Dat is juist de grap. Ze hebben de mond vol over Amerikanen en joden maar de grootste bedreiging voor moslims zijn andere moslims.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Travel. het volgende:
Ik heb een vraag he.
Ze strijden voor hun broeders toch? Maar hun broeders zijn iedereen die moslim is. Welke kant moet je kiezen in de strijd dan?
Gezelligquote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Haaaaai ik ben laatste tijd weer actief hoor.
Ik vind die vrouw duidelijker praten. Hij heeft zo een tfoe zeg whollah kk zus accent.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef Caland het volgende:
Hij kan redelijk praten. Nu nog goede verbanden leggen.
Tja, ik vind het serieus in interessant gebied. Ik snap die gedachte gewoon niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist de grap. Ze hebben de mond vol over Amerikanen en joden maar de grootste bedreiging voor moslims zijn andere moslims.
Was het dit alweer?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een hartelijk welkom, dankjewel vriendjes en vriendinnetjes.
opdonderen Kennethquote:Op maandag 2 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
allemenaggies!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Ach. ach. ach. De handelaars in angst gaan helemaal los op op die aanslag.
Dagelijks komen er kinderen om in het verkeer, komen om door astma door vervuiling of omdat ze de dokter niet kunnen betalen. Maar nu hebben we een aanslag in een f*cking ander land en het gaat helemaal lost.
Angst angst angst en een gekke waus aan tafel waarmee het gesprek gevoerd wordt...:r
Ik wil P&W terug, NU!!!!!!!!!!!!
QB-Ajax 0-0quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Die wetenschapper heeft ook weinig antwoorden.
Colgate Bi Fluor is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef alors het volgende:
Waz met zijn gebit trouwens? Allejezus, heeft Allah tandenpoetsen verboden?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Dagelijks komen er kinderen om in het verkeer, komen om door astma door vervuiling of omdat ze de dokter niet kunnen betalen. Maar nu hebben we een aanslag in een f*cking ander land en het gaat helemaal lost.
Angst angst angst en een gekke waus aan tafel waarmee het gesprek gevoerd wordt...:r
Bedankt, ik was het net vergeten.quote:
ieder jaar sterven er honderden mensen door slechte ventilatie in huizen!! OPEN JE OGEN MENSEN!!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
hij heeft voor de rest niks met dat tv-wereldje in Hilversumquote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is weer eens niet genoeg op TV. Gelukkig zijn daar zijn vrienden van de EO.
TR gemacht.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
Pff, krijgen we de Johan Derksen langspeelplaat. Waarom nodigen ze Derksen nog uit?
Omdat de VI Hooligans anders door hun brievenbussen plassen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Kenju het volgende:
Pff, krijgen we de Johan Derksen langspeelplaat. Waarom nodigen ze Derksen nog uit?
Hey johannes ben jij er ook?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is weer eens niet genoeg op TV. Gelukkig zijn daar zijn vrienden van de EO.
Zelfs vrouwen kunnen het.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Karina het volgende:
Klinkt heel simpel, envelopje, hup stemmen.
wel lege toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, helaas krijg ik nooit envelopjes met geld
Of iets langer, krijg je ook een keer envelopjes met geld.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je, al was het maar 1 seconde!
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Krijgen we nog een bepaald filmpje te zien?
daarom moet van praag op die plek gaan zitten want dat is een Nederlander en die zijn altijd cleanquote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
Gaat Blatter weg komt Platini op die plek. Same shit, different name.
Bedankt voor de tip man!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of iets langer, krijg je ook een keer envelopjes met geld.
als het hier zomer is dan is het daar winterquote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
In Australië is het niet warm.
10 uur tijdsverschil.
Daar is het warm in de winter en koeler in de zomer.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
10 uur tijdsverschil.
Knevel is op het nippertje ontsnapt aan een aanslag.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Aanslagen plegen omdat ze het WK niet krijgen...
Knevel
zitten we allemaal in een bejaardentehuisquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Dat WK is pas in 2022, dan zijn de meeste van ons allang dood.
Spreek voor jezelf Mani1889.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Niet echt kenneth.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Syntix helemaal dubbel ligt als hij dit filmpje ziet.
Nederlandse roots.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom heeft zij geen Vlaams accent?
Dan posten we allemaal in het VI Oranje topic van OUD.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zitten we allemaal in een bejaardentehuis
quote:
quote:Wilt u een keer in het publiek van Knevel en Van den Brink zitten en de talkshow van heel dichtbij meemaken? Geef u dan op! Hieronder kunt u een uitzending kiezen en uw plek reserveren. Een uitzending bijwonen is geheel gratis.
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
In Australië is het winter. Tevens is dat vele malen groter met verschillende klimaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
10 uur tijdsverschil.
En jij domineert nog steeds de haxball velden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.
En HMF kan elk moment unbanned worden.
En waar is Karina?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.
Ik ga proberen HMF vrij te krijgen voor mijn verjaardag. En als dat niet lukt hem vrij krijgen voordat het WK begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zullen we HMF uitnodigingen op ons verjaardagsfeest?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga proberen HMF vrij te krijgen voor mijn verjaardag. En als dat niet lukt hem vrij krijgen voordat het WK begint.
Die hebben we al thuis.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, en je krijgt een bijbel cadeau.
Ons feest kan wel een EINDBAAS gebruiken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zullen we HMF uitnodigingen op ons verjaardagsfeest?
neequote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
FREE HELPMEFOK
FREE HELPMEFOK
VI HOOLIGANS MAKEN ZICH STERK VOOR HMF!
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
nou laten we dat nou maar niet doenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zullen we HMF uitnodigingen op ons verjaardagsfeest?
Haar laatste wens was door Zlatan begraven worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met Zlatan op een tropisch eiland
Bij haar kont?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Paul het volgende:
Was het jullie opgevallen dat hij Johan die tante aantikte waar sommige fokkers hier op verliefd zijn?
Ik zal de uitnodiging morgenochtend versturen, tenzij GGMM bezwaar heeft, maar hij leest dit toch niet want hij is niet onzeker genoeg om zich te sherlocken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ons feest kan wel een EINDBAAS gebruiken.
Oe dat is wel een goed alternatief, beter dan dood.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met Zlatan op een tropisch eiland
Kennethje, niet zo dwaas doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix blijkt geen gevoel voor humor te hebben.
Die heeft wel meer beperkingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Syntix blijkt geen gevoel voor humor te hebben.
komt uit de provincie het zijn wel Nederlanders maar je kunt ze niet verstaanquote:Op maandag 2 juni 2014 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
Hij heeft een nare manier van praten. Kut stem, kut accent, kut tempo van praten.
En? Doe je er ook wat mee?quote:
daar houden ze bij de EO niet zo van die zien liever een actieve vrouw aan het aanrechtquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Marilene is een actieve vrouw aan tafel.
Jammer dat er alleen poep uit haar mond komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Marilene is een actieve vrouw aan tafel.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zijn jullie al klaargekomen, VI-rukkers?
+ Stukjes cumquote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat er alleen poep uit haar mond komt.
Keihard en vaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
vraag maar aan je moederquote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedere keer is een keer te veel.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je doet net alsof die iedere week te gast is
Knap dat je zowel kan FOKKEN als aan tafel zitten bij Knevel en Brinkie.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jammer geen beelden van funnie home videosquote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit programma maakt veel gebruik van videofragmenten.
Je hebt me doorquote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Knap dat je zowel kan FOKKEN als aan tafel zitten bij Knevel en Brinkie.
Wil je liever bijbelfragmenten?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit programma maakt veel gebruik van videofragmenten.
Arno de haararchitect.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie durft live de baard van die Marokkaan af te knippen?
*mondquote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Kan die MILF haar bakkes niet houden? Assertieve wijven, daar houden we in Kattuk niet van.
Hij vroeg eerst even om bevestiging voor de term.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel weet iets van internet: streaming streaming?
Andries is de laatste met inbel internetquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Karina het volgende:
Knevel weet iets van internet: streaming streaming?
Werken en daarna even een rondje over het mooie strand van Kattuk.quote:
zielige kinderen ik zou Jeugdzorg er op af sturenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft die haatbaard kinderen? Vast ook met zo'n enge sik.
Hij is getrouwd met een Somalische tent.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee met een Afrikaanse vluchteling die hij laat werken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Werken en daarna even een rondje over het mooie strand van Kattuk.
Syntix is een blokkendoosjosti.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Syntix het volgende:
Fokkers doe eens ff normaal: Syntix is de meest waardevolle user van Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |