En overvol denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:01 schreef matthijst het volgende:
The Scene net bij Umberto. Dat zal wel een indrukwekkend afscheidsoptreden worden zaterdag.
Daarom had ik ze ook niet in de tent verwacht. En jammer genoeg tegelijkertijd met Haimquote:
Potverdomme dat klinkt gaaf zeg. Dit smaakt zeker naar meer. Deze vind ik heel muzikaal heel wat beter dan de hoofd act de Stonesquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie net dat Joe Bonamassa er ook staatDie is toch wel enkele klassen beter in gitaartokkelen dan John Mayer. Geen 3FM-megahits helaas, dus main stage zit er niet in.
Bij aankomst op de camping op zaterdag moet allereerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna moet men een polsbandje om laten doen in de dancehall op Camping A, in de dancetent op Camping B, of in de speciaal ingerichte tent op Camping C. Op zaterdag en zondag kun je bij de polsbandjestent op de Hofstraat bij de hoofdingang terecht. Of bij de Infobalie nabij de ingang.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:38 schreef cursive het volgende:
Heb een combiticket, maar ga voor het eerst niet op de camping overnachten. (wordt een oude lul).
Kan je je bandje gewoon aan de ingang ophalen of moet ik bij 1 van de campings mijn bandje ophalen?
Ik zou het bandje lekker op camping A halen. Bij die polsbandjestent kan het Sons behoorlijk zijn. Op camping A heb je in no-time je bandje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Bij aankomst op de camping op zaterdag moet allereerst de tent worden opgezet op de plek die wordt aangewezen door de organisatie. Daarna moet men een polsbandje om laten doen in de dancehall op Camping A, in de dancetent op Camping B, of in de speciaal ingerichte tent op Camping C. Op zaterdag en zondag kun je bij de polsbandjestent op de Hofstraat bij de hoofdingang terecht. Of bij de Infobalie nabij de ingang.
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).quote:Ik zou het bandje lekker op camping A halen. Bij die polsbandjestent kan het Sons behoorlijk zijn. Op camping A heb je in no-time je bandje.
Voor het bandje niet. Als je een plaatsje wilt hebben wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef cursive het volgende:
[..]
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).
Moet ik voor Camping A niet supervroeg al paraat staan?
voor het bandje maakt dat niet uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:59 schreef cursive het volgende:
[..]
Ik ben normaal camping B ganger(vond ik altijd gezelliger).
Moet ik voor Camping A niet supervroeg al paraat staan?
Flogging mollyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie zijn morgen trouwens de headliner?
vind je dat niet eng?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:57 schreef Lamabal het volgende:
Op het laatste moment nog een weekendticket voor iemand weten te scoren
Nou, dan kom je er niet in, dat is niet het einde van je leven hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je dat niet eng?
als in wat nu als ze niet kloppen oid?muts daarin
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan kom je er niet in, dat is niet het einde van je leven hoor.
Live a little.
Geld, schmeldquote:
Ik ga het kaartje bij iemand thuis ophalen. Dus moet goed komen dacht ik zoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
vind je dat niet eng?
als in wat nu als ze niet kloppen oid?muts daarin
Chill!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:57 schreef Lamabal het volgende:
Op het laatste moment nog een weekendticket voor iemand weten te scoren
Rellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou er gebeuren als vanavond blijkt dat de Stones toch niet gaan spelen?
Dan halen ze Kane als opvuller.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zou er gebeuren als vanavond blijkt dat de Stones toch niet gaan spelen?
Ja, en die laten ze dan los tussen de meute, win-win.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en die laten ze dan los tussen de meute, win-win.
Die komen met de bus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wanneer komt nu Arcade Fire aan per vliegtuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |