quote:
Joh, weet ik 'tquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen reet te doen.
Scrummie toch![]()
GC / [GRTD #4255] Germans, Germans everywhere
Dat staat nergens.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus jij slikt hard?
Jij mag ook blijven.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ik de beste ben, en toch is 't zo.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er staat ook nergens dat ik de beste ben, en toch is 't zo.
Komt nog Ess ze gaan het hele rijtje afquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit?
![]()
Ik ben gelukkig ook nog niet als verdachte genoemd.
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komt nog Ess ze gaan het hele rijtje af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Essjequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
Wat is dit?
![]()
Ik ben gelukkig ook nog niet als verdachte genoemd.
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefGeen grtd-er dus je bent veilig lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze me over het hoofd gezien. Ik ben de laatste tijd stukken minder actiefhmmmm speciale projecten.... hmmm... activiteiten. ... fokstok? .... ik wil niets insinueren maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
De top 10 zegt anders. Al ben ik niet zo heel actief meer de laatste tijd neequote:Op woensdag 4 juni 2014 20:38 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geen grtd-er dus je bent veilig lijkt mij.
Ssst, verraad mij nou nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hmmmm speciale projecten.... hmmm... activiteiten. ... fokstok? .... ik wil niets insinueren maar toch.
Waarom ben jij niet rood eigenlijk?quote:
Dat is nog een stap hoger.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet rood eigenlijk?
Verdacht dit hoorquote:
Als ik maar geen stokslagen krijgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |