Door al dat stokkengedoe van gisteren droomde ik vannacht letterlijk over de FOK!STOKquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Hopelijk leggen ze hem gewoon weer terug.
Komt eraan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit. Ik zou gewoon bezig gaan met een nieuwe stok
Nee, juist niet. Volgens mij was het juist een actie van de mensen die voornamelijk níet in GRTD actief zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een actie is van VBL-ers die hedendaags ook in GRTD actief zijn is. Probleem in deze theorie is dat het taalniveau te laag is voor een VBL-er maar dat kan zijn om de schijn op te houden.
En waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Volgens mij was het juist een actie van de mensen die voornamelijk níet in GRTD actief zijn.
Volgens mij was jij het. VBL-er, GRTD-er en PSV-er. Alle schijn tegen je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Volgens mij was het juist een actie van de mensen die voornamelijk níet in GRTD actief zijn.
Ik bedoelde de actie vorig jaar. Die werd in mijn herinnering opgeeist door users die niet veel met GRTD te maken hebben.quote:
En daarom stalen ze hem ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:10 schreef Tjacka het volgende:
ik zie knut als hoodverdachte
maar ik zie eigenlijk niet wat hier niet grappig aan is
het zorgt voor een hoop autisten voor vermaak
Het hele topic dusquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja allemaal om jou te grazen te nemen denk ik
Wegbreng luiheidquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Als mensen die stok zo graag ophalen, waarom doen ze dan niet gewoon mee met het spel?
Gebeurd niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:55 schreef CookieSlikker het volgende:
Hopelijk leggen ze hem gewoon weer terug.
Zo kunnen we wel sneller een jubileum feestje organiseren, bij stok #25quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gebeurd niet.
Al zo vaak gebeurd. Gewoon een nieuwe stok maken of een andere hobby zoeken.
Wat wil je danquote:
Ik ben voor! Feestjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zo kunnen we wel sneller een jubileum feestje organiseren, bij stok #25
HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 3 juni 2014 07:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom krijgen ze geen ban?
Toen met vbl sc was het 1 groot drama, werden er tientallen wel 4 maanden geband, terwijl ze onschuldig waren. Er werden lijsten gemaakt, we moesten yvonne mailen ivm onze onschuld.
En nu doen jullie er zo luchtig omTerwijl er nu 2 stokken zijn gejat. En de namen onder het mailtje staan
![]()
Beetje vage situatie zo.
Einde bericht.
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoornquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:10 schreef Mansjester het volgende:
Heeft iemand trouwens een linkje naar het topic van vorig jaar, toen VBL hem had gejat? Ben wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |