Gastquote:Op woensdag 4 juni 2014 18:20 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslimextremisten haten op Assad, maar Assad is om te blijven. Jullie kunnen jaren blijven huilen dat hij een dictator is, maar hij zal president van Syrië blijven. Niemand die hem wat kan doen zelfs niet jullie Allah. Assad akbar!
In een burgeroorlog ga je geen verkiezingen toelaten voor een bloeddorstige dictator.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze zijn bedoeld voor heel Syrië, dat de rebellen niet van vrijheid houden zorgt ervoor dat ze niet overal gehouden kunnen worden.
[..]
PYD expels KDP-S leader from Syrian Kurdistan
http://www.basnews.com/en(...)ian-Kurdistan-/20460
The PYD’s armed wing, the People’s Protection Units (YPG), also clashed in late March with other Kurdish forces in northeast Syria and in the city of Amude, where local residents protested against the arrest of three Kurdish activists by the PYD.
http://rudaw.net/english/kurdistan/14112013#sthash.eDygmySV.dpuf
PYD arrests 75 rival Kurdish Party members, danger of clashes loom
http://www.kurdpress.com/(...)09%09%09%09%09%09PYD
KDP and PUK Rivalry in Syria
http://rudaw.net/NewsDetails.aspx?PageID=9457
It also accuses the YPG of arbitrary arrests. “In May, YPG forces detained opposition activists. YPG was involved in “tit-for-tat” abductions with other opposition groups,” it says.
http://rudaw.net/english/middleeast/syria/12092013
Journalisten zijn ook het slachtoffer:
International Watchdog Slams PYD Treatment of Journalists
http://rudaw.net/english/middleeast/syria/05052014?keyword=ypg
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:43 schreef Senor__Chang het volgende:
In een burgeroorlog ga je geen verkiezingen toelaten voor een bloeddorstige dictator.
VN en Reporters Without Borders staat er ook bij...quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:43 schreef Senor__Chang het volgende:
En ik vroeg om neutrale bronnen, geen KDP-media.
ik heb het idee dat dit deel van de wereld dictatoren nodig hebben om orde te houden , Arabieren over het algemeen , dit is nog geen volk dat democratie of hogere bestuursvorm aankan, op dit moment , kijk al die landen waar dictatoren zijn verdreven of vermoord , geen enkele vooruitgang is hierdoor gekomen , alleen meer chaos en strijd om de macht. Moslim-extremisten zijn gewoon het ergste voor een land , vele landen in het Midden-Oosten waren vroeger geen Islamitische landen , deze landen moeten hun eigen identiteit terug krijgen en Islam verbannen. Moslim-extremisten zijn heel gevaarlijk voor iedereen , ze geloven in een soort Walhalla en kennen geen grens om hun wil op te leggen. Islam is een primitief Bedouine interpretatie van een Joodse schrift.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:20 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslimextremisten haten op Assad, maar Assad is om te blijven. Jullie kunnen jaren blijven huilen dat hij een dictator is, maar hij zal president van Syrië blijven. Niemand die hem wat kan doen zelfs niet jullie Allah. Assad akbar!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef flicked het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dit deel van de wereld dictatoren nodig hebben om orde te houden , Arabieren over het algemeen , dit is nog geen volk dat democratie of hogere bestuursvorm aankan, op dit moment , kijk al die landen waar dictatoren zijn verdreven of vermoord , geen enkele vooruitgang is hierdoor gekomen , alleen meer chaos en strijd om de macht. Moslim-extremisten zijn gewoon het ergste voor een land , vele landen in het Midden-Oosten waren vroeger geen Islamitische landen , deze landen moeten hun eigen identiteit terug krijgen en Islam verbannen. Moslim-extremisten zijn heel gevaarlijk voor iedereen , ze geloven in een soort Walhalla en kennen geen grens om hun wil op te leggen. Islam is een primitief Bedouine interpretatie van een Joodse schrift.
Sterke reactie, zoals altijd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[..]
VN en Reporters Without Borders staat er ook bij...
when the security forces of the PKK-affiliated Democratic Union Party (PYD) arrested 74 members of the KDP-supported Democratic Party of Syria.
http://www.al-monitor.com(...)s.html#ixzz33gpYk8Al
nou waarom niet , ergens moeten mensen gaan inzien dat het niet deugt , dit is een proces , Europa is ook dwalende geweest lang geleden , ook in de naam van religie , waarom zouden hun het dan niet kunnen. Islam houdt mensen dom en onderontwikkeld. De volken die Islam op de 2e plek zetten doen het al wat beter , Turken en Iraniers bijv.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]Klinkt erg realistisch en erg verstandig...
Hoe verwacht je nou dat ik er op zou reageren? Het was niet eens onderbouwd.quote:
Het heeft wel degelijk met vrijheid te maken, zolang ze niks verkeerd doen is het gewoon vrijheid inperken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:51 schreef Senor__Chang het volgende:
Mooie bron, eindelijk. KDP-S, partij van Barzani heeft mot met de PYD. Arrestaties van beide kanten in respectievelijk Rojava en KRG zijn een tijdje bezig. Heeft weinig met vrijheid te maken en meer met disputen tussen KDP en PKK.
Omdat bijna heel de bevolking van het M-O moslim is en het niet gaat accepteren als het verboden wordt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:51 schreef flicked het volgende:
[..]
nou waarom niet , ergens moeten mensen gaan inzien dat het niet deugt , dit is een proces , Europa is ook dwalende geweest lang geleden , ook in de naam van religie , waarom zouden hun het dan niet kunnen. Islam houdt mensen dom en onderontwikkeld. De volken die Islam op de 2e plek zetten doen het al wat beter , Turken en Iraniers bijv.
Ik verwacht dat als je wat stelt, je het ook kunt beargumenteren in plaats van enkel roepen dat het zo is. 'Assad is legitiem in noord-Syrie', 'de verkiezingen zijn eerlijk' en dergelijke. Je roept maar wat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe verwacht je nou dat ik er op zou reageren? Het was niet eens onderbouwd.
[..]
Het heeft wel degelijk met vrijheid te maken, zolang ze niks verkeerd doen is het gewoon vrijheid inperken.
Hunnie doen het ook is geen argument waarmee je kunt zeggen dat het geen vrijheid inperken is...
Ik heb dat beide onderbouwt..quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:01 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik verwacht dat als je wat stelt, je het ook kunt beargumenteren in plaats van enkel roepen dat het zo is. 'Assad is legitiem in noord-Syrie', 'de verkiezingen zijn eerlijk' en dergelijke. Je roept maar wat.
Over de verkiezingen heb ik het al duizend maal onderbouwd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Noord-Syrië hoort bij Syrië, juridisch gezien. VN, alle landen enz.
Dat boeit niet, het is nog steeds vrijheid beperken. Hunnie doen het ook is geen argument waarmee je kunt zeggen dat het geen vrijheid inperken is...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:01 schreef Senor__Chang het volgende:
Het is een tit-for-that spelletje tussen Barzani en de PKK, niet meer, niet minder.
- Nepverkiezingen natuurlijk, net zoals bij zijn aanstelling.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik vind dit wel grappig en typisch.
"Assad zal geen verkiezingen houden, hij is een dictator!"
...
"Assad zal niemand anders verkiesbaar laten stellen, hij is een dictator!"
...
En nu "De verkiezingen gaan niet eerlijk, hij is een dictator!"
Bron?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef Senor__Chang het volgende:
- Zijn 'tegenstanders' riepen op om op Assad te stemmen.
Het laat zien dat erg veel mensen de strijd tegen de terroristen steunen en Assad natuurlijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef Senor__Chang het volgende:
- Nepverkiezingen natuurlijk, net zoals bij zijn aanstelling.
Je hebt niks onderbouwd, je praat enkel na. Als Assad legitiem is, waarom kan hij zich niet vertonen in rebellen gecontroleerd gebied en in Rojava? Waarom kan hij daar geen belasting ophalen en heeft hij geen geweldsmonopolie meer? Kortom, probeer zelf na te denken in plaats van RT, CNN of welke zender dan ook na te praten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb dat beide onderbouwt..
[..]
Over de verkiezingen heb ik het al duizend maal onderbouwd.
[..]
Dat boeit niet, het is nog steeds vrijheid beperken. Hunnie doen het ook is geen argument waarmee je kunt zeggen dat het geen vrijheid inperken is...
Onzin, misschien moet je eens alle posts in dit topic lezen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:10 schreef Senor__Chang het volgende:
Je hebt niks onderbouwd, je praat enkel na.
Omdat dat gebied in handen is gevallen van terroristen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:10 schreef Senor__Chang het volgende:
Als Assad legitiem is, waarom kan hij zich niet vertonen in rebellen gecontroleerd gebied en in Rojava? Waarom kan hij daar geen belasting ophalen en heeft hij geen geweldsmonopolie meer?
Aub. http://www.telegraph.co.u(...)pport-for-Assad.htmlquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Het laat zien dat erg veel mensen de strijd tegen de terroristen steunen en Assad natuurlijk.
Herhaling versterkt je punt niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, misschien moet je eens alle posts in dit topic lezen.
[..]
Omdat dat gebied in handen is gevallen van terroristen?
Nogmaals, hij is legitiem omdat die gebieden onderdeel zijn van Syrië en hij het staatshoofd van dat land.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef Senor__Chang het volgende:
Aub. http://www.telegraph.co.u(...)pport-for-Assad.html
Dus al deze mensen zijn gedwongen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:12 schreef Senor__Chang het volgende:
Naive gedachte. Kritisch zijn en niet staatsmedia napraten.
op de lange termijn kan het , veel niet-arabische volken hebben een eigen identiteit en worden al wat gematigder , Turken bijv , Iran ook , het is een verdeeldheid in de bevolking , ik weet zeker dat een hoop mensen in die landen het anders willen , maar de toon van de Islam geeft geen ruimte voor een discussie , dus blijven mensen bang en volgzaam.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat bijna heel de bevolking van het M-O moslim is en het niet gaat accepteren als het verboden wordt.
En wie moet het precies gaan verbieden? De leiders zijn ook moslims.
Inhoudelijk reageren is moeilijk voor je.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:13 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Herhaling versterkt je punt niet.
Begrijpend leren lezen, mijn vriend. De titel wordt impliciet gerechtvaardigd door de uitspraken van de beste man.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik zou iets verder lezen dan de titel en dan zie je dat hij nergens oproept dat ze op Assad moeten gaan stemmen.
[..]
Dus al deze mensen zijn gedwongen?
Probeer me te overtuigen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is moeilijk voor je.
Zelf kan je alleen niet kritisch nadenken. Gezien je deze onzin beweert en vervolgens aankomt met een artikel waarin dat niet eens staat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:18 schreef Senor__Chang het volgende:
Maar ik ben weer out. Tip voor de jonge SadPanda; kritisch nadenken is uiteindelijk een stuk meer zaligmakend dan blind voor een partij kiezen.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:08 schreef Senor__Chang het volgende:
- Zijn 'tegenstanders' riepen op om op Assad te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |