daarom moet van praag op die plek gaan zitten want dat is een Nederlander en die zijn altijd cleanquote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Caland het volgende:
Gaat Blatter weg komt Platini op die plek. Same shit, different name.
Bedankt voor de tip man!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of iets langer, krijg je ook een keer envelopjes met geld.
als het hier zomer is dan is het daar winterquote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
In Australië is het niet warm.
10 uur tijdsverschil.
Daar is het warm in de winter en koeler in de zomer.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
10 uur tijdsverschil.
Knevel is op het nippertje ontsnapt aan een aanslag.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Aanslagen plegen omdat ze het WK niet krijgen...
Knevel
zitten we allemaal in een bejaardentehuisquote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Dat WK is pas in 2022, dan zijn de meeste van ons allang dood.
Spreek voor jezelf Mani1889.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Niet echt kenneth.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Syntix helemaal dubbel ligt als hij dit filmpje ziet.
Nederlandse roots.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom heeft zij geen Vlaams accent?
Dan posten we allemaal in het VI Oranje topic van OUD.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zitten we allemaal in een bejaardentehuis
quote:
quote:Wilt u een keer in het publiek van Knevel en Van den Brink zitten en de talkshow van heel dichtbij meemaken? Geef u dan op! Hieronder kunt u een uitzending kiezen en uw plek reserveren. Een uitzending bijwonen is geheel gratis.
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
In Australië is het winter. Tevens is dat vele malen groter met verschillende klimaten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Nober het volgende:
10 uur tijdsverschil.
En jij domineert nog steeds de haxball velden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.
En HMF kan elk moment unbanned worden.
En waar is Karina?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Alors de nieuwe Karina, en heeft Stijn tong80 ver achter zich gelaten.
Ik ga proberen HMF vrij te krijgen voor mijn verjaardag. En als dat niet lukt hem vrij krijgen voordat het WK begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zullen we HMF uitnodigingen op ons verjaardagsfeest?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga proberen HMF vrij te krijgen voor mijn verjaardag. En als dat niet lukt hem vrij krijgen voordat het WK begint.
Die hebben we al thuis.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ja, en je krijgt een bijbel cadeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |