2 vrienden van mij hebben voor het crossen een KTM LC4 620,quote:Op maandag 16 juni 2014 01:47 schreef rumiii het volgende:
Hoeveel cc minstens achten jullie acceptabel voor een crossmotor om flink wat rijplezier in bossen/offroad/etc te hebben?
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Salatrel het volgende:
iedereen weet dat om goed door de bossen te crossen je minimaal een 1200cc boxer motor nodig hebt
Nice.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
Maat van me belt net dat ie een S1000RR heeft gekocht
bmwquote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef KneusTeun het volgende:
Maat van me belt net dat ie een S1000RR heeft gekocht
tweede r staat voor replicaquote:
Nee dat hebben we gezien.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef stinkie het volgende:
Och, ik zou er zo opstappen.
Maar ik laat me er niet door inhalen
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:07 schreef Daantke het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijspan_kneedown.html
Is dat niet gewoon je neutraalsensor die dan ook meteen de start afkapt vanwege niet in neutraal staan?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Contact is af en toe een beetje wonky denk, heel af en toe flikkert het Neutral lampje bij de koude start en valt de motor 'weg' voor een fractie van een seconde. Alsof iemand het contact uit en weer aan zet in een flits - gebeurt sinds dattie zonder zeil geparkeerd stond in een enorme hoosbui (neuh Sala niet de Harz).
Net ff de sleutel met wat WD40 erin gedouwd en ermee gedraaid, kijken of dat het verhelpt.
daar gaat het lampje niet van aan/uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon je neutraalsensor die dan ook meteen de start afkapt vanwege niet in neutraal staan?
Ooit eens gehad, was er wat vettigheid onder de gear sensor gekomen. Ff schoon gemaakt, nieuw pakkinkje erop en klaar.
Hoe wordt dat lampje dan aangestuurd? Als ik mijn neutraalsensor loskoppel gaat het lampie gewoon uit hoor, en start ie ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
daar gaat het lampje niet van aan/uit.
ik las verkeerd, dacht na het starten (dus al in versnelling dat het aan/uit flikkerde)quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoe wordt dat lampje dan aangestuurd? Als ik mijn neutraalsensor loskoppel gaat het lampie gewoon uit hoor, en start ie ook niet.
Goede videoquote:
Bedankt voor de info, ik kan hierop verder bordurenquote:Op maandag 16 juni 2014 08:09 schreef kawa4 het volgende:
[..]
2 vrienden van mij hebben voor het crossen een KTM LC4 620,
1 een husqvarna 350
en de andere een honda 450.
ik denk dat 450 wel een leuke combi is , toch wat vermogen, en lekker licht
Dan zou ik met koppeling in en in z'n 1 geen problemen moeten hebben, maar dan gebeurt hetzelfde. Dus lijkt me het contact wat de boosdoener is.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef BlackLining het volgende:
Is dat niet gewoon je neutraalsensor die dan ook meteen de start afkapt vanwege niet in neutraal staan?
Ooit eens gehad, was er wat vettigheid onder de gear sensor gekomen. Ff schoon gemaakt, nieuw pakkinkje erop en klaar.
Het ziet geel van de bmw rijdersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |