http://www.almayadeen.net/livequote:Op woensdag 4 juni 2014 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik ben aan de telefoon met mijn man.Heb je een linkje?
Zoals ik al eerder tegen je zei, ik kan geen Arabisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dank je.
Hoorde je het, Bel ru7 bel dem nefdik ya Bashar.
Ik had het toen voor je vertaald.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder tegen je zei, ik kan geen Arabisch.
Er is geen Shariah wetboek, het zijn allemaal interpretaties.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Met welke interpretatie is dan niks mis?
Het geeft wel aan dat de verkiezingen in Syrie eerlijk en democratisch zijn verlopen. Het wordt nu tijd voor de internationale gemeenschap te erkennen dat het regime in Syrie de enige rechtmatige volksvertegenwoordiging is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Aloulou het volgende:
88% dus. Flink feest gevierd op Mayadeen TV nu in ik denk Syrie maar kan ook Libanon zijn.
Bashar is minder populair dan Sisi in Egypte met 97%, had ik niet verwacht eigenlijk.
Gast deze verkiezingen zijn een farce.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Het geeft wel aan dat de verkiezingen in Syrie eerlijk en democratisch zijn verlopen. Het wordt nu tijd voor de internationale gemeenschap te erkennen dat het regime in Syrie de enige rechtmatige volksvertegenwoordiging is.
Nu kunnen de Turken en de Jordaniers tot de orde geroepen worden en die grenzen worden gesloten voor de terroristen en infiltranten, met zo;n mandaat zullen ook de Amerikanen en Eurpeanen niet meer kunnen ontkennen dat het regime van Assad voldoende democratische legitimiteit heeft om de komende 7 jaar te regeren.
O jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had het toen voor je vertaald.
Jij bent anti-islam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Groeit wel en de Islamisten boekten meer winst vorig jaar dan in 2009.![]()
https://en.wikipedia.org/(...)ntary_election,_2009
Jammer he.
Zweepslagen, ophangen enz. is niks mis mee?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
Maar ik vind bijvoorbeeld niets mis met de bekende bestraffingen binnen de Shariah.
Oke ik wordt echt schijtziek van al die troll-acties hier.quote:
Het is geen troll-reactie, alles wijst erop dat jij sympathie hebt voor groeperingen als Al Nusra.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Oke ik wordt echt schijtziek van al die troll-acties hier.
Hoe kan ik anti-Islam zijn als ik juist pro-Shariah ben.
Voor criminelen? ik zou niet weten waarom daar iets mis mee is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zweepslagen, ophangen enz. is niks mis mee?
Wat is het voordeel precies? En straks is iemand onschuldig...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor criminelen? ik zou niet weten waarom daar iets mis mee is.
Je kan je ook gewoon gedragen he.
Wanneer is het feest?quote:
Is goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
We zijn nog aan het overleggen. Ik app je.
Daarom zei ik ook:quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het kan net zo goed een verhaaltje zijn. Ik trap niet in dingen waar maar slechts 1 foto van is en een stukje tekst.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:55 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hahahahaha, is dit fucking serieus??? Ik ken die hele gast niet, dus is dit onpartijdig te bevestigen?
klopt Assad is populair vanwege een java tutorialquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Een goed filmpje van TheNewBoston over waarom Assad nog zo populair is.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef SadPanda het volgende:
[..]
klopt Assad is populair vanwege een java tutorial
of mis ik wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |