Baklava moet gewoon een beetje chillen. Wat Rumi lezen of zo...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef SadPanda het volgende:
Sharia is dodelijk, dus ook voor een topic.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Baklava moet gewoon een beetje chillen. Wat Rumi lezen of zo...
Met welke interpretatie is dan niks mis?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets mis met de Shariah an sich.
Helaas dat er alleen zoveel interpretaties zijn.
Nee het onderwijs heeft het juist goed gedaan bij mij. Ik heb nu dankzij het onderwijs mijn eigen mening ontwikkeld. Wat is daar zo slecht aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.![]()
Het onderwijs heeft toch wel gefaald als je sharia als rechtvaardigheid ziet..
Dat is natuurlijk niet slecht, juist goed. Maar het slechte is dat jij voor de sharia bent en het als rechtvaardig ziet...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee het onderwijs heeft het juist goed gedaan bij mij. Ik heb nu dankzij het onderwijs mijn eigen mening ontwikkeld. Wat is daar zo slecht aan.
Nogmaals onderwijs krijg om iets te leren (wat niet altijd het geval is maar goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet slecht, juist goed. Maar het slechte is dat jij voor de sharia bent en het als rechtvaardig ziet...
Dankzij het onderwijs zou je moeten zien dat dat walgelijk is.
En bij dat leren hoort ook dat de sharia walgelijk is. Net als een nazi zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nogmaals onderwijs krijg om iets te leren (wat niet altijd het geval is maar goed) en om je eigen mening te vormen.
Dat de een de Shariah walgelijk vind en de ander goed is een mening en geen feit.
Ze zijn er wel. En Islamisme en in mindere mate Salafisme groeit gestaag onder Koerden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
Ik ken eigenlijk geen enkele Koerd die de sharia omarmt..
Groeit wel en de Islamisten boekten meer winst vorig jaar dan in 2009.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
Nog steeds maar 17% gelukkig...
https://en.wikipedia.org/(...)ntary_election,_2013
Iets ja, ze gaan nooit een meerderheid halen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Groeit wel en de Islamisten boekten meer winst vorig jaar dan in 2009.![]()
https://en.wikipedia.org/(...)ntary_election,_2009\
Het is jammer voor jou dat Koerden zo seculier zijn in tegenstelling tot andere Irakezen.quote:
Ze gaan na verloop van tijd wel een meerderheid halen hoor. Het is dat er wordt gefraudeerd tijdens verkiezingen in Iraaks-Koerdistan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iets ja, ze gaan nooit een meerderheid halen.
[..]
Het is jammer voor jou dat Koerden zo seculier zijn in tegenstelling tot andere Irakezen.
Gast troll je nou of ben je echt serieus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Aloulou het volgende:
88% dus. Flink feest gevierd op Mayadeen TV nu in ik denk Syrie maar kan ook Libanon zijn.
Bashar is minder populair dan Sisi in Egypte met 97%, had ik niet verwacht eigenlijk.
88% voor Bashar?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Aloulou het volgende:
88% dus. Flink feest gevierd op Mayadeen TV nu in ik denk Syrie maar kan ook Libanon zijn.
Bashar is minder populair dan Sisi in Egypte met 97%, had ik niet verwacht eigenlijk.
Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef Baklava95 het volgende:
Het is dat er wordt gefraudeerd tijdens verkiezingen in Iraaks-Koerdistan.
Niet te zien bij de verkiezingen anders...quote:
88,7%quote:
Kom op dat moet jij wel volgen tochquote:
Ik ben aan de telefoon met mijn man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kom op dat moet jij wel volgen toch![]()
Live-beelden van feestende menigte op Mayadeen vanuit Latakia, Homs, Damascus etc. Kinderen, gezinnen, vuurwerk ziet er gezellig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |