Scheelt niet veel, klotewond.quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Issie er al af, dat been? Mannen zijn pieperds. Ik ook trouwens.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:16 schreef HyperViper het volgende:
Mooi dat ze dit trieste spel een keer goed saboteren. Ik heb er zelf vaak aan gedacht om dat topic eens goed te vergiftigen. Kudo's aan iedereen betrokken bij deze actie. Dat de stok mag branden en alle gebruikers hun plezier zien verassen.
Dat zijn we nu in BNW aan het uitzoekenquote:
Ik hoop het oprecht. En als dit allemaal een grap blijkt te zijn zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dat ding werkelijk wél zal verdwijnen. En zal branden in full hd view voor iedereen om te zien. Het is leuk geweest met dat spel, een paar jaar gaat het nu door. Klaar nu.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zijn we nu in BNW aan het uitzoeken
Misschien heeft ze de stok wel meequote:Op woensdag 4 juni 2014 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis lav, die had dit allang opgelost.
Kut userquote:Op woensdag 4 juni 2014 17:16 schreef HyperViper het volgende:
Mooi dat ze dit trieste spel een keer goed saboteren. Ik heb er zelf vaak aan gedacht om dat topic eens goed te vergiftigen. Kudo's aan iedereen betrokken bij deze actie. Dat de stok mag branden en alle gebruikers hun plezier zien verassen.
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht. En als dit allemaal een grap blijkt te zijn zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dat ding werkelijk wél zal verdwijnen. En zal branden in full hd view voor iedereen om te zien. Het is leuk geweest met dat spel, een paar jaar gaat het nu door. Klaar nu.
Het mysterie inderdaad. Lavenderrgodin.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis lav, die had dit allang opgelost.
Doe dan wel openlijk ipv rare mails versturen, scheelt weer een hoop topics.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht. En als dit allemaal een grap blijkt te zijn zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dat ding werkelijk wél zal verdwijnen. En zal branden in full hd view voor iedereen om te zien. Het is leuk geweest met dat spel, een paar jaar gaat het nu door. Klaar nu.
Ik hoef alleen maar een paar stokken te vinden en te verbranden. Wat kun jij daar tegen doen dan om het spel te kunnen blijven spelen?quote:
Ik snap het nut sowieso niet van die rare mails? Waarom geen beelden van een brandende stok? Terwijl je er lachend nog een paar uitgeprinte foto's van Yvonne in gooit. Puur om het allemaal nog wat grimmiger en zieker te maken. Dit kan zo veel meer worden, deze rel kan veel heftiger. Gatver is dit wat fok tegenwoordig is? Ik verwacht dat dit spoedig escaleert.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe dan wel openlijk ipv rare mails versturen, scheelt weer een hoop topics.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De puzzelstukjes vallen langzaam op hun plaats inderdaad.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lieve Johannes, ik heb een vermoeden wie de dader is.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:15 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Kut userJou zouden ze levend moeten verbranden aan een stok.
Ik vind het een kwalijke zaak dat hier niet meer aandacht aan wordt gegeven. De hersenloze GRTD'ers weten zelfs wat het nut van de FOK!stok is, denk je dat het buitenaardse meesterras dat niet weet?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verder zou ik ook rekening willen houden met buitenaards contact, maar dat vind ik niet de meest waarschijnlijke optie omdat ik niet denk dat aliens weten wat het nut is van de FOK! stok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |