Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger. Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar. Ook een pubermeisjes-zanger.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:01 schreef -Hakuna- het volgende:
Ga straks die Ed Sheerman, Editors en John Mayer beluisteren om een indruk te krijgen wat ik op Pinkpop kan verwachten.
Dit doet ie wel aardig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger.
Zingen kan hij wel. Beatbox gebruiken ook wel, al doet bijv. Andrew Bird het veel beter.quote:
Ik ben een beetje in de oudere popmuziek blijven hangen tot eind jaren '80 en bij metal tegen midden jaren '90. Vergeet niet ik behoor tot de oudere Pinkpopgangers maar dan alternatief gekleed en met heel lang eigen roodachtig haar.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar.
Lal, pubermeisjes-zanger. Zo erg is het nietquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Alle 3 zijn niet mega-hoogstaand. Editors heeft een fijne live-show, is het meepikken waard. Ed Sheeran is een pubermeisjes-zanger. Als je John Mayer niet kent, ben je niet thuis in de muziekwereld van de afgelopen 10 jaar. Ook een pubermeisjes-zanger.
Heel doorgesnoven Parkstad hangt bij de Minli rond. Mij niet gezien.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de oudere popmuziek blijven hangen tot eind jaren '80 en bij metal tegen midden jaren '90. Vergeet niet ik behoor tot de oudere Pinkpopgangers maar dan alternatief gekleed en met heel lang eigen roodachtig haar.
Dat ik waarschijnlijk op zaterdag en zondag los zal dragen met een zwart (tuniek) jurkje.![]()
Trouwens is er op vrijdag al iets te doen? Ik bedoel is de Minli garage waar DJs optreden ook te bezoeken met het Pinkpop kaartje, of moet je daar apart voor betalen?
Van john mayer wel ja. Puur omdat die man in mijn ogen prachtig mooi gitaar kan spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga even het aantal pubermeisjes tellen dit weekend dan
Ken weinig volwassen mannen die idolaat zijn van Ed Sheeran en/of John Mayer. Jij?
Ik mag Mayer heel graag zien gitaar spelen. Goeie bluesgitaristquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ga even het aantal pubermeisjes tellen dit weekend dan
Ken weinig volwassen mannen die idolaat zijn van Ed Sheeran en/of John Mayer. Jij?
Jawel, het is ook geen lozer. Prima muziek. Blues? Mwah. Gewoon pop. Vrij gezapig allemaal en 3FM-vriendelijk. Op een festival wil ik verrast worden en los gaan. Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Van john mayer wel ja. Puur omdat die man in mijn ogen prachtig mooi gitaar kan spelen.
Klopt, amper iemand heeft daar wat met Pinkpop.. Echt niks voor Pinkpop-Gangersquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heel doorgesnoven Parkstad hangt bij de Minli rond. Mij niet gezien.
Je moet meer research doen. Hij is geen 3fm persoon als je het meer onderzoektquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel, het is ook geen lozer. Prima muziek. Blues? Mwah. Gewoon pop. Vrij gezapig allemaal en 3FM-vriendelijk. Op een festival wil ik verrast worden en los gaan. Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....
Je kan naar Gecko gaan op Stage 4. Schijnt live best leuk te zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zou John Mayer overslaan en een bandje uitzoeken die ik totaal niet ken.....
Ik ken John Mayer prima. Mag ik hem aub geen god vinden? Er zijn betere levende goden die echte blues spelenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:48 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Je moet meer research doen. Hij is geen 3fm persoon als je het meer onderzoekt
True that, daar ga ik niet tegen inquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ken John Mayer prima. Mag ik hem aub geen god vinden? Er zijn betere levende goden die echte blues spelen
Ik zie net dat Joe Bonamassa er ook staatquote:
Correct. Maar dat is puur genietenquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie net dat Joe Bonamassa er ook staatDie is toch wel enkele klassen beter in gitaartokkelen dan John Mayer. Geen 3FM-megahits helaas, dus main stage zit er niet in.
Typische gevalletje van Rolling Stones publiek dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef Lastpost het volgende:
Oh god m'n pa heeft z'n enkel gebroken dus dat wordt even een andere planning dan verwacht. Want gaan dat zal ie.![]()
Nu dus als begeleider.
¤15quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:17 schreef EnterShik4ri het volgende:
Hoeveel geld heb ik nodig voor een paar biertjes en een maaltijd (pizza oid) denken jullie?
twitter:pinkpopfest twitterde op donderdag 05-06-2014 om 22:58:33Oudste rocksensatie van Europa #GOLDENOLDIES op #PP14! Zondag 8 juni / STAGE 4 / 13:00 http://t.co/qTCMkasuUd reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |