen met de werkelijkheid. Maar dit is allemaal bij benadering. Is berekend uit een gemiddelde en een persoon zal nooit precies op dat gemiddelde uitkomen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_141028149
Waar kopen jullie kleding? Wordt een beetje vervelend
pi_141028817
H&M en Coolcat
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:49:08 #280
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_141029484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef MrGuma het volgende:
Hier.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:58:55 #281
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141029865
Zo, 10x3x85% RM gedaan in 20 minuten. En nu de hele middag op de bank liggen. :')
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:59:44 #282
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141029890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:12 schreef MrGuma het volgende:
Je moet er wel een beetje geluk mee hebben ja, zeker met broeken. Bij de Celio (ik weet niet of die in Nederland zit) hebben ze broeken die rond de heupen nog aardig goed zitten, zelfs met grote bovenbenen.
pi_141029995
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je moet er wel een beetje geluk mee hebben ja, zeker met broeken. Bij de Celio (ik weet niet of die in Nederland zit) hebben ze broeken die rond de heupen nog aardig goed zitten, zelfs met grote bovenbenen.
Pas 2 gekocht van Chief ofzo, comfort fit. Zit ook prima.
pi_141030697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Benen zijn inderdaad het grote probleem. T-shirts zijn eerder te lang maar goed die kan ik tenminste aan. Ik zal Chief even in de gaten houden.
pi_141030797
Ik vind broeken wel te doen nog, koop altijd Levi's of Wrangler en die zijn wel aardig. Shirts is een stuk lastiger, dan zit hij of bovenaan te krap, maar onderaan goed. Of hij zit goed om je schouders maar dan is het onderaan een tent.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:28:40 #286
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141030846
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind broeken wel te doen nog, koop altijd Levi's of Wrangler en die zijn wel aardig. Shirts is een stuk lastiger, dan zit hij of bovenaan te krap, maar onderaan goed. Of hij zit goed om je schouders maar dan is het onderaan een tent.
De shirts van de WE en de Zara hebben vrij vaak een taper. Zeker in de stretch-overhemden van de WE zit een aardige V-vorm. Dat is wel kutspul om kreukvrij te houden, overigens, en gaat er al snel wat goedkoop uitzien.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 14:29:27 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141030877
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:27 schreef Sapstengel het volgende:
Levi's. 1, hooguit 2 maten te groot gaat prima. Zit het nog net goed om je reet en los genoeg om je benen.
pi_141030940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De shirts van de WE en de Zara hebben vrij vaak een taper. Zeker in de stretch-overhemden van de WE zit een aardige V-vorm. Dat is wel kutspul om kreukvrij te houden, overigens, en gaat er al snel wat goedkoop uitzien.
Meestal koop ik bij de WE idd of H&M. Zara zie ik wel eens wat tussen, maar vaak t/m L en dat is best een kleine L altijd.

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Levi's. 1, hooguit 2 maten te groot gaat prima. Zit het nog net goed om je reet en los genoeg om je benen.
Inderdaad, ik geef dan wel iets meer geld uit aan een fijne Levi's. Goedkope broeken is altijd drama, van die vormeloze dingen.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:06:10 #289
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141032172
ik heb nog een paar pakken van deze liggen. waren eigenlijk van mijn pa, maar die hoeft ze niet meer te drinken van de diëtist. dus ik dacht misschien is dit wel een goed drankje, maar ik weet er eigenlijk niks vanaf en al helemaal niet van vitamines etc.

hebben jullie een idee of dit een slim idee is om er elke dag 1/2 te nemen? 1 flesje is 200ml trouwens.

't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_141032310
Is dat van die soort van proteinevoeding in die kleine flesjes? Drink het zelf ook wel eens, zusje werkt in het ziekenhuis en die neemt af en toe wat mee. Lekker veel kcals voor een flesje van 2 slokken, handig als ontbijt :P

Kan vast geen kwaad, lijkt me niet dat ze er dodelijke hoeveelheden vitamines of mineralen in stoppen en een teveel plas je wel weer uit.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:21:34 #291
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_141032726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat van die soort van proteinevoeding in die kleine flesjes? Drink het zelf ook wel eens, zusje werkt in het ziekenhuis en die neemt af en toe wat mee. Lekker veel kcals voor een flesje van 2 slokken, handig als ontbijt :P

Kan vast geen kwaad, lijkt me niet dat ze er dodelijke hoeveelheden vitamines of mineralen in stoppen en een teveel plas je wel weer uit.
ja precies, maar ik dacht misschien zitten er wel wat hogere hoeveelheden dan normaal in omdat het toch vaak voorgeschreven wordt bij mensen die flink moeten aansterken.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:54:56 #292
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_141034014
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ja precies, maar ik dacht misschien zitten er wel wat hogere hoeveelheden dan normaal in omdat het toch vaak voorgeschreven wordt bij mensen die flink moeten aansterken.
M.a.w.: zeer geschikt voor ons ^O^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_141038480
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:48 schreef Verbosity het volgende:

[..]

5/3/1 bedoel je? In de eerste week alles op 5 herhalingen, week twee op 3 herhaling, week drie voer je 3 sets uit met respectievelijk 5,3 en 1 herhaling(en) om in de vierde week een rust week te pakken.

[..]

Je voert al meer dan genoeg oefeningen uit. Zou het zelf eerder verspreiden over 2 dagen. Waarbij je een dag de bench press uitvoert op een zware rep range 3-5 herhalingen om de andere trainingsdag een variant te pakken die je voor meer reps pakt(8-12).

Doe het zelf als volgt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Probeer ook een je tensor fascia latea te foamrollen/stretchen evenals je gluteus. Deze hechten beide aan op de illiotibiale tractus en zorgen dus ook voor extra spanning als ze gespannen zijn. En welke stretches voer je al uit dan?

[..]

Is er al. Iedereen die er bij wil kan mij een PM sturen met zijn/haar email om toegang te krijgen.

[..]

Zijn een aantal sites zoals
http://www.strstd.com/
http://exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html

[..]

Doe eens wat rotator cuff oefeningen op rust dagen en voer op zijn minst eens 3x per week die rek oefeningen(welke voer je eigenlijk uit?) en kijk hoe het dan gaat naar 3 weken tijd.

[..]

Zoals al is aangegeven biedt een valsalva manoeuvre meer stabiliteit en bescherming voor de romp tijdens gewichtheffen. Voer maar eens een lift wanneer je veel adem in je buik/borst hebt of wanneer je net hebt uitgeademd. Dan merk je het verschil direct.

Hoe doe je dit? Haal adem, expandeer je buik, zij en rug terwijl je ook actief alles aanspant (dus niet alleen de buik uitpuilen, maar samen crunchen). Voer nu de oefening in zijn geheel uit en haal adem. Alleen bij de deadlift adem je eventueel bovenin nog uit en in. Bij de OHP adem ik zelf altijd bovenin de beweging wegens het volgende: Wanneer je bovenin inademt expandeert de borstkas en romp, dit biedt stabiliteit en meer rek op de borst. Als ik dit onderin uitvoer verlies ik spanning op mijn borst.

Wanneer wel uit te ademen? Als je iets explosief uitvoert. Bijvoorbeeld een stoot geven kan je bij het moment van impact wel stevig uitblazen/schreeuwen. Oftewel een kiai uitvoeren om simultaan de romp spieren aan te spannen die kracht overbrengen naar een beweging met als gevolg meer impact. Nogmaals: tijdens zware lifts zal je dit nooit doen, omdat je dan ontspant terwijl je dat juist nodig hebt.

[..]

Zie voor meer info ^

Bij zowel de OHP als BP haal je adem voordat je het gewicht laat zakken en weer omhoog brengt. Bovenin de beweging adem je weer uit en in.

[..]

Als atleet zijnde helpt het inderdaad verrekte weinig. Als bodybuilder is het echter onmisbaar. Daarnaast komt het artikel ook met een aantal dingen die niet werken. Bijvoorbeeld het verhaal over groeihormonen tijdens de compound oefeningen. Het klopt wel dat dit voor een toename zorgt van groeihormonen, echter is dit alleen acuut zo en heeft het geen effect voor de spier hypertrofie of prestaties.

[..]

Heb de video niet gezien, maar furiouspete heeft wel een video waarin hij het uitlegt:
Zijn wel meer video's waarin hij uitleg geeft o.a. dat niet alles wordt verteerd waardoor tijdens het poepen er onverteerde stukken bij zitten :%

[..]

Alles heeft wel een lichamelijke oorzaak, is er geen letsel meer te vinden dan kan het zijn dat bepaalde hersendelen overactief zijn door langdurige pijnstimulatie. Met het gevolg dat er zonder letsel alsnog pijn aanwezig is doordat er een lagere stimulatieprikkel is. Prikkels die normaal geen pijn horen te veroorzaken zullen dan toch als pijnlijk ervaren worden.

Het kan dan wel 'tussen' de oren zitten, maar de pijn is alsnog aanwezig door andere redenen.

[..]

Heb je gelijk in. Maar basisprincipes blijven toch bestaan en boven de 15-16 procent is onnodig voor bodybuilders tenzij je andere doelen hebt bijv. powerlifters (of sumo's :P )
Wat heb jij gestudeerd dan
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:14:33 #294
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_141039087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:57 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wat heb jij gestudeerd dan
Vrjietijdskunde
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 18:38:50 #295
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_141039879
Nu we het toch over klachten hebben heb sinds vorige week een pijn bij MN elleboog met presses
Eerst nog dragelijk, nu niet meer te doen.
Loopt echt vanaf Mijn schouder tot midden van de onderarm maar het ergst bij de elleboog
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 14 juni 2014 @ 11:38:01 #296
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_141066376
Godver, ik kan na de cardio maar niet stoppen met zweten. Zelfs na een cool down, een douche en een half uur zitten gutst het er nog uit. Iemand tips?
pi_141066393
Voor de mensen die broeken willen kopen, jeans centre geeft vandaag 10% korting per doelpunt van Nederland.
pi_141066497
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de mensen die broeken willen kopen, jeans centre geeft vandaag 10% korting per doelpunt van Nederland.
Ik probeer al een half uur dingen te bestellen, site loopt constant vast :')
  zaterdag 14 juni 2014 @ 12:41:09 #299
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_141072748
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 12:41 schreef Snakey het volgende:
Cool. Maar zoals je op het eind ziet is het toch het best om je baard te laten groeien. :+

Hahaha, idd. Lang haar of een solid beard. :D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')