Wat Assad kon toch goed programmeren.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]!
E'en van de vele redenen, Panda.
Grappig he.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:13 schreef SadPanda het volgende:
Oh wacht ik zie het al, er staat Inheritance
Je moet er uiteraard voor zorgen dat dat niet gebeurd.quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is het voordeel precies? En straks is iemand onschuldig...
Stel je eens niet zo aaneerste keer wel maar daarna niet hoor
Tja, dat zeggen ze nu ook en toch gebeurt het... En wat is het voordeel nou?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet er uiteraard voor zorgen dat dat niet gebeurd.
Lijkt mij evident.
Voordeel? waarom moet alles een direct "voordeel" hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Tja, dat zeggen ze nu ook en toch gebeurt het... En wat is het voordeel nou?
Oops, dat tweede gedeelte hoorde in een DM (niet aan jou) en niet in een post, zie het nu pas
Maar wat nou als iemand onschuldig blijkt? Als je dan in de cel hebt gezet is dat een stuk minder ergquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voordeel? waarom moet alles een direct "voordeel" hebben?
Er is niets mis mee in mijn optiek, dat is alles.
Wat schattig, ben je de basis van Java aan het leren?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Een goed filmpje van TheNewBoston over waarom Assad nog zo populair is.
Ja hoort bij me opleiding.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat schattig, ben je de basis van Java aan het leren?
Welke hogeschool?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja hoort bij me opleiding.
Ik studeer Technische Informatica op de HBO.
HBO. Geen wonder dat moslimextremist bent.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja hoort bij me opleiding.
Ik studeer Technische Informatica op de HBO.
Nogmaals, we moeten er voor zorgen dat niemand onschuldig wordt bestraft .quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand onschuldig blijkt? Als je dan in de cel hebt gezet is dat een stuk minder erg
Dat is echter niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, we moeten er voor zorgen dat niemand onschuldig wordt bestraft .
Even een taalcorrectie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
HBO. Geen wonder dat je een moslimextremist bent.
Niet in Nederland.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ook veel mensen met een academische achtergrond worden Moslimextremist.
TheNewBostonquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Een goed filmpje van TheNewBoston over waarom Assad nog zo populair is.
Gewoon ervoor zorgen dat er geen onschuldige worden bestraft.quote:
Alweer de fucking CIA die democratie verkracht!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het 'leuke' is dat jouw vriendje de CIA, in 1949 ervoor zorgde dat de democratie in Syrië werd afgeschaft.
https://en.wikipedia.org/wiki/March_1949_Syrian_coup_d'%C3%A9tat
Dat had die fucking CIA ook in Iran gedaan, met hun handlanger de Shah.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alweer de fucking CIA die democratie verkracht!!
Dat heben ze ook 50 jaar geleden gedaan met DR Congo(i.e "communistische" premier Patrice Lumumba werd vermoord door CIA en Belgische regering).
HBO academisch??? Daar lopen alleen vmbo'ers rond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Even een taalcorrectie.
Het moet zijn: Geen wonder dat je een moslimextremist bent.
En hoezo een wonder.
Ook veel mensen met een academische achtergrond worden Moslimextremist.
Met academisch bedoelde ik universiteit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
HBO academisch??? Daar lopen alleen vmbo'ers rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |