abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140683459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".
Het haalt vooral jou idee dat mensen die als maagd het huwelijk ingaan het langer volhouden onderuit, daar zijn dus vele onderzoeken voor te vinden. Het blijkt dat mensen die voor en zelfs tijdens(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken) rondwippen langere relatie's hebben. Mensen die weten wat ze zoeken in een relatie, die door schade en schande wijs zijn geworden hebben succesvollere relatie's. Dat zegt niet dat degene die gelijk een mooie vaste relatie heeft een slechte relatie heeft, maar het zegt wel dat meer ervaring zeker niet slecht is.

De ts is niet opzoek naar een open relatie, vandaar ook dat ik zei dat de waarheid in het midden ligt en dat je er veel beter aan doet naar het persoon voor je te kijken.
Nee inderdaad. Ik ben niet zo van het hele swing gebeuren. Ik wil gewoon een normale relatie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Lienekien het volgende:
En klaar.
Nog niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140683614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik ben niet zo van het hele swing gebeuren. Ik wil gewoon een normale relatie.

Wat is een normale relatie voor je? :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140683688
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is een normale relatie voor je? :)
Alleen met elkaar neuken.
pi_140683706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Alleen met elkaar neuken.
En neuken jullie dan niet?
pi_140683883
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:

[..]

En neuken jullie dan niet?
Wat?
pi_140683907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat?
Of jullie alleen maar neuken? aangezien je dat omschrijft als een normale relatie.
pi_140684059
Tja wat is normaal, het is net hoe je iets ziet of tegenaan kijkt, sommige mensen vinden polygamie heel normaal, anderen monogamie.
pi_140684125
This shit still on?

Kan een vrouw veranderen qua inner slut? Nee, natuurlijk niet.

Ik geloof er geen reet van dat de meeste mannen over een poes heen willen die al 60 anderen heeft gehad. Een aantal, heus. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Nuance's in zo'n topic zijn er dan ook niet :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140684219
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Of jullie alleen maar neuken? aangezien je dat omschrijft als een normale relatie.
Bedoelde monogamiteit.
pi_140684268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
This shit still on?

Ik geloof er geen reet van dat de meeste mannen over een poes heen willen die al 60 anderen heeft gehad. Een aantal, heus. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Nuance's in zo'n topic zijn er dan ook niet :').
Dat is dus ook het hele punt. Maar stel iemand is echt veranderd, waarom zou je diegene dan laten schieten op basis van het verleden.
pi_140684270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bedoelde monogamiteit.
Oke, fijn toch? Als het is wat jij wilt, dan moet je gewoon wat nagaan of ze ook zo denkt. :P
Of jullie dezelfde normen en waarden delen onder andere.

Je had het in jouw andere deel over een objectieve test dat je haar liet doen....wat hield dat in?
pi_140684583
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Oke, fijn toch? Als het is wat jij wilt, dan moet je gewoon wat nagaan of ze ook zo denkt. :P
Of jullie dezelfde normen en waarden delen onder andere.

Je had het in jouw andere deel over een objectieve test dat je haar liet doen....wat hield dat in?
Door te kijken hoe ze reageerde als een ander (9,5/10 qua looks) dr probeerde te versieren. Maar daar werd dus niet op ingegaan, wat voor mij wel zegt dat diegene misschien echt veranderd is.
pi_140684603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is dus ook het hele punt. Maar stel iemand is echt veranderd, waarom zou je diegene dan laten schieten op basis van het verleden.
Omdat je ook principes hebt.

Sommige gasten willen gewoon niet over een dame die al 70 anderen heeft gehad. Dan maakt het geen reet uit of je dat nu niet meer gaat doen.

Zo gek is dat toch niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_140684680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Door te kijken hoe ze reageerde als een ander (9,5/10 qua looks) dr probeerde te versieren. Maar daar werd dus niet op ingegaan, wat voor mij wel zegt dat diegene misschien echt veranderd is.
Dus eigenlijk vertrouwt je haar niet en liet je haar die test doen. Elke relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Als ik het goed begrijp ben je dus nu gerustgesteld?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:56:10 #15
37769 erodome
Zweefteef
pi_140685094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er weleens aan gedacht dat ze niet veranderd is, maar altijd zo over een vaste relatie dacht?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140685222
Zolang de dame in kwestie nog niet te boek staat als het matras van dorp of stad X, zou ik me niet al te veel zorgen maken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:01:55 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140685406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
This shit still on?

Ik heb net tientallen kerels in bed gelegen back in the days.
Ik ben hondstrouw.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:06:09 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140685646
TS, het is maar net of je je eroverheen kunt zetten. Als je er nu al zoveel moeite mee hebt, misschien beter niet aan beginnen maar ik denk wel dat ze eerlijk is omdat ze een toekomst met je overweegt. als ze dat niet deed, dan was er geen enkele noodzaak om eerlijk te zij. Ik persoonlijk vind dat nogal veelzeggend maar ik denk dat je afgeknapt bent diep van binnen.
Resistance is futile.
pi_140686294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef erodome het volgende:

Op het moment dat je alles meetelt blijkt gewoon dat vrouwen en mannen aardig overeenkomen qua behoefte. Niet zo vreemd aangezien we van dezelfde soort zijn en wel degelijk op elkaar afgesteld zijn.
Vrouwen kunnen net zoveel genieten als mannen maar een man heeft minder risico's bij het aangaan van seksuele relaties en hebben daarom minder beperkingen.

quote:
En in hoeverre mannen meer ruimte hebben dan vrouwen hangt nogal van de samenleving af. Algemeen kan je stellen dat zowel wat rondwippen als monogamie beide natuurlijk zijn voor de mens, beide in het instinct zitten.
Mannen hebben zo goed als altijd meer ruimte. De mate van het verschil tussen man en vrouw hangt echter af van de samenleving.

quote:
Kortom, een vrouw die rondwipt en later een monogame relatie wil past perfect in het natuurlijke beeld, op precies dezelfde manier als dat voor een man geld.

Vandaar dat in deze maatschappij ook de meeste mannen geen moeite hebben met wat losse seksuele partners(als in wat er in de originele OP wordt aangegeven).
Het wordt minder makkelijk geaccepteerd dan voor een man. Je wil toch niet beweren dat een man die met duizend vrouwen het bed heeft gedeeld niet anders gezien wordt dan een vrouw die met duizend mannen het bed heeft gedeeld?
pi_140687140
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb net tientallen kerels in bed gelegen back in the days.
Ik ben hondstrouw.
Oh, dat je hondstrouw bent geloof ik ook wel. Dat is het probleem ook niet.

Ik ken nu eenmaal kerels die gewoon niet een poes willen hebben die al met 60 anderen is geweest. En ik ken ook gasten waar het geen reet uitmaakt, 1 bed partner, 10, 100, so what. Een poes en een leuter en blaffen maar.

Er is niks met vasthouden aan principes. Zo ken ik ook gasten die niet willen daten met een dame omdat ze ooit in het verleden verslaafd was aan sigaretten en nu al 5/10 jaar clean is. So what? Ik snap het wel.

Dat er dan zo'n vraag komt, kan een vrouw veranderen qua 'inner slut' ? Nee, daar geloof ik niks van :P Dat wil niet zeggen dat iemand met veel bed partners een slut is natuurlijk.
pi_140687533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken nu eenmaal kerels die gewoon niet een poes willen hebben die al met 60 anderen is geweest. En ik ken ook gasten waar het geen reet uitmaakt, 1 bed partner, 10, 100, so what. Een poes en een leuter en blaffen maar.

Er is niks met vasthouden aan principes. Zo ken ik ook gasten die niet willen daten met een dame omdat ze ooit in het verleden verslaafd was aan sigaretten en nu al 5/10 jaar clean is. So what? Ik snap het wel.

Dat er dan zo'n vraag komt, kan een vrouw veranderen qua 'inner slut' ? Nee, daar geloof ik niks van :P Dat wil niet zeggen dat iemand met veel bed partners een slut is natuurlijk.
Iemand met veel bed partners is een slut. Dat is de definitie van een slut, iemand die veel bed partners heeft. Het woord is niet het probleem, het gaat om het gebruik. Het is pas een scheldwoord als iemand je wil uitschelden met het woord en je levensstijl.
pi_140687607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef samirz het volgende:

[..]

Iemand met veel bed partners is een slut. Dat is de definitie van een slut, iemand die veel bed partners heeft. Het woord is niet het probleem, het gaat om het gebruik. Het is pas een scheldwoord als iemand je wil uitschelden met het woord en je levensstijl.
Een slet is iemand die gemakkelijk met anderen naar bed gaat (en dus veel bedpartners heeft). Iemand die veel bedpartners heeft is niet gelijk aan een slet.
pi_140687972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een slet is iemand die gemakkelijk met anderen naar bed gaat (en dus veel bedpartners heeft). Iemand die veel bedpartners heeft is niet gelijk aan een slet.
Het hebben van veel bedpartners zonder dat je gemakkelijk met anderen naar bed gaat? Hoe zie je dat precies voor je? Ik neem aan dat je niet doelt op iemand die gedwongen veel bedpartners heeft.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:37:07 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140690590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat betwist ik ook niet. Maar ik was wel degelijk een dikke sloerie natuurlijk. En ik denk dat de gemiddelde grote sloerie best in staat is om die levensstijl achter zich te laten als de juiste zich aandient. Trouwens, ook als het niet de juiste is. Sommige mensen hebben weinig moeite met trouw, ook als ze buiten relaties zich een slag in de rondte neuken. En zo zijn er ook mensen die altijd moeite hebben met trouw zijn binnen een relatie, ook als ze weinig bedpartners hebben gehad. Slet zijn of niet heeft daar weinig mee te maken.

Dat mensen een relatie met een (voormalig) slet niet zien zitten, kan ik best wel in komen trouwens. Het is niet niks voor de meerderheid van de mensen, en als je heilig gelooft in de wat traditionelere normen en waarden, dan moet je dat niet zomaar opzij zetten. Krijg je alleen maar gelazer van.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:47:55 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140691242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus TS, de bal ligt bij jou. Ofwel je vertrouwt haar en ziet wel waar het schip strandt ofwel je vertrouwt haar niet en je houdt de boot af.

Dat vertrouwen kan alleen maar groeien door veel tijd samen door te brengen, door duidelijk aan te geven waar de grens ligt wat flirten en dan geen woorden maar daden. Gedraagt ze zich respectvol en zijn er in het dagelijks leven nooit issues met andere kerels, geen drama's en weet ik veel wat.. dikke kans dat je een superleuke betrouwbare chick hebt.
Resistance is futile.
pi_140705584
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus eigenlijk vertrouwt je haar niet en liet je haar die test doen. Elke relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Als ik het goed begrijp ben je dus nu gerustgesteld?
Een klein beetje. Maar dat zegt nog niet alles.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Er weleens aan gedacht dat ze niet veranderd is, maar altijd zo over een vaste relatie dacht?
Dat zou heel goed kunnen.

quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus TS, de bal ligt bij jou. Ofwel je vertrouwt haar en ziet wel waar het schip strandt ofwel je vertrouwt haar niet en je houdt de boot af.

Dat vertrouwen kan alleen maar groeien door veel tijd samen door te brengen, door duidelijk aan te geven waar de grens ligt wat flirten en dan geen woorden maar daden. Gedraagt ze zich respectvol en zijn er in het dagelijks leven nooit issues met andere kerels, geen drama's en weet ik veel wat.. dikke kans dat je een superleuke betrouwbare chick hebt.
Je hebt helemaal gelijk.
pi_140706555
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom joh? :o

Als je veel bedpartners hebt gehad, ga je makkelijk met iemand naar bed. Dus volgens jouw definitie ben je dan een slet. Waarin zit m dan dat nuanceverschil? :? (Kan ook gewoon zijn dat ik debiel ben, maar ik zie echt niet wat je nou bedoelt)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140721527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Een klein beetje. Maar dat zegt nog niet alles.

[..]

Dat zou heel goed kunnen.

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Neem tijd om haar beter te leren kennen.
Verder, veel succes met jouw beslissing en luister vooral ook naar jouw intuļtie. :)
pi_140722221
quote:
5s.gif Op woensdag 4 juni 2014 15:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom joh? :o

Als je veel bedpartners hebt gehad, ga je makkelijk met iemand naar bed. Dus volgens jouw definitie ben je dan een slet. Waarin zit m dan dat nuanceverschil? :? (Kan ook gewoon zijn dat ik debiel ben, maar ik zie echt niet wat je nou bedoelt)
LOL. Nee, lezen! :')

Als je een slet bent ga je gemakkelijk met iemand naar bed, en heb je dus veel bedpartners.
Maar iemand die veel bedpartners heeft gehad is niet direct een slet.

Genoeg mensen die veel bedpartners hebben gehad en die niet gemakkelijk met iedereen naar bed gaan.
pi_140722921
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

LOL. Nee, lezen! :')

Als je een slet bent ga je gemakkelijk met iemand naar bed, en heb je dus veel bedpartners.
Maar iemand die veel bedpartners heeft gehad is niet direct een slet.

Genoeg mensen die veel bedpartners hebben gehad en die niet gemakkelijk met iedereen naar bed gaan.
Maar hoe kun je niet gemakkelijk zijn en veel partners hebben? Ligt de moeilijkheid hem erin dat de potentiėle partner eerst een rubiks kubus op moet lossen om je broek in te mogen?
Als iemand moeilijk het bed in is te krijgen dan lijkt diegene mij per definitie weinig partners te hebben? :?
pi_140723398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:38 schreef Chelseasmile het volgende:

[..]

Maar hoe kun je niet gemakkelijk zijn en veel partners hebben? Ligt de moeilijkheid hem erin dat de potentiėle partner eerst een rubiks kubus op moet lossen om je broek in te mogen?
Als iemand moeilijk het bed in is te krijgen dan lijkt diegene mij per definitie weinig partners te hebben? :?
Je kunt geen voorbeeld bedenken?

Een mooie dame die geen enkele moeite hoeft te doen om kerels te krijgen wijst er eerst 10 af voor dat ze met iemand in het bed zou duiken. Hoe is zo'n persoon gemakkelijk? Lijkt me niet aeh?
pi_140723933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je kunt geen voorbeeld bedenken?

Een mooie dame die geen enkele moeite hoeft te doen om kerels te krijgen wijst er eerst 10 af voor dat ze met iemand in het bed zou duiken. Hoe is zo'n persoon gemakkelijk? Lijkt me niet aeh?
Omdat ze er 10.000 afwijst en 1.000 niet is ze geen slet? _O- Geen enkele vrouw heeft moeite om veel bedpartners te krijgen. Het is hooguit de "kwaliteit" die je kan binnen halen dat per vrouw verschilt. Ik overwoog nog even dat je misschien aan het mierenneuken was maar nu begrijp ik dat je slechts een bizarre definitie hanteert.
pi_140724914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef samirz het volgende:

[..]

Omdat ze er 10.000 afwijst en 1.000 niet is ze geen slet? _O- Geen enkele vrouw heeft moeite om veel bedpartners te krijgen. Het is hooguit de "kwaliteit" die je kan binnen halen dat per vrouw verschilt. Ik overwoog nog even dat je misschien aan het mierenneuken was maar nu begrijp ik dat je slechts een bizarre definitie hanteert.
Geen enkele vrouw heeft moeite met veel bedpartners krijgen?

Wtf? :'). Ga eens op wat foreveralone fora kijken of binnen FOK de legio aan dames die de zolder kamer autist uithangen.
pi_140726049
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wtf? :'). Ga eens op wat foreveralone fora kijken of binnen FOK de legio aan dames die de zolder kamer autist uithangen.
Lang niet iedere vrouw is bezig met het verkrijgen van veel bedpartners en het is vooral een kwestie van het niet kunnen krijgen van een man die ze willen hebben. Als je op die zolderkamer kijkt vind je vast posters van filmidolen, popsterren die goed in de smaak vallen bij die "autisten".
pi_140730418
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

't is wel zo dat vrouwen meestal gewoon met ja of nee moeten antwoorden als er vraag is naar seks, terwijl wij mannen bijna altijd zelf de seks moeten regelen. Voor mij zou het makkelijker zijn als vrouwen het kwamen vragen
pi_140734608
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 00:01 schreef no_pain_no_gain het volgende:

[..]

't is wel zo dat vrouwen meestal gewoon met ja of nee moeten antwoorden als er vraag is naar seks, terwijl wij mannen bijna altijd zelf de seks moeten regelen. Voor mij zou het makkelijker zijn als vrouwen het kwamen vragen
Sure :').
pi_140740246
quote:

[..]

In welke wereld leef jij? Vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw zelf wel een avondje batsen zag zitten en er werk van maakte. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_140740622
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:58 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

In welke wereld leef jij? Vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw zelf wel een avondje batsen zag zitten en er werk van maakte. :')
Nederlanders zijn anders dan Belgen. Maar over de wereld gezien is het gewoonlijk de man die de jager speelt en de vrouw die verleid wilt worden
  donderdag 5 juni 2014 @ 12:19:50 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140740939
quote:

[..]

had je knapper moeten zijn dan was de seks jou ook wel aan komen waaien. Helaas, dit gaat em niet meer worden. Wie voor een duppie geboren is zal nooit een kwartje worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140763677
quote:
14s.gif Op donderdag 5 juni 2014 12:19 schreef fathank het volgende:

[..]

had je knapper moeten zijn dan was de seks jou ook wel aan komen waaien. Helaas, dit gaat em niet meer worden. Wie voor een duppie geboren is zal nooit een kwartje worden.
Wat heeft dat ermee te maken? Je snapt toch wel dat het voor vrouwen ontzettend veel makkelijker is om een sekspartner te vinden in vergelijking tot mannen?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 11:58 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waar betwist iemand dat? Vaak genoeg mee maken wil niet zeggen dat die paar vrouwen niet een kleine minderheid zijn. Als je daar tegen over nagenoeg alle mannen hebt die er werk van moeten maken dan snap je toch wel wat er bedoeld wordt?
pi_140771124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:56 schreef samirz het volgende:

[..]

Om aan gemiddeld 4 bedpartners per jaar te komen in je single jaren is het eerder 10.000 keer 'nee' en 1x 'ja'. Althans, als je er een beetje uitziet als vrouw.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:11:08 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140772656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef samirz het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken? Je snapt toch wel dat het voor vrouwen ontzettend veel makkelijker is om een sekspartner te vinden in vergelijking tot mannen?

[..]

Onzin. Als je dat nog steeds denkt wacht ik wel tot je de zandbak bent ontgroeid.

Vrouwen willen namelijk ook een vent waar ze nat van worden dus lang niet iedereen is geschikt voor iedere vrouw om mee naar huis te trekken. Ze kan wel een vetzak van 130 kg mee naar huis trekken maar als ze daar niet geil van wordt houdt het gauw op natuurlijk. Jij doet alsof iedere vent in de kroeg die ene griet wel nat krijgt, nou niet dus. Het is de sociale dienst niet :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140772715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:19 schreef Sekhmet het volgende:
Maar volgens mij gaat het hier over rondsletten voor een vaste relatie. Vraag mij dan af in hoeverre de relatie werkelijk minder stabiel is door dat rondsletten of vanwege andere redenen...heb het gehele onderzoek niet gelezen, maar hebben ze werkelijk alle factoren meegenomen waardoor deze conclusie getrokken kan worden. Lijkt mij sterk.
Die mannen met wie ze een relatie hebben in dat onderzoek, wat was hun (seksuele) achtergrond?
Dat meer scheidingen door vrouwen worden aangevraagd is ook aan hele andere dingen te linken. Van wat ik om mij heen hoor heeft dat toch vaak te maken met vreemdgaan van de man.

Ik denk dat het gros van de vrouwen (en mannen) die meerdere partners hebben gehad in de periode dat ze vrijgezel waren (FWB, FB, ONS) heel goed in staat zijn om een monogame relatie aan te gaan.
De vrouwen die als maagd het huwelijk ingaan zijn volgens mij tegenwoordig in de meeste gevallen vrouwen die een religieuze achtergrond hebben en daardoor ook niet snel zullen scheiden.
Dit.

Dit is exact wat ik ook de hele tijd zeg. Zo'n onderzoek is leuk voor de grafiekjes maar zegt weinig wanneer je de (voor de hand liggende) reden waarom vrouwen geen of extreem weinig seks hebben gehad voor het huwelijk en de (voor de hand liggende) reden waarom ze bij elkaar blijven daar niet in betrekt. Haal je de (streng) gelovigen van alle religies daar uit dan krijg je denk ik een hele andere uitkomst.
pi_140773071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Een hond heeft iemand gebeten. Is de kans dat hij nog een keer iemand bijt groter of kleiner dan de gemiddelde hond die nog nooit iemand heeft gebeten?

Als jij van rondsletten houdt vind ik het heel lastig om te geloven dat jij een gezonde monogame relatie aan kan gaan... Misschien off topic, maar vind ook dat de Islamitische cultuur op dat gebied veel stappen voor ligt dan de onze (wij zijn er op achteruit gegaan). Trouwheid is steeds minder belangrijk.
Wat jij steeds weer door elkaar haalt is 'trouw' en wisselende seksuele contacten wanneer men single is. In dat laatste geval is er geen sprake van een relatie en derhalve kan er ook geen sprake zijn van ontrouw.

Dat jij de islamitische denkwijzen over seks buiten het huwelijk ideaal vindt verbaast mij niets. Jij geeft tenslotte ook openlijk toe uiteindelijk jouw veel gebruikte paarsgepunte lans in een ongebruikt kutje te willen stoppen. Die dubbele seksuele moraal past idd erg goed in de Islam.
De Christelijke denkwijze past jou minder omdat ook jij je dan van seks zult moeten onthouden tot je huwelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ouder1 op 06-06-2014 10:40:01 ]
pi_140787827
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Onzin. Als je dat nog steeds denkt wacht ik wel tot je de zandbak bent ontgroeid.

Vrouwen willen namelijk ook een vent waar ze nat van worden dus lang niet iedereen is geschikt voor iedere vrouw om mee naar huis te trekken. Ze kan wel een vetzak van 130 kg mee naar huis trekken maar als ze daar niet geil van wordt houdt het gauw op natuurlijk. Jij doet alsof iedere vent in de kroeg die ene griet wel nat krijgt, nou niet dus. Het is de sociale dienst niet :').
Wat snap je nu niet aan mijn verhaal? Ik stel simpelweg dat vrouwen veel makkelijker aan een sekspartner kunnen komen dan mannen. Dat een vrouw alleen "nat" wordt van Robert Patterson is in deze niet relevant. De gemiddelde vrouw kan op elke dag van de week honderd mannen vinden die haar een beurt willen geven. De gemiddelde man moet veel meer moeite doen om een enkele vrouw te verleiden.
pi_140788127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 08:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Om aan gemiddeld 4 bedpartners per jaar te komen in je single jaren is het eerder 10.000 keer 'nee' en 1x 'ja'. Althans, als je er een beetje uitziet als vrouw.
Dat doet de vrouw toch zelf? Als ze 10.000 keer ja zegt wordt ze 10.000 keer geneukt. Een aantrekkelijke man lukt hetzelfde aantal totaal niet zonder regelmatig te worden afgewezen (geen enkele man wordt 10.000 keer gevraagd) en hij is zelfs kansloos als hij niet kan verleiden.

Een aantrekkelijke vrouw wordt verder niet 10.000 keer gevraagd. Er zijn relatief weinig mannen die zo zelfverzekerd zijn om op een aantrekkelijke vrouw af te stappen. Ik denk dat een aantrekkelijke vrouw zelfs minder mannen aantrekt dan een minder aantrekkelijke vrouw. Het zullen echter vaker aantrekkelijkere, en zelfverzekerde mannen zijn.
pi_140789185
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef samirz het volgende:
Een aantrekkelijke vrouw wordt verder niet 10.000 keer gevraagd. Er zijn relatief weinig mannen die zo zelfverzekerd zijn om op een aantrekkelijke vrouw af te stappen. Ik denk dat een aantrekkelijke vrouw zelfs minder mannen aantrekt dan een minder aantrekkelijke vrouw. Het zullen echter vaker aantrekkelijkere, en zelfverzekerde mannen zijn.
Je bent duidelijk geen vrouw. Het gebeurt maar zeer zelden dat een man echt rechtstreeks komt vragen om seks, zelfs niet als ze straalbezopen zijn. Het is meer het interesse tonen wat kan variėren van herhaaldelijk oogcontact zoeken of net te lang je hand vasthouden bij een begroeting of net te vaak zonder echte reden contact zoeken tot echte versierpogingen. Allemaal tekenen dat een vrouw weet dat 'ja' genoeg is om met hem in bed te belanden. Meestal gaat ze er niet op in en heel soms als zij hem ook echt aantrekkelijk vindt wel. En dan vind ik voor een single vrouw 4 maal per jaar echt niet vaak. Een gemiddelde man zou in dezelfde positie eerder aan 4 per week komen.

En je hebt gelijk, in normale situaties durven de meeste mannen je niet echt te benaderen of aan te spreken, zeker niet in een zakelijke omgeving. Maar geloof mij dat veel vrouwen de signalen echt wel oppikken al denk jij je afzijdig te houden.
pi_140790115
quote:
0s.gif Op
[quote]0s.gif [b]Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef Ouder1 het volgende:

Je bent duidelijk geen vrouw. Het gebeurt maar zeer zelden dat een man echt rechtstreeks komt vragen om seks, zelfs niet als ze straalbezopen zijn.
Ik ben goed bekend met de wijze waarop mannen en vrouwen met elkaar in contact komen. Ik stel enkel dat een vrouw die zich tot doel heeft om zoveel mogelijk sekspartners te hebben daar veel makkelijker in slaagt dan mannen.

Een man vraagt een vrouw niet rechtstreeks om seks omdat hij (al dan niet uit ervaring) weet dat dit gegarandeerd een nee op levert, ook al voelt de vrouw zich aangetrokken tot de vrager. Het is niet dat mannen die weg niet zouden bewandelen als het zou werken.

quote:
Het is meer het interesse tonen wat kan variėren van herhaaldelijk oogcontact zoeken of net te lang je hand vasthouden bij een begroeting of net te vaak zonder echte reden contact zoeken tot echte versierpogingen. Allemaal tekenen dat een vrouw weet dat 'ja' genoeg is om met hem in bed te belanden. Meestal gaat ze er niet op in en heel soms als zij hem ook echt aantrekkelijk vindt wel. En dan vind ik voor een single vrouw 4 maal per jaar echt niet vaak. Een gemiddelde man zou in dezelfde positie eerder aan 4 per week komen. En je hebt gelijk, in normale situaties durven de meeste mannen je niet echt te benaderen of aan te spreken, zeker niet in een zakelijke omgeving. Maar geloof mij dat veel vrouwen de signalen echt wel oppikken al denk jij je afzijdig te houden.
Ja, vrouwen zijn vooral op een indirecte wijze bezig met "versieren". Ze willen dat een man het versieren vervolgens overneemt.

Als een gemiddelde man op dezelfde wijze kon scoren als vrouwen dat kunnen met mannen dan zou er veel meer gesekst worden. Dat homoseksuele mannen veel vaker seks hebben en veel meer sekspartners hebben is natuurlijk niet toevallig zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')