Ik heb dit niet gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Ach. ach. ach. De handelaars in angst gaan helemaal los op op die aanslag.
Dagelijks komen er kinderen om in het verkeer, komen om door astma door vervuiling of omdat ze de dokter niet kunnen betalen. Maar nu hebben we een aanslag in een f*cking ander land en het gaat helemaal lost.
Angst angst angst en een gekke waus aan tafel waarmee het gesprek gevoerd wordt...:r
Ik wil P&W terug, NU!!!!!!!!!!!!
QB-Ajax 0-0quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef marcodej het volgende:
Die wetenschapper heeft ook weinig antwoorden.
Colgate Bi Fluor is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef alors het volgende:
Waz met zijn gebit trouwens? Allejezus, heeft Allah tandenpoetsen verboden?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
Dagelijks komen er kinderen om in het verkeer, komen om door astma door vervuiling of omdat ze de dokter niet kunnen betalen. Maar nu hebben we een aanslag in een f*cking ander land en het gaat helemaal lost.
Angst angst angst en een gekke waus aan tafel waarmee het gesprek gevoerd wordt...:r
Bedankt, ik was het net vergeten.quote:
ieder jaar sterven er honderden mensen door slechte ventilatie in huizen!! OPEN JE OGEN MENSEN!!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Be-Smart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |