Jij had het over de islam verbieden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:14 schreef flicked het volgende:
[..]
op de lange termijn kan het , veel niet-arabische volken hebben een eigen identiteit en worden al wat gematigder , Turken bijv , Iran ook , het is een verdeeldheid in de bevolking , ik weet zeker dat een hoop mensen in die landen het anders willen , maar de toon van de Islam geeft geen ruimte voor een discussie , dus blijven mensen bang en volgzaam.
Ik vind het wel grappig dat er nog mensen bestaan die denken dat de familie assad al 43 jaar eerlijk daar zit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind dit wel grappig en typisch.
"Assad zal geen verkiezingen houden, hij is een dictator!"
...
"Assad zal niemand anders verkiesbaar laten stellen, hij is een dictator!"
...
En nu "De verkiezingen gaan niet eerlijk, hij is een dictator!"
Voor rechtmatige orde heb je niet perse een dictator nodig. Het kan ook een democratisch gekozen regering, zonder teveel macht aan één persoon, zijn dat de orde in stand houdt. Dit neigt eerder naar dictator liefde dan een rechtmatige oplossing.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef flicked het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dit deel van de wereld dictatoren nodig hebben om orde te houden , Arabieren over het algemeen , dit is nog geen volk dat democratie of hogere bestuursvorm aankan, op dit moment , kijk al die landen waar dictatoren zijn verdreven of vermoord , geen enkele vooruitgang is hierdoor gekomen , alleen meer chaos en strijd om de macht. Moslim-extremisten zijn gewoon het ergste voor een land , vele landen in het Midden-Oosten waren vroeger geen Islamitische landen , deze landen moeten hun eigen identiteit terug krijgen en Islam verbannen. Moslim-extremisten zijn heel gevaarlijk voor iedereen , ze geloven in een soort Walhalla en kennen geen grens om hun wil op te leggen. Islam is een primitief Bedouine interpretatie van een Joodse schrift.
dat gaat zeker gebeuren , niet in mijn levensjaren maar ik ben er vrij zeker van dat dit gebeuren gaat , religie gaat minder een rol spelen als een maatschappij productief is en gemoderniseerd raakt, mensen goed te eten hebben en allemaal een baan en hogere levensstandaard , er moet 1 schaap over de dam zijn , een land dat meer voor zichzelf kiest , ontwikkeld raakt en dat nare geloof langzaam maar zeker van zich afwerpt , de Turken of Iraniers hebben deze potentie wel , Indonesiers denk ik ook , Golf-Arabieren en Noord-Afrikanen gaan nog heel lang in het duister zitten. Vooral als de olie daar op is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij had het over de islam verbieden.
Misschien als er een revolutie komt in Iran, maar dat zie ik niet gebeuren. En die achterlijke Erdogan helpt ook niet bepaald mee in Turkije.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:34 schreef flicked het volgende:
[..]
dat gaat zeker gebeuren , niet in mijn levensjaren maar ik ben er vrij zeker van dat dit gebeuren gaat , religie gaat minder een rol spelen als een maatschappij productief is en gemoderniseerd raakt, mensen goed te eten hebben en allemaal een baan en hogere levensstandaard , er moet 1 schaap over de dam zijn , een land dat meer voor zichzelf kiest , ontwikkeld raakt en dat nare geloof langzaam maar zeker van zich afwerpt , de Turken of Iraniers hebben deze potentie wel , Indonesiers denk ik ook , Golf-Arabieren en Noord-Afrikanen gaan nog heel lang in het duister zitten. Vooral als de olie daar op is.
Jij rechts Nederlandse fascist die je bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum, spreek dan ook Nederlands aub.
Nee helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij rechts Nederlandse fascist die je bent.![]()
Heb je ook de Oranje-Witte-Blauwe Prinsenvlag in je kamer hangen.
klopt ...is een hele lange weg voor te gaan , de brenger van dit geloof is wat mij betreft 1 van de allergrootste misdadigers in menselijke geschiedenis , Iran was goed op weg , alleen is men opgestoken door die Shia Schriftgeleerden , dat het Westen hun identiteit heeft bedreigd etc , ik snap zowieso niet wat bepaalde volken die veel meer bereikt hadden dan Arabieren in die Islam zijn gaan zien. Syriers zijn eigenlijk ook geen arabieren , hadden ook een eigen identiteit , allemaal teniet gedaan door Islam. Erdogan leek me een redelijke man totdat hij zich overdreven islamitisch ging gedragen , veel Turken willen moderner en westers zijn ,dat was de weg van Attaturk een man met trots die niet boog voor de Arabieren en terecht Turken waren altijd dominanter dan Arabieren. Turken zijn moslims , maar nooit geen last van deze mensen gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Misschien als er een revolutie komt in Iran, maar dat zie ik niet gebeuren. En die achterlijke Erdogan helpt ook niet bepaald mee in Turkije.
Zegt iemand die zelf een fascist is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij rechts Nederlandse fascist die je bent.![]()
Heb je ook de Oranje-Witte-Blauwe Prinsenvlag in je kamer hangen.
Erdogan hangt tenminste geen mensen op omdat ze het verkeerde type hoed dragen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:45 schreef flicked het volgende:
[..]
klopt ...is een hele lange weg voor te gaan , de brenger van dit geloof is wat mij betreft 1 van de allergrootste misdadigers in menselijke geschiedenis , Iran was goed op weg , alleen is men opgestoken door die Shia Schriftgeleerden , dat het Westen hun identiteit heeft bedreigd etc , ik snap zowieso niet wat bepaalde volken die veel meer bereikt hadden dan Arabieren in die Islam zijn gaan zien. Syriers zijn eigenlijk ook geen arabieren , hadden ook een eigen identiteit , allemaal teniet gedaan door Islam. Erdogan leek me een redelijke man totdat hij zich overdreven islamitisch ging gedragen , veel Turken willen moderner en westers zijn ,dat was de weg van Attaturk een man met trots die niet boog voor de Arabieren en terecht Turken waren altijd dominanter dan Arabieren. Turken zijn moslims , maar nooit geen last van deze mensen gehad.
De sharia was destijds juist een erg grote verbetering ten op zichte van wat ze toen hadden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:45 schreef flicked het volgende:
de brenger van dit geloof is wat mij betreft 1 van de allergrootste misdadigers in menselijke geschiedenis
Mwah, minderheden onderdrukken noem ik niet modern.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:45 schreef flicked het volgende:
Turken willen moderner en westers zijn ,dat was de weg van Attaturk een man met trots die niet boog voor de Arabieren
Deed Ataturk dat of op wie doel je?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Erdogan hangt tenminste geen mensen op omdat ze het verkeerde type hoed dragen...
Ja.quote:
Ja klopt , een commodore 64 was ook een hele grote verbetering op wat ik destijds had , maar nu?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De sharia was destijds juist een erg grote verbetering ten op zichte van wat ze toen hadden.
[..]
Mwah, minderheden onderdrukken noem ik niet modern.
Er was echter geen probleem. En het ging niet om een eigen stuk land en het was niet nodig om orde te bewaren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:53 schreef flicked het volgende:
onderdrukken niet nee maar soms is het nodig om orde te bewaren , vooral voor problemen waar niet 123 een oplossing voor is. Wat zou men hier doen als de Friezen ineens een eigen stuk land gaan eisen? Weet wel zeker dat de overheid daar niets van zou willen weten.
Erdogan verdedigen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Erdogan hangt tenminste geen mensen op omdat ze het verkeerde type hoed dragen...
Ik verdedig niemand.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdogan verdedigen.Ipa, ga.
Hij mag toch zijn eigen mening hebben over Erdogan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Erdogan verdedigen.Ipa, ga.
Wat voor fascist dan. Islam-Fascist, Koerdische-Fascist?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf een fascist is.
quote:
Sharia = fascismequote:Op woensdag 4 juni 2014 19:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat voor fascist dan. Islam-Fascist, Koerdische-Fascist?
Een paar.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:58 schreef Baklava95 het volgende:
Erdogan heeft ook veel goeie dingen gedaan hoor ISMFOF.
Baklava moet gewoon een beetje chillen. Wat Rumi lezen of zo...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef SadPanda het volgende:
Sharia is dodelijk, dus ook voor een topic.
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Baklava moet gewoon een beetje chillen. Wat Rumi lezen of zo...
Met welke interpretatie is dan niks mis?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er is niets mis met de Shariah an sich.
Helaas dat er alleen zoveel interpretaties zijn.
Nee het onderwijs heeft het juist goed gedaan bij mij. Ik heb nu dankzij het onderwijs mijn eigen mening ontwikkeld. Wat is daar zo slecht aan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.![]()
Het onderwijs heeft toch wel gefaald als je sharia als rechtvaardigheid ziet..
Dat is natuurlijk niet slecht, juist goed. Maar het slechte is dat jij voor de sharia bent en het als rechtvaardig ziet...quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee het onderwijs heeft het juist goed gedaan bij mij. Ik heb nu dankzij het onderwijs mijn eigen mening ontwikkeld. Wat is daar zo slecht aan.
Nogmaals onderwijs krijg om iets te leren (wat niet altijd het geval is maar goedquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet slecht, juist goed. Maar het slechte is dat jij voor de sharia bent en het als rechtvaardig ziet...
Dankzij het onderwijs zou je moeten zien dat dat walgelijk is.
En bij dat leren hoort ook dat de sharia walgelijk is. Net als een nazi zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:41 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nogmaals onderwijs krijg om iets te leren (wat niet altijd het geval is maar goed) en om je eigen mening te vormen.
Dat de een de Shariah walgelijk vind en de ander goed is een mening en geen feit.
Ze zijn er wel. En Islamisme en in mindere mate Salafisme groeit gestaag onder Koerden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:46 schreef UpsideDown het volgende:
Ik ken eigenlijk geen enkele Koerd die de sharia omarmt..
Groeit wel en de Islamisten boekten meer winst vorig jaar dan in 2009.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:51 schreef SadPanda het volgende:
Nog steeds maar 17% gelukkig...
https://en.wikipedia.org/(...)ntary_election,_2013
Iets ja, ze gaan nooit een meerderheid halen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Groeit wel en de Islamisten boekten meer winst vorig jaar dan in 2009.![]()
https://en.wikipedia.org/(...)ntary_election,_2009\
Het is jammer voor jou dat Koerden zo seculier zijn in tegenstelling tot andere Irakezen.quote:
Ze gaan na verloop van tijd wel een meerderheid halen hoor. Het is dat er wordt gefraudeerd tijdens verkiezingen in Iraaks-Koerdistan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Iets ja, ze gaan nooit een meerderheid halen.
[..]
Het is jammer voor jou dat Koerden zo seculier zijn in tegenstelling tot andere Irakezen.
Gast troll je nou of ben je echt serieus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Aloulou het volgende:
88% dus. Flink feest gevierd op Mayadeen TV nu in ik denk Syrie maar kan ook Libanon zijn.
Bashar is minder populair dan Sisi in Egypte met 97%, had ik niet verwacht eigenlijk.
88% voor Bashar?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:01 schreef Aloulou het volgende:
88% dus. Flink feest gevierd op Mayadeen TV nu in ik denk Syrie maar kan ook Libanon zijn.
Bashar is minder populair dan Sisi in Egypte met 97%, had ik niet verwacht eigenlijk.
Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:03 schreef Baklava95 het volgende:
Het is dat er wordt gefraudeerd tijdens verkiezingen in Iraaks-Koerdistan.
Niet te zien bij de verkiezingen anders...quote:
88,7%quote:
Kom op dat moet jij wel volgen tochquote:
Ik ben aan de telefoon met mijn man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Kom op dat moet jij wel volgen toch![]()
Live-beelden van feestende menigte op Mayadeen vanuit Latakia, Homs, Damascus etc. Kinderen, gezinnen, vuurwerk ziet er gezellig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |