Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoud me niet van interessante songteksten plaatsen hoor
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.quote:
Zo boeiend zijn wij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Je zou misschien hun song mooie boom een stuk inspirerender vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoeg
We doen het in de SC best wel goed hoor ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Mera?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Goed ideequote:
Oh echt? Het lijkt me flink schrikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.quote:
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Een dominante vrouw....maak me gek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer postsquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Haal je zweepje maar tevoorschijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OKquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
Er zijn tijden geweest dat ik nul postings per jaar had, dus zo raar is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
No ringing bells here sweet ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OK
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaamquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Ga nou maar slapen, gemenerik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaam
Kan je wel zeggen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:27 schreef sacha het volgende:
tussen sneu en grappig zit een wereld van verschil
*afmeld*
quote:
Goedemiddag inmiddelsquote:
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker wandelen enzo....kilometertje of 10 zou ik zeggen!
Dan ben je dus toch een beetje masochistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
Wat lopen er toch een hoop idioten rond in die NWS-topics....en ik ben een nog grotere idioot dat ik er desondanks toch blijf posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |