Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoegquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar dat weerhoud me niet van interessante songteksten plaatsen hoor
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.quote:
Zo boeiend zijn wij.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Je zou misschien hun song mooie boom een stuk inspirerender vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou .. Ik vond het filmpje wel ff aardig maar de tekst niet inspirerend genoeg
We doen het in de SC best wel goed hoor ..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Kingstown het volgende:
Gewoon binnen 2 uur een compleet topic volknallen.
Doen die hipsters op de andere fora ons oudjes niet na.
Mera?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Goed ideequote:
Oh echt? Het lijkt me flink schrikken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mera woonde daar om de hoek, ze zal wel tutende oren hebben nu.
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.quote:
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Een dominante vrouw....maak me gek!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer postsquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De lengte van ons FOK!leven komt aardig overeen.
Haal je zweepje maar tevoorschijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat ik jullie senior ben. Jullie moeten dus aan mij gehoorzamen.
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OKquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
Er zijn tijden geweest dat ik nul postings per jaar had, dus zo raar is dat ook weer niet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we ongeveer even oud, al heb ik iets meer posts
No ringing bells here sweet ..quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meravigliosa, een Fokker uit een vorig leven.
Dat snap ik dan weer wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Demk dan dat ik de kroon span .. maar OK
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij weten wel hoe we jou je pretje kunnen ontnemen!
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaamquote:Op woensdag 4 juni 2014 00:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij. En jij. Meteen voor mijn dominantie buigen
Ga nou maar slapen, gemenerik.quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo zijn wij, heel gedwee en gehoorzaam
Kan je wel zeggen...quote:Op woensdag 4 juni 2014 01:27 schreef sacha het volgende:
tussen sneu en grappig zit een wereld van verschil
*afmeld*
quote:
Goedemiddag inmiddelsquote:
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker wandelen enzo....kilometertje of 10 zou ik zeggen!
Dan ben je dus toch een beetje masochistisch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
Wat lopen er toch een hoop idioten rond in die NWS-topics....en ik ben een nog grotere idioot dat ik er desondanks toch blijf posten.
Door lopen komen er o.a. endorfines vrij, die weer zorgen voor een goed gevoel, waardoor minder kans op depressies. Lijkt mij genoeg doelquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.
Lopen is prima, mits het een doel heeft...
Als het een intratuin is moet je deze meenemen Sweet Baby Ray's Hickory & Brown Sugarquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemiddag inmiddels![]()
Het is inderdaad een triest weertje vandaag, vanmiddag toch maar even naar het tuincentrum, ik heb nog wat struiken en bloempjes nodig en ben bang dat ik komend weekend over de hoofden kan lopen daar.
Jij veel plezier op het strand MM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Dat moet het dan wel zijn jaquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je dus toch een beetje masochistisch.
Onder andere, hoewel ik door generalisaties nog wel heen kan prikken, maar op het moment dat mensen elkaar de tyfus en kanker toe gaan wensen, dan vraag ik me af waaarom ik überhaupt verder lees.quote:Ik weet niet of je het over het "Onbeschofte Amsterdammers"-topic hebt, daar heb ik een stukje zitten lezen, heerlijk generaliserend
Het is inderdaad een Intration, als ik mijn man mee krijg, want die houdt niet zo van tuincentraquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het een intratuin is moet je deze meenemen Sweet Baby Ray's Hickory & Brown Sugar
[ afbeelding ]
Die is heerlijk !!!
En vraag ik me af waarom die mensen er überhaupt posten, omdat de kans groot is dat er ook mensen met een andere mening zijn en om dan maar met ziektes te gaan schelden als je je gram niet kan halenquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet het dan wel zijn ja
[..]
Onder andere, hoewel ik door generalisaties nog wel heen kan prikken, maar op het moment dat mensen elkaar de tyfus en kanker toe gaan wensen, dan vraag ik me af waaarom ik überhaupt verder lees.
onmachtquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vraag ik me af waarom die mensen er überhaupt posten, omdat de kans groot is dat er ook mensen met een andere mening zijn en om dan maar met ziektes te gaan schelden als je je gram niet kan halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Treehut362 op 04-06-2014 12:57:10 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik post er al een tijdje vrijwel niet meer. Kreeg een lading ventjes tegen me in een topic over goedverdienende vrouwen, toen had ik het helemaal gehad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:20 schreef Kingstown het volgende:
Wat lopen er toch een hoop idioten rond in die NWS-topics....en ik ben een nog grotere idioot dat ik er desondanks toch blijf posten.
Dan is mijn weer zeker kapotquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat is dat met jullie weer? Het is hier heerlijk, warm en zonnig.
Oh mooi, dus je kunt nog wel een béétje genieten. Misschien krijgen wij jullie weertype gewoon later.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn weer zeker kapot![]()
Al waren de voorspellingen dramatischer dan het in werkelijkheid is, want het regent af en toe maar een beetje, de temperatuur is wel goed, ik heb mijn tuindeur lekker openstaan.
Ik krijg van wandelen geen goed gevoel, kennelijk maak ik geen endorfines aan...quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door lopen komen er o.a. endorfines vrij, die weer zorgen voor een goed gevoel, waardoor minder kans op depressies. Lijkt mij genoeg doel
*check*quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie van 'lekker' en 'wandelen' ontgaat me.
Lopen is prima, mits het een doel heeft...
Je ziet dat het stukje hier telkens openvaltquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:21 schreef Disana het volgende:
Owww, ik zie net deze buienkaart in de COS. Dat valt niet niks mee.
[ afbeelding ]
Dan ben jij ook kapotquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg van wandelen geen goed gevoel, kennelijk maak ik geen endorfines aan...
Ik probeer te antwoorden terwijl er een boze Ron in mijn oor zit te toeterenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ziet dat het stukje hier telkens openvalt
Het zijn echt een stel kneuzen in die hut hč.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik probeer te antwoorden terwijl er een boze Ron in mijn oor zit te toeteren
Ja ik zie een groot gat. Nog even volhouden!
Dat kun je wel zeggen. Ik vind het knap dat ze deze bende hebben weten te vinden. Het is toch niet zo dat Nederland barst van de kneuzen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn echt een stel kneuzen in die hut hč.
Nee, natuurlijk niet, maar verstandige en weldenkende mensen doen niet aan dit soort programma's mee.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen. Ik vind het knap dat ze deze bende hebben weten te vinden. Het is toch niet zo dat Nederland barst van de kneuzen.
Die Ruut leek me best normaal.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar verstandige en weldenkende mensen doen niet aan dit soort programma's mee.
Het is dubbel....aan de ene kant heb ik iets van, wat een dom gezeik vaak, maar aan de andere kant zijn er soms onderwerpen die ik wel interessant vind en negeer ik dat soort idioten meestal, maar sommige zijn zo agressief dat je er niet omheen komt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik post er al een tijdje vrijwel niet meer. Kreeg een lading ventjes tegen me in een topic over goedverdienende vrouwen, toen had ik het helemaal gehad.
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!quote:En wat is dat met jullie weer? Het is hier heerlijk, warm en zonnig.
Ja exact, er zitten daar nogal wat figuren die graag om zich heen trappen met domme one-liners. Ik lees er trouwens nog wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dubbel....aan de ene kant heb ik iets van, wat een dom gezeik vaak, maar aan de andere kant zijn er soms onderwerpen die ik wel interessant vind en negeer ik dat soort idioten meestal, maar sommige zijn zo agressief dat je er niet omheen komt.
[..]
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!
Ow jee....liggen de pepernoten nu alweer in het schap bij de Jumbo?quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
Zelf heb ik op het nieuwe terras bij mijn Jumbo op het pleintje gezeten. Ze hebben heerlijke dingen, ik ben daar voorlopig nog niet klaar mee
Dat zweten houdt de vrouwen op afstand, want natuurlijk altijd een stuk gezonder isquote:Op woensdag 4 juni 2014 14:35 schreef Kingstown het volgende:
Assen en Groningen zal niet zoveel verschil maken denk ik. Heb net wat endofines aangemaakt en het zweet gutst over m'n voorhoofd, maar hopelijk kan Deisyy me vertellen dat ook dat zeer gezond is!
Ik had het over gezonder, niet over goedkoper.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zweten houdt de vrouwen op afstand, want natuurlijk altijd een stuk gezonder is
wat heb je voor moois gekocht?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef Deisyy het volgende:
"Bbq-saus vergeten". dacht ik toen we de parkeerplaats afreden, wat natuurlijk de schuld is van mijn man, want die liep alleen maar te haasten in de Intratuin
![]()
Maar wel lief dat hij meeging, want hij had eigenlijk een thuiswerkmiddag ingepland
Ik nietsquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had het over gezonder, niet over goedkoper.
quote:
leuk de natuurquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een sneeuwbal op stam, wij hebben vorig jaar nieuwe schuttingen geplaatst met aan één kant ook een lager stuk, maar de zooi in de tuin van mijn buren irriteert me en ik heb er geen zin in dat ze constant in mijn gezicht kijken, dus zetten we sneeuwbal in een grote pot voor de verlaging.
[ afbeelding ]
Kleine maagdenpalm als bodembedekker in de pot onderaan de stam.
[ afbeelding ]
4 van deze bloemzakken voor aan de schutting, want ik heb nogal een strakke tuin en wil er wel fleurig en kleurig bijzitten.
[ afbeelding ]
Een taxus baccata om een lege plek in de voortuin op te vullen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Treehut362 op 04-06-2014 18:01:09 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Gquote:
Geen sausquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Wat een sukkel.quote:
Ik vond die wind wel meevallen vandaag ... Nu meer stilte voor de storm met die dikke zwarte donder wolken boven je huis ...quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Come on baby, light my fire...
Het waait hier als op 5 december, parasols, luchtbedden en bikinitopjes vlogen voorbij vandaag. Topdag!
Het is hier geen Spanje he?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond die wind wel meevallen vandaag ... Nu meer stilte voor de storm met die dikke zwarte donder wolken boven je huis ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |