abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140683459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Swinging staat wel degelijk gelijk aan een vaste relatie, zonder vaste relatie noemt men het geen "swinging".
Het haalt vooral jou idee dat mensen die als maagd het huwelijk ingaan het langer volhouden onderuit, daar zijn dus vele onderzoeken voor te vinden. Het blijkt dat mensen die voor en zelfs tijdens(zolang er geen gelieg en bedrieg bij komt kijken) rondwippen langere relatie's hebben. Mensen die weten wat ze zoeken in een relatie, die door schade en schande wijs zijn geworden hebben succesvollere relatie's. Dat zegt niet dat degene die gelijk een mooie vaste relatie heeft een slechte relatie heeft, maar het zegt wel dat meer ervaring zeker niet slecht is.

De ts is niet opzoek naar een open relatie, vandaar ook dat ik zei dat de waarheid in het midden ligt en dat je er veel beter aan doet naar het persoon voor je te kijken.
Nee inderdaad. Ik ben niet zo van het hele swing gebeuren. Ik wil gewoon een normale relatie.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:28 schreef Lienekien het volgende:
En klaar.
Nog niet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_140683614
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Ik ben niet zo van het hele swing gebeuren. Ik wil gewoon een normale relatie.

Wat is een normale relatie voor je? :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140683688
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat is een normale relatie voor je? :)
Alleen met elkaar neuken.
pi_140683706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Alleen met elkaar neuken.
En neuken jullie dan niet?
pi_140683883
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef complicate het volgende:

[..]

En neuken jullie dan niet?
Wat?
pi_140683907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat?
Of jullie alleen maar neuken? aangezien je dat omschrijft als een normale relatie.
pi_140684059
Tja wat is normaal, het is net hoe je iets ziet of tegenaan kijkt, sommige mensen vinden polygamie heel normaal, anderen monogamie.
pi_140684125
This shit still on?

Kan een vrouw veranderen qua inner slut? Nee, natuurlijk niet.

Ik geloof er geen reet van dat de meeste mannen over een poes heen willen die al 60 anderen heeft gehad. Een aantal, heus. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Nuance's in zo'n topic zijn er dan ook niet :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140684219
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Of jullie alleen maar neuken? aangezien je dat omschrijft als een normale relatie.
Bedoelde monogamiteit.
pi_140684268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
This shit still on?

Ik geloof er geen reet van dat de meeste mannen over een poes heen willen die al 60 anderen heeft gehad. Een aantal, heus. Maar ik geloof niet dat dat de meerderheid is. Nuance's in zo'n topic zijn er dan ook niet :').
Dat is dus ook het hele punt. Maar stel iemand is echt veranderd, waarom zou je diegene dan laten schieten op basis van het verleden.
pi_140684270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:38 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bedoelde monogamiteit.
Oke, fijn toch? Als het is wat jij wilt, dan moet je gewoon wat nagaan of ze ook zo denkt. :P
Of jullie dezelfde normen en waarden delen onder andere.

Je had het in jouw andere deel over een objectieve test dat je haar liet doen....wat hield dat in?
pi_140684583
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Oke, fijn toch? Als het is wat jij wilt, dan moet je gewoon wat nagaan of ze ook zo denkt. :P
Of jullie dezelfde normen en waarden delen onder andere.

Je had het in jouw andere deel over een objectieve test dat je haar liet doen....wat hield dat in?
Door te kijken hoe ze reageerde als een ander (9,5/10 qua looks) dr probeerde te versieren. Maar daar werd dus niet op ingegaan, wat voor mij wel zegt dat diegene misschien echt veranderd is.
pi_140684603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat is dus ook het hele punt. Maar stel iemand is echt veranderd, waarom zou je diegene dan laten schieten op basis van het verleden.
Omdat je ook principes hebt.

Sommige gasten willen gewoon niet over een dame die al 70 anderen heeft gehad. Dan maakt het geen reet uit of je dat nu niet meer gaat doen.

Zo gek is dat toch niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_140684680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Door te kijken hoe ze reageerde als een ander (9,5/10 qua looks) dr probeerde te versieren. Maar daar werd dus niet op ingegaan, wat voor mij wel zegt dat diegene misschien echt veranderd is.
Dus eigenlijk vertrouwt je haar niet en liet je haar die test doen. Elke relatie is gebaseerd op vertrouwen.
Als ik het goed begrijp ben je dus nu gerustgesteld?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 21:56:10 #15
37769 erodome
Zweefteef
pi_140685094
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:45 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Er weleens aan gedacht dat ze niet veranderd is, maar altijd zo over een vaste relatie dacht?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140685222
Zolang de dame in kwestie nog niet te boek staat als het matras van dorp of stad X, zou ik me niet al te veel zorgen maken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:01:55 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140685406
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:36 schreef sitting_elfling het volgende:
This shit still on?

Ik heb net tientallen kerels in bed gelegen back in the days.
Ik ben hondstrouw.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 22:06:09 #18
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140685646
TS, het is maar net of je je eroverheen kunt zetten. Als je er nu al zoveel moeite mee hebt, misschien beter niet aan beginnen maar ik denk wel dat ze eerlijk is omdat ze een toekomst met je overweegt. als ze dat niet deed, dan was er geen enkele noodzaak om eerlijk te zij. Ik persoonlijk vind dat nogal veelzeggend maar ik denk dat je afgeknapt bent diep van binnen.
Resistance is futile.
pi_140686294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:23 schreef erodome het volgende:

Op het moment dat je alles meetelt blijkt gewoon dat vrouwen en mannen aardig overeenkomen qua behoefte. Niet zo vreemd aangezien we van dezelfde soort zijn en wel degelijk op elkaar afgesteld zijn.
Vrouwen kunnen net zoveel genieten als mannen maar een man heeft minder risico's bij het aangaan van seksuele relaties en hebben daarom minder beperkingen.

quote:
En in hoeverre mannen meer ruimte hebben dan vrouwen hangt nogal van de samenleving af. Algemeen kan je stellen dat zowel wat rondwippen als monogamie beide natuurlijk zijn voor de mens, beide in het instinct zitten.
Mannen hebben zo goed als altijd meer ruimte. De mate van het verschil tussen man en vrouw hangt echter af van de samenleving.

quote:
Kortom, een vrouw die rondwipt en later een monogame relatie wil past perfect in het natuurlijke beeld, op precies dezelfde manier als dat voor een man geld.

Vandaar dat in deze maatschappij ook de meeste mannen geen moeite hebben met wat losse seksuele partners(als in wat er in de originele OP wordt aangegeven).
Het wordt minder makkelijk geaccepteerd dan voor een man. Je wil toch niet beweren dat een man die met duizend vrouwen het bed heeft gedeeld niet anders gezien wordt dan een vrouw die met duizend mannen het bed heeft gedeeld?
pi_140687140
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb net tientallen kerels in bed gelegen back in the days.
Ik ben hondstrouw.
Oh, dat je hondstrouw bent geloof ik ook wel. Dat is het probleem ook niet.

Ik ken nu eenmaal kerels die gewoon niet een poes willen hebben die al met 60 anderen is geweest. En ik ken ook gasten waar het geen reet uitmaakt, 1 bed partner, 10, 100, so what. Een poes en een leuter en blaffen maar.

Er is niks met vasthouden aan principes. Zo ken ik ook gasten die niet willen daten met een dame omdat ze ooit in het verleden verslaafd was aan sigaretten en nu al 5/10 jaar clean is. So what? Ik snap het wel.

Dat er dan zo'n vraag komt, kan een vrouw veranderen qua 'inner slut' ? Nee, daar geloof ik niks van :P Dat wil niet zeggen dat iemand met veel bed partners een slut is natuurlijk.
pi_140687533
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken nu eenmaal kerels die gewoon niet een poes willen hebben die al met 60 anderen is geweest. En ik ken ook gasten waar het geen reet uitmaakt, 1 bed partner, 10, 100, so what. Een poes en een leuter en blaffen maar.

Er is niks met vasthouden aan principes. Zo ken ik ook gasten die niet willen daten met een dame omdat ze ooit in het verleden verslaafd was aan sigaretten en nu al 5/10 jaar clean is. So what? Ik snap het wel.

Dat er dan zo'n vraag komt, kan een vrouw veranderen qua 'inner slut' ? Nee, daar geloof ik niks van :P Dat wil niet zeggen dat iemand met veel bed partners een slut is natuurlijk.
Iemand met veel bed partners is een slut. Dat is de definitie van een slut, iemand die veel bed partners heeft. Het woord is niet het probleem, het gaat om het gebruik. Het is pas een scheldwoord als iemand je wil uitschelden met het woord en je levensstijl.
pi_140687607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:40 schreef samirz het volgende:

[..]

Iemand met veel bed partners is een slut. Dat is de definitie van een slut, iemand die veel bed partners heeft. Het woord is niet het probleem, het gaat om het gebruik. Het is pas een scheldwoord als iemand je wil uitschelden met het woord en je levensstijl.
Een slet is iemand die gemakkelijk met anderen naar bed gaat (en dus veel bedpartners heeft). Iemand die veel bedpartners heeft is niet gelijk aan een slet.
pi_140687972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Een slet is iemand die gemakkelijk met anderen naar bed gaat (en dus veel bedpartners heeft). Iemand die veel bedpartners heeft is niet gelijk aan een slet.
Het hebben van veel bedpartners zonder dat je gemakkelijk met anderen naar bed gaat? Hoe zie je dat precies voor je? Ik neem aan dat je niet doelt op iemand die gedwongen veel bedpartners heeft.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:37:07 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140690590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat betwist ik ook niet. Maar ik was wel degelijk een dikke sloerie natuurlijk. En ik denk dat de gemiddelde grote sloerie best in staat is om die levensstijl achter zich te laten als de juiste zich aandient. Trouwens, ook als het niet de juiste is. Sommige mensen hebben weinig moeite met trouw, ook als ze buiten relaties zich een slag in de rondte neuken. En zo zijn er ook mensen die altijd moeite hebben met trouw zijn binnen een relatie, ook als ze weinig bedpartners hebben gehad. Slet zijn of niet heeft daar weinig mee te maken.

Dat mensen een relatie met een (voormalig) slet niet zien zitten, kan ik best wel in komen trouwens. Het is niet niks voor de meerderheid van de mensen, en als je heilig gelooft in de wat traditionelere normen en waarden, dan moet je dat niet zomaar opzij zetten. Krijg je alleen maar gelazer van.
Resistance is futile.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:47:55 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140691242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 21:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus TS, de bal ligt bij jou. Ofwel je vertrouwt haar en ziet wel waar het schip strandt ofwel je vertrouwt haar niet en je houdt de boot af.

Dat vertrouwen kan alleen maar groeien door veel tijd samen door te brengen, door duidelijk aan te geven waar de grens ligt wat flirten en dan geen woorden maar daden. Gedraagt ze zich respectvol en zijn er in het dagelijks leven nooit issues met andere kerels, geen drama's en weet ik veel wat.. dikke kans dat je een superleuke betrouwbare chick hebt.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')