quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
Dodelijk ongeluk op iomttRisico van het vak. Wel naar om te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn
(onbewust denk ik aan een paar users die hier wel eens posten... die denken ook dat ze heul goed kunnen sturen en hun nooit wat overkomt)
Bekend probleem bij GSX-R. Ding zit compleet weggemoffeld. Bij de wat oudere (tm 2006 geloof ik) is een modificatie wel vrij cruciaal als je niet elk jaar een nieuwe regelaar wilt aanschaffen. Je moet hem dan even verplaatsen naar ergens waar die in de luchtstroom zit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:04 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, spanningsregelaar. Tja, geen verstand van. Er was geen ander merk zeiden ze. Naja, kan volgende week weer rijden.
ik denk niks. Ik weetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:19 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Risico van het vak. Wel naar om te zien
(onbewust denk ik aan een paar users die hier wel eens posten... die denken ook dat ze heul goed kunnen sturen en hun nooit wat overkomt)
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Nero22 het volgende:
Nu we het er toch over hebben: mijn kwaak heeft zojuist zijn eerste burnout gemaakt. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef Nero22 het volgende:
Ik moest er wel voor tegen de muur staan, en op een gladde garagevloer, maar hé, details.![]()
Zo enthousiast dat je gewoon vergeten was om te een multi-post te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:51 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb het wiel misschien wel 1x rond kunnen laten draaien, maar ik zag wel rubber vliegen.
Eerst oefenen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo enthousiast dat je gewoon vergeten was om te een multi-post te maken.
Wilde nog vragen tijdens de rit of je burn-out kon maken maar wilde je niet kwetsen...
Gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Vrieskist het volgende:
Burn-outsBeetje sneu duur rubber verneuken.
Is het ook. Maar ik wou het gewoon even proberen. Ben zeker niet van plan dit geintje vaker te gaan doen voor het stoplicht, of bij een terrasje in een haven of zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Vrieskist het volgende:
Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen ;-)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Is het ook. Maar ik wou het gewoon even proberen. Ben zeker niet van plan dit geintje vaker te gaan doen voor het stoplicht, of bij een terrasje in een haven of zo.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet te verontschuldigen ;-)
Maar ik kreeg wel een goedkeurend knikje van een oude man met een zonnebril en zijn armen over elkaar in een rood shirt op een bankje naast zijn vrouw.
Ik snap dat ook nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Vrieskist het volgende:
touchéquote:Op zondag 15 juni 2014 19:39 schreef Salatrel het volgende:
Waarom rij je dan ook over een flink stuk staal heen...
Of je zet je tenen op de voetsteunquote:Op zondag 15 juni 2014 12:09 schreef Erasmo het volgende:
Hmm ik moet toch wat minder schuin door de bocht, mij laarzen zijn aan de zijkant versleten
Mijn bandjes zien er nog best sjiek* uit voor die 7500 km die ze gereden hebben. En dat zijn dan alleen maar de kilometers die ze met mij hebben gereden. Weet niet hoeveel de vorige eigenaar ermee gereden heeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nietvind elke 6000km nieuwe banden wel meer dan genoeg eigenlijk
Vind ik sowieso relaxter rijden.quote:
Op de haven voorgevallen?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:21 schreef Bozz187 het volgende:
Fucked up! Flink stuk staal vast in mijn achterband...
[ afbeelding ]
Op de snelweg wel, niet als ik over een klaverblad gaquote:
In de bochten wel jaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mijn bandjes zien er nog best sjiek* uit voor die 7500 km die ze gereden hebben. En dat zijn dan alleen maar de kilometers die ze met mij hebben gereden. Weet niet hoeveel de vorige eigenaar ermee gereden heeft.
*Relatief dan. Ze zijn nogal plat door de vele snelwegkilometers.
[..]
Vind ik sowieso relaxter rijden.![]()
Ik doe dat andersomquote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de haven voorgevallen?
[..]
Op de snelweg wel, niet als ik over een klaverblad ga
nope tussen zevenaar en de bp aan de a30, wel een nieuw bandje erop laten zetten voor ik weer naar huis gaquote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Op de haven voorgevallen?
[..]
Op de snelweg wel, niet als ik over een klaverblad ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |