abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140638426
Hier verder.
pi_140638473
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:55 schreef YokiKater het volgende:

[..]

ASS = Kingstown zijn hol.. dit is deel 25.. goede grap ;) Vat je hem?
Dank voor de tip.

Had inderdaad " = " moeten zijn.
pi_140638484
TT is wel goed zo.
pi_140638510
De regels van Matthijs was erg mooi.
Dit ziet er op het eerste gezicht toch minder uit.

Maargoed, het duurt anderhalf uur.
pi_140638515
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dank voor de tip.

Had inderdaad " = " moeten zijn.
Respect dat je de TT in eer houdt :D bij deel 30 zitten we over 9000 posts in Kingstown zijn hol _O-

Ik snapte het grapje direct.. dit is nu deel 26 over Kingstown zijn "ASS" :D
pi_140638552
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef Specularium het volgende:
De regels van Matthijs was erg mooi.
Dit ziet er op het eerste gezicht toch minder uit.

Maargoed, het duurt anderhalf uur.
Klopt, dit keer een klassieke versie itt Mathijs. Had liever een versie over HFA.
pi_140638593
Het verschijnsel blijft overigens fascinerend. Maar dat is de gehele psychologie, zeker de forensische variant. Ik zie altijd graag een van Marle of Corine de Ruijter. :)
pi_140638627
Yoki je broer doet dat zelf he

je kan je er beter niet mee bemoeien

als jij zijn vriendin gaat uitschelden ofzo heb je straks ruzie met hem
pi_140638629
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Respect dat je de TT in eer houdt :D bij deel 30 zitten we over 9000 posts in Kingstown zijn hol _O-

Leuk gevonden. Maar er moet intussen wel zo ongeveer een oerknal hebben plaatsgevonden, anders kunnen er echt geen 9000 posts in.
pi_140638673
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef Webschip het volgende:

[..]

Klopt, dit keer een klassieke versie itt Mathijs. Had liever een versie over HFA.
Eens, en meteen inhakend op Speculaas zijn post... Klassiek Autisme is echt meteen het standaard type wat men bij een autist voor zich ziet, dus mij lijkt het wel interessant.
Het spectrum is vrij breed maar de meeste mensen blijven hangen bij dat klassieke beeld.
Ik heb zelf dus HFA, dat IS een vorm van klassiek autisme maar dan met een hoge intelligentie, en dat is ook wat meteen het verschil maakt tussen Asperger. Want je zou zeggen dat ik Asperger heb maar dat heb ik dus niet. Ik ben een klassieke autist met een bovengemiddeld IQ en daarmee val ik onder HFA.. en de verschillen tussen HFA en Asperger kloppen bij mij ook wel.

Maar omdat ze geen lijst hebben of willen van alle verschillende vormen val ik dus onder PDD-NOS.. wat raar is .. "niet anders omschreven" .. dat is het dus wél.. namelijk in de vorm van HFA.
pi_140638707
quote:
9s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef Webschip het volgende:

[..]

Leuk gevonden. Maar er moet intussen wel zo ongeveer een oerknal hebben plaatsgevonden, anders kunnen er echt geen 9000 posts in.
:D Stephen Hawking in het huis! Het is een zwart gat...
pi_140638708
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het is dat je er op wijst, ik pakte hem totaal anders, letterlijk.
pi_140638789
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:06 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Eens, en meteen inhakend op Speculaas zijn post... Klassiek Autisme is echt meteen het standaard type wat men bij een autist voor zich ziet, dus mij lijkt het wel interessant.
Het spectrum is vrij breed maar de meeste mensen blijven hangen bij dat klassieke beeld.
Ik heb zelf dus HFA, dat IS een vorm van klassiek autisme maar dan met een hoge intelligentie, en dat is ook wat meteen het verschil maakt tussen Asperger. Want je zou zeggen dat ik Asperger heb maar dat heb ik dus niet. Ik ben een klassieke autist met een bovengemiddeld IQ en daarmee val ik onder HFA.. en de verschillen tussen HFA en Asperger kloppen bij mij ook wel.

Maar omdat ze geen lijst hebben of willen van alle verschillende vormen val ik dus onder PDD-NOS.. wat raar is .. "niet anders omschreven" .. dat is het dus wél.. namelijk in de vorm van HFA.
En ik maar denken dat Asperger en HFA zo ongeveer 1 pot nat is...

Ik doelde in Speculaas post dan Asperger, en daarom vond ik die docu zo interessant ;)
pi_140638847
quote:
9s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Webschip het volgende:

[..]

Het is dat je er op wijst, ik pakte hem totaal anders, letterlijk.
Ik vatte het in eerste instantie persoonlijk op.. maar ik post hier al langer dan 25 delen.. en toen kwam het getal 25 dus in beeld.. en ik wist dat we in deel 25 zaten ;)
pi_140638854
mijn nichtje zit op een zmlk school
ze was eerst getest op een iq van 70
en je hebt 75 nodig voor de speciale autistenschool
nu heeft ze zogenaamd een iq van 30 omdat ze door haar autisme niet aan de test wil meewerken
terwijl ik vind dat het juist goed gaat, ze praat wat meer de laatste tijd
pi_140638863
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:11 schreef Webschip het volgende:

[..]

En ik maar denken dat Asperger en HFA zo ongeveer 1 pot nat is...

Ik doelde in Speculaas post dan Asperger, en daarom vond ik die docu zo interessant ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/HFA
Er zijn enkele duidelijke verschillen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 18:14:06 ]
pi_140638926
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef arjan1112 het volgende:
mijn nichtje zit op een zmlk school
ze was eerst getest op een iq van 70
en je hebt 75 nodig voor de speciale autistenschool
nu heeft ze zogenaamd een iq van 30 omdat ze door haar autisme niet aan de test wil meewerken
terwijl ik vind dat het juist goed gaat, ze praat wat meer de laatste tijd
Mjah, op de WISC-R schommel ik rond de 140. De ene keer was 139, de andere keer was 142.
pi_140638950
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Zeer duidelijk. Dank voor de link. Herken het helemaal en dat het dus klopt ;)
pi_140638979
Ik scoor 450.
pi_140639011
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
Ik scoor 450.
Waarmee?
pi_140639013
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
Ik scoor 450.
Dat is fantastisch!
pi_140639031
dat is onmogelijk je kan hooguit 180 scoren dacht ik

het gemiddelde is 110 , normaal is 100
en ik heb 107
  maandag 2 juni 2014 @ 18:19:30 #23
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_140639041
Ik scoor nooit.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_140639067
Ik zou een docu over Adam Lanza wel erg interessant vinden. Ik ga zoeken.
  maandag 2 juni 2014 @ 18:23:27 #25
211040 Uccie
pi_140639155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:13 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Wat bedoel je met klassiek autisme?
pi_140639819
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef Uccie het volgende:

[..]

Wat bedoel je met klassiek autisme?
Ja, euh.. dat is dus lastig te omschrijven.. ik ben op sommige gebieden, vooral sociaal behoorlijk onhandig. Ik heb er wel mee leren om te gaan en ik heb gevoel voor humor en kan veel compenseren met mijn intelligentie/geheugen/verbanden leggen. En ik kan ook gevoelig zijn en heb ook gevoel maar ben meer in mijzelf gekeerd dan normale (NT=Neuro Typical) mensen.

Ik moet ook echt ritme en structuur hebben en kan niet zo goed tegen veranderingen.. dat zijn errors.. foute code's in "the matrix" die mij meteen opvallen en een alarm triggeren. Dat kan ook in mijn voordeel werken want ik ben dus een kei in analyse, dingen in de gaten houden.. als er iets afwijkt dan valt mij dat meteen op en kan ik tot in den treurigheid oproepen wat er precies ontbreekt aan het standaard verloop.

En verder is de lijst misschien wel te lang om op te noemen of ga ik mij daarin verliezen maar ik heb wel een aantal symptomen waarbij die klassieke vorm van austisme duidelijk naar boven komt. Dat filmpje waar mensen wel eens mee grappen "de treinenman" van Jiskefet... nou.. dat ben ik dus met helikopters. Zonder gein, een helikopter IRL is voor mij echt helemaal het einde en dan kan ik gaan juichen en huilen en springen en ... nouja, intens gelukkig. Ook kan ik uren naar een draaiende molen kijken. Dan denkt men wat een retard.. maar dat is gewoon een stukje van mij en een stukje van mijn uiterste innerlijk en ik wordt daar gelukkig van.

Mijn allermooiste helikopter moment was nog dit jaar.. toen het "Nighthawk" squadron, vergezeld met de PH-PHZ (police 26/ ZULU 50.26) langs mijn ouderlijk huis kwam vliegen voor een oefenvlucht ten tijde van de Nuclaire Top.. Ik hoorde ze al, althans.. eerst 1 en ik hoorde dat het een zware was en wist meteen dat het om een militair toestel ging.. Ik zei.. POKKE POKKE POKKE!!! Dit is een echte! en mijn vader, die houdt er ook van, die keek naar buiten en zei; "1?" 2, 3, 4, 5, 6... ik stormde naar buiten en zag dat hele squadron gewoon langs vliegen en toen had ik ook door dat het Nighthawk was op RECON en toen ging ik helemaal uit mijn dak... juichen, springen, alles..
Want dat maak je dus gewoon nooit mee heh.. dat ga ik ook echt niet meer meemaken denk ik..

En naast helikopters zijn er in mindere mate nog vliegtuigen/vliegverkeer, hulpdiensten, defensie, computers, gadgets, auto's, snelheid, en nog wel wat dingen die mij mateloos kunnen interesseren en waar ik mij helemaal in kan verliezen.

Verder heb ik wat aansturing nodig bij zelfstandig leven.. motivatie en soms ondersteuning. Ik kan goed poetsen, vind ik ook superleuk (ideale man :D ;) ) maar soms verslons ik omdat ik dan in een "fase" blijf hangen. Dan is mijn ritme en structuur onderbroken of blijf ik in een obsessie hangen.

En zo zijn er nog wel wat specifieke afwijkende dingetjes.. met de nadruk op dingetjes omdat ik met de juiste hulp, lees aansturing, gewoon normaal kan functioneren.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:12:05 #27
211040 Uccie
pi_140640862
Ik herken daar inderdaad wel dingen in van mensen in mijn omgeving, maar juist omdat die altijd zo hameren op het feit dat er geen echt autisme is, het zijn allemaal dingen stoornissen in het autistisch spectrum maar geen één is hetzelfde etc etc. Snapte ik niet wat je bedoelde met de aanduiding klassiek autisme.
Maar dat sociaal onhandige is wel een heel herkenbaar iets, al moet ik zeggen dat als je dat van iemand weet het niet eens meer heel erg opvalt. Bij een collega van mij is het meer zoiets van, ohja hij heeft wat eigenaardigheden en dan gaan we weer verder.
pi_140641082
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
Ik herken daar inderdaad wel dingen in van mensen in mijn omgeving, maar juist omdat die altijd zo hameren op het feit dat er geen echt autisme is, het zijn allemaal dingen stoornissen in het autistisch spectrum maar geen één is hetzelfde etc etc. Snapte ik niet wat je bedoelde met de aanduiding klassiek autisme.
Maar dat sociaal onhandige is wel een heel herkenbaar iets, al moet ik zeggen dat als je dat van iemand weet het niet eens meer heel erg opvalt. Bij een collega van mij is het meer zoiets van, ohja hij heeft wat eigenaardigheden en dan gaan we weer verder.
Eigenaardigheden ja, en die heeft iedereen. En dat is goed en mooi, godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Maar bij mij valt het nét iets meer op dan bij een normaal mens of zo. Op een meeting zou ik ook anders zijn dan hier in het topic, ik denk veel meer gesloten en verlegen.. Op feestjes trek ik mij ook altijd terug, maar dan is er op de 1 of andere manier altijd wel weer iemand die er doorheen kijkt en bij me komt zitten en dan volgt er gewoon een zeer goed en diepzinnig gesprek.
Meestal dames... daarom zijn mijn hulpverleners ook specifiek vrouwelijk, die luisteren beter en komen met betere oplossingen.

Ik heb op feestjes heel wat gasten meegemaakt die even kwamen kijken wat hun vriendin aan het uitspoken waren omdat ze wel heel lang wegbleven _O- Gewoon goede gesprekken.. want ik ben niet onmenselijk of zo.
pi_140641371
Uccie praat gewoon tegen bushokjes.

Ook zoiets.
pi_140641564
ik ben momenteel niet in staat om die hele verhalen te lezen hoor
want ik heb denk ik ongeveer 4 bier op
pi_140641666
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben momenteel niet in staat om die hele verhalen te lezen hoor
want ik heb denk ik ongeveer 4 bier op
Ik 10 blikjes, wat is er?
pi_140641741
dat is best veel
als ik dat doe
dan ben ik niet in staat om te typen
  maandag 2 juni 2014 @ 19:31:24 #33
211040 Uccie
pi_140641749
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Specularium het volgende:
Uccie praat gewoon tegen bushokjes.

Ook zoiets.
En lantaarnpalen..eigenlijk tegen alles wat wil luisteren...of geen keuze heeft.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:32:17 #34
211040 Uccie
pi_140641787
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik 10 blikjes, wat is er?
Dan kan ik überhaupt mijn hele pc niet meer vinden.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:34:40 #35
211040 Uccie
pi_140641887
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Eigenaardigheden ja, en die heeft iedereen. En dat is goed en mooi, godzijdank zijn we niet allemaal hetzelfde. Maar bij mij valt het nét iets meer op dan bij een normaal mens of zo. Op een meeting zou ik ook anders zijn dan hier in het topic, ik denk veel meer gesloten en verlegen.. Op feestjes trek ik mij ook altijd terug, maar dan is er op de 1 of andere manier altijd wel weer iemand die er doorheen kijkt en bij me komt zitten en dan volgt er gewoon een zeer goed en diepzinnig gesprek.
Meestal dames... daarom zijn mijn hulpverleners ook specifiek vrouwelijk, die luisteren beter en komen met betere oplossingen.

Ik heb op feestjes heel wat gasten meegemaakt die even kwamen kijken wat hun vriendin aan het uitspoken waren omdat ze wel heel lang wegbleven _O- Gewoon goede gesprekken.. want ik ben niet onmenselijk of zo.
Ohja, ik ben ook zo iemand....die dan iemand alleen ziet zitten een gesprek begint en dan een uur later komen ze me zoeken.
pi_140641893
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:31 schreef arjan1112 het volgende:
dat is best veel
als ik dat doe
dan ben ik niet in staat om te typen
Ik ben een machine, trust me.. Nu zal ik ook een stuk zwaarder wegen dan jij weegt en ik ben ex-alcoholist (al gaat het de laatste tijd wel weer de verkeerde kant op) Maar voor mij werkt alcohol als Ritalin, dat is een chemisch proces in den kop.. ik word ook nooit echt dronken, donder op een gegeven moment gewoon in slaap. Heb een slopende dag achter de rug en vind dat ik het wel verdient heb. Maar ik heb niet genoeg besteld denk ik. Ik heb er nog maar 2.
pi_140641943
de shoarma boer hier bezorgd geen bier, alleen wijn
best jammer ik bestel soms een cola om de 10,- te halen
pi_140641951
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ohja, ik ben ook zo iemand....die dan iemand alleen ziet zitten een gesprek begint en dan een uur later komen ze me zoeken.
Ik heb een vermoeden dat wij ook goede gesprekken zouden kunnen hebben op een meet, en dat is niet de alcohol die spreekt :)
  maandag 2 juni 2014 @ 19:36:48 #39
211040 Uccie
pi_140641964
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:34 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik ben een machine, trust me.. Nu zal ik ook een stuk zwaarder wegen dan jij weegt en ik ben ex-alcoholist (al gaat het de laatste tijd wel weer de verkeerde kant op) Maar voor mij werkt alcohol als Ritalin, dat is een chemisch proces in den kop.. ik word ook nooit echt dronken, donder op een gegeven moment gewoon in slaap. Heb een slopende dag achter de rug en vind dat ik het wel verdient heb. Maar ik heb niet genoeg besteld denk ik. Ik heb er nog maar 2.
Niet meer bij bestellen, 12 is wel genoeg. Hoe kut je dag ook is, alcohol lost het toch niet op.
Chocoladetaart daarentegen....
pi_140642030
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:

[..]

Niet meer bij bestellen, 12 is wel genoeg. Hoe kut je dag ook is, alcohol lost het toch niet op.
Chocoladetaart daarentegen....
:D Ben & Jerry ijs! Brownies, alles _O-
  maandag 2 juni 2014 @ 19:38:34 #41
211040 Uccie
pi_140642039
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat wij ook goede gesprekken zouden kunnen hebben op een meet, en dat is niet de alcohol die spreekt :)
Jij hebt wel de lengte van een lantaarnpaal en de breedte van een bushokje, dat moet goed gaan :Y
  maandag 2 juni 2014 @ 19:39:24 #42
211040 Uccie
pi_140642075
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

:D Ben & Jerry ijs! Brownies, alles _O-
Ook....maar niet zo goed als chocoladetaart...dat zouden ze bij de VN moeten serveren, instant wereldvrede.
pi_140642094
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Jij hebt wel de lengte van een lantaarnpaal en de breedte van een bushokje, dat moet goed gaan :Y
Hele avond met zijn tweeën over vogeltjes praten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 2 juni 2014 @ 19:41:00 #44
211040 Uccie
pi_140642155
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Vandaag weer een nieuw kuiken uit het ei O+
pi_140642198
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Vandaag weer een nieuw kuiken uit het ei O+
Alweer? Nieuwe leg? Of hoe werkt dat :+
Wel leuk!
  maandag 2 juni 2014 @ 19:43:01 #46
211040 Uccie
pi_140642234
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Alweer? Nieuwe leg? Of hoe werkt dat :+
Wel leuk!
Ja een tweede nestje, die eerste drie zijn nu groot en eten zelfstandig.
pi_140642319
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Morgen komt mijn nieuwe weegschaal binnen.. ik moet mijzelf wegen omdat ik een speedbike ga bestellen ( ga een privé sportschooltje voor mijzelf beginnen in mijn eigen huisje).. de laatste keer was 118 kilo bij 188cm.. en echt dik ben ik niet maar een buikje heb ik wel gekregen, daarom moet ik ook meer gaan sporten.
Superfit ben ik momenteel niet, gaan we aan werken, maar ik ben zwaarder dan Badr Hari en ik sla en schop deuren kapot :D ;)

Nee, ff serieus.. ik ga weer stoppen met drinken en kloten en heb gewoon een speedbike nodig (spinnen) en ga met mijn dumbbels aan de slag en wat schaduwboksen want ik wil gewoon weer fit, gezond en in een goed lichaam zitten... Goed lichaam is goede geest, helemaal Zen en zo..
Niet dat ik een papzak ben maar ik heb het wel laten verslonsen en daar schaam ik mij kapot voor.
pi_140642416
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja een tweede nestje, die eerste drie zijn nu groot en eten zelfstandig.
Dat is snel gegaan! En alle drie goed gegroeid enzo?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:47:51 #49
211040 Uccie
pi_140642426
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:44 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Morgen komt mijn nieuwe weegschaal binnen.. ik moet mijzelf wegen omdat ik een speedbike ga bestellen ( ga een privé sportschooltje voor mijzelf beginnen in mijn eigen huisje).. de laatste keer was 118 kilo bij 188cm.. en echt dik ben ik niet maar een buikje heb ik wel gekregen, daarom moet ik ook meer gaan sporten.
Superfit ben ik momenteel niet, gaan we aan werken, maar ik ben zwaarder dan Badr Hari en ik sla en schop deuren kapot :D ;)

Nee, ff serieus.. ik ga weer stoppen met drinken en kloten en heb gewoon een speedbike nodig (spinnen) en ga met mijn dumbbels aan de slag en wat schaduwboksen want ik wil gewoon weer fit, gezond en in een goed lichaam zitten... Goed lichaam is goede geest, helemaal Zen en zo..
Niet dat ik een papzak ben maar ik heb het wel laten verslonsen en daar schaam ik mij kapot voor.
Als je je fit voelt, dan heb je automatisch meer energie en verslons je minder snel.
Nou ben ik niet echt het toonbeeld van fitheid, van nature wel slank, maar wel erg flubberig.
Maar ik haat sporten, ik kan gewoon niets vinden wat ik leuk vind om te doen.
pi_140642430
Zuipen is toch een stuk makkelijker dan al dat gesport.
pi_140642447
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ook....maar niet zo goed als chocoladetaart...dat zouden ze bij de VN moeten serveren, instant wereldvrede.
Spacecake! _O-

quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik denk dat Uccie mij heel veel kan leren, zoveel weet ik niet over vogels. Ik heb alleen een beetje ervaring met een super stoere Ara en 2 grijze roodstaarten, van wat ik begrepen heb is Uccie echt een vogelvrouwtje.. ipv een zooi katten heeft ze vogels (waar niets mis mee is overigens)
pi_140642452
quote:

[..]

Haha, je bent bijna 2x zo zwaar als ik. En 3x zo zwaar (en groot) als uccie waarschijnlijk :P
  maandag 2 juni 2014 @ 19:48:54 #53
211040 Uccie
pi_140642483
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat is snel gegaan! En alle drie goed gegroeid enzo?
De kleinste heeft wel iets bijvoer gehad, want die liep eerst erg achter, maar is nu helemaal bij.
De oudste, een mannetje, is groter dan zijn vader.
pi_140642518
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Uccie het volgende:

[..]

De kleinste heeft wel iets bijvoer gehad, want die liep eerst erg achter, maar is nu helemaal bij.
De oudste, een mannetje, is groter dan zijn vader.
Lijkt me heel cool om dat van dichtbij mee te maken, die hele ontwikkeling. En hoeveel eieren zijn er nu?
pi_140642529
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:

[..]

Als je je fit voelt, dan heb je automatisch meer energie en verslons je minder snel.
Nou ben ik niet echt het toonbeeld van fitheid, van nature wel slank, maar wel erg flubberig.
Maar ik haat sporten, ik kan gewoon niets vinden wat ik leuk vind om te doen.
Hmmm.. flubber :D _O-
Vind je fietsen niet leuk? Hoeft niet hard of zwaar, gewoon beetje toeren door de natuur? Of stevig wandelen?
  maandag 2 juni 2014 @ 19:50:07 #56
211040 Uccie
pi_140642535
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Haha, je bent bijna 2x zo zwaar als ik. En 3x zo zwaar (en groot) als uccie waarschijnlijk :P
Ik ben anders een gigantische 56kg inmiddels hoor :D het is enorm hard werken (lees: veel vreten) om dat op een gezonde manier te bereiken.
pi_140642573
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben anders een gigantische 56kg inmiddels hoor :D het is enorm hard werken (lees: veel vreten) om dat op een gezonde manier te bereiken.
^O^
  maandag 2 juni 2014 @ 19:51:23 #58
211040 Uccie
pi_140642596
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Lijkt me heel cool om dat van dichtbij mee te maken, die hele ontwikkeling. En hoeveel eieren zijn er nu?
Drie eitjes en waarschijnlijk 1 in elk geval onbevrucht. Morgen weten we of het derde ei nog uitkomt.
Het is echt leuk om te zien, net uit het ei zijn het van die blinde wurmpjes en dan na twee weken zijn het echt vogeltjes.
  maandag 2 juni 2014 @ 19:52:15 #59
211040 Uccie
pi_140642638
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Hmmm.. flubber :D _O-
Vind je fietsen niet leuk? Hoeft niet hard of zwaar, gewoon beetje toeren door de natuur? Of stevig wandelen?
Ja, dat doe ik wel hoor. Gisteren nog gefietst naar de imker, toen een uurtje rondgelopen en weer teruggefietst. Bewegen doe ik ook wel, maar echt fanatiek sporten :N
  maandag 2 juni 2014 @ 19:53:09 #60
211040 Uccie
pi_140642672
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

^O^
Nou had ik 3 weken hulp _O- van Prednison krijg je echt vraatzucht.
pi_140642734
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik wel hoor. Gisteren nog gefietst naar de imker, toen een uurtje rondgelopen en weer teruggefietst. Bewegen doe ik ook wel, maar echt fanatiek sporten :N

:D
pi_140642822
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Reuzengoed ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 19:57:16 #63
211040 Uccie
pi_140642841
quote:
Ik krijg al zo de slappe lach van dat filmpje, dan kan ik niet meer trappen hoor _O-
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 19:57:52 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_140642862
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Specularium het volgende:
Zuipen is toch een stuk makkelijker dan al dat gesport.
Zeg dat wel, word al moe als ik er aan denk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140642898
quote:

[..]

Is niet altijd waar, medisch of genetisch aandoening kan ook voor een "onverzorgd" lichaam zorgen. Maar ik vind het super van je dat je gezonder wilt gaan leven :Y ^O^ Doordat je bezig bent met bewegen/sporten krijg je rust in je hoofd, lichaam komt vanzelf als je eenmaal begint.
pi_140642910
nou ik heb van de week een stukje gefietst. denk 1 km en weer terug ook

en nu heb ik al dagen spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen
pi_140642933
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik krijg al zo de slappe lach van dat filmpje, dan kan ik niet meer trappen hoor _O-
Ja, ik dus ook.. van deze man zijn er meer filmpjes en ik moet elke keer lachen..
KOM OP!! EN SCHAKELEN, NU!!.. Dan lig ik helemaal gevouwen..
Maar voor sommige mensen helpt het, ik train zelf op hartslag en gevoel. Moet alleen nog even wachten tot eind deze maand voordat ik mijn speedbike in huis heb, en dan ga ik volle bak.
pi_140642985
van sporten krijg je helemaal geen rust enz. je krijgt er alleen maar een hartaanval van
gewoon zuipen roken en vreten
vrouwen : nee. dat veroorzaakt stress

uitgaan: nee zie boven

mijn advies : blijf thuis en zuip vreet en rook je kapot
dan heb je een super leven
pi_140642999
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Zeg dat wel, word al moe als ik er aan denk.
Lekker roeien op de bosbaan....niets mis mee!
pi_140643021
ow zo koffie zetten
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:01:43 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643031
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Lekker roeien op de bosbaan....niets mis mee!
Ik ga wel op een grasveldje liggen dit weekend. Al ziet het er wel lekker uit, moet ik toegeven.
niet zo tof doen
  maandag 2 juni 2014 @ 20:02:29 #72
211040 Uccie
pi_140643071
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
nou ik heb van de week een stukje gefietst. denk 1 km en weer terug ook

en nu heb ik al dagen spierpijn in de achterkant van mijn bovenbenen
Ik ben van de week in de lunchpauze op meegegaan het rondje na de lunch lopen.....weet ik veel dat die lui een kilometer gaan lopen....ik liep op hakken van 9cm :')
pi_140643075
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:58 schreef Viro het volgende:

[..]

Is niet altijd waar, medisch of genetisch aandoening kan ook voor een "onverzorgd" lichaam zorgen. Maar ik vind het super van je dat je gezonder wilt gaan leven :Y ^O^ Doordat je bezig bent met bewegen/sporten krijg je rust in je hoofd, lichaam komt vanzelf als je eenmaal begint.
Ik heb mijn broer als coach... dat is een beest. 100% afgetrained.
pi_140643091
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ik ben van de week in de lunchpauze op meegegaan het rondje na de lunch lopen.....weet ik veel dat die lui een kilometer gaan lopen....ik liep op hakken van 9cm :')
en toen gingen ze je dragen en heb je ze beloont met een dikke tongzoen?
  maandag 2 juni 2014 @ 20:03:16 #75
211040 Uccie
pi_140643101
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ieeeeuuuuuuwwwwww spierbundel mannen.
pi_140643107
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:51 schreef Uccie het volgende:

[..]

Drie eitjes en waarschijnlijk 1 in elk geval onbevrucht. Morgen weten we of het derde ei nog uitkomt.
Het is echt leuk om te zien, net uit het ei zijn het van die blinde wurmpjes en dan na twee weken zijn het echt vogeltjes.
Laat de ouders komend maamd of 2 geen netje leggen, is niet gezond voor hun. Kunnen er zelfs door overlijden. Voor het popje is het het zwaarst, zij heeft tijd nodig om te herstellen na een nestje. ;)
pi_140643144
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ga wel op een grasveldje liggen dit weekend. Al ziet het er wel lekker uit, moet ik toegeven.
Ik zwaai wel....en als je op het nudie gedeelte zit, dan zal ik heel netjes de andere kant opkijken.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:04:27 #78
211040 Uccie
pi_140643167
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

en toen gingen ze je dragen en heb je ze beloont met een dikke tongzoen?
Nee, ik moest gewoon doorlopen en ik moest ook gewoon mijn middagronde koffiehalen doen.
Aan medelijden doen ze niet, moest ik maar normale schoenen aandoen.
pi_140643171
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ieeeeuuuuuuwwwwww spierbundel mannen.
Hij valt nog wel mee toch.. is gewoon strak en gezond.. niks anabolen of extreem groot.. gewoon ninja style.. top fit, laag vet percentage, etc.
pi_140643191
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef YokiKater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wow, dat is bas nu? Hij is flink bezig geweest dan _O_
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:05:13 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643204
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik zwaai wel....en als je op het nudie gedeelte zit, dan zal ik heel netjes de andere kant opkijken.
Dat deel ga ik niet, niet alleen omdat ik geen zin heb in mijn nakie te zitten, maar dat deel is ook hartstikke saai. Alleen maar een grasveld met bomen eromheen.

Ben je dit weekend ook daar dan?
niet zo tof doen
pi_140643206
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:00 schreef arjan1112 het volgende:
van sporten krijg je helemaal geen rust enz. je krijgt er alleen maar een hartaanval van
gewoon zuipen roken en vreten
vrouwen : nee. dat veroorzaakt stress

uitgaan: nee zie boven

mijn advies : blijf thuis en zuip vreet en rook je kapot
dan heb je een super leven
Ga dan vissen, lijkt me wel iets voor jou.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:05:26 #83
211040 Uccie
pi_140643212
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:03 schreef Viro het volgende:

[..]

Laat de ouders komend maamd of 2 geen netje leggen, is niet gezond voor hun. Kunnen er zelfs door overlijden. Voor het popje is het het zwaarst, zij heeft tijd nodig om te herstellen na een nestje. ;)
Nee, mannetje gaat straks met de kuikens uit de kooi en al het nestmateriaal gaat weg.
Maar ze ging al aan de kuikens plukken dus we hadden geen keuze nu.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:06:29 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643247
Oh ik zie het, er zijn wedstrijden. Moet ik weer helemaal omrijden :') Irritant.
niet zo tof doen
  maandag 2 juni 2014 @ 20:06:31 #85
211040 Uccie
pi_140643248
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

Zeevissen, heb je meteen eten voor 's avonds!
pi_140643265
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:04 schreef Viro het volgende:

[..]

Wow, dat is bas nu? Hij is flink bezig geweest dan _O_
Yup, die gaat als een speer.
pi_140643273
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat deel ga ik niet, niet alleen omdat ik geen zin heb in mijn nakie te zitten, maar dat deel is ook hartstikke saai. Alleen maar een grasveld met bomen eromheen.

Ben je dit weekend ook daar dan?
Nee joh....de laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest was ergens in 1872 ofzo.
pi_140643287
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Specularium het volgende:

[..]

dat is te saai.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:07:44 #89
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643309
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nee joh....de laatste keer dat ik in Amsterdam ben geweest was ergens in 1872 ofzo.
Oh ik dacht misschien ga je naar de wedstrijden kijken.
niet zo tof doen
pi_140643336
hm de laatste keer dat ik in amsterdam was dat moet in 1996 geweest zijn
pi_140643363
zit die neger er nog met zijn coffeeshop in die zijstraat
pi_140643371
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik dacht misschien ga je naar de wedstrijden kijken.
Nope. Heb ooit een tijdlang een relatie gehad met iemand uit Amsterdam en toen kwamen we wel geregeld bij de bosbaan, maar dat is echt al heel lang geleden.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:09:19 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643373
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
zit die neger er nog met zijn coffeeshop in die zijstraat
Welke zijstraat :D
niet zo tof doen
  maandag 2 juni 2014 @ 20:09:57 #94
211040 Uccie
pi_140643401
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
hm de laatste keer dat ik in amsterdam was dat moet in 1996 geweest zijn
Ik reed er net nog langs.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:10:15 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643410
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Nope. Heb ooit een tijdlang een relatie gehad met iemand uit Amsterdam en toen kwamen we wel geregeld bij de bosbaan, maar dat is echt al heel lang geleden.
Ah vandaar. Het terras wat uitkijkt over de Bosbaan is altijd wel mooi in de zomer, maar dit weekend zit dat natuurlijk bomvol en geen parkeerplek meer te vinden. Misschien maandag, dan zijn de wedstrijden afgelopen.
niet zo tof doen
pi_140643413
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nee, mannetje gaat straks met de kuikens uit de kooi en al het nestmateriaal gaat weg.
Maar ze ging al aan de kuikens plukken dus we hadden geen keuze nu.
Herkenbaar, ze wilt nieuwe nestje beschermen. Hoop dat dit keer alles ook goed gaat. Zal duimen :@
pi_140643443
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Karina het volgende:

[..]

Welke zijstraat :D
Wat vind jij van afgetrainde droge mannen, Corrie? Of hebben ze alleen een grote neus nodig?
  maandag 2 juni 2014 @ 20:11:13 #98
211040 Uccie
pi_140643462
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef Viro het volgende:

[..]

Herkenbaar, ze wilt nieuwe nestje beschermen. Hoop dat dit keer alles ook goed gaat. Zal duimen :@
Ja, gaat wel goed denk ik.
Hopelijk met het kuiken ook, als het een popje is, is het mijn vogeltje.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:11:34 #99
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643476
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Wat vind jij van afgetrainde droge mannen, Corrie? Of hebben ze alleen een grote neus nodig?
Meh ben er niet zo een fan van. Teveel getraind vind ik niks. Moet wel wat vlees aanzitten ;)
niet zo tof doen
pi_140643506
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ah vandaar. Het terras wat uitkijkt over de Bosbaan is altijd wel mooi in de zomer, maar dit weekend zit dat natuurlijk bomvol en geen parkeerplek meer te vinden. Misschien maandag, dan zijn de wedstrijden afgelopen.
Of een paar rookbommen gooien tijdens die wedstrijden....dat zorgt ook wel voor wat extra ruimte.
pi_140643556
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Meh ben er niet zo een fan van. Teveel getraind vind ik niks. Moet wel wat vlees aanzitten ;)
Stegeman worst? Of gewoon HEMA?
  maandag 2 juni 2014 @ 20:13:33 #102
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140643577
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Karina het volgende:

[..]

Vind ik ook, wasbord enzo hoeft van mij niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:14:36 #103
9859 crew  Karina
Woman
pi_140643630
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Of een paar rookbommen gooien tijdens die wedstrijden....dat zorgt ook wel voor wat extra ruimte.
Zouden die bestaan, roeihooligans :D Ik denk dat ze zich kapotschrikken die studentjes.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Stegeman worst? Of gewoon HEMA?
Nee ik hap niet Yoki ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maak me maar jaloers. kras kras
niet zo tof doen
pi_140643636
quote:

[..]

SPOILER
Pics van de hete body van Waagaars.
pi_140643666
Oh, dus ik kan gerust zeggen dat mijn buik net een waterbed is :D
  maandag 2 juni 2014 @ 20:15:18 #106
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140643673
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Pics van de hete body van Waagaars.
Hij heeft wel eens een foto in kpd gepost.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:15:25 #107
211040 Uccie
pi_140643677
quote:

[..]

SPOILER
Sowieso zijn dat van die healthfreaks...daar kan ik niet zo goed tegen.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:15:59 #108
211040 Uccie
pi_140643713
quote:
11s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Hij heeft wel eens een foto in kpd gepost.
Mijn thee, wat doe je _O-
pi_140643723
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Yup, die gaat als een speer.
Dan komt het helemaal goed, lekker samen trainen met hem en daarna als je routine te pakken hebt kan je een eigen schema maken wat beste bij jou past. Heb dat zelf ook gedaan, ben nu na 4 maanden non stop krachttraining van plan om heel juni alleen cardio te doen. Vandaag 45min hardgelopen, 30min spinnen, 30min cross trainer gedaan. Aan einde van training 1400 calorieen verbrand en ik eet er per dag 1530 _O-
pi_140643770
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dat kan ik helemaal begrijpen, men moet lekker leven.. maar een beetje aandacht voor gezondheid kan toch geen kwaad, mits het niet overdreven is? Of je moet van een dikke vette pens houden...
En waarom heb je geen FoBo? :( ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 20:17:25 #111
211040 Uccie
pi_140643792
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Viro het volgende:

[..]

Dan komt het helemaal goed, lekker samen trainen met hem en daarna als je routine te pakken hebt kan je een eigen schema maken wat beste bij jou past. Heb dat zelf ook gedaan, ben nu na 4 maanden non stop krachttraining van plan om heel juni alleen cardio te doen. Vandaag 45min hardgelopen, 30min spinnen, 30min cross trainer gedaan. Aan einde van training 1400 calorieen verbrand en ik eet er per dag 1530 _O-
:o 1530.....dan heb ik nog honger...dat kan niet goed zijn!
  maandag 2 juni 2014 @ 20:18:37 #112
211040 Uccie
pi_140643858
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat kan ik helemaal begrijpen, men moet lekker leven.. maar een beetje aandacht voor gezondheid kan toch geen kwaad, mits het niet overdreven is? Of je moet van een dikke vette pens houden...
En waarom heb je geen FoBo? :( ;)
Gezond leven is helemaal prima, maar niet van die mensen die er spastisch mee bezig zijn.
En geen fobo omdat ik graag zelf bepaal wanneer ik iemand een foto laat zien.
  maandag 2 juni 2014 @ 20:19:26 #113
211040 Uccie
pi_140643900
Mijn ex-schoonmoeder was zo'n healthfreak, ik ben gewoon erg getraumatiseerd.
pi_140643905
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef Viro het volgende:

[..]

Mijn broer vreet elke dag bijna 6000 calorieen, hij heeft er 4138 per dag nodig om niet af te vallen..
Zo fanatiek wil ik niet worden, zijn motto; "your workout is my warmup" .. maar hij moet in shape blijven. Doe jij nog tae-kwondo?
pi_140643943
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:

[..]

Gezond leven is helemaal prima, maar niet van die mensen die er spastisch mee bezig zijn.
En geen fobo omdat ik graag zelf bepaal wanneer ik iemand een foto laat zien.
Mee eens, het moet geen obsessie worden. En ik zou eigenlijk wel eens een keer een foto willen zien :@
  maandag 2 juni 2014 @ 20:20:23 #116
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140643946
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, op elke calorie letten enzo..
  maandag 2 juni 2014 @ 20:20:35 #117
211040 Uccie
pi_140643961
Bij de volgende meet, kan ik Viro optillen in plaats van andersom _O- _O-
pi_140644304
Ik snap dat gezonde, normale en intelligente vrouwen niet op anabolen type's vallen, maar een fit en gespierd lichaam is toch niets mis mee.. gewoon in proporties.. of valt een buikje wel mee?
Ik raak er van in de war... De een wil dit de ander dat.. maar vadzig zijn is nooit goed lijkt mij. Ik voel mij iig prettiger in een vrij vetloos lichaam.. omdat dat een soort van ideaal beeld is.

Kan wel de bourgandiër uithangen en alles maar ik heb er niet de bijpassende bankrekening bij ;)
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:30:39 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644463
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
De een wil dit de ander dat..
Spijker -> kop.
niet zo tof doen
pi_140644513
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Spijker -> kop.
Fuck dat, jij mag zo bij mij op schoot :D _O-
  maandag 2 juni 2014 @ 20:32:02 #121
211040 Uccie
pi_140644535
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef YokiKater het volgende:
Ik snap dat gezonde, normale en intelligente vrouwen niet op anabolen type's vallen, maar een fit en gespierd lichaam is toch niets mis mee.. gewoon in proporties.. of valt een buikje wel mee?
Ik raak er van in de war... De een wil dit de ander dat.. maar vadzig zijn is nooit goed lijkt mij. Ik voel mij iig prettiger in een vrij vetloos lichaam.. omdat dat een soort van ideaal beeld is.

Kan wel de bourgandiër uithangen en alles maar ik heb er niet de bijpassende bankrekening bij ;)
Ten eerste zijn wij drieën mogelijk niet representatief voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking en ten tweede, je moet het voor jezelf doen, niet voor anderen.
pi_140644542
Kees maakt geen grappen, zie ik al.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:32:26 #123
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644563
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Fuck dat, jij mag zo bij mij op schoot :D _O-
_O- Alleen zitten dan he? Geen konkelefoesies.
niet zo tof doen
pi_140644606
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ten eerste zijn wij drieën mogelijk niet representatief voor de rest van de vrouwelijke wereldbevolking en ten tweede, je moet het voor jezelf doen, niet voor anderen.
Mjah, dat is wel waar ja.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:33:13 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644612
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, iedereen wil iets anders. Zou wel raar zijn als elke vrouw een spierbundel wilde. Werd het vechten om de mannen.
niet zo tof doen
pi_140644628
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Alleen zitten dan he? Geen konkelefoesies.
Nee, gewoon troosten :D
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:34:15 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644678
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee, gewoon troosten :D
Ow dan is het goed. Mag je me troosten omdat ik oud en alleen ben ;(

Of moest ik jou troosten?
niet zo tof doen
  maandag 2 juni 2014 @ 20:34:29 #128
211040 Uccie
pi_140644691
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, iedereen wil iets anders. Zou wel raar zijn als elke vrouw een spierbundel wilde. Werd het vechten om de mannen.
Oh zo ja, dan wel.
pi_140644700
Jezus zeg, get a room.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:34:53 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644715
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
Jezus zeg, get a room.
Ik heb al een room, gekkie.
niet zo tof doen
pi_140644724
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ow dan is het goed. Mag je me troosten omdat ik oud en alleen ben ;(

Of moest ik jou troosten?
Help me, help you ;)
pi_140644768
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb al een room, gekkie.
Ik heb extra speciale room :Y _O-
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:35:56 #133
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644774
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Help me, help you ;)
:+ OK is goed. Ik kan wel wat hulp gebruiken :')
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:36:42 #134
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644809
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb extra speciale room :Y _O-
Ik hoop dat je een gameroom bedoelt :D
niet zo tof doen
pi_140644873
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een gameroom bedoelt :D
Oh ja.. natuurlijk. Ik heb zo'n playseat met een stuurtje en een pook.. 8-)
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:38:39 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_140644900
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Oh ja.. natuurlijk. Ik heb zo'n playseat met een stuurtje en een pook.. 8-)
Met een joystick speelt het ook veel beter, dat is waar _O-
niet zo tof doen
pi_140644992
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Met een joystick speelt het ook veel beter, dat is waar _O-
Een flightstick heb ik ook, alsof je in de wolken bent :D
(ja, ik kan hierop eindeloos doorgaan _O- )
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:41:16 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_140645018
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Een flightstick heb ik ook, alsof je in de wolken bent :D
(ja, ik kan hierop eindeloos doorgaan _O- )
Een controller met goede knopjes is ook best handig hoor :D
niet zo tof doen
  maandag 2 juni 2014 @ 20:42:56 #139
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140645106
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Specularium het volgende:
Jezus zeg, get a room.
pi_140645155
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:

[..]

Ja, gaat wel goed denk ik.
Hopelijk met het kuiken ook, als het een popje is, is het mijn vogeltje.
Oeh, zal nog harder duimen voor je.
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Uccie het volgende:

[..]

:o 1530.....dan heb ik nog honger...dat kan niet goed zijn!
Ik wil mijn kleine buikje (of wat er van over is) helemaal weg hebben, dus moet ik minder eten dan mijn lichaam nodig heeft. Lichaam gaat dan op zoek naar de missende calorieen en eerst wat verbrand word is vet.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mijn broer vreet elke dag bijna 6000 calorieën, hij heeft er 4138 per dag nodig om niet af te vallen..
Zo fanatiek wil ik niet worden, zijn motto; "your workout is my warmup" .. maar hij moet in shape blijven. Doe jij nog tae-kwondo?
Verbaast mij niet dat hij 6000 calorieën nodig heeft, zijn spieren verbranden constant dus heeft hij veel meer nodig dan normaal. Gaat hij onder de 6000 zitten dan verteert zijn lichaam de spieren als eerst om aan de 6000 te komen. Dat is doodzonde als je lang bezig bent geweest om in vorm te komen. Ik denk dat ik beetje zelfde doel heb als je broer, maar ben er nog lang niet. Ben pas sinds december bezig :@ Nee ik doe geen taekwondo, maar wil het weer oppakken zodra ik weer wat in vorm begin te komen.
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Uccie het volgende:
Bij de volgende meet, kan ik Viro optillen in plaats van andersom _O- _O-
Dat zou wat zijn _O-
pi_140645272
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Een controller met goede knopjes is ook best handig hoor :D
Actionbuttons _O_
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:46:40 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_140645319
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Actionbuttons _O_
Ik heb een controller met een Turbobutton _O_
niet zo tof doen
pi_140645410
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb een controller met een Turbobutton _O_
Geil! misschien weet ik wel een cheatcode voor, ligt er maar net aan welk spelletje we gaan spelen.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:49:00 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_140645464
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Geil! misschien weet ik wel een cheatcode voor, ligt er maar net aan welk spelletje we gaan spelen.
Als er geen cheatcode is dan heb ik misschien nog wel een walkthrough. Maar voor een simpele shooter is dat niet nodig natuurlijk.
niet zo tof doen
pi_140645687
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Als er geen cheatcode is dan heb ik misschien nog wel een walkthrough. Maar voor een simpele shooter is dat niet nodig natuurlijk.
_O- Ik moest lachen _O_
pi_140645891
Toch maar wat bier bij besteld.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 20:57:16 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_140645916
Ik zit even groeten van Max te kijken. Topshow hoor.
niet zo tof doen
pi_140645950
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
Ik zit even groeten van Max te kijken. Topshow hoor.
Workaholics @ CC
pi_140646023
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Workaholics @ CC
Ze moeten dat Bob's burgers eens van de buis flikkeren, pure aids.
Maarja, hebben ze waarschijnlijk te duur gekocht en nu moeten ze wel.
pi_140646061
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ze moeten dat Bob's burgers eens van de buis flikkeren, pure aids.
Maarja, hebben ze waarschijnlijk te duur gekocht en nu moeten ze wel.
Sommige afleveringen vind ik wel leuk, maar het is geen topshow inderdaad.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:01:04 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646118
Bob's burgers is stom. Ik wil Popoz terug.
niet zo tof doen
pi_140646156
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Seizoen 2 is volgens mij inmiddels opgenomen.

Maar dat is nog grotere aids.
pi_140646203
Popoz is 2 afleveringen leuk, daarna is het allemaal hetzelfde.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:03:09 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646224
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Seizoen 2 is volgens mij inmiddels opgenomen.

Maar dat is nog grotere aids.
Ik vond het echt grappig. Lag in een deuk om die twee en dan steeds die dikke neger erbij waarvoor ze hun kleren elke keer moesten uittrekken _O-
niet zo tof doen
pi_140646254
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vond het echt grappig. Lag in een deuk om die twee en dan steeds die dikke neger erbij waarvoor ze hun kleren elke keer moesten uittrekken _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:03:58 #156
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646274
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Lul.
niet zo tof doen
pi_140646298
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
Bob's burgers slaat helemaal nergens op. Niet eens een beetje grappig.

quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

_O-
pi_140646377
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Lul.
Je verwacht het ook niet heh, als die dikke neger weer in beeld komt.. dan gebeurt er vast niets homo-erotisch.. :')
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:06:18 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646415
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:05 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Je verwacht het ook niet heh, als die dikke neger weer in beeld komt.. dan gebeurt er vast niets homo-erotisch.. :')
Het voorspelbare vind ik juist zo leuk, oh daar heb je hem weer >:)
niet zo tof doen
pi_140646453
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Het voorspelbare vind ik juist zo leuk, oh daar heb je hem weer >:)
Autist.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:07:45 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646490
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Autist.
:6 sukkel.
niet zo tof doen
pi_140646548
Corrie geilt gewoon op rechercheurs die hun broek uit doen.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:09:33 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646600
Nou nu je het zegt, ik denk dat dat het was inderdaad O-) AL zagen ze er in dameslingerie wat minder uit.
niet zo tof doen
pi_140646701
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou nu je het zegt, ik denk dat dat het was inderdaad O-) AL zagen ze er in dameslingerie wat minder uit.
Precies.. echt niet dat ik in een pantertanga voor jou ga dansen.
pi_140646755
Ik zie liever nog een New Kids 3 ofzo.

Maar dan zonder zombiegekut.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:12:55 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646785
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Precies.. echt niet dat ik in een pantertanga voor jou ga dansen.
Da's nou jammer. Lijkt me wel sexy.
niet zo tof doen
pi_140646814
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef Specularium het volgende:
Ik zie liever nog een New Kids 3 ofzo.

Maar dan zonder zombiegekut.
Gewoon een nieuw seizoen van de pulpshow.. dat was veel beter.
pi_140646869
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Da's nou jammer. Lijkt me wel sexy.
Mjah, misschien dat het met wat slagroom wat wordt :P
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:14:57 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_140646908
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:14 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Mjah, misschien dat het met wat slagroom wat wordt :P
Zonde van die panterslip hoor, wordt hij vies.
niet zo tof doen
pi_140646983
Wat moet ik hier nu op zeggen mensen?
pi_140647024
Zit hier te knikkebollen hier :')
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:17:27 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647046
Zeg maar niks :') Gaat sowieso helemaal nergens over natuurlijk.
niet zo tof doen
pi_140647094
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
Wat moet ik hier nu op zeggen mensen?
Vies zou die toch worden, corrie en haar defecte oven maken alles vies
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:19:24 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647155
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Viro het volgende:

[..]

Ondanks dat knikkebollen nog nog redelijk bijdehand he?
niet zo tof doen
pi_140647216
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:18 schreef Viro het volgende:

[..]

_O- Beetje afsmeren.. swaffel op die waffel waffel..
pi_140647222
Kun je popoz al ergens kijken dan?
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:22:40 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647308
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef Peunage het volgende:
Kun je popoz al ergens kijken dan?
De oude zul je wel ergens kunnen vinden denk ik ja.
niet zo tof doen
pi_140647311
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Ondanks dat knikkebollen nog nog redelijk bijdehand he?
Altijd O-)
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:20 schreef YokiKater het volgende:

[..]

_O- Beetje afsmeren.. swaffel op die waffel waffel..
Beetje room op/in de waffel anders is het zo droog -O-
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:23:24 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647344
niet zo tof doen
pi_140647457
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Oh kut als ik dit had geweten _O-

https://nl-nl.facebook.co(...)osts/548994021887129
Maar dan missen ze nog 11 bejaarden
pi_140647521
quote:

Had je willen solliciteren dan?

quote:
We zoeken:

- Amsterdam, volle/zwaardere dame met donkere / Surinaamse huidskleur
pi_140647542
quote:

quote:
Zaandam, ordinaire dikkere vrouw, blank. Je moet het niet erg vinden om als prostituee neergezet te worden
Dikke job, corrie.. goed voor je CV :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 21:27:52 ]
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:28:15 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647589
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:26 schreef Viro het volgende:

[..]

Maar dan missen ze nog 11 bejaarden
Ik haal er wel een paar uit het bejaardenhuis hier hoor ;)
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:27 schreef YokiKater het volgende:

[..]

[..]

Dikke job, corrie.. goed voor je CV :')
Lachen toch :D
niet zo tof doen
pi_140647624
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef Karina het volgende:

Lachen toch :D
Ja, Corrie in een fatsuit... ik heb mijn broek al uit.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:29:38 #185
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647662
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ja, Corrie in een fatsuit... ik heb mijn broek al uit.
Heb ik ook een keertje een beetje vlees op mijn lijf, tieten zullen ze dan ook wel maken.
niet zo tof doen
pi_140647734
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb ik ook een keertje een beetje vlees op mijn lijf, tieten zullen ze dan ook wel maken.
Als je dan gewoon in panterjas door de PC Hoofd gaat dan krijg je van mij een dikke tien.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:31:37 #187
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647775
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:30 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Als je dan gewoon in panterjas door de PC Hoofd gaat dan krijg je van mij een dikke tien.
Oh met kleren eronder durf ik dat wel hoor. Geen probleem.
niet zo tof doen
pi_140647802
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh met kleren eronder durf ik dat wel hoor. Geen probleem.
En dat mag dan ook gefilmd worden?
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:33:02 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_140647853
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:32 schreef YokiKater het volgende:

[..]

En dat mag dan ook gefilmd worden?
Nee natuurlijk niet :D Dan word ik daar mijn hele leven nog door achtervolgd.
niet zo tof doen
pi_140647933
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:33 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :D Dan word ik daar mijn hele leven nog door achtervolgd.
Shit ik dacht bijna een deal te hebben... zag sp3c al in pimpkleding met een dikke smile op zijn kop en jij dan in fatsuit en panterjas beetje tippelen door de PC Hoofd.. godverdomme goede film man!
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:36:07 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648007
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:34 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Shit ik dacht bijna een deal te hebben... zag sp3c al in pimpkleding met een dikke smile op zijn kop en jij dan in fatsuit en panterjas beetje tippelen door de PC Hoofd.. godverdomme goede film man!
Ja nu zie ik het ook voor me natuurlijk :D

Zoiets lijkt me wel wat voor sp3c _O-

Lekker opvallend kleurtje.
niet zo tof doen
pi_140648051
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jij begrijpt het!.. dat is natuurlijk een topshow!
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:37:43 #193
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648088
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Jij begrijpt het!.. dat is natuurlijk een topshow!
Ik denk niet dat we hem zo gek krijgen, alhoewel :')
niet zo tof doen
pi_140648180
_O- _O- _O-
pi_140648197
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we hem zo gek krijgen, alhoewel :')
Als jij dat pak aantrekt en zo gaat rondlopen dan doet hij dat echt wel :D Ik zit nu zelf ook helemaal te gieren van het lachen... die beelden moeten we gewoon hebben _O-
Beetje joehoe roepen en zo en dure auto's staande houden.. _O-
pi_140648238
Dries woont er ook, Cor.. misschien komt ie wel naar buiten rennen.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:40:47 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648251
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Als jij dat pak aantrekt en zo gaat rondlopen dan doet hij dat echt wel :D Ik zit nu zelf ook helemaal te gieren van het lachen... die beelden moeten we gewoon hebben _O-
Beetje joehoe roepen en zo en dure auto's staande houden.. _O-
_O- Als we dat doen zijn we straks nog te zien bij AT5 ook :D

Raar stel ontregelt de PC Hooftstraat
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:41:22 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648275
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Dries woont er ook, Cor.. misschien komt ie wel naar buiten rennen.
Mmm dat is wel een hele goede incentive hoor ;) Straks haal je me nog over.
niet zo tof doen
pi_140648296
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:40 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Als we dat doen zijn we straks nog te zien bij AT5 ook :D

Raar stel ontregelt de PC Hooftstraat
Dat zal wel meevallen, ik heb er zelf ook gelopen met 2 maffe meiden... dat ging helemaal goed. Al werden we wel wat raar aangekeken.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:43:05 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648377
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat zal wel meevallen, ik heb er zelf ook gelopen met 2 maffe meiden... dat ging helemaal goed. Al werden we wel wat raar aangekeken.
Nou ja als je in die pakkies auto's gaat aanhouden :D Voor de rest zijn ze wel wat gewend denk ik ;)
niet zo tof doen
pi_140648466
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ja als je in die pakkies auto's gaat aanhouden :D Voor de rest zijn ze wel wat gewend denk ik ;)
Wij liepen er gewoon rond, eigenlijk nog netjes gekleed ook.. als was ik iets meer pauper dan die dames... en dat zal wel opgevallen zijn.. 2 leuke meiden, maffe nerd er tussen.. _O- Ik had de tijd van mijn leven. :D
pi_140648632
Dan doe je toch iets goed... en daarom ben ik ook een FOK! PIMP.. gewoon leuke gezellige mooie dames om je heen, beetje shinen B-)
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:49:55 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648731
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Dan doe je toch iets goed... en daarom ben ik ook een FOK! PIMP.. gewoon leuke gezellige mooie dames om je heen, beetje shinen B-)
Jij bent gewoon een baas ;) Zelfs in de PC Hooft wat eigenlijk maar een stomme saaie straat is.
niet zo tof doen
pi_140648850
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:49 schreef Karina het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een baas ;) Zelfs in de PC Hooft wat eigenlijk maar een stomme saaie straat is.
Ik lieg echt niet heh, gewoon 1 uit Drenthe en 1 uit Limburg.. en dan gewoon meeten in Amsterdam.
pi_140648908
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik lieg echt niet heh, gewoon 1 uit Drenthe en 1 uit Limburg.. en dan gewoon meeten in Amsterdam.
Ik las Drenthe.
Wat moet ik met een Limburger?
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 21:53:15 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_140648927
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik geloof je hoor. Waar moet je anders meeten trouwens. Dit is gewoon de beste plek natuurlijk.
niet zo tof doen
pi_140649066
Morgen komt 'de regels van Matthijs" om 20 .35 op TV Ned. 2

Ik ga toch kijken :)
pi_140649096
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik las Drenthe.
Wat moet ik met een Limburger?
Die Limburgse was echt wel knap en gedistingeerd.. speelde piano en alles.. gewoon leuke meid.
Internet friends O+ En zo krijg je het gewoon voor elkaar om met 2 knappe dames tegelijk door de PC heen te paraderen :D Beetje wat drinken in het Vondelpark.. gewoon gezellig.
pi_140649149
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
Morgen komt 'de regels van Matthijs" om 20 .35 op TV

Ik ga toch kijken :)
Oh, die pak ik toch nog wel even mee.. dat wordt wel janken maar het is het waard.
pi_140649521
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Oh, die pak ik toch nog wel even mee.. dat wordt wel janken maar het is het waard.
Heel heftig inderdaad.
pi_140649952
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:03 schreef Webschip het volgende:

[..]

Heel heftig inderdaad.

Ik ben zo blij dat ik goede hulp heb gevonden en heb gekregen.. Als het nu met mij fout gaat dan wordt ik gewoon afgevoerd naar de kliniek... voor Mathijs was het allemaal te laat.
pi_140650400
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat ik goede hulp heb gevonden en heb gekregen.. Als het nu met mij fout gaat dan wordt ik gewoon afgevoerd naar de kliniek... voor Mathijs was het allemaal te laat.
Elk gevalletje Matthijs is er een teveel. Elk gevalletje dat voorkomen kan worden is er eentje. :)
pi_140650760
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Webschip het volgende:

[..]

Elk gevalletje Matthijs is er een teveel. Elk gevalletje dat voorkomen kan worden is er eentje. :)
Het moet denk ik ook toch voor een deel uit jezelf komen, als niemand iets weet dan gebeurt er ook niets.. ik heb een heel vangnet.. ik hoef maar te bellen en ze staan hier zo voor de deur. 24/7.
pi_140650818
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Het moet denk ik ook toch voor een deel uit jezelf komen, als niemand iets weet dan gebeurt er ook niets.. ik heb een heel vangnet.. ik hoef maar te bellen en ze staan hier zo voor de deur. 24/7.
Dat moet een geruststellende gedachte zijn, zo'n backup/vangnet.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:28:14 #215
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140650865
Aaangrijpende docu was dat inderdaad :{
pi_140650910
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat moet een geruststellende gedachte zijn, zo'n backup/vangnet.
Dat is het absoluut! Al is de kliniek ook geen fijne oplossing of omgeving hoor.... maar je bent iig veilig en in goede handen. Maar dat is dan ook echt de uiterste kant.
pi_140650943
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Aaangrijpende docu was dat inderdaad :{
Die docu over Mathijs morgen, snijdt je ziel compleet door.
pi_140651056
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:

[..]

Toen die woorden vielen "hij heeft het gedaan" ... ik ging kapot, want ik leefde met hem mee.
Maarja, het is aan de andere kant mooi dat er een docu is gemaakt.
pi_140651069
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Dat is het absoluut! Al is de kliniek ook geen fijne oplossing of omgeving hoor.... maar je bent iig veilig en in goede handen. Maar dat is dan ook echt de uiterste kant.
Het gaat ook om de geruststellende gedachte. Dat je überhaupt kan bellen voor het geval dat. Maar je wilt er inderdaad niet zijn.
  maandag 2 juni 2014 @ 22:32:41 #220
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140651084
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:29 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ja die bedoelde ik ;)
Die over Kees heb ik niet gezien.
pi_140651140
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:32 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Toen die woorden vielen "hij heeft het gedaan" ... ik ging kapot, want ik leefde met hem mee.
Maarja, het is aan de andere kant mooi dat er een docu is gemaakt.
Zeker. Dat ene zinnetje was inderdaad het ultieme kapotmoment :{
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:44:03 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140651609
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

this

must

happen!!!!

maar het moet wel oranje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:44:45 #223
9859 crew  Karina
Woman
pi_140651654
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

this

must

happen!!!!

maar het moet wel oranje
Godver ik wist het he, dat je dat gewoon leuk vond :')

Zoek maar een oranje pimppak dan.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:44:48 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140651658
en dan van die epische zogenaamd slangenleren schoentjes eronder
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:45:40 #225
9859 crew  Karina
Woman
pi_140651699
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef sp3c het volgende:
en dan van die epische zogenaamd slangenleren schoentjes eronder
Laarzen man met van die puntneuzen.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:46:27 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140651730
ja maar wel van 'slangenleer'

en dan fok!abo's verkopen aan mens0n

godverdomme wat een pimp ben ik dan
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:47:22 #227
9859 crew  Karina
Woman
pi_140651771

Oranje :D

En dan wil ik eigenlijk deze
niet zo tof doen
pi_140651773
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:45 schreef Karina het volgende:

[..]

puntneuzen.
Je verwacht het niet.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:47:44 #229
9859 crew  Karina
Woman
pi_140651794
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je verwacht het niet.
:') Shit man je timing is weer perfect he.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:49:42 #230
9859 crew  Karina
Woman
pi_140651903
Laarzen:

Volgens mij zijn we er zo wel.
niet zo tof doen
pi_140652356
_O-
pi_140652514
Dit soort shit heb ik gewoon nodig heh, met een beetje mazzel heb ik vannacht weer een hillarische droom :D
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:04:54 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_140652767
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:01 schreef YokiKater het volgende:
Dit soort shit heb ik gewoon nodig heh, met een beetje mazzel heb ik vannacht weer een hillarische droom :D
Eerder een nachtmerrie :D
niet zo tof doen
pi_140653186
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:04 schreef Karina het volgende:

[..]

Eerder een nachtmerrie :D
Tot nu toe ben ik altijd keihard lachend wakker geworden van FOK! dromen.. en sp3c in pimppak en jij in een fatsuit in de PC is gewoon vragen om een slappe lach :D
"Where's my bitch at?!!!" * Dikke Corrie al rijdend tegen Dries zijn benen... GE-WEL-DIG.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 23:12:36 ]
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:13:50 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653287
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Tot nu toe ben ik altijd keihard lachend wakker geworden van FOK! dromen.. en sp3c in pimppak en jij in een fatsuit in de PC is gewoon vragen om een slappe lach :D
"Where's my bitch at?!!!" * Dikke Corrie al rijdend tegen Dries zijn benen... GE-WEL-DIG.
_O- Zo jammer dat ik nooit meer weet wat ik heb gedroomd, dan had ik vast hele goeie verhalen man.
niet zo tof doen
pi_140653329
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:13 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- Zo jammer dat ik nooit meer weet wat ik heb gedroomd, dan had ik vast hele goeie verhalen man.
Ik denk dat ik nog geluk heb dat ik ze soms herinner :D
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:15:47 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653399
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog geluk heb dat ik ze soms herinner :D
Niet ALLE details vertellen dan he O-) Want sommige kunnen vast niet door de beugel.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:16:46 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140653457
ooooooow ik moet ik zon bling wandelstok!!!

daarmee smack ik mijn bitches up
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:17:59 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653512
Uhuh er wordt NIET gesmacked he?

Oe ik wil zo een sigarettenpijpje. En superhoge hakken waar ik niet op kan lopen natuurlijk :')
niet zo tof doen
pi_140653644
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Niet ALLE details vertellen dan he O-) Want sommige kunnen vast niet door de beugel.
Nou, er was eens een zwembad en sp3c was de badmeester en toen euh... _O-
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:20:25 #241
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140653646
gewoon doen wat ik zeg en dan wordt er niet (hard) gesmacked

#pimp4life
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:21:20 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140653688
badmeesters hebben ook een goede stok
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:21:47 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653713
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nou, er was eens een zwembad en sp3c was de badmeester en toen euh... _O-
Oe sp3c in een speedo, goed verhaal.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
gewoon doen wat ik zeg en dan wordt er niet (hard) gesmacked

#pimp4life
Pffff vrouwen zijn de baas heur.
niet zo tof doen
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:22:01 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140653725
snappen jullie hem?
pi_140653735
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:21 schreef sp3c het volgende:
badmeesters hebben ook een goede stok
Kingstown kan je er alles over vertellen! :Y Whehehehehe.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:22:43 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653759
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
snappen jullie hem?
Nee leg eens uit. Ik snap het nooit weet je nog?
niet zo tof doen
pi_140653812
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee leg eens uit. Ik snap het nooit weet je nog?
NWS orgie, Cor.. althans in mijn droom dan.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:24:11 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653842
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef YokiKater het volgende:

[..]

NWS orgie, Cor.. althans in mijn droom dan.
Uh, oké, kijk dat is nou een van die dromen die je beter voor je kunt houden _O-
niet zo tof doen
pi_140653876
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Uh, oké, kijk dat is nou een van die dromen die je beter voor je kunt houden _O-
Jij zat toch alleen maar aan de kant te zuurpruimen, met je pak wijn.. vet saai.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:26:15 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_140653936
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:25 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Jij zat toch alleen maar aan de kant te zuurpruimen, met je pak wijn.. vet saai.
Oh dat klinkt wel als iets wat ik zou doen ja ;)
niet zo tof doen
pi_140654068
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh dat klinkt wel als iets wat ik zou doen ja ;)
Voor de rest was het wel gaaf hoor.. erg gezellig, we hadden ook een fonduepan als jacuzzi voor Uccie, met alles was rekening gehouden.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:30:12 #252
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654093
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Voor de rest was het wel gaaf hoor.. erg gezellig, we hadden ook een fonduepan als jacuzzi voor Uccie, met alles was rekening gehouden.
Ach ja ik ben ook niet zo gezellig dus ik snap wel dat ik aan de kant zat :D

Rare dromen heb je hoor Yoki ;)
niet zo tof doen
pi_140654294
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Ach ja ik ben ook niet zo gezellig dus ik snap wel dat ik aan de kant zat :D

Rare dromen heb je hoor Yoki ;)
Arie zat ook alleen maar aan de kant, die was alleen maar aan het paffen.. scheelde weer een rookmachine. Voor de rest waren er wel discolampen en alles. Takitetten ging zelfs nog topless, iedereen blij behalve Arjan omdat zijn peuk nat werd toen ze van de duikplank ging.
Penage won de bikinicontest en Speculaas zat in Kingtown zijn hol.. een dolle boel was het.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:35:35 #254
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654339
Volgens mij zit je dit gewoon nu te verzinnen man _O- Wel goed gedaan dat wel :D
niet zo tof doen
pi_140654365
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zit je dit gewoon nu te verzinnen man _O- Wel goed gedaan dat wel :D
Zou het, Corrie.. zou het?
pi_140654388
Ik bedoel, het had zomaar gekund natuurlijk.
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:36:48 #257
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654392
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Zou het, Corrie.. zou het?
Ik denk het wel hoor ;) Als ik droom en het nog weet is het meestal dat mijn tanden eruit vielen of zoiets.
niet zo tof doen
pi_140654468
Wel grote kans dat ik vannacht een FOK! droom ga krijgen. Zou wel lachen zijn.
pi_140654500
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk het wel hoor ;) Als ik droom en het nog weet is het meestal dat mijn tanden eruit vielen of zoiets.
No problem, als je daarna maar niet vergeet om ze onder je kussen te leggen voor de tandenfee! O+
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:39:38 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654524
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

No problem, als je daarna maar niet vergeet om ze onder je kussen te leggen voor de tandenfee! O+
Ja O+ en dan ligt er 's morgens een kwartje.
niet zo tof doen
pi_140654562
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja O+ en dan ligt er 's morgens een kwakje.
Nou ja zeg!
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:41:03 #262
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654587
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:40 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
_O- ik doe dan wel hele rare dingen in mijn slaap hoor.
niet zo tof doen
pi_140654598
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja O+ en dan ligt er 's morgens een kwartje.
Beetje krenterige tandenfee heb je....ik krijg altijd een gulden.
Ik zou die van jou ontslaan en een nieuwe nemen. :{w
pi_140654615
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Karina het volgende:

[..]

_O- ik doe dan wel hele rare dingen in mijn slaap hoor.
Maakt niet uit... hij komt gewoon in de lijst :D
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:41:48 #265
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654624
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Beetje krenterige tandenfee heb je....ik krijg altijd een gulden.
Ik zou die van jou ontslaan en een nieuwe nemen. :{w
Dan ga ik voor de tandentovenaar ;) Zie ik ook eens een man in mijn slaapkamer.
niet zo tof doen
pi_140654698
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Dan ga ik voor de ti-ta-tandentovenaar ;) Zie ik ook eens een man in mijn slaapkamer.
Dat zou leuk zijn, maar of je nou op Ton Lensink zit te wachten? :o
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 23:43:50 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_140654725
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat zou leuk zijn, maar of je nou op Ton Lensink zit te wachten? :o
Neuh die is dood. Doe maar Hans Klok.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 00:04:20 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140655668
tijdens zo'n nws orgie zit ik natuurlijk op mijn troon toe te zien dat het goed was ... pimpstok in de aanslag voor als er iemand gesmacked moet worden, dat dan weer wel

een troon van 1000 samengesmolten ijshockeysticks afgewerkt met echt bont en slangenleer

oranje

en cupholders
pi_140655857
Nu zijn Family Guy en American Dad ook weer afgelopen.

Maar daar heeft niemand het over.
pi_140655895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Specularium het volgende:
Nu zijn Family Guy en American Dad ook weer afgelopen.

Maar daar heeft niemand het over.
PUB/JNG is gesloten....dan krijg je dat.
Kun je nergens meer praten over dat soort programma's ;(
pi_140655930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef Kingstown het volgende:

[..]

PUB/JNG is gesloten....dan krijg je dat.
Kun je nergens meer praten over dat soort programma's ;(
Denken dat dat daar hoort, :').
pi_140656017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef sp3c het volgende:
tijdens zo'n nws orgie zit ik natuurlijk op mijn troon toe te zien dat het goed was ... pimpstok in de aanslag voor als er iemand gesmacked moet worden, dat dan weer wel

een troon van 1000 samengesmolten ijshockeysticks afgewerkt met echt bont en slangenleer

oranje

en cupholders
Precies zoals in mijn droom :D Gewoon als de baas.
pi_140657226
Homo's
  dinsdag 3 juni 2014 @ 07:25:04 #274
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140658859
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef YokiKater het volgende:
Takitetten ging zelfs nog topless
Post zij hier niet meer? Al een tijdje niet gezien.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 08:55:07 #275
211040 Uccie
pi_140659739
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:

[..]

:D
pi_140664863
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 07:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Post zij hier niet meer? Al een tijdje niet gezien.
Al een tijd niet gezien inderdaad, geen idee waarom.
pi_140665165
de vaatwasser leeg gehaald en weer ingeruimd met een natte doek mijn buro afgenomen en de aardappels geschild

huisman ik
pi_140665182
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:43 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Al een tijd niet gezien inderdaad, geen idee waarom.
zou ze een relatie met een fok! user hebben?
  One tough cookie dinsdag 3 juni 2014 @ 12:58:21 #279
169210 liesje1979
pi_140665248
Volgens mij zit ze gewoon in een andere SC.
pi_140666144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:55 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Jij bent een fok! user...
pi_140666238
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zit ze gewoon in een andere SC.
Terecht.
Als je de kans hebt om in een andere SC te posten, dan grijp je die uiteraard met beide handen aan. :Y
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:32:43 #282
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140670032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:55 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Vast die ene die ook die naaktfoto`s van haar had.
pi_140671190
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Welke :{
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:06:38 #284
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_140671240
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

MGP ofzo? Naam met 3 letters.
pi_140675032
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

MPG
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:16:47 #286
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_140675539
Roddelnichten dat jullie zijn :')
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_140675701
Straks naar Regels van Matthijs kijken. :)
pi_140675714
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:16 schreef Takaiki het volgende:
Roddelnichten dat jullie zijn :')
Takaiki.rar is een groot succes!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:23:44 #289
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_140675747
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Takaiki.rar is een groot succes!
Eten :W
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_140675760
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:23 schreef Takaiki het volgende:

[..]

Eten :W
:W Net klaar mee.
pi_140675855
Ben benieuwd wat Adriaan heeft gegeten.

Ik denk trouwens dat ik Under Siege ga kijken.
pi_140676287
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:26 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wat Adriaan heeft gegeten.

Ik denk trouwens dat ik Under Siege ga kijken.
Ik twijfel tussen Under Siege en James Bond.
  One tough cookie dinsdag 3 juni 2014 @ 18:39:48 #293
169210 liesje1979
pi_140676326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:22 schreef Webschip het volgende:
Straks naar Regels van Matthijs kijken. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:40:15 #294
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_140676339
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

MPG
Wat wordt er hier nou weer over mij geroddeld?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_140676468
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef MPG het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:04 schreef Peunage het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:06 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:

[..]

MPG
pi_140676473
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:40 schreef MPG het volgende:

[..]

Kijk hem sherlocken.
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 18:43:26 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_140676482
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen Under Siege en James Bond.
Ik ga voor Under Siege.
niet zo tof doen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:51:31 #298
211040 Uccie
pi_140676824
Welke Bond...met Pierce Brosnan zeker :r kijk wel NCIS ofzo.
pi_140676894
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:51 schreef Uccie het volgende:
Welke Bond...met Pierce Brosnan zeker :r kijk wel NCIS ofzo.
Goldeneye,
pi_140676983
Ik vind dat hele Bond maar overrated.

Matige pief paf poef filmpjes.
pi_140677573
vol
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')