quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Tussen door proberen mijn lege flesje afgevuld te krijgen met water
Belangrijk om dit van te voren goed te plannen. Wat nou als je eerder dorst hebt?quote:Tussen door de kramen bezoeken en proberen de lege fles af te vullen met water
Metal vind je op het hoofdpodium en bij Ghost in de tent. Als je bij Arcade Fire op metal hoopt, sta je niet goed.quote:20 uur :Arcade Fire (band en muziek ken ik niet, ben benieuwd. Hopelijk klinkt het wat rock en metal achtig)
Dus eigenlijk vind je het allemaal niets en had je beter een festival kunnen kiezen met bands die wel in je straatje passen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:41 schreef -Hakuna- het volgende:
Dit wordt mijn programma
Zaterdag
Aankomst rond 17 uur festival terrein.
Het eerst uur wat rondlopen over het terrein om te wennen aan alle drukte en omgeving
18 uur : Joe Bonamassa (speelde vroeger fusion achtige gitaarmuziek, wat hij op Pinkpop zal brengen is voor mij onbekend)
tussendoor de kraampjes bezoeken
20 uur op en af luisteren tussen John Mayer en Epica (muziek voor mij onbekend)
Tussen door proberen mijn lege flesje afgevuld te krijgen met water
21 uur : Rolling Stones
Zondag
Aankomst rond 14 uur festival terrein
14 uur : Limp Bizkit
Tussendoor naar huis em wat te eten en mij op te frissen
Tegen 17 uur terug naar het festival terrien
18 uur : Ed Sherman (muziek voor mij onbekend)
Tussen 19 en 20 uur wandelen in het nabij gelegen bos
20 uur :Editors (muziek redelijk)
Tussen door de kramen bezoeken en proberen de lege fles af te vullen met water
21 uur : Robert Plant
22 uur :Artic monkeys (muziek niet echt mijn ding, maar is live nog wel te pruimen)
Had al tegen 14 uur willen gaan, om Limp Bizkit te zien, maar van 14 uur tot 22 uur achter elkaar dat trek ik echt niet
Maandag
Tegen 17 uur eerst wandelen in het Hakunabos
Thuis voorbereiden laatste dag
Aankomst tegen 19 uur.
20 uur :Arcade Fire (band en muziek ken ik niet, ben benieuwd. Hopelijk klinkt het wat rock en metal achtig)
21 uur : Metallica. Hier zal ik wat meer naar achteren staan om te voorkomen dat ik half geplet wordt door de metalfans. Praat uit eigen ervaring met Sepultura in 1996.
Mijn haar zal ik denk ik uit voorzorg in een knot doen om te voorkomen dat er aan getrokken zou kunnen worden.
Yes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:51 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben nu Epica aan het luisteren op youtube, klinkt wel goed zeg.! Metal met klassieke en rock opera invloeden, dat wil ik zeker live zien. Deze band beloofd veel goeds.
Is dat een Nederlandse band?
Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger. Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar. Ook een pubermeisjes-zanger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Ga straks die Ed Sheerman, Editors en John Mayer beluisteren om een indruk te krijgen wat ik op Pinkpop kan verwachten.
Dit doet ie wel aardig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger.
Zingen kan hij wel. Beatbox gebruiken ook wel, al doet bijv. Andrew Bird het veel beter.quote:
Ik ben een beetje in de oudere popmuziek blijven hangen tot eind jaren '80 en bij metal tegen midden jaren '90. Vergeet niet ik behoor tot de oudere Pinkpopgangers maar dan alternatief gekleed en met heel lang eigen roodachtig haar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar.
Lal, pubermeisjes-zanger. Zo erg is het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger. Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar. Ook een pubermeisjes-zanger.
Heel doorgesnoven Parkstad hangt bij de Minli rond. Mij niet gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de oudere popmuziek blijven hangen tot eind jaren '80 en bij metal tegen midden jaren '90. Vergeet niet ik behoor tot de oudere Pinkpopgangers maar dan alternatief gekleed en met heel lang eigen roodachtig haar.
Dat ik waarschijnlijk op zaterdag en zondag los zal dragen met een zwart (tuniek) jurkje.![]()
Trouwens is er op vrijdag al iets te doen? Ik bedoel is de Minli garage waar DJs optreden ook te bezoeken met het Pinkpop kaartje, of moet je daar apart voor betalen?
Van john mayer wel ja. Puur omdat die man in mijn ogen prachtig mooi gitaar kan spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga even het aantal pubermeisjes tellen dit weekend dan
Ken weinig volwassen mannen die idolaat zijn van Ed Sheeran en/of John Mayer. Jij?
Ik mag Mayer heel graag zien gitaar spelen. Goeie bluesgitaristquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga even het aantal pubermeisjes tellen dit weekend dan
Ken weinig volwassen mannen die idolaat zijn van Ed Sheeran en/of John Mayer. Jij?
Jawel, het is ook geen lozer. Prima muziek. Blues? Mwah. Gewoon pop. Vrij gezapig allemaal en 3FM-vriendelijk. Op een festival wil ik verrast worden en los gaan. Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Van john mayer wel ja. Puur omdat die man in mijn ogen prachtig mooi gitaar kan spelen.
Klopt, amper iemand heeft daar wat met Pinkpop.. Echt niks voor Pinkpop-Gangersquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heel doorgesnoven Parkstad hangt bij de Minli rond. Mij niet gezien.
Je moet meer research doen. Hij is geen 3fm persoon als je het meer onderzoektquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, het is ook geen lozer. Prima muziek. Blues? Mwah. Gewoon pop. Vrij gezapig allemaal en 3FM-vriendelijk. Op een festival wil ik verrast worden en los gaan. Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....
Je kan naar Gecko gaan op Stage 4. Schijnt live best leuk te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....
Ik ken John Mayer prima. Mag ik hem aub geen god vinden? Er zijn betere levende goden die echte blues spelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je moet meer research doen. Hij is geen 3fm persoon als je het meer onderzoekt
True that, daar ga ik niet tegen inquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken John Mayer prima. Mag ik hem aub geen god vinden? Er zijn betere levende goden die echte blues spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |