quote:
Joh, weet ik 'tquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen reet te doen.
Scrummie toch![]()
GC / [GRTD #4255] Germans, Germans everywhere
Dat staat nergens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus jij slikt hard?
Jij mag ook blijven.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ik de beste ben, en toch is 't zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ik de beste ben, en toch is 't zo.
Komt nog Ess ze gaan het hele rijtje afquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit?
![]()
Ik ben gelukkig ook nog niet als verdachte genoemd.
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt nog Ess ze gaan het hele rijtje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Essjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit?
![]()
Ik ben gelukkig ook nog niet als verdachte genoemd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefGeen grtd-er dus je bent veilig lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefhmmmm speciale projecten.... hmmm... activiteiten. ... fokstok? .... ik wil niets insinueren maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
De top 10 zegt anders. Al ben ik niet zo heel actief meer de laatste tijd neequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geen grtd-er dus je bent veilig lijkt mij.
Ssst, verraad mij nou nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hmmmm speciale projecten.... hmmm... activiteiten. ... fokstok? .... ik wil niets insinueren maar toch.
Waarom ben jij niet rood eigenlijk?quote:
Dat is nog een stap hoger.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet rood eigenlijk?
Verdacht dit hoorquote:
Als ik maar geen stokslagen krijgquote:
Hier bespeur ik sporen van SMquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Alle gekheid op een stokje natuurlijk, maar kunnen we nu weer ontopic gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb wel een zuigstok. Maar da's niet wat jullie bedoelen denk ik. Zit ook geen Fok! logo op. Maar als dat gewenst is door de dames kan dat wel geregeld worden.
Allemaal afleiding zodat je er niet achter komt wie de dader is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alle gekheid op een stokje natuurlijk, maar kunnen we nu weer ontopic gaan?
Ik vind jou ook best verdacht. Je probeert de hele tijd de aandacht van jezelf af te krijgen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal afleiding zodat je er niet achter komt wie de dader is.
Nee hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind jou ook best verdacht. Je probeert de hele tijd de aandacht van jezelf af te krijgen.
Ssst, waarom moet je hem daar nou weer op wijzen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Allemaal afleiding zodat je er niet achter komt wie de dader is.
Om de dader te lokken, en de eerste verdachte meldt zich al dusquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ssst, waarom moet je hem daar nou weer op wijzen?
Wie, johannes? Of jij?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Om de dader te lokken, en de eerste verdachte meldt zich al dus
Ik ga wel bovenzoeken.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoorIk help je gewoon mee met onderzoeken.
Sorry Johannes. Zeg die nasi van jou, die eet je toch oorspronkelijk met stokjes? Is dit allemaal een aanloop naar een nieuw culinair hoogstandje?quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alle gekheid op een stokje natuurlijk, maar kunnen we nu weer ontopic gaan?
Mijn nasi wordt ook wel omschreven als "hollandse"nasi, en dus eet je dat gewoon met bestek, geen gedoe met stokjes.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sorry Johannes. Zeg die nasi van jou, die eet je toch oorspronkelijk met stokjes? Is dit allemaal een aanloop naar een nieuw culinair hoogstandje?
Dan zit ook deze theorie op een dood spoor. Jammerquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nasi wordt ook wel omschreven als "hollandse"nasi, en dus eet je dat gewoon met bestek, geen gedoe met stokjes.
Niet eens met de hand etenquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn nasi wordt ook wel omschreven als "hollandse"nasi, en dus eet je dat gewoon met bestek, geen gedoe met stokjes.
AHA! AHA!quote:Op donderdag 5 juni 2014 10:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn houten stokjes zijn verbrand in een poging zijn eigen gasstel boven de honderd graden te krijgen en in zijn zoektocht naar vervangend eetgerei zag hij het FOK!Stok topic.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
AHA! AHA!
Wie maakte er "echte" nasi? Nou? Nou? Niet jij, zeker niet ik, niet gripper, niet alle andere luitjes. Neeeeee, het was IWANIUS![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
AHA! AHA!
Wie maakte er "echte" nasi? Nou? Nou? Niet jij, zeker niet ik, niet gripper, niet alle andere luitjes. Neeeeee, het was IWANIUS![]()
![]()
![]()
![]()
Dus stiekem speelt CS al die tijd gewoon mee? Nu met de twee stokken in omloop? Vandaar dat ze zolang wachtte met het in het spel brengen ermee.. Nu kan zij samen met Iwanius nasi eten! Hij met 2 stokken, zij met haar handen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aan één stok heb je natuurlijk niks, vandaar dat hij wil dat er meerdere stokken in omloop worden gebracht.
En wie staat er weer met lege handen?quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus stiekem speelt CS al die tijd gewoon mee? Nu met de twee stokken in omloop? Vandaar dat ze zolang wachtte met het in het spel brengen ermee.. Nu kan zij samen met Iwanius nasi eten! Hij met 2 stokken, zij met haar handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |