Correct. Maar dat is puur genietenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie net dat Joe Bonamassa er ook staatDie is toch wel enkele klassen beter in gitaartokkelen dan John Mayer. Geen 3FM-megahits helaas, dus main stage zit er niet in.
Typische gevalletje van Rolling Stones publiek dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Lastpost het volgende:
Oh god m'n pa heeft z'n enkel gebroken dus dat wordt even een andere planning dan verwacht. Want gaan dat zal ie.![]()
Nu dus als begeleider.
¤15quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef EnterShik4ri het volgende:
Hoeveel geld heb ik nodig voor een paar biertjes en een maaltijd (pizza oid) denken jullie?
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:58:33Oudste rocksensatie van Europa #GOLDENOLDIES op #PP14! Zondag 8 juni / STAGE 4 / 13:00 http://t.co/qTCMkasuUd reageer retweet
En overvol denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:01 schreef matthijst het volgende:
The Scene net bij Umberto. Dat zal wel een indrukwekkend afscheidsoptreden worden zaterdag.
Daarom had ik ze ook niet in de tent verwacht. En jammer genoeg tegelijkertijd met Haimquote:
Potverdomme dat klinkt gaaf zeg. Dit smaakt zeker naar meer. Deze vind ik heel muzikaal heel wat beter dan de hoofd act de Stonesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie net dat Joe Bonamassa er ook staatDie is toch wel enkele klassen beter in gitaartokkelen dan John Mayer. Geen 3FM-megahits helaas, dus main stage zit er niet in.
Bij aankomst op de camping op zaterdag moet allereerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna moet men een polsbandje om laten doen in de dancehall op Camping A, in de dancetent op Camping B, of in de speciaal ingerichte tent op Camping C. Op zaterdag en zondag kun je bij de polsbandjestent op de Hofstraat bij de hoofdingang terecht. Of bij de Infobalie nabij de ingang.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:38 schreef cursive het volgende:
Heb een combiticket, maar ga voor het eerst niet op de camping overnachten. (wordt een oude lul).
Kan je je bandje gewoon aan de ingang ophalen of moet ik bij 1 van de campings mijn bandje ophalen?
Ik zou het bandje lekker op camping A halen. Bij die polsbandjestent kan het Sons behoorlijk zijn. Op camping A heb je in no-time je bandje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij aankomst op de camping op zaterdag moet allereerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna moet men een polsbandje om laten doen in de dancehall op Camping A, in de dancetent op Camping B, of in de speciaal ingerichte tent op Camping C. Op zaterdag en zondag kun je bij de polsbandjestent op de Hofstraat bij de hoofdingang terecht. Of bij de Infobalie nabij de ingang.
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).quote:Ik zou het bandje lekker op camping A halen. Bij die polsbandjestent kan het Sons behoorlijk zijn. Op camping A heb je in no-time je bandje.
Voor het bandje niet. Als je een plaatsje wilt hebben wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef cursive het volgende:
[..]
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).
Moet ik voor Camping A niet supervroeg al paraat staan?
voor het bandje maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef cursive het volgende:
[..]
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).
Moet ik voor Camping A niet supervroeg al paraat staan?
Flogging mollyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie zijn morgen trouwens de headliner?
vind je dat niet eng?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:57 schreef Lamabal het volgende:
Op het laatste moment nog een weekendticket voor iemand weten te scoren
Nou, dan kom je er niet in, dat is niet het einde van je leven hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je dat niet eng?
als in wat nu als ze niet kloppen oid?muts daarin
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan kom je er niet in, dat is niet het einde van je leven hoor.
Live a little.
Geld, schmeldquote:
Ik ga het kaartje bij iemand thuis ophalen. Dus moet goed komen dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je dat niet eng?
als in wat nu als ze niet kloppen oid?muts daarin
Chill!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:57 schreef Lamabal het volgende:
Op het laatste moment nog een weekendticket voor iemand weten te scoren
Rellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou er gebeuren als vanavond blijkt dat de Stones toch niet gaan spelen?
Dan halen ze Kane als opvuller.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou er gebeuren als vanavond blijkt dat de Stones toch niet gaan spelen?
Ja, en die laten ze dan los tussen de meute, win-win.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en die laten ze dan los tussen de meute, win-win.
Die komen met de bus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wanneer komt nu Arcade Fire aan per vliegtuig?
Met zulk warm weer niet al te gekke dingen meenemen. Gewoon kijken wat een beetje handig is om mee te nemen. Ontbijt etc kan je wel op de camping kopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef BananaHeadz het volgende:
Wat raden jullie aan voor eten/drinken? En mag je dat nu meenemen op het terrein?
ik het terrein zelf mag je niks meenemen officeelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef BananaHeadz het volgende:
Wat raden jullie aan voor eten/drinken? En mag je dat nu meenemen op het terrein?
Gewoon doen, alleen Metallica (als je ervan houdt) vind ik al genoeg reden om te gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:21 schreef Devv het volgende:
Ik heb nu een kaartje voor maandag in mijn winkelwagentje zitten, maar ik twijfel nog. Het is in ieder geval beter dan zondag. En zaterdag gaat niet meer lukken.
Ja maar dat vind ik altijd zo duur. Waar is het eten eigg voor? Ochtenden en avonden vooral toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Met zulk warm weer niet al te gekke dingen meenemen. Gewoon kijken wat een beetje handig is om mee te nemen. Ontbijt etc kan je wel op de camping kopen.
Festivals kosten nou eenmaal geldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:36 schreef BananaHeadz het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik altijd zo duur. Waar is het eten eigg voor? Ochtenden en avonden vooral toch?
Klopt. Maar dat is een festival. Maar je haalt eten voor ochtenden en avonden. Maar goed, als je een weekend bent ga je niet terug naar je tent voor voedsel. Dus ik zou denken voornamelijk in de ochtendquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:36 schreef BananaHeadz het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik altijd zo duur. Waar is het eten eigg voor? Ochtenden en avonden vooral toch?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:37 schreef Mehk het volgende:
Weet iemand of er maandagavond direct na Metallica ook extra treinen tot laat in de avond vanuit Heerlen naar Utrecht rijden? en anders hoe het dinsdag gesteld is met de trein drukte?
Als je om 00.36 de trein in Landgraaf haalt dan ben je om 3.04 op Utrecht CS volgens de reisplanner van de NS.quote:Op maandagavond rijden er extra treinen naar Eindhoven, ‘s-Hertogenbosch, Utrecht, Tilburg, Breda en Rotterdam.
Thanks, op de Pinkpop site staat alleen dat er extra treinen rijden elke avond maar de NS site toont gewoon de normale dienstregeling volgens mij.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Eindhoven kom je gemakkelijk, naar Utrecht moet je een beetje de goede aansluiting hebben denk ik
Super, zat niet goed op te letten. Thanks voor de info!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Als je om 00.36 de trein in Landgraaf haalt dan ben je om 3.04 op Utrecht CS volgens de reisplanner van de NS.
Ik heb het toch maar gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon doen, alleen Metallica (als je ervan houdt) vind ik al genoeg reden om te gaan.
Ga je geen spijt van krijgen denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:14 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar gedaan. Dit is dan nog het beste alternatief voor zaterdag.
te halen is het altijd, niemand dwingt je om tot het einde bij de stones te blijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:08 schreef Remy669 het volgende:
Moet de trein van 23:48 in Landgraaf hebben morgenavond om nog de trein in Roermond naar Venlo te kunnen pakken. De Stones zullen ongeveer 2 uur en 10 min spelen dus tot 10 over 11. Is dat te halen denken jullie? Anders gewoon taxi vanuit Roermond naar Venlo pakken, maarja dat loopt ook weer in de kosten
De Stones bepalen alles op dit moment in Limburgquote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef TRNR het volgende:
Nee hoor bands mogen tot 23:00 uitlopen en soms spelen ze nog iets langer dus
23.00 uur is volgens mij de absolute limiet, anders had Bruce nog wel langer door gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:32 schreef TRNR het volgende:
Nee hoor bands mogen tot 23:00 uitlopen en soms spelen ze nog iets langer dus
Er vertrekt volgens de dienstregeling een nachttrein om 00.30 en 01.30quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:55 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of er nog treinen vanaf Eindhoven richting Amsterdam gaan na 0:00 zaterdag volgens ns.nl is de laatste om 23:32
Als ik http://www.ns.nl/reiziger(...)06/pinkpop-2014.html lees is je Pinkpopretour voldoende.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:05 schreef Kadooosh het volgende:
Heb je daar dan een speciaal nachtticket ofzo voor nodig? Of is de pinkpop retour voldoende?
Op het terrein van de camping wel op wml punten en op het festivalterrien kun je ook drinken op de wml punten zie plattegrond via pp op de site.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan je flesjes water vullen ergens?
Nee. Er is een stand van WML waar je gratis water kan krijgen. Flesjes mogen het terrein niet op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:46 schreef matthijst het volgende:
En mag je flesjes met dop meenemen (soms janken ze daarom)?
Nope.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:48 schreef matthijst het volgende:
![]()
Ook geen flesjes zonder dop te koop op het terrein?
Dat je ff een dop meeneemt?
Mag dat wel?quote:
Geen echte rapen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Mag dat wel?
Ik had vorig jaar deze, van de Action
[ afbeelding ]
Heel klein, maar als je 'm uitvouwt dan zijn de rapen gaar hoor.
Gaat het helemaal niet om: als het 30 graden is kan je met een flesje water mooi de hele tijd bij het podium gaan staan ipv steeds terug naar die WML tokoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 16:16 schreef TRNR het volgende:
Er mag gewoon niks van eten/drinken/flesjes etc. Het terrein op. Pak je een gratis bekertje bij WML en anders koop je je maar wat.. Nederlanders kunnen alles zo opblazen :/
wat valt onder een grote tube en wat valt onder een kleine tube?twitter:3FM twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 17:26:39Alleen kleine tubes zonnebrand toegestaan op @pinkpopfest: http://t.co/FpTM6iBUqw #3FM #PP14 #goedsmeren reageer retweet
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:39 schreef Evertjan het volgende:
wat valt onder een grote tube en wat valt onder een kleine tube?twitter:3FM twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 17:26:39Alleen kleine tubes zonnebrand toegestaan op @pinkpopfest: http://t.co/FpTM6iBUqw #3FM #PP14 #goedsmeren reageer retweet
twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
a oke wel een rare regel of staat er op het terrein een kraampje waar ze zonnebrandcrème verkopen tegen 4 keer de winkelwaarde?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
Vast wel. Ik loop zo nog wel even naar de Etos voor een tube. Ze beginnen wel aardig door te slaan met hun regels.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke wel een rare regel of staat er op het terrein een kraampje waar ze zonnebrandcrème verkopen tegen 4 keer de winkelwaarde?
Jezus zeg, moet ik weer creme gaan kopen in tube.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was hetzelfde bericht aan het plakken. Maar hier het antwoord:twitter:pinkpopfest twitterde op vrijdag 06-06-2014 om 16:56:46@KingKurt046 zonnebrandcreme in TUBE is wel toegestaan, max 200 ml. Fles en/of verstuiver is niet toegestaan op het Hoofdterrein! reageer retweet
Ja, dat dus. Spray neem ik toch wel mee voor op de camping en tube in m'n tas. Debiele regel ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:54 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jezus zeg, moet ik weer creme gaan kopen in tube.
Gelukkig dat ik het hier nu lees, want ik had anders gewoon mijn spray (best klein flesje btw) meegenomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Spray neem ik toch wel mee voor op de camping en tube in m'n tas. Debiele regel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |