Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoud me niet van interessante songteksten plaatsen hoor
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.quote:
Zo boeiend zijn wij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Je zou misschien hun song mooie boom een stuk inspirerender vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoeg
We doen het in de SC best wel goed hoor ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Mera?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Goed ideequote:
Oh echt? Het lijkt me flink schrikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.quote:
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Een dominante vrouw....maak me gek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer postsquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Haal je zweepje maar tevoorschijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OKquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
Er zijn tijden geweest dat ik nul postings per jaar had, dus zo raar is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
No ringing bells here sweet ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OK
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaamquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Ga nou maar slapen, gemenerik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaam
Kan je wel zeggen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:27 schreef sacha het volgende:
tussen sneu en grappig zit een wereld van verschil
*afmeld*
quote:
Goedemiddag inmiddelsquote:
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker wandelen enzo....kilometertje of 10 zou ik zeggen!
Dan ben je dus toch een beetje masochistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
Wat lopen er toch een hoop idioten rond in die NWS-topics....en ik ben een nog grotere idioot dat ik er desondanks toch blijf posten.
Door lopen komen er o.a. endorfines vrij, die weer zorgen voor een goed gevoel, waardoor minder kans op depressies. Lijkt mij genoeg doelquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.
Lopen is prima, mits het een doel heeft...
Als het een intratuin is moet je deze meenemen Sweet Baby Ray's Hickory & Brown Sugarquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemiddag inmiddels![]()
Het is inderdaad een triest weertje vandaag, vanmiddag toch maar even naar het tuincentrum, ik heb nog wat struiken en bloempjes nodig en ben bang dat ik komend weekend over de hoofden kan lopen daar.
Jij veel plezier op het strand MM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat moet het dan wel zijn jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus toch een beetje masochistisch.
Onder andere, hoewel ik door generalisaties nog wel heen kan prikken, maar op het moment dat mensen elkaar de tyfus en kanker toe gaan wensen, dan vraag ik me af waaarom ik überhaupt verder lees.quote:Ik weet niet of je het over het "Onbeschofte Amsterdammers"-topic hebt, daar heb ik een stukje zitten lezen, heerlijk generaliserend
Het is inderdaad een Intration, als ik mijn man mee krijg, want die houdt niet zo van tuincentraquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een intratuin is moet je deze meenemen Sweet Baby Ray's Hickory & Brown Sugar
[ afbeelding ]
Die is heerlijk !!!
En vraag ik me af waarom die mensen er überhaupt posten, omdat de kans groot is dat er ook mensen met een andere mening zijn en om dan maar met ziektes te gaan schelden als je je gram niet kan halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet het dan wel zijn ja
[..]
Onder andere, hoewel ik door generalisaties nog wel heen kan prikken, maar op het moment dat mensen elkaar de tyfus en kanker toe gaan wensen, dan vraag ik me af waaarom ik überhaupt verder lees.
onmachtquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vraag ik me af waarom die mensen er überhaupt posten, omdat de kans groot is dat er ook mensen met een andere mening zijn en om dan maar met ziektes te gaan schelden als je je gram niet kan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Treehut362 op 04-06-2014 12:57:10 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik post er al een tijdje vrijwel niet meer. Kreeg een lading ventjes tegen me in een topic over goedverdienende vrouwen, toen had ik het helemaal gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
Wat lopen er toch een hoop idioten rond in die NWS-topics....en ik ben een nog grotere idioot dat ik er desondanks toch blijf posten.
Dan is mijn weer zeker kapotquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat is dat met jullie weer? Het is hier heerlijk, warm en zonnig.
Oh mooi, dus je kunt nog wel een béétje genieten. Misschien krijgen wij jullie weertype gewoon later.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn weer zeker kapot![]()
Al waren de voorspellingen dramatischer dan het in werkelijkheid is, want het regent af en toe maar een beetje, de temperatuur is wel goed, ik heb mijn tuindeur lekker openstaan.
Ik krijg van wandelen geen goed gevoel, kennelijk maak ik geen endorfines aan...quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door lopen komen er o.a. endorfines vrij, die weer zorgen voor een goed gevoel, waardoor minder kans op depressies. Lijkt mij genoeg doel
*check*quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.
Lopen is prima, mits het een doel heeft...
Je ziet dat het stukje hier telkens openvaltquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:21 schreef Disana het volgende:
Owww, ik zie net deze buienkaart in de COS. Dat valt niet niks mee.
[ afbeelding ]
Dan ben jij ook kapotquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg van wandelen geen goed gevoel, kennelijk maak ik geen endorfines aan...
Ik probeer te antwoorden terwijl er een boze Ron in mijn oor zit te toeterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet dat het stukje hier telkens openvalt
Het zijn echt een stel kneuzen in die hut hč.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer te antwoorden terwijl er een boze Ron in mijn oor zit te toeteren
Ja ik zie een groot gat. Nog even volhouden!
Dat kun je wel zeggen. Ik vind het knap dat ze deze bende hebben weten te vinden. Het is toch niet zo dat Nederland barst van de kneuzen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn echt een stel kneuzen in die hut hč.
Nee, natuurlijk niet, maar verstandige en weldenkende mensen doen niet aan dit soort programma's mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Ik vind het knap dat ze deze bende hebben weten te vinden. Het is toch niet zo dat Nederland barst van de kneuzen.
Die Ruut leek me best normaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar verstandige en weldenkende mensen doen niet aan dit soort programma's mee.
Het is dubbel....aan de ene kant heb ik iets van, wat een dom gezeik vaak, maar aan de andere kant zijn er soms onderwerpen die ik wel interessant vind en negeer ik dat soort idioten meestal, maar sommige zijn zo agressief dat je er niet omheen komt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post er al een tijdje vrijwel niet meer. Kreeg een lading ventjes tegen me in een topic over goedverdienende vrouwen, toen had ik het helemaal gehad.
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!quote:En wat is dat met jullie weer? Het is hier heerlijk, warm en zonnig.
Ja exact, er zitten daar nogal wat figuren die graag om zich heen trappen met domme one-liners. Ik lees er trouwens nog wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dubbel....aan de ene kant heb ik iets van, wat een dom gezeik vaak, maar aan de andere kant zijn er soms onderwerpen die ik wel interessant vind en negeer ik dat soort idioten meestal, maar sommige zijn zo agressief dat je er niet omheen komt.
[..]
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!
Ow jee....liggen de pepernoten nu alweer in het schap bij de Jumbo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
Zelf heb ik op het nieuwe terras bij mijn Jumbo op het pleintje gezeten. Ze hebben heerlijke dingen, ik ben daar voorlopig nog niet klaar mee
Dat zweten houdt de vrouwen op afstand, want natuurlijk altijd een stuk gezonder isquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!
Ik had het over gezonder, niet over goedkoper.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zweten houdt de vrouwen op afstand, want natuurlijk altijd een stuk gezonder is
wat heb je voor moois gekocht?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Deisyy het volgende:
"Bbq-saus vergeten". dacht ik toen we de parkeerplaats afreden, wat natuurlijk de schuld is van mijn man, want die liep alleen maar te haasten in de Intratuin
![]()
Maar wel lief dat hij meeging, want hij had eigenlijk een thuiswerkmiddag ingepland
Ik nietsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over gezonder, niet over goedkoper.
quote:
leuk de natuurquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een sneeuwbal op stam, wij hebben vorig jaar nieuwe schuttingen geplaatst met aan één kant ook een lager stuk, maar de zooi in de tuin van mijn buren irriteert me en ik heb er geen zin in dat ze constant in mijn gezicht kijken, dus zetten we sneeuwbal in een grote pot voor de verlaging.
[ afbeelding ]
Kleine maagdenpalm als bodembedekker in de pot onderaan de stam.
[ afbeelding ]
4 van deze bloemzakken voor aan de schutting, want ik heb nogal een strakke tuin en wil er wel fleurig en kleurig bijzitten.
[ afbeelding ]
Een taxus baccata om een lege plek in de voortuin op te vullen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Treehut362 op 04-06-2014 18:01:09 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Gquote:
Geen sausquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Wat een sukkel.quote:
Ik vond die wind wel meevallen vandaag ... Nu meer stilte voor de storm met die dikke zwarte donder wolken boven je huis ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Come on baby, light my fire...
Het waait hier als op 5 december, parasols, luchtbedden en bikinitopjes vlogen voorbij vandaag. Topdag!
Het is hier geen Spanje he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond die wind wel meevallen vandaag ... Nu meer stilte voor de storm met die dikke zwarte donder wolken boven je huis ...
Het zal toch niet? Ik heb er niet op gelet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow jee....liggen de pepernoten nu alweer in het schap bij de Jumbo?
Ik gooi nog wat planten in mijn eten.quote:
Wat eet je dan? Ik heb vanmiddag al patatjes met spekjes en champignons gegeten, dus ik neem vanavond alleen nog een boterham met een tomaatje.quote:
Pasta uit de vriezer, van mezelf. Ik gooi er nog wat tijm basilcum en oregano door. En wat kaas.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Ik heb vanmiddag al patatjes met spekjes en champignons gegeten, dus ik neem vanavond alleen nog een boterham met een tomaatje.
Klinkt lekker, eet smakelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Pasta uit de vriezer, van mezelf. Ik gooi er nog wat tijm basilcum en oregano door. En wat kaas.
ik ben bijna 53quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat is ook al een hele leeftijd.quote:
Mijn eigen voer is altijd lekker.quote:
Nee dat nietquote:
Ik heb er zo al 3 die senior aan jou zijn en hier regelmatig posten, en dan nog niet iedereen bekeken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat is ook al een hele leeftijd.
We hadden het erover hoe lang we al op dit forum zitten. Ik het langst van ons.
Overmorgen nietquote:
Ik had het over de mensen met wie we het er gisteren over hadden. Niet over iemand anders.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er zo al 3 die senior aan jou zijn en hier regelmatig posten, en dan nog niet iedereen bekeken.
sacha
MadMaster
sasquatsch
Off topic of ergens anders... Ik heb alleen maar die ene post over senior langs zien komen ...quote:
En jij leest natuurlijk alles. Wat een gezeik, het ging gewoon tussen Deisyy, Kingstown en mij. Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Off topic of ergens anders... Ik heb alleen maar die ene post over senior langs zien komen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Peace Love
3. Ambient modern
Is die goedkope meuk toch nog ergens goed voor ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het WK heeft zijn eerste slachtoffer, een dwaas van de 8e verdieping gevallen met oranje vlaggetjes ophangen.
Het leven in de Nederlandse favelas valt zwaar...quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het WK heeft zijn eerste slachtoffer, een dwaas van de 8e verdieping gevallen met oranje vlaggetjes ophangen.
Peace Love
3. Ambient modern
Nee, van het balkon afgevallen tijdens het ophangen van de oranje vlaggetjesquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
zichzelve met oranje vlaggetjes op-gehangen
Of zijn vrouw was 'm zat en zag haar kans schoon.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, van het balkon afgevallen tijdens het ophangen van de oranje vlaggetjes
Dan had ze beter iets anders kunnen verzinnen, want nu wordt ze er elke 2 jaar aan herinnerdquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of zijn vrouw was 'm zat en zag haar kans schoon.
Denk dat die kerel geen vlaggetjes meer gaat ophangen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ze beter iets anders kunnen verzinnen, want nu wordt ze er elke 2 jaar aan herinnerd
Nog nergens, is in de flat naast die waar ik woon gebeurd. Tot nu alleen meldingen op P2000.quote:
O my, dus je maakt het live mee... Bizar!quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog nergens, is in de flat naast die waar ik woon gebeurd. Tot nu alleen meldingen op P2000.
Zal morgen het nieuws wel halen denk ik.
Komt ze buiten spelen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O my, dus je maakt het live mee... Bizar!
Woont Bonnie St. Claire daar niet?
De buurman van Piet niet meer, maar de man van Bonnie is een tijdje terug toch ook van het balkon gevallen/geduwd.quote:
Woon jij in een flat?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog nergens, is in de flat naast die waar ik woon gebeurd. Tot nu alleen meldingen op P2000.
Zal morgen het nieuws wel halen denk ik.
Stond dat in de Story?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De buurman van Piet niet meer, maar de man van Bonnie is een tijdje terug toch ook van het balkon gevallen/geduwd.
Juistquote:
En waar zijn die paarden dan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het ook luxe appartement noemen.
"Het is een heel groot huis met een lift en er wonen ook nog andere mensen".quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt het ook luxe appartement noemen.
Weg romantisch beeld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die staan paar km verder op groot hengstenstation.
Jij dacht ook dat Piet op een boerderijtje woonde?quote:
Ja, ergens vrijstaand, met weilanden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Piet op een boerderijtje woonde?
Heb ik wel gehad, daar is nu industrieterrein.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Piet op een boerderijtje woonde?
Nog jaartje of 8 geduld en dan staat dat er in Oberagger, Reichshof.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ergens vrijstaand, met weilanden.
Dan gaan jij en je paarden emigreren naar Duitsland?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog jaartje of 8 geduld en dan staat dat er in Oberagger, Reichshof.
Dat is wel de bedoeling wanneer pensioenfonds gaat dokken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan gaan jij en je paarden emigreren naar Duitsland?
Als dat tegen die tijd nog bestaat..quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling wanneer pensioenfonds gaat dokken.
Ik zei toch dat het kan spoken in Spanje... EN vanwege bergen / heuvels etc vaak overstromingenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Wat een betrekkelijke rust hier...
Hier de open haard maar aangestoken, het is nog maar 10 graden en het stormt nog steeds...
Dan heb je mazzel.. Ik heb nog geen idee wat het mijne op zal brengenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een goeie, die beginnen al op mijn 62e en dat is zeker + bedrag staat ook al vast.
25 jaar op dezelfde plek werken helpt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel.. Ik heb nog geen idee wat het mijne op zal brengen
Storm, geen overstromingen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het kan spoken in Spanje... EN vanwege bergen / heuvels etc vaak overstromingen
Ik begon pas op mn 30e met werken of zo.... EN dan ook nog verschillende werkgevers ... Paar jaar geen opbouw ivm met geen vast contract ... We zien het allemaal welquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
25 jaar op dezelfde plek werken helpt wel.
Toen ik vader werd op mijn 23e ben ik maar eens een baan gaan zoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begon pas op mn 30e met werken of zo.... EN dan ook nog verschillende werkgevers ... Paar jaar geen opbouw ivm met geen vast contract ... We zien het allemaal wel
Studeren mocht ik zelf betalen en hield dat al snel voor gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen studeerde ik nog en trouwde ik een 18 jarige Spaanse .... En toen heb ik nog 4 jaar verder gestudeerd op kosten van mn Pa dat welEen jaar na de geboorte van mn dochter vond ik uiteindelijk mn 1e baan ..
Treequote:
Dat soort dingen drink ik niet als ik dorst hebquote:
ik dacht eerst dat het parfum was...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen drink ik niet als ik dorst heb
Zo smaakt het ook als je echt dorst hebt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het parfum was...
Neem er nog 1 zou ik zeggen ..quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:48 schreef Treehut362 het volgende:
A.Vogel Bambu is een 100% natuurlijke koffievervanger gemaakt van chichorei, Turkse vijgen, tarwe, gemoute gerst en Griekse eikels. Een lekker en gezond kopje koffie voor elk moment dus. U kunt A.Vogel Bambu met een gerust hart voor het slapen drinken. Doordat het geen caffeīne bevat, beīnvloedt deze koffie de slaap namelijk niet.
[ afbeelding ]
Dat is wat voor Fannquote:Op donderdag 5 juni 2014 17:48 schreef Treehut362 het volgende:
A.Vogel Bambu is een 100% natuurlijke koffievervanger gemaakt van chichorei, Turkse vijgen, tarwe, gemoute gerst en Griekse eikels Een lekker en gezond kopje koffie voor elk moment dus. U kunt A.Vogel Bambu met een gerust hart voor het slapen drinken. Doordat het geen caffeīne bevat, beīnvloedt deze koffie de slaap namelijk niet.
[ afbeelding ]
Nee die andere shit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanwege de Griekse eikels?
Ow kut....ninja-edit van Soury.![]()
Huh?quote:Op donderdag 5 juni 2014 19:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanwege de Griekse eikels?
Ow kut....ninja-edit van Soury.![]()
Dan is het goed.quote:
Sterremixquote:Op donderdag 5 juni 2014 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Klopt, zoiets heb ik ook maar niet van Dr. Vogel, wel van de Biowinkel.
Nee iets anders,zou ik effe moeten gaan kijken geen idee wat er op staat ik gebruik het niet zo vaak.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee iets anders,zou ik effe moeten gaan kijken geen idee wat er op staat ik gebruik het niet zo vaak.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee iets anders,zou ik effe moeten gaan kijken geen idee wat er op staat ik gebruik het niet zo vaak.
Het is maar heel gewoon Zonnatura Granenkoffie, die vorige was iets met Arabisch, dat klonk spannenderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Treehut362 op 05-06-2014 21:38:53 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Stom als je dat ziet nuquote:
Hoezo, vond je het eng?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
Zolang Q&Q maar niet gepost gaat worden.
Daar heb ik als kind trauma's van gehad.
Gekluisterd aan de buisquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek hč. Zo eenvoudig. En die kleuren.
Geweldige serie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
Ach jee. Toen was het dus eigenlijk al te laat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doodeng zelfs.....tot nachtmerries aan toe.
Mocht er daarna ook niet meer naar kijken.
Tsja....vooraf weet je dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach jee. Toen was het dus eigenlijk al te laat.
Frisdrank en een bakkie chips op zaterdag nadat je gewassen wasquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....vooraf weet je dat natuurlijk niet.
Ik had dat toen ik niet kon slapen en in een doktersserie voor volwassenen een man een epileptische aanval zag krijgen. Ook nachtmerries, niet te filmen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....vooraf weet je dat natuurlijk niet.
ik vond "Schateiland" zo engquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
tostiequote:Op donderdag 5 juni 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Frisdrank en een bakkie chips op zaterdag nadat je gewassen was
Toen mijn ouders op stap waren lieten mijn oudere broer en zus me zitten in een film. Iemand ging dood na een steen op zijn slaap ofzo. Ik stootte mijn hoofd en ik dacht dat ik dood gingquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik niet kon slapen en in een doktersserie voor volwassenen een man een epileptische aanval zag krijgen. Ook nachtmerries, niet te filmen.
Kan ik me ook voorstellen. Kinderen weten nog niet goed wat gespeeld is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen mijn ouders op stap waren lieten mijn oudere broer en zus me zitten in een film. Iemand ging dood na een steen op zijn slaap ofzo. Ik stootte mijn hoofd en ik dacht dat ik dood ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erik Engerdandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Open er eenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Hebben we al een jeugdtrauma topic op 40+?
Minimaal 5 delen binnen 24 uur gok ik zo.
Er zit al jaren een tostie tent om de hoek. En ik ben daar nog nooit geweest. Ik vind Croque monsieurquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik toevallig vanmiddag weer eens gemaakt
Ik weet niet wat dat is.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit al jaren een tostie tent om de hoek. En ik ben daar nog nooit geweest. Ik vind Croque monsieur
lekker .
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
Toffe ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erik Engerd
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Treehut362 het volgende:
Die had ik ooit en keer bijna onder de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erik Engerd![]()
Als tong over 1974 gaat beginnen zijn die zo vol.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
Hebben we al een jeugdtrauma topic op 40+?
Minimaal 5 delen binnen 24 uur gok ik zo.
Die op de Overtoom?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit al jaren een tostie tent om de hoek. En ik ben daar nog nooit geweest. Ik vind Croque monsieur
lekker .
Ik ook, doodsbang was ik ervoor en als het dan een beetje donker was vond mijn zus het altijd leuk om te zeggen "Kijk de man in de witte regenjas", dan was het weer janken.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
dat is met een gebakken eiquote:
Tostie op zijn frans. Uit de ovenquote:
quote:
In België en in Franstalige landen gebruikt men de naam croque-monsieur. Deze wordt bereid zoals in Nederland, maar heeft altijd een snede schouderham en een snede kaas (geen smeerkaas of `lopende' kaas) en wordt opgediend met sla en tomaat en een keuze van koude sauzen. Daarvan bestaat nog een aantal varianten, waarin het tweede woord is vervangen door iets anders.quote:
Oh, alleen de kaas verschilt dus.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Tostie op zijn frans. Uit de oven
Twee sneetjes wit brood, zonder korst, mooi tot een rechthoek of vierkant gesneden en daartussen twee sneetje gruyčre of emmentalkaas en daartussen een sneetje gekookte ham. Deze toast wordt gebakken in de pan en verder verwarmd in de oven om de kaas te doen smelten. Dat is het in grote lijnen…volgens de klassieke normen.
Een variant zegt dat er tijdens het verblijf in de oven ook nog een extra sneetje kaas op het brood gelegd mag worden dat op die manier smelt tijdens het grillen, dwz dat de toast dan gegrild wordt en niet in de oven komt.
Een andere variant gebruikt geraspte kaas in plaats van sneetjes kaas en smeert een laagje bechamelsaus op het brood tijdens het grillen. Ook een laagje kaassaus is mogelijk als bedekking.
[ afbeelding ]
Lul niet manquote:
dat was dus niet goedquote:
hier boven is het goedquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In België en in Franstalige landen gebruikt men de naam croque-monsieur. Deze wordt bereid zoals in Nederland, maar heeft altijd een snede schouderham en een snede kaas (geen smeerkaas of `lopende' kaas) en wordt opgediend met sla en tomaat en een keuze van koude sauzen. Daarvan bestaat nog een aantal varianten, waarin het tweede woord is vervangen door iets anders.
een croque-madame, met een spiegelei erbovenop gelegd;
een croque-hawaii, met een schijfje ananas bovenop;
een croque-saumon, met roomkaas, zalm (snippers) en rode ui;
een croque-boem-boem of croque bolognese, met wat bolognesesaus bovenop;
een croque-vidée, met wat vidée (ragout) bovenop;
een croque-jeanette, twee croque monsieurs op elkaar.
n België en in Franstalige landen gebruikt men de naam croque-monsieur. Deze wordt bereid zoals in Nederland, maar heeft altijd een snede schouderham en een snede kaas (geen smeerkaas of `lopende' kaas) en wordt opgediend met sla en tomaat en een keuze van koude sauzen. Daarvan bestaat nog een aantal varianten, waarin het tweede woord is vervangen door iets anders.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ikJij bedoelt een omelet, denk ik.
Je zeikt sowieso uit je plaatquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Frisdrank en een bakkie chips op zaterdag nadat je gewassen was
Utopiaquote:
Dat meen je, hier was het vanavond prachtig mooi weerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
vanavond zeik en zeiknat geworden, plensbuien met hagelstenen
Neuken ?quote:
Een croque omelet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ikJij bedoelt een omelet, denk ik.
Dank. Ook maar eens met tomaat proberen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
n België en in Franstalige landen gebruikt men de naam croque-monsieur. Deze wordt bereid zoals in Nederland, maar heeft altijd een snede schouderham en een snede kaas (geen smeerkaas of `lopende' kaas) en wordt opgediend met sla en tomaat en een keuze van koude sauzen. Daarvan bestaat nog een aantal varianten, waarin het tweede woord is vervangen door iets anders.
een croque-madame, met een spiegelei erbovenop gelegd;
een croque-hawaii, met een schijfje ananas bovenop;
een croque-saumon, met roomkaas, zalm (snippers) en rode ui;
een croque-boem-boem of croque bolognese, met wat bolognesesaus bovenop;
een croque-vidée, met wat vidée (ragout) bovenop;
een croque-jeanette, twee croque monsieurs op elkaar.
kijk uit met tomaat HEET HEET je brandt gewoon je mondquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Ook maar eens met tomaat proberen.
Kijk maar uit dat je je mond niet brandt.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Ook maar eens met tomaat proberen.
Croquet toch wel?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kende serieus het woord croque niet.
Jij hebt er dus ook ervaring meequote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kijk uit met tomaat HEET HEET je brandt gewoon je mond
en zoete melk met room?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is wel lekker, met alternatief brood en zo ..
croquet is met een bal en een stokje op het grasquote:
Ik bak ook wel eens een tomaat onder een eitje.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kijk uit met tomaat HEET HEET je brandt gewoon je mond
Dat is hotquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balletjes door poortjes hameren...
http://www.tripadvisor.nl(...)olland_Province.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is wel lekker, met alternatief brood en zo ..
Ik mis je nu alquote:
DIe jaquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.tripadvisor.nl(...)olland_Province.html
Youp van 't hek komt daar vast ook, wel bij mijn groetenboerquote:
Geen idee, ik ken je groentenboer nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Youp van 't hek komt daar vast ook, wel bij mijn groetenboer
Da's echt wat voor jou. Een soort hippie kolonie in het Aljapurras gebergte, vrije seks en love en peace en zo.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ... Ik ben nooit zo zuidelijk in Spanje geweest.
Ik deed een beetje stoerquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken je groentenboer niet
En gratis geneukt met een leuke Engelse?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's echt wat voor jou. Een soort hippie kolonie in het Aljapurras gebergte, vrije seks en love en peace en zo.
Leuke markt, vandaag bezocht. Een apart stukje Spanje...
Ja en Youp komt daar ookquote:
Leuke Engelsen zat daar inderdaad, heb er een paar gesproken. Mooie meiden. Maar ik heb de daad niet bij het woord gevoegd...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En gratis geneukt met een leuke Engelse?
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar niet die Brighton snollen...
Dan was het import.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut wel, maar niet die Brighton snollen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |