Het ergste is dat het een publieke geheim is in het hele land,dat Mobutu en Kabila j.r bende geholpen wordt door CIA e.a.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat had die fucking CIA ook in Iran gedaan, met hun handlanger de Shah.![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d'%C3%A9tat
Ook in Nederland gaat het wel eens fout..quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat er geen onschuldige worden bestraft.
Niet zoals in de VS mensen in de bak steken zonder proces.
Moet niet mogen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ook in Nederland gaat het wel eens fout..
Ik zie het al voor me. Rare drankjes, syrische vlaggen, posters van assad, en een raar borat achtig volksliedjequote:
quote:
lol troll. Welke eerlijke verkiezingen. Ik snap niet dat dit bij mensen nog als verrassing komt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:10 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ben best blij dat Assad heeft gewonnen. Ik was best aan het twijfelen gister of Assad ging winnen. Ik was bang dat de moslimterroristen mensen gingen bedreigen om op iemand anders te stemmen. Gelukkig zijn de verkiezingen eerlijk verlopen en heeft Assad gewonnen. De moslimextremisten vinden dit niet leuk om twee redenen. Allereerst zijn ze tegen democratie. Daarnaast vinden ze het ook niet leuk dat Assad heeft gewonnen.
scherp!quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Erdogan hangt tenminste geen mensen op omdat ze het verkeerde type hoed dragen...
De bron is een ISIS terrorist.twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:30:29ISIS is unpopular in Raqqa, but so is fsa and IF, but Bashar has strong support. reageer retweet
Geen goede bron.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef SadPanda het volgende:
De bron is een ISIS terrorist.twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op woensdag 04-06-2014 om 21:30:29ISIS is unpopular in Raqqa, but so is fsa and IF, but Bashar has strong support. reageer retweet
Isis die zegt dat isis onpopulair is, is onlogisch. Voor zulke uitspraken wordt je gemarteld binnen isis.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja joh, hij zal wel verzinnen dat ISIS onpopulair is. Klinkt logisch.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Isis die zegt dat isis onpopulair is, is onlogisch. Voor zulke uitspraken wordt je gemarteld binnen isis.
Dat jij geloofd dat het echt iemand van isis is die zegt dat ze onpopulair zijn. Wel grappig dit.quote:
Jij bent zelf grappig, het is echt van iemand van ISIS.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat jij geloofd dat het echt iemand van isis is die zegt dat ze onpopulair zijn. Wel grappig dit.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:10 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ben best blij dat Assad heeft gewonnen. Ik was best aan het twijfelen gister of Assad ging winnen. Ik was bang dat de moslimterroristen mensen gingen bedreigen om op iemand anders te stemmen. Gelukkig zijn de verkiezingen eerlijk verlopen en heeft Assad gewonnen. De moslimextremisten vinden dit niet leuk om twee redenen. Allereerst zijn ze tegen democratie. Daarnaast vinden ze het ook niet leuk dat Assad heeft gewonnen.
Je gaat niemand wijs maken dat jij aan de universiteit studeert hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
HBO. Geen wonder dat moslimextremist bent.
Juist in Nederland.quote:
Welke leden die uit Nederland komen hebben een academische achtergrond?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist in Nederland.
Je gaat het misschien niet geloven, omdat het niet in je straatje past. Maar veel leden van groeperingen als Al Nusra, ISIl zijn erg intelligent.
Er is hier niemand die gaat ontkennen dat Assad niet veel steun heeft, uiteraard zal hij die hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2014 08:04 schreef SadPanda het volgende:
Ik val in herhaling omdat jij in herhaling valt.quote:
Piet en Jan..quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Welke leden die uit Nederland komen hebben een academische achtergrond?
Hij heeft wel degelijk een punt. Het is niet erg logisch dat iemand van ISIS gaat zeggen dat ISIS onpopulair is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent zelf grappig, het is echt van iemand van ISIS.
Ik post het niet eens in de context van de verkiezingen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is hier niemand die gaat ontkennen dat Assad niet veel steun heeft, uiteraard zal hij die hebben.
Waar het omgaat is dat de klein erg klein is dat deze verkiezingen eerlijk zijn gegaan.
Maar hij kan Engelsquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij bent zelf grappig, het is echt van iemand van ISIS.
Ah, ok.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik post het niet eens in de context van de verkiezingen.
Het is wel handig als je ook onderbouwing hebt als je zegt dat er juist uit Nederland veel mensen met academische achtergrond moslimextremist zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Piet en Jan..
Stop met domme vragen stellen man.
Logisch is het niet. Maar toch zegt hij het, het is echt het Twitter account van hem.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk een punt. Het is niet erg logisch dat iemand van ISIS gaat zeggen dat ISIS onpopulair is.
Dat is namelijk niet het beeld dat ze naar buiten willen brengen.
De mensen die naar Syrië zijn afgereisd zijn doorgaans niet de Marokkaanse-straatratten. Nee, het zijn echt mensen die zich verdiepen in zaken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is wel handig als je ook onderbouwing hebt als je zegt dat er juist uit Nederland veel mensen met academische achtergrond moslimextremist zijn.
Een twitter account kan nep zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Logisch is het niet. Maar toch zegt hij het, het is echt het Twitter account van hem.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De mensen die naar Syrië zijn afgereisd zijn doorgaans niet de Marokkaanse-straatratten. Nee, het zijn echt mensen die zich verdiepen in zaken.
Of ze een academische studie volgen of hebben gevolgd weet ik natuurlijk niet. Spreek die mensen niet persoonlijk, jij wel?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ook veel mensen met een academische achtergrond worden Moslimextremist.
Gelukkig hoef ik dat niet te doen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je gaat niemand wijs maken dat jij aan de universiteit studeert hoor.
Jij zei: "in Nederland niet"..quote:
Goedzo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:17 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dat niet te doen.
In dit geval niet. Als je even op het account kijkt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een twitter account kan nep zijn.
Heb ik gedaan.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In dit geval niet. Als je even op het account kijkt.
Hoe verklaar je al die foto's?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Het is gewoon totaal niet geloofwaardig dat iemand van ISIS zijn eigen groepering even in diskrediet gaat brengen.
Ik heb geen idee waarom hij dat doet, waarschijnlijk omdat hij sympathie heeft voor ISIS.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe verklaar je al die foto's?
En waarom post hij voor de rest allemaal pro-ISIS dingen?
Nogmaals, hoe verklaar je al die foto's? Zoals deze:quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom hij dat doet, waarschijnlijk omdat hij sympathie heeft voor ISIS.
Misschien heeft degene achter dat account contacten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe verklaar je al die foto's? Zoals deze:
[ afbeelding ]
Laat hem in zijn droom leven. Deze moslimextremisten kunnen niet tegen de waarheid. Al die moslimgekken zeggen dat de verkiezingen oneerlijk zijn, maar hebben geen enkel bewijs.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien heeft degene achter dat account contacten.
Hoe bewijst deze foto trouwens dat dit ISIS is? Ik zie geen onthoofde lichamen of wat dan ook, enkel een man die met sneeuw speeltquote:Op donderdag 5 juni 2014 13:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijhorende tweet:quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hoe bewijst deze foto trouwens dat dit ISIS is? Ik zie geen onthoofde lichamen of wat dan ook, enkel een man die met sneeuw speelt
Maar als je op het Twitter account kijkt zie je dat het echt Abu Dujana AlMuhajir is. Hoe komt hij anders aan al die foto's die nergens anders staan?twitter:AbuDujanaMuhajr twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 22:01:44@khorasani_ Waiting for my turn. http://t.co/l72RIfisX6 reageer retweet
Ik bedoel meer: Ik ken Abu Dujana AlMuhajir niet en ik ken het gezicht op die foto's niet. Hoe moet een über-leek als ik denken: "Oké, dat moet wel ISIS zijn" en niet een of ander verveelde gast met grootheidswaanzin in de sneeuw"?quote:
Dit klinkt al iets geloofwaardiger. Als dat zo is dan klinkt het als een sukkeltje die stoer komt doen in Syrië, dan is het wel iets geloofwaardiger. Snap ik ook meteen waarom hij wel Engels kanquote:Yet that's just what Abu Dujana al-Muhajir wrote in a blog post. He's one of several Calgary youth who left the country to pursue jihad in Syria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |