Dank voor de tip.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
ASS = Kingstown zijn hol.. dit is deel 25.. goede grapVat je hem?
Respect dat je de TT in eer houdtquote:Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dank voor de tip.
Had inderdaad " = " moeten zijn.
Klopt, dit keer een klassieke versie itt Mathijs. Had liever een versie over HFA.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
De regels van Matthijs was erg mooi.
Dit ziet er op het eerste gezicht toch minder uit.
Maargoed, het duurt anderhalf uur.
Leuk gevonden. Maar er moet intussen wel zo ongeveer een oerknal hebben plaatsgevonden, anders kunnen er echt geen 9000 posts in.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Respect dat je de TT in eer houdtbij deel 30 zitten we over 9000 posts in Kingstown zijn hol
![]()
Ik snapte het grapje direct.. dit is nu deel 26 over Kingstown zijn "ASS"
Eens, en meteen inhakend op Speculaas zijn post... Klassiek Autisme is echt meteen het standaard type wat men bij een autist voor zich ziet, dus mij lijkt het wel interessant.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Klopt, dit keer een klassieke versie itt Mathijs. Had liever een versie over HFA.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Leuk gevonden. Maar er moet intussen wel zo ongeveer een oerknal hebben plaatsgevonden, anders kunnen er echt geen 9000 posts in.
Het is dat je er op wijst, ik pakte hem totaal anders, letterlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snapte het grapje direct.. dit is nu deel 26 over Kingstown zijn "ASS"
En ik maar denken dat Asperger en HFA zo ongeveer 1 pot nat is...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eens, en meteen inhakend op Speculaas zijn post... Klassiek Autisme is echt meteen het standaard type wat men bij een autist voor zich ziet, dus mij lijkt het wel interessant.
Het spectrum is vrij breed maar de meeste mensen blijven hangen bij dat klassieke beeld.
Ik heb zelf dus HFA, dat IS een vorm van klassiek autisme maar dan met een hoge intelligentie, en dat is ook wat meteen het verschil maakt tussen Asperger. Want je zou zeggen dat ik Asperger heb maar dat heb ik dus niet. Ik ben een klassieke autist met een bovengemiddeld IQ en daarmee val ik onder HFA.. en de verschillen tussen HFA en Asperger kloppen bij mij ook wel.
Maar omdat ze geen lijst hebben of willen van alle verschillende vormen val ik dus onder PDD-NOS.. wat raar is .. "niet anders omschreven" .. dat is het dus wél.. namelijk in de vorm van HFA.
Ik vatte het in eerste instantie persoonlijk op.. maar ik post hier al langer dan 25 delen.. en toen kwam het getal 25 dus in beeld.. en ik wist dat we in deel 25 zatenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is dat je er op wijst, ik pakte hem totaal anders, letterlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HFAquote:Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Asperger en HFA zo ongeveer 1 pot nat is...
Ik doelde in Speculaas post dan Asperger, en daarom vond ik die docu zo interessant
Mjah, op de WISC-R schommel ik rond de 140. De ene keer was 139, de andere keer was 142.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef arjan1112 het volgende:
mijn nichtje zit op een zmlk school
ze was eerst getest op een iq van 70
en je hebt 75 nodig voor de speciale autistenschool
nu heeft ze zogenaamd een iq van 30 omdat ze door haar autisme niet aan de test wil meewerken
terwijl ik vind dat het juist goed gaat, ze praat wat meer de laatste tijd
Zeer duidelijk. Dank voor de link. Herken het helemaal en dat het dus kloptquote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/HFA
Er zijn enkele duidelijke verschillen.
Wat bedoel je met klassiek autisme?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/HFA
Er zijn enkele duidelijke verschillen.
Ja, euh.. dat is dus lastig te omschrijven.. ik ben op sommige gebieden, vooral sociaal behoorlijk onhandig. Ik heb er wel mee leren om te gaan en ik heb gevoel voor humor en kan veel compenseren met mijn intelligentie/geheugen/verbanden leggen. En ik kan ook gevoelig zijn en heb ook gevoel maar ben meer in mijzelf gekeerd dan normale (NT=Neuro Typical) mensen.quote:
Eigenaardigheden ja, en die heeft iedereen. En dat is goed en mooi, godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Maar bij mij valt het nét iets meer op dan bij een normaal mens of zo. Op een meeting zou ik ook anders zijn dan hier in het topic, ik denk veel meer gesloten en verlegen.. Op feestjes trek ik mij ook altijd terug, maar dan is er op de 1 of andere manier altijd wel weer iemand die er doorheen kijkt en bij me komt zitten en dan volgt er gewoon een zeer goed en diepzinnig gesprek.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Ik herken daar inderdaad wel dingen in van mensen in mijn omgeving, maar juist omdat die altijd zo hameren op het feit dat er geen echt autisme is, het zijn allemaal dingen stoornissen in het autistisch spectrum maar geen één is hetzelfde etc etc. Snapte ik niet wat je bedoelde met de aanduiding klassiek autisme.
Maar dat sociaal onhandige is wel een heel herkenbaar iets, al moet ik zeggen dat als je dat van iemand weet het niet eens meer heel erg opvalt. Bij een collega van mij is het meer zoiets van, ohja hij heeft wat eigenaardigheden en dan gaan we weer verder.
Ik 10 blikjes, wat is er?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben momenteel niet in staat om die hele verhalen te lezen hoor
want ik heb denk ik ongeveer 4 bier op
En lantaarnpalen..eigenlijk tegen alles wat wil luisteren...of geen keuze heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Uccie praat gewoon tegen bushokjes.
Ook zoiets.
Dan kan ik überhaupt mijn hele pc niet meer vinden.quote:
Ohja, ik ben ook zo iemand....die dan iemand alleen ziet zitten een gesprek begint en dan een uur later komen ze me zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eigenaardigheden ja, en die heeft iedereen. En dat is goed en mooi, godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Maar bij mij valt het nét iets meer op dan bij een normaal mens of zo. Op een meeting zou ik ook anders zijn dan hier in het topic, ik denk veel meer gesloten en verlegen.. Op feestjes trek ik mij ook altijd terug, maar dan is er op de 1 of andere manier altijd wel weer iemand die er doorheen kijkt en bij me komt zitten en dan volgt er gewoon een zeer goed en diepzinnig gesprek.
Meestal dames... daarom zijn mijn hulpverleners ook specifiek vrouwelijk, die luisteren beter en komen met betere oplossingen.
Ik heb op feestjes heel wat gasten meegemaakt die even kwamen kijken wat hun vriendin aan het uitspoken waren omdat ze wel heel lang wegblevenGewoon goede gesprekken.. want ik ben niet onmenselijk of zo.
Ik ben een machine, trust me.. Nu zal ik ook een stuk zwaarder wegen dan jij weegt en ik ben ex-alcoholist (al gaat het de laatste tijd wel weer de verkeerde kant op) Maar voor mij werkt alcohol als Ritalin, dat is een chemisch proces in den kop.. ik word ook nooit echt dronken, donder op een gegeven moment gewoon in slaap. Heb een slopende dag achter de rug en vind dat ik het wel verdient heb. Maar ik heb niet genoeg besteld denk ik. Ik heb er nog maar 2.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
dat is best veel
als ik dat doe
dan ben ik niet in staat om te typen
Ik heb een vermoeden dat wij ook goede gesprekken zouden kunnen hebben op een meet, en dat is niet de alcohol die spreektquote:Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik ben ook zo iemand....die dan iemand alleen ziet zitten een gesprek begint en dan een uur later komen ze me zoeken.
Niet meer bij bestellen, 12 is wel genoeg. Hoe kut je dag ook is, alcohol lost het toch niet op.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben een machine, trust me.. Nu zal ik ook een stuk zwaarder wegen dan jij weegt en ik ben ex-alcoholist (al gaat het de laatste tijd wel weer de verkeerde kant op) Maar voor mij werkt alcohol als Ritalin, dat is een chemisch proces in den kop.. ik word ook nooit echt dronken, donder op een gegeven moment gewoon in slaap. Heb een slopende dag achter de rug en vind dat ik het wel verdient heb. Maar ik heb niet genoeg besteld denk ik. Ik heb er nog maar 2.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet meer bij bestellen, 12 is wel genoeg. Hoe kut je dag ook is, alcohol lost het toch niet op.
Chocoladetaart daarentegen....
Jij hebt wel de lengte van een lantaarnpaal en de breedte van een bushokje, dat moet goed gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat wij ook goede gesprekken zouden kunnen hebben op een meet, en dat is niet de alcohol die spreekt
Ook....maar niet zo goed als chocoladetaart...dat zouden ze bij de VN moeten serveren, instant wereldvrede.quote:
Hele avond met zijn tweeën over vogeltjes praten.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt wel de lengte van een lantaarnpaal en de breedte van een bushokje, dat moet goed gaan
Vandaag weer een nieuw kuiken uit het eiquote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hele avond met zijn tweeën over vogeltjes praten.
Alweer? Nieuwe leg? Of hoe werkt datquote:Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaag weer een nieuw kuiken uit het ei
Ja een tweede nestje, die eerste drie zijn nu groot en eten zelfstandig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alweer? Nieuwe leg? Of hoe werkt dat
Wel leuk!
Morgen komt mijn nieuwe weegschaal binnen.. ik moet mijzelf wegen omdat ik een speedbike ga bestellen ( ga een privé sportschooltje voor mijzelf beginnen in mijn eigen huisje).. de laatste keer was 118 kilo bij 188cm.. en echt dik ben ik niet maar een buikje heb ik wel gekregen, daarom moet ik ook meer gaan sporten.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt wel de lengte van een lantaarnpaal en de breedte van een bushokje, dat moet goed gaan
Dat is snel gegaan! En alle drie goed gegroeid enzo?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja een tweede nestje, die eerste drie zijn nu groot en eten zelfstandig.
Als je je fit voelt, dan heb je automatisch meer energie en verslons je minder snel.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weegschaal binnen.. ik moet mijzelf wegen omdat ik een speedbike ga bestellen ( ga een privé sportschooltje voor mijzelf beginnen in mijn eigen huisje).. de laatste keer was 118 kilo bij 188cm.. en echt dik ben ik niet maar een buikje heb ik wel gekregen, daarom moet ik ook meer gaan sporten.
Superfit ben ik momenteel niet, gaan we aan werken, maar ik ben zwaarder dan Badr Hari en ik sla en schop deuren kapot![]()
![]()
Nee, ff serieus.. ik ga weer stoppen met drinken en kloten en heb gewoon een speedbike nodig (spinnen) en ga met mijn dumbbels aan de slag en wat schaduwboksen want ik wil gewoon weer fit, gezond en in een goed lichaam zitten... Goed lichaam is goede geest, helemaal Zen en zo..
Niet dat ik een papzak ben maar ik heb het wel laten verslonsen en daar schaam ik mij kapot voor.
Spacecake!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook....maar niet zo goed als chocoladetaart...dat zouden ze bij de VN moeten serveren, instant wereldvrede.
Ik denk dat Uccie mij heel veel kan leren, zoveel weet ik niet over vogels. Ik heb alleen een beetje ervaring met een super stoere Ara en 2 grijze roodstaarten, van wat ik begrepen heb is Uccie echt een vogelvrouwtje.. ipv een zooi katten heeft ze vogels (waar niets mis mee is overigens)quote:Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hele avond met zijn tweeën over vogeltjes praten.
Haha, je bent bijna 2x zo zwaar als ik. En 3x zo zwaar (en groot) als uccie waarschijnlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morgen komt mijn nieuwe weegschaal binnen.. ik moet mijzelf wegen omdat ik een speedbike ga bestellen ( ga een privé sportschooltje voor mijzelf beginnen in mijn eigen huisje).. de laatste keer was 118 kilo bij 188cm.. en echt dik ben ik niet maar een buikje heb ik wel gekregen, daarom moet ik ook meer gaan sporten.
Superfit ben ik momenteel niet, gaan we aan werken, maar ik ben zwaarder dan Badr Hari en ik sla en schop deuren kapot![]()
![]()
Nee, ff serieus.. ik ga weer stoppen met drinken en kloten en heb gewoon een speedbike nodig (spinnen) en ga met mijn dumbbels aan de slag en wat schaduwboksen want ik wil gewoon weer fit, gezond en in een goed lichaam zitten... Goed lichaam is goede geest, helemaal Zen en zo..
Niet dat ik een papzak ben maar ik heb het wel laten verslonsen en daar schaam ik mij kapot voor.
De kleinste heeft wel iets bijvoer gehad, want die liep eerst erg achter, maar is nu helemaal bij.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan! En alle drie goed gegroeid enzo?
Lijkt me heel cool om dat van dichtbij mee te maken, die hele ontwikkeling. En hoeveel eieren zijn er nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
De kleinste heeft wel iets bijvoer gehad, want die liep eerst erg achter, maar is nu helemaal bij.
De oudste, een mannetje, is groter dan zijn vader.
Hmmm.. flubberquote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je je fit voelt, dan heb je automatisch meer energie en verslons je minder snel.
Nou ben ik niet echt het toonbeeld van fitheid, van nature wel slank, maar wel erg flubberig.
Maar ik haat sporten, ik kan gewoon niets vinden wat ik leuk vind om te doen.
Ik ben anders een gigantische 56kg inmiddels hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, je bent bijna 2x zo zwaar als ik. En 3x zo zwaar (en groot) als uccie waarschijnlijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben anders een gigantische 56kg inmiddels hoorhet is enorm hard werken (lees: veel vreten) om dat op een gezonde manier te bereiken.
Drie eitjes en waarschijnlijk 1 in elk geval onbevrucht. Morgen weten we of het derde ei nog uitkomt.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt me heel cool om dat van dichtbij mee te maken, die hele ontwikkeling. En hoeveel eieren zijn er nu?
Ja, dat doe ik wel hoor. Gisteren nog gefietst naar de imker, toen een uurtje rondgelopen en weer teruggefietst. Bewegen doe ik ook wel, maar echt fanatiek sportenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hmmm.. flubber![]()
![]()
Vind je fietsen niet leuk? Hoeft niet hard of zwaar, gewoon beetje toeren door de natuur? Of stevig wandelen?
Nou had ik 3 weken hulpquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik wel hoor. Gisteren nog gefietst naar de imker, toen een uurtje rondgelopen en weer teruggefietst. Bewegen doe ik ook wel, maar echt fanatiek sporten
Reuzengoedquote:Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, je bent bijna 2x zo zwaar als ik. En 3x zo zwaar (en groot) als uccie waarschijnlijk
Ik krijg al zo de slappe lach van dat filmpje, dan kan ik niet meer trappen hoorquote:
Zeg dat wel, word al moe als ik er aan denk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
Zuipen is toch een stuk makkelijker dan al dat gesport.
Is niet altijd waar, medisch of genetisch aandoening kan ook voor een "onverzorgd" lichaam zorgen. Maar ik vind het super van je dat je gezonder wilt gaan levenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik dus ook.. van deze man zijn er meer filmpjes en ik moet elke keer lachen..quote:Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik krijg al zo de slappe lach van dat filmpje, dan kan ik niet meer trappen hoor
Lekker roeien op de bosbaan....niets mis mee!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg dat wel, word al moe als ik er aan denk.
Ik ga wel op een grasveldje liggen dit weekend. Al ziet het er wel lekker uit, moet ik toegeven.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekker roeien op de bosbaan....niets mis mee!
Ik ben van de week in de lunchpauze op meegegaan het rondje na de lunch lopen.....weet ik veel dat die lui een kilometer gaan lopen....ik liep op hakken van 9cmquote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
nou ik heb van de week een stukje gefietst. denk 1 km en weer terug ook
en nu heb ik al dagen spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen
Ik heb mijn broer als coach... dat is een beest. 100% afgetrained.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Is niet altijd waar, medisch of genetisch aandoening kan ook voor een "onverzorgd" lichaam zorgen. Maar ik vind het super van je dat je gezonder wilt gaan leven![]()
Doordat je bezig bent met bewegen/sporten krijg je rust in je hoofd, lichaam komt vanzelf als je eenmaal begint.
en toen gingen ze je dragen en heb je ze beloont met een dikke tongzoen?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben van de week in de lunchpauze op meegegaan het rondje na de lunch lopen.....weet ik veel dat die lui een kilometer gaan lopen....ik liep op hakken van 9cm
Ieeeeuuuuuuwwwwww spierbundel mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mijn broer als coach... dat is een beest. 100% afgetrained.
[ afbeelding ]
Laat de ouders komend maamd of 2 geen netje leggen, is niet gezond voor hun. Kunnen er zelfs door overlijden. Voor het popje is het het zwaarst, zij heeft tijd nodig om te herstellen na een nestje.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Drie eitjes en waarschijnlijk 1 in elk geval onbevrucht. Morgen weten we of het derde ei nog uitkomt.
Het is echt leuk om te zien, net uit het ei zijn het van die blinde wurmpjes en dan na twee weken zijn het echt vogeltjes.
Ik zwaai wel....en als je op het nudie gedeelte zit, dan zal ik heel netjes de andere kant opkijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga wel op een grasveldje liggen dit weekend. Al ziet het er wel lekker uit, moet ik toegeven.
Nee, ik moest gewoon doorlopen en ik moest ook gewoon mijn middagronde koffiehalen doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en toen gingen ze je dragen en heb je ze beloont met een dikke tongzoen?
Hij valt nog wel mee toch.. is gewoon strak en gezond.. niks anabolen of extreem groot.. gewoon ninja style.. top fit, laag vet percentage, etc.quote:
Wow, dat is bas nu? Hij is flink bezig geweest danquote:Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb mijn broer als coach... dat is een beest. 100% afgetrained.
[ afbeelding ]
Dat deel ga ik niet, niet alleen omdat ik geen zin heb in mijn nakie te zitten, maar dat deel is ook hartstikke saai. Alleen maar een grasveld met bomen eromheen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zwaai wel....en als je op het nudie gedeelte zit, dan zal ik heel netjes de andere kant opkijken.
Ga dan vissen, lijkt me wel iets voor jou.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
van sporten krijg je helemaal geen rust enz. je krijgt er alleen maar een hartaanval van
gewoon zuipen roken en vreten
vrouwen : nee. dat veroorzaakt stress
uitgaan: nee zie boven
mijn advies : blijf thuis en zuip vreet en rook je kapot
dan heb je een super leven
Nee, mannetje gaat straks met de kuikens uit de kooi en al het nestmateriaal gaat weg.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Laat de ouders komend maamd of 2 geen netje leggen, is niet gezond voor hun. Kunnen er zelfs door overlijden. Voor het popje is het het zwaarst, zij heeft tijd nodig om te herstellen na een nestje.
Zeevissen, heb je meteen eten voor 's avonds!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga dan vissen, lijkt me wel iets voor jou.
Yup, die gaat als een speer.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Wow, dat is bas nu? Hij is flink bezig geweest dan
Nee joh....de laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest was ergens in 1872 ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deel ga ik niet, niet alleen omdat ik geen zin heb in mijn nakie te zitten, maar dat deel is ook hartstikke saai. Alleen maar een grasveld met bomen eromheen.
Ben je dit weekend ook daar dan?
dat is te saai.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga dan vissen, lijkt me wel iets voor jou.
Oh ik dacht misschien ga je naar de wedstrijden kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....de laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest was ergens in 1872 ofzo.
Nope. Heb ooit een tijdlang een relatie gehad met iemand uit Amsterdam en toen kwamen we wel geregeld bij de bosbaan, maar dat is echt al heel lang geleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien ga je naar de wedstrijden kijken.
Welke zijstraatquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
zit die neger er nog met zijn coffeeshop in die zijstraat
Ik reed er net nog langs.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
hm de laatste keer dat ik in amsterdam was dat moet in 1996 geweest zijn
Ah vandaar. Het terras wat uitkijkt over de Bosbaan is altijd wel mooi in de zomer, maar dit weekend zit dat natuurlijk bomvol en geen parkeerplek meer te vinden. Misschien maandag, dan zijn de wedstrijden afgelopen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Heb ooit een tijdlang een relatie gehad met iemand uit Amsterdam en toen kwamen we wel geregeld bij de bosbaan, maar dat is echt al heel lang geleden.
Herkenbaar, ze wilt nieuwe nestje beschermen. Hoop dat dit keer alles ook goed gaat. Zal duimenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, mannetje gaat straks met de kuikens uit de kooi en al het nestmateriaal gaat weg.
Maar ze ging al aan de kuikens plukken dus we hadden geen keuze nu.
Ja, gaat wel goed denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Herkenbaar, ze wilt nieuwe nestje beschermen. Hoop dat dit keer alles ook goed gaat. Zal duimen
Meh ben er niet zo een fan van. Teveel getraind vind ik niks. Moet wel wat vlees aanzittenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat vind jij van afgetrainde droge mannen, Corrie? Of hebben ze alleen een grote neus nodig?
Of een paar rookbommen gooien tijdens die wedstrijden....dat zorgt ook wel voor wat extra ruimte.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. Het terras wat uitkijkt over de Bosbaan is altijd wel mooi in de zomer, maar dit weekend zit dat natuurlijk bomvol en geen parkeerplek meer te vinden. Misschien maandag, dan zijn de wedstrijden afgelopen.
Stegeman worst? Of gewoon HEMA?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ben er niet zo een fan van. Teveel getraind vind ik niks. Moet wel wat vlees aanzitten
Vind ik ook, wasbord enzo hoeft van mij niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ben er niet zo een fan van. Teveel getraind vind ik niks. Moet wel wat vlees aanzitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Zouden die bestaan, roeihooligansquote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Of een paar rookbommen gooien tijdens die wedstrijden....dat zorgt ook wel voor wat extra ruimte.
Nee ik hap niet Yokiquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, wasbord enzo hoeft van mij niet.Ja maak me maar jaloers. kras krasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Vind ik ook, wasbord enzo hoeft van mij niet.Pics van de hete body van Waagaars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft wel eens een foto in kpd gepost.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pics van de hete body van Waagaars.
[..]
Vind ik ook, wasbord enzo hoeft van mij niet.Sowieso zijn dat van die healthfreaks...daar kan ik niet zo goed tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Mijn thee, wat doe jequote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens een foto in kpd gepost.
Dan komt het helemaal goed, lekker samen trainen met hem en daarna als je routine te pakken hebt kan je een eigen schema maken wat beste bij jou past. Heb dat zelf ook gedaan, ben nu na 4 maanden non stop krachttraining van plan om heel juni alleen cardio te doen. Vandaag 45min hardgelopen, 30min spinnen, 30min cross trainer gedaan. Aan einde van training 1400 calorieen verbrand en ik eet er per dag 1530quote:
Dat kan ik helemaal begrijpen, men moet lekker leven.. maar een beetje aandacht voor gezondheid kan toch geen kwaad, mits het niet overdreven is? Of je moet van een dikke vette pens houden...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat van die healthfreaks...daar kan ik niet zo goed tegen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed, lekker samen trainen met hem en daarna als je routine te pakken hebt kan je een eigen schema maken wat beste bij jou past. Heb dat zelf ook gedaan, ben nu na 4 maanden non stop krachttraining van plan om heel juni alleen cardio te doen. Vandaag 45min hardgelopen, 30min spinnen, 30min cross trainer gedaan. Aan einde van training 1400 calorieen verbrand en ik eet er per dag 1530
Gezond leven is helemaal prima, maar niet van die mensen die er spastisch mee bezig zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan ik helemaal begrijpen, men moet lekker leven.. maar een beetje aandacht voor gezondheid kan toch geen kwaad, mits het niet overdreven is? Of je moet van een dikke vette pens houden...
En waarom heb je geen FoBo?![]()
Mijn broer vreet elke dag bijna 6000 calorieen, hij heeft er 4138 per dag nodig om niet af te vallen..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan komt het helemaal goed, lekker samen trainen met hem en daarna als je routine te pakken hebt kan je een eigen schema maken wat beste bij jou past. Heb dat zelf ook gedaan, ben nu na 4 maanden non stop krachttraining van plan om heel juni alleen cardio te doen. Vandaag 45min hardgelopen, 30min spinnen, 30min cross trainer gedaan. Aan einde van training 1400 calorieen verbrand en ik eet er per dag 1530
Mee eens, het moet geen obsessie worden. En ik zou eigenlijk wel eens een keer een foto willen zienquote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gezond leven is helemaal prima, maar niet van die mensen die er spastisch mee bezig zijn.
En geen fobo omdat ik graag zelf bepaal wanneer ik iemand een foto laat zien.
Nee ik ook niet, op elke calorie letten enzo..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso zijn dat van die healthfreaks...daar kan ik niet zo goed tegen.
Ten eerste zijn wij drieën mogelijk niet representatief voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking en ten tweede, je moet het voor jezelf doen, niet voor anderen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik snap dat gezonde, normale en intelligente vrouwen niet op anabolen type's vallen, maar een fit en gespierd lichaam is toch niets mis mee.. gewoon in proporties.. of valt een buikje wel mee?
Ik raak er van in de war... De een wil dit de ander dat.. maar vadzig zijn is nooit goed lijkt mij. Ik voel mij iig prettiger in een vrij vetloos lichaam.. omdat dat een soort van ideaal beeld is.
Kan wel de bourgandiër uithangen en alles maar ik heb er niet de bijpassende bankrekening bij
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck dat, jij mag zo bij mij op schoot![]()
Mjah, dat is wel waar ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ten eerste zijn wij drieën mogelijk niet representatief voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking en ten tweede, je moet het voor jezelf doen, niet voor anderen.
Tuurlijk wel, iedereen wil iets anders. Zou wel raar zijn als elke vrouw een spierbundel wilde. Werd het vechten om de mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ten eerste zijn wij drieën mogelijk niet representatief voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking en ten tweede, je moet het voor jezelf doen, niet voor anderen.
Nee, gewoon troostenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen zitten dan he? Geen konkelefoesies.
Oh zo ja, dan wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, iedereen wil iets anders. Zou wel raar zijn als elke vrouw een spierbundel wilde. Werd het vechten om de mannen.
Help me, help youquote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan is het goed. Mag je me troosten omdat ik oud en alleen ben![]()
Of moest ik jou troosten?
Met een joystick speelt het ook veel beter, dat is waarquote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja.. natuurlijk. Ik heb zo'n playseat met een stuurtje en een pook..
Een flightstick heb ik ook, alsof je in de wolken bentquote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Met een joystick speelt het ook veel beter, dat is waar
Een controller met goede knopjes is ook best handig hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een flightstick heb ik ook, alsof je in de wolken bent![]()
(ja, ik kan hierop eindeloos doorgaan)
Oeh, zal nog harder duimen voor je.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed denk ik.
Hopelijk met het kuiken ook, als het een popje is, is het mijn vogeltje.
Ik wil mijn kleine buikje (of wat er van over is) helemaal weg hebben, dus moet ik minder eten dan mijn lichaam nodig heeft. Lichaam gaat dan op zoek naar de missende calorieen en eerst wat verbrand word is vet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]1530.....dan heb ik nog honger...dat kan niet goed zijn!
Verbaast mij niet dat hij 6000 calorieën nodig heeft, zijn spieren verbranden constant dus heeft hij veel meer nodig dan normaal. Gaat hij onder de 6000 zitten dan verteert zijn lichaam de spieren als eerst om aan de 6000 te komen. Dat is doodzonde als je lang bezig bent geweest om in vorm te komen. Ik denk dat ik beetje zelfde doel heb als je broer, maar ben er nog lang niet. Ben pas sinds december bezigquote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn broer vreet elke dag bijna 6000 calorieën, hij heeft er 4138 per dag nodig om niet af te vallen..
Zo fanatiek wil ik niet worden, zijn motto; "your workout is my warmup" .. maar hij moet in shape blijven. Doe jij nog tae-kwondo?
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
Bij de volgende meet, kan ik Viro optillen in plaats van andersom![]()
Actionbuttonsquote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Een controller met goede knopjes is ook best handig hoor
Geil! misschien weet ik wel een cheatcode voor, ligt er maar net aan welk spelletje we gaan spelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een controller met een Turbobutton
Als er geen cheatcode is dan heb ik misschien nog wel een walkthrough. Maar voor een simpele shooter is dat niet nodig natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geil! misschien weet ik wel een cheatcode voor, ligt er maar net aan welk spelletje we gaan spelen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er geen cheatcode is dan heb ik misschien nog wel een walkthrough. Maar voor een simpele shooter is dat niet nodig natuurlijk.
Workaholics @ CCquote:Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit even groeten van Max te kijken. Topshow hoor.
Ze moeten dat Bob's burgers eens van de buis flikkeren, pure aids.quote:
Sommige afleveringen vind ik wel leuk, maar het is geen topshow inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten dat Bob's burgers eens van de buis flikkeren, pure aids.
Maarja, hebben ze waarschijnlijk te duur gekocht en nu moeten ze wel.
Ik vond het echt grappig. Lag in een deuk om die twee en dan steeds die dikke neger erbij waarvoor ze hun kleren elke keer moesten uittrekkenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Seizoen 2 is volgens mij inmiddels opgenomen.
Maar dat is nog grotere aids.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het echt grappig. Lag in een deuk om die twee en dan steeds die dikke neger erbij waarvoor ze hun kleren elke keer moesten uittrekken
Je verwacht het ook niet heh, als die dikke neger weer in beeld komt.. dan gebeurt er vast niets homo-erotisch..quote:
Het voorspelbare vind ik juist zo leuk, oh daar heb je hem weerquote:Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je verwacht het ook niet heh, als die dikke neger weer in beeld komt.. dan gebeurt er vast niets homo-erotisch..
Autist.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het voorspelbare vind ik juist zo leuk, oh daar heb je hem weer
Precies.. echt niet dat ik in een pantertanga voor jou ga dansen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou nu je het zegt, ik denk dat dat het was inderdaadAL zagen ze er in dameslingerie wat minder uit.
Da's nou jammer. Lijkt me wel sexy.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Precies.. echt niet dat ik in een pantertanga voor jou ga dansen.
Gewoon een nieuw seizoen van de pulpshow.. dat was veel beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zie liever nog een New Kids 3 ofzo.
Maar dan zonder zombiegekut.
Zonde van die panterslip hoor, wordt hij vies.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, misschien dat het met wat slagroom wat wordt
Ondanks dat knikkebollen nog nog redelijk bijdehand he?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Vies zou die toch worden, corrie en haar defecte oven maken alles vies
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Vies zou die toch worden, corrie en haar defecte oven maken alles vies
Altijdquote:Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ondanks dat knikkebollen nog nog redelijk bijdehand he?
Beetje room op/in de waffel anders is het zo droogquote:Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]Beetje afsmeren.. swaffel op die waffel waffel..
Maar dan missen ze nog 11 bejaardenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh kut als ik dit had geweten
https://nl-nl.facebook.co(...)osts/548994021887129
Had je willen solliciteren dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
quote:We zoeken:
- Amsterdam, volle/zwaardere dame met donkere / Surinaamse huidskleur
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Dikke job, corrie.. goed voor je CVquote:Zaandam, ordinaire dikkere vrouw, blank. Je moet het niet erg vinden om als prostituee neergezet te worden
Ik haal er wel een paar uit het bejaardenhuis hier hoorquote:
Lachen tochquote:Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Dikke job, corrie.. goed voor je CV
Heb ik ook een keertje een beetje vlees op mijn lijf, tieten zullen ze dan ook wel maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, Corrie in een fatsuit... ik heb mijn broek al uit.
Als je dan gewoon in panterjas door de PC Hoofd gaat dan krijg je van mij een dikke tien.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook een keertje een beetje vlees op mijn lijf, tieten zullen ze dan ook wel maken.
Oh met kleren eronder durf ik dat wel hoor. Geen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je dan gewoon in panterjas door de PC Hoofd gaat dan krijg je van mij een dikke tien.
En dat mag dan ook gefilmd worden?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met kleren eronder durf ik dat wel hoor. Geen probleem.
Shit ik dacht bijna een deal te hebben... zag sp3c al in pimpkleding met een dikke smile op zijn kop en jij dan in fatsuit en panterjas beetje tippelen door de PC Hoofd.. godverdomme goede film man!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietDan word ik daar mijn hele leven nog door achtervolgd.
Ja nu zie ik het ook voor me natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Shit ik dacht bijna een deal te hebben... zag sp3c al in pimpkleding met een dikke smile op zijn kop en jij dan in fatsuit en panterjas beetje tippelen door de PC Hoofd.. godverdomme goede film man!
Jij begrijpt het!.. dat is natuurlijk een topshow!quote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook voor me natuurlijk
Zoiets lijkt me wel wat voor sp3c
[ afbeelding ]
Lekker opvallend kleurtje.
Ik denk niet dat we hem zo gek krijgen, alhoewelquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!.. dat is natuurlijk een topshow!
Als jij dat pak aantrekt en zo gaat rondlopen dan doet hij dat echt welquote:Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we hem zo gek krijgen, alhoewel
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als jij dat pak aantrekt en zo gaat rondlopen dan doet hij dat echt welIk zit nu zelf ook helemaal te gieren van het lachen... die beelden moeten we gewoon hebben
![]()
Beetje joehoe roepen en zo en dure auto's staande houden..
Mmm dat is wel een hele goede incentive hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Dries woont er ook, Cor.. misschien komt ie wel naar buiten rennen.
Dat zal wel meevallen, ik heb er zelf ook gelopen met 2 maffe meiden... dat ging helemaal goed. Al werden we wel wat raar aangekeken.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]Als we dat doen zijn we straks nog te zien bij AT5 ook
![]()
Raar stel ontregelt de PC Hooftstraat
Nou ja als je in die pakkies auto's gaat aanhoudenquote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ik heb er zelf ook gelopen met 2 maffe meiden... dat ging helemaal goed. Al werden we wel wat raar aangekeken.
Wij liepen er gewoon rond, eigenlijk nog netjes gekleed ook.. als was ik iets meer pauper dan die dames... en dat zal wel opgevallen zijn.. 2 leuke meiden, maffe nerd er tussen..quote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je in die pakkies auto's gaat aanhoudenVoor de rest zijn ze wel wat gewend denk ik
Jij bent gewoon een baasquote:Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Dan doe je toch iets goed... en daarom ben ik ook een FOK! PIMP.. gewoon leuke gezellige mooie dames om je heen, beetje shinen
Ik lieg echt niet heh, gewoon 1 uit Drenthe en 1 uit Limburg.. en dan gewoon meeten in Amsterdam.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een baasZelfs in de PC Hooft wat eigenlijk maar een stomme saaie straat is.
Ik las Drenthe.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lieg echt niet heh, gewoon 1 uit Drenthe en 1 uit Limburg.. en dan gewoon meeten in Amsterdam.
Ik geloof je hoor. Waar moet je anders meeten trouwens. Dit is gewoon de beste plek natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik lieg echt niet heh, gewoon 1 uit Drenthe en 1 uit Limburg.. en dan gewoon meeten in Amsterdam.
Die Limburgse was echt wel knap en gedistingeerd.. speelde piano en alles.. gewoon leuke meid.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik las Drenthe.
Wat moet ik met een Limburger?
Oh, die pak ik toch nog wel even mee.. dat wordt wel janken maar het is het waard.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
Morgen komt 'de regels van Matthijs" om 20 .35 op TV
Ik ga toch kijken
Heel heftig inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die pak ik toch nog wel even mee.. dat wordt wel janken maar het is het waard.
quote:
Elk gevalletje Matthijs is er een teveel. Elk gevalletje dat voorkomen kan worden is er eentje.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik goede hulp heb gevonden en heb gekregen.. Als het nu met mij fout gaat dan wordt ik gewoon afgevoerd naar de kliniek... voor Mathijs was het allemaal te laat.
Het moet denk ik ook toch voor een deel uit jezelf komen, als niemand iets weet dan gebeurt er ook niets.. ik heb een heel vangnet.. ik hoef maar te bellen en ze staan hier zo voor de deur. 24/7.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Elk gevalletje Matthijs is er een teveel. Elk gevalletje dat voorkomen kan worden is er eentje.
Dat moet een geruststellende gedachte zijn, zo'n backup/vangnet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het moet denk ik ook toch voor een deel uit jezelf komen, als niemand iets weet dan gebeurt er ook niets.. ik heb een heel vangnet.. ik hoef maar te bellen en ze staan hier zo voor de deur. 24/7.
Dat is het absoluut! Al is de kliniek ook geen fijne oplossing of omgeving hoor.... maar je bent iig veilig en in goede handen. Maar dat is dan ook echt de uiterste kant.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat moet een geruststellende gedachte zijn, zo'n backup/vangnet.
Toen die woorden vielen "hij heeft het gedaan" ... ik ging kapot, want ik leefde met hem mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die docu over Mathijs morgen, snijdt je ziel compleet door.
Het gaat ook om de geruststellende gedachte. Dat je überhaupt kan bellen voor het geval dat. Maar je wilt er inderdaad niet zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is het absoluut! Al is de kliniek ook geen fijne oplossing of omgeving hoor.... maar je bent iig veilig en in goede handen. Maar dat is dan ook echt de uiterste kant.
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die docu over Mathijs morgen, snijdt je ziel compleet door.
Zeker. Dat ene zinnetje was inderdaad het ultieme kapotmomentquote:Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen die woorden vielen "hij heeft het gedaan" ... ik ging kapot, want ik leefde met hem mee.
Maarja, het is aan de andere kant mooi dat er een docu is gemaakt.
thisquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nu zie ik het ook voor me natuurlijk
Zoiets lijkt me wel wat voor sp3c
[ afbeelding ]
Lekker opvallend kleurtje.
Godver ik wist het he, dat je dat gewoon leuk vondquote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
this
must
happen!!!!
maar het moet wel oranje
Laarzen man met van die puntneuzen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
en dan van die epische zogenaamd slangenleren schoentjes eronder
Eerder een nachtmerriequote:Op maandag 2 juni 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
Dit soort shit heb ik gewoon nodig heh, met een beetje mazzel heb ik vannacht weer een hillarische droom
Tot nu toe ben ik altijd keihard lachend wakker geworden van FOK! dromen.. en sp3c in pimppak en jij in een fatsuit in de PC is gewoon vragen om een slappe lachquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik altijd keihard lachend wakker geworden van FOK! dromen.. en sp3c in pimppak en jij in een fatsuit in de PC is gewoon vragen om een slappe lach![]()
"Where's my bitch at?!!!" * Dikke Corrie al rijdend tegen Dries zijn benen... GE-WEL-DIG.
Ik denk dat ik nog geluk heb dat ik ze soms herinnerquote:Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]Zo jammer dat ik nooit meer weet wat ik heb gedroomd, dan had ik vast hele goeie verhalen man.
Niet ALLE details vertellen dan hequote:Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog geluk heb dat ik ze soms herinner
Nou, er was eens een zwembad en sp3c was de badmeester en toen euh...quote:Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet ALLE details vertellen dan heWant sommige kunnen vast niet door de beugel.
Oe sp3c in een speedo, goed verhaal.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, er was eens een zwembad en sp3c was de badmeester en toen euh...
Pffff vrouwen zijn de baas heur.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
gewoon doen wat ik zeg en dan wordt er niet (hard) gesmacked
#pimp4life
NWS orgie, Cor.. althans in mijn droom dan.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee leg eens uit. Ik snap het nooit weet je nog?
Uh, oké, kijk dat is nou een van die dromen die je beter voor je kunt houdenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS orgie, Cor.. althans in mijn droom dan.
Jij zat toch alleen maar aan de kant te zuurpruimen, met je pak wijn.. vet saai.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh, oké, kijk dat is nou een van die dromen die je beter voor je kunt houden
Oh dat klinkt wel als iets wat ik zou doen jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij zat toch alleen maar aan de kant te zuurpruimen, met je pak wijn.. vet saai.
Voor de rest was het wel gaaf hoor.. erg gezellig, we hadden ook een fonduepan als jacuzzi voor Uccie, met alles was rekening gehouden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als iets wat ik zou doen ja
Ach ja ik ben ook niet zo gezellig dus ik snap wel dat ik aan de kant zatquote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor de rest was het wel gaaf hoor.. erg gezellig, we hadden ook een fonduepan als jacuzzi voor Uccie, met alles was rekening gehouden.
Arie zat ook alleen maar aan de kant, die was alleen maar aan het paffen.. scheelde weer een rookmachine. Voor de rest waren er wel discolampen en alles. Takitetten ging zelfs nog topless, iedereen blij behalve Arjan omdat zijn peuk nat werd toen ze van de duikplank ging.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook niet zo gezellig dus ik snap wel dat ik aan de kant zat![]()
Rare dromen heb je hoor Yoki
Zou het, Corrie.. zou het?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit je dit gewoon nu te verzinnen manWel goed gedaan dat wel
Ik denk het wel hoorquote:
No problem, als je daarna maar niet vergeet om ze onder je kussen te leggen voor de tandenfee!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoorAls ik droom en het nog weet is het meestal dat mijn tanden eruit vielen of zoiets.
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
No problem, als je daarna maar niet vergeet om ze onder je kussen te leggen voor de tandenfee!
Nou ja zeg!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaen dan ligt er 's morgens een kwakje.
Beetje krenterige tandenfee heb je....ik krijg altijd een gulden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaen dan ligt er 's morgens een kwartje.
Maakt niet uit... hij komt gewoon in de lijstquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]ik doe dan wel hele rare dingen in mijn slaap hoor.
Dan ga ik voor de tandentovenaarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje krenterige tandenfee heb je....ik krijg altijd een gulden.
Ik zou die van jou ontslaan en een nieuwe nemen.
Dat zou leuk zijn, maar of je nou op Ton Lensink zit te wachten?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de ti-ta-tandentovenaarZie ik ook eens een man in mijn slaapkamer.
Neuh die is dood. Doe maar Hans Klok.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, maar of je nou op Ton Lensink zit te wachten?
PUB/JNG is gesloten....dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Nu zijn Family Guy en American Dad ook weer afgelopen.
Maar daar heeft niemand het over.
Denken dat dat daar hoort,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
PUB/JNG is gesloten....dan krijg je dat.
Kun je nergens meer praten over dat soort programma's
Precies zoals in mijn droomquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
tijdens zo'n nws orgie zit ik natuurlijk op mijn troon toe te zien dat het goed was ... pimpstok in de aanslag voor als er iemand gesmacked moet worden, dat dan weer wel
een troon van 1000 samengesmolten ijshockeysticks afgewerkt met echt bont en slangenleer
oranje
en cupholders
Post zij hier niet meer? Al een tijdje niet gezien.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor de rest was het wel gaaf hoor.. erg gezellig, we hadden ook een fonduepan als jacuzzi voor Uccie, met alles was rekening gehouden.
Al een tijd niet gezien inderdaad, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Post zij hier niet meer? Al een tijdje niet gezien.
zou ze een relatie met een fok! user hebben?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al een tijd niet gezien inderdaad, geen idee waarom.
Jij bent een fok! user...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zou ze een relatie met een fok! user hebben?
Terecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zit ze gewoon in een andere SC.
Vast die ene die ook die naaktfoto`s van haar had.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zou ze een relatie met een fok! user hebben?
Welkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast die ene die ook die naaktfoto`s van haar had.
MGP ofzo? Naam met 3 letters.quote:
Ik twijfel tussen Under Siege en James Bond.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat Adriaan heeft gegeten.
Ik denk trouwens dat ik Under Siege ga kijken.
Wat wordt er hier nou weer over mij geroddeld?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wordt er hier nou weer over mij geroddeld?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vast die ene die ook die naaktfoto`s van haar had.
quote:
quote:
quote:
Kijk hem sherlocken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat wordt er hier nou weer over mij geroddeld?
Ik ga voor Under Siege.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen Under Siege en James Bond.
Goldeneye,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
Welke Bond...met Pierce Brosnan zekerkijk wel NCIS ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |