De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee wanneer de opening van Arnhem exact staat gepland?
Gekkenhuisquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De 30e, over een weekje dus. Kan je aanraden dan pas een week later te gaan.
He jij bent niet meer blauw!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Tsja... Zouden die mensen nu echt allemaal vandaag die kleding al nodig hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatstquote:
Dat valt inderdaad wel op, maar ja, hoofddoekjes hebben ook geen werk (ze zijn al blij dat ze naar buiten mogen zonder mannelijk toezicht) dus tijd genoeg om in de rij te staan voor goedkope kleding.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
de doelgroep gespot hoor
Oh echt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
hahaha, serieus, dat was in 2010 voor het laatst![]()
Jep. En pyamas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er schijnen nu ook hogwarts truien te zijn. Morgen even checken.
Shitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Er schijnen nu ook hogwarts truien te zijn. Morgen even checken.
T shirt begrijp ik al niet, een harry potter trui is hoe dan ook geen teken van goede smaak... Maar ieder zijn meug.quote:
heerlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben weer van die gruwelijke foute kersttruien![]()
![]()
Je kan ook zeuren om het zeuren. Wat is er nou weer mis met een T-shirt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
T shirt begrijp ik al niet, een harry potter trui is hoe dan ook geen teken van goede smaak... Maar ieder zijn meug.
Harry potter shirts vind ik nou ook niet echt onder het kopje smaak en stijl vallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren. Wat is er nou weer mis met een T-shirt?
Ik heb het niet over T-shirts in het algemeen, maar de kennelijke populariteit van potter T-shirts.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kan ook zeuren om het zeuren. Wat is er nou weer mis met een T-shirt?
Het is noet bepaald alsof ik die shirts overdag aan heb. Ik gebruik ze als pyama shirtsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over T-shirts in het algemeen, maar de kennelijke populariteit van potter T-shirts.
Overigens: ik snap ook niet dat een volwassen man met Armani Jeans op een T-shirt rond loopt. Ook daarmee toon je een ernstig gebrek aan stijl en klasse. Maar wederom: ieder zijn meug.
Dat is al weer wat anders idd. Al ben ik zelf een voorstander van ongekleed in bed...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het is noet bepaald alsof ik die shirts overdag aan heb. Ik gebruik ze als pyama shirts![]()
Het is ook maar een mening natuurlijk. Ik vind alleen prints op T-shirts iets waar je op zekere leeftijd niet meer mee weg komt. Waar die grens ligt is een tweede natuurlijk.quote:Maar ik ben wel al van klein af aan ontzettende fan van Harry Potter. Dus zo vreemd vind ik het niet dat ik het koop
Heerlijk toch, voor een winteravond, warm op de bankquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
ze hebben weer van die gruwelijke foute kersttruien![]()
![]()
Stijl en klasse is natuurlijk niet volledig subjectief. Vind maar eens iemand die Ma Flodder er stijlvol uit vindt zien...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:55 schreef Skaai het volgende:
Die grens ligt in je hoofd en niet bij de mening van een ander.
Daar heeft alleen Ma Flodder wat mee te maken toch? Haar pakkie an.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stijl en klasse is natuurlijk niet volledig subjectief. Vind maar eens iemand die Ma Flodder er stijlvol uit vindt zien...
Dat zeg ik toch (twee keer zelfs): ieder zijn meug.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:04 schreef Skaai het volgende:
Daar heeft alleen Ma Flodder wat mee te maken toch? Haar pakkie an.
On de winter mij te koud. Ik slaap het gehele jaar door ket het raam open. Lekker koud en dan lekker tegen elkaar in bed kruipenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is al weer wat anders idd. Al ben ik zelf een voorstander van ongekleed in bed...
[..]
Het is ook maar een mening natuurlijk. Ik vind alleen prints op T-shirts iets waar je op zekere leeftijd niet meer mee weg komt. Waar die grens ligt is een tweede natuurlijk.
Dat bedoel ik. Ik heb ook over alles wel een mening als ik mijn best doe, maar die hou ik lekker voor me omdat ik mensen niet help als ik vertel wat ik wel niet van hun Harry Potter shirt vind.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Magoed ik ken ook mensen die idd de shirts gewoon nog dragen. Dat vind ik wel best persoonlijk. Leven en laten leven
Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb ook over alles wel een mening als ik mijn best doe, maar die hou ik lekker voor me omdat ik mensen niet help als ik vertel wat ik wel niet van hun Harry Potter shirt vind.
Hoezo help je ze niet? Als je voor lul loopt is het fijner dat iemand dat gewoon eerlijk vertelt, ipv dat iedereen achter je rug om lacht om je belachelijke outfits.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:15 schreef Skaai het volgende:
Dat bedoel ik. Ik heb ook over alles wel een mening als ik mijn best doe, maar die hou ik lekker voor me omdat ik mensen niet help als ik vertel wat ik wel niet van hun Harry Potter shirt vind.
Topic in US openene! 'Pats hier met je Harry Potter shirts'quote:
Als iemand nou een Harry Potter shirt draagt omdat HIJ dat leuk vindt, en jij komt met je ongevraagde mening vertellen dat het een lelijk shirt is en hij voor lul loopt. Daar help je niemand mee, met een beetje pech geef je iemand een kutgevoel. Hij loopt voor lul omdat jij dat vindt. Wie zegt dat jouw smaak wel de 'juiste' is? Niet alles is een vrijbrief om je mening te verkondigen, helemaal niet als het om persoonlijke smaak gaat. Dat is persoonlijk. En ik blijf af van persoonlijke smaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoezo help je ze niet? Als je voor lul loopt is het fijner dat iemand dat gewoon eerlijk vertelt, ipv dat iedereen achter je rug om lacht om je belachelijke outfits.
Je hebt natuurlijk ook mensen die heel bewust voor een andere kledingstijl kiezen dan gebruikelijk en dan is een mening daarover geven wat anders (maar waarom het niet zou mogen ontgaat mij), maar in zijn algemeenheid help je dus wel met het geven van een mening.
De meeste mensen vinden het namelijk prettig als anderen vinden dat ze er leuk uit zien.
Wat is er precies kut aan? Dan kan ik me voorbereidenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:59 schreef Skaai het volgende:
Die op het Poolsterplein vond ik regelrecht kut.
Nouja ik ben er 3 jaar geleden voor het laatst geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat is er precies kut aan? Dan kan ik me voorbereiden. Dat het in de Primark meestal megadruk is, vaak rommelig en dat er vaak een bepaald type mensen rondloopt, dat weet ik
.
Ja, ik meestal ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja ik ben er 3 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik vond het er heel erg druk, alles lag op de grond, rij voor de paskamers was toen een kwartier ofzo, en de rij voor de kassa langer. Maar dat was 3 jaar geleden
. En 'bepaald type mensen' boeien me niet, ik ga met mijn verstand op 0 zo'n winkel in en ben in mijn eigen zone dan
Spaar ze allemaal!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Topic in US openene! 'Pats hier met je Harry Potter shirts'
Je trekt het jezelf wel erg aan...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:34 schreef Skaai het volgende:
Als iemand nou een Harry Potter shirt draagt omdat HIJ dat leuk vindt, en jij komt met je ongevraagde mening vertellen dat het een lelijk shirt is en hij voor lul loopt. Daar help je niemand mee, met een beetje pech geef je iemand een kutgevoel. Hij loopt voor lul omdat jij dat vindt. Wie zegt dat jouw smaak wel de 'juiste' is? Niet alles is een vrijbrief om je mening te verkondigen, helemaal niet als het om persoonlijke smaak gaat. Dat is persoonlijk. En ik blijf af van persoonlijke smaak.
En natuurlijk is een compliment leuk, maar het moet leuk blijven. Je kan ook te ver door gaan in je mening. Ik persoonlijk laat me niet beïnvloeden door andermans mening. Als mijn moeder zegt 'zou je dat nou wel dragen' of 'jeetje heb je die broek nog steeds' heb ik daar geen boodschap aan. Bemoei je met je eigen zaken. Ik hamer er bij mijn vrienden op dat ze moeten dragen waar ze zich persoonlijk prettig in voelen, niet in waar ik ze in wil zien. Ik laat je niet rond lopen in vieze, kapotte of te kleine of te grote kleding. Maar als iemand een fel oranje broek aan wil doen en het doet pijn aan mijn ogen, lekker aantrekken.
En nou ben ik er klaar mee![]()
Het valt allemaal best mee, als je 's morgens vroeg gaat, niks aan de hand!! Niet op zaterdagmiddag ofzo gaan, dan wordt je er compleet gestoord....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, ik meestal ook. Ik ben benieuwd
. Ik ga meestal toch niet passen in drukke winkels; als het niet blijkt te passen, breng ik het later wel terug
.
Nou, ik ben terug! Viel inderdaad redelijk mee, een typische Primark denk ik? Vond de indeling wel wat onhandig en irritante mensenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef soapie het volgende:
[..]
Het valt allemaal best mee, als je 's morgens vroeg gaat, niks aan de hand!! Niet op zaterdagmiddag ofzo gaan, dan wordt je er compleet gestoord....
Dan kun je beter naar de IKEA gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Een zaterdagmiddag zou ik inderdaad vermijden als de pest, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |