Dat het geen wereldtopper is. Vergeet voor het gemak even dat als Petkovic niet zo vaak geblesseerd was ze veel hoger zou staan dan 28e.quote:
Nee, Greatest of all Time.quote:
quote:
Wie, van nu.nl?quote:
quote:
Frank de Boer speelt de bal naar Kiki Bertens... Kiki Bertens... KIKI BERTENSSSSSSSSquote:
Bertens..Bertens gaat de halve finale halen, ik heb opeens het gevoel! dat ze de halve finale gaat halen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer speelt de bal naar Kiki Bertens... Kiki Bertens... KIKI BERTENSSSSSSSS
Maar zonder gekheid, ze gaat dit gewoon over de streep trekken
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit kan niet meer misgaan
Zou alleen AZ tegen Sporting kunnen overkomen hihi.
Die laatste smiley heeft echt een baard.quote:
Sorry, komt door de zenuwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die laatste smiley heeft echt een baard.
Geeft niet.quote:
Nee, is gewoon skills.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een mazzel die Pet in deze game
Ja, inderdaad. Erg leuk om te zien al die poldergratie.quote:
15 miljoen bondscoachesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat een tennisinzicht hier, godverdomme![]()
![]()
twitter:HajarBenomar twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:02:41Winners per set #petkovic #bertens #RG14 http://t.co/yNkGx59Dfc reageer retweet
Jij denkt dat Pet het wel even uitserveert?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze deze service verliest verliest ze.
Nee hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze deze service verliest verliest ze.
Ik heb het geluid uitgezetquote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ben laf, ik durf niet meer te kijken
Ik het beeld.quote:
Sowieso een heel goed resultaat. Ik hoop dat ze hierop kan voortborduren zodat ze volgende keer wel van een Petkovic wint.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas, over en sluiten. Maar ze heeft haar best gedaan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas, over en sluiten. Maar ze heeft haar best gedaan.
Jullie zijn aan het antijinxen neem ik aan?quote:
quote:
Ja, moet toch werken, neem ik aanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn aan het antijinxen neem ik aan?
Lijkt wel of ik Gesink zie afdalen hier.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Bertens kan er niets van, slechte mentaliteit ookTypisch Nederlands weer, falen op de beslissende momenten
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer maar helaas
Toch weer n paar jaarslararissen verdiend gekregen
Ik hoop het.quote:
Ja, onbegrijpelijk eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer maar helaas
Toch weer n paar jaarsalarissen verdiend
goede post wel mansjesterquote:Op maandag 2 juni 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Bertens kan er niets van, slechte mentaliteit ookTypisch Nederlands weer, falen op de beslissende momenten
Van Bertens hoor je nooit meer iets. Net als Krajcek en Rus.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef superniger het volgende:
4de ronde is een mooie prestatie.![]()
Volgende keer beter.
Ik moest je een complimentje geven nadat je mij hebt ingehaald bij de wielerprono.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt Mexi.Dit pak ik toch mooi even mee tijden het eten van mijn tosti's
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef grrrrg het volgende:
Kiki mag wel blijer kijken, ze heeft toch wel goed gespeeld.
ze moet poepenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef grrrrg het volgende:
Kiki mag wel blijer kijken, ze heeft toch wel goed gespeeld.
Nog bedankt voor de antiantijinxquote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn aan het antijinxen neem ik aan?
Gewoon Wimbledon winnenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Mani89 het volgende:
Nu kan ze weer gaan aanmodderen in het ITF circuit.
Dat zeiden we ook over Arantxa Rus.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef TLC het volgende:
Als je na een operatie zo'n comeback kan maken is dat alleen maar klassedat belooft nog veel voor Kiki
Jammer, ik dacht dat je mijn post echt kon waarderen.Nu blijkt het toch anders te liggenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moest je een complimentje geven nadat je mij hebt ingehaald bij de wielerprono.
Dan zou Michaëlla ondertussen afgestuurd moeten zijn op verliezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef grrrrg het volgende:
Ach, positief bekeken heeft ze weer veel van deze nederlaag kunnen leren.
Precies, het is echt niet uitgesloten dat je zo'n kans maar een keer in je carrière krijgt. Zo'n loting tot de kwartfinale alleen al...quote:
Afgestudeerd bedoel je.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan zou Michaëlla ondertussen afgestuurd moeten zijn op verliezen.
Uhhuhquote:
Niet overdrijven hequote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef Norrage het volgende:
Kiki is echt vele maken beter dan Rus. Rus heeft 1x per ongeluk van goede speelsters gewonnen, en mag blij zijn ooit in de top 100 gestaan te hebben, Kiki keer op keer bewezen te kunnen winnen van de besten sub-top, Dit is pas het begin.
Met al die Nederlandse tennissers is het 1 step forward 2 steps back. Kans is dus groot dat dit weer zo'n eenmalige opleving is.quote:
echt niet. aranxta heeft clijsters en stosurs op slams verslagen, set van sharapova gepakt. zie ik kiki niet doen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Kiki heeft véél meer potentieel.
Dit Nederland mist een type Sjeng Schalkenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met al die Nederlandse tennissers is het 1 step forward 2 steps back. Kans is dus groot dat dit weer zo'n eenmalige opleving is.
Nee, zeker geen eenmalige opleving. Kiki heeft echt klasse. Enige probleem is dat ze al aardig op leeftijd is, het wordt langzamerhand tijd dat ze gaat presterenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met al die Nederlandse tennissers is het 1 step forward 2 steps back. Kans is dus groot dat dit weer zo'n eenmalige opleving is.
Een Peter Wessels, een Dennis van Scheppingen. Dat waren tijden zeg.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit Nederland mist een type Sjeng Schalken
Ze heeft haar stap backwards al gehad. Dit is het teken dat ze weer helemaal terug is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
22. valt meequote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Nee, zeker geen eenmalige opleving. Kiki heeft echt klasse. Enige probleem is dat ze al aardig op leeftijd is, het wordt langzamerhand tijd dat ze gaat presteren
"de besten"quote:Op maandag 2 juni 2014 13:21 schreef Norrage het volgende:
Kiki is echt vele maken beter dan Rus. Rus heeft 1x per ongeluk van goede speelsters gewonnen, en mag blij zijn ooit in de top 100 gestaan te hebben, Kiki keer op keer bewezen te kunnen winnen van de besten, Dit is pas het begin.
Bij verre niet. Ik hou me nog inquote:
Martin = God.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond de opleving van Verkerk anders wel genottelijk.
dat was ook een supertalent. kiki is eigenlijk pas 2 jaar geleden doorgebroken.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hingis ging op die leeftijd al met pensioen.
Ten tijde van Sjeng Schalken keek ik wel vaak tennis aangezien ik het toen zelf nog speelde. Toch wel bijzonder/schandalig dat je de afgelopen 10 jaar al een feestje moet vieren om een vierde rondequote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Peter Wessels, een Dennis van Scheppingen. Dat waren tijden zeg.
En dan was degelijke Sjeng ook nog eens de saaiste tennisser van het circuit. Ik kan me nog wel legendarische partijen op het US Open van 2002 herinneren tegen Kuerten en Gonzalez waar ik toen voor op bleefquote:Op maandag 2 juni 2014 13:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten tijde van Sjeng Schalken keek ik wel vaak tennis aangezien ik het toen zelf nog speelde. Toch wel bijzonder dat je de afgelopen 10 jaar al een feestje moet vieren om een vierde ronde
Tering Hewitt. Wellicht Wimbledon weer eens volgen. Ik ken echt bijna niemand meer uit het huidige tennisveld.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan was degelijke Sjeng ook nog eens de saaiste tennisser van het circuit. Ik kan me nog wel legendarische partijen op het US Open van 2002 herinneren tegen Kuerten en Gonzalez waar ik toen voor op bleef
Een oerdegelijke tennisser in mijn herinnering, maar hij miste net dat beetje extra om bijvoorbeeld een Grand Slam te winnen. Volgens mij had ie wel een hele goede return.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit Nederland mist een type Sjeng Schalken
Was wel vrijwel elk jaar goed voor toernooiwinstquote:
Eigenlijk had je van die generatie een spermacocktail van Verkerk en Schalken moeten maken, Helaas was er ook toen al geen goede vrouwelijk Nederlandse tennisser beschikbaarquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering Hewitt. Wellicht Wimbledon weer eens volgen. Ik ken echt bijna niemand meer uit het tennisveld.
Maar nu Nadal. Hem haat ik al wel 10 jaar lang gepassioneerd in zijn eeuwige geklaag en zoeken naar excuses uit zelfmedelijden.
Combineer de mentaliteit en returns van Schalken met de service en de rest van Verkerk en je had een supertennisser.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk had je van die generatie een spermacocktail van Verkerk en Schalken moeten maken, Helaas was er ook toen al geen goede vrouwelijk Nederlandse tennisser beschikbaar
Wat bazel je nou? Verkerk was zelf al een supertennisserquote:Op maandag 2 juni 2014 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Combineer de mentaliteit en returns van Schalken met de service en de rest van Verkerk en je had een supertennisser.
Federer is het overduidelijk met mij eensquote:
Wellicht is het nog altijd niet te laat. Even de tennisbond aanschrijven.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Combineer de mentaliteit en returns van Schalken met de service en de rest van Verkerk en je had een supertennisser.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat bazel je nou? Verkerk was zelf al een supertennisser
dat kan ik be-amenquote:
dat kan ik be-amenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat bazel je nou? Verkerk was zelf al een supertennisser
Lajovic is in topvorm. Vooral zijn netspel is legendarisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef grrrrg het volgende:
Kom net terug van de supermarkt en Nadal staat alweer 3-0 voor
He Ginepri, Thiem, Mayer, Lajovic is gewoon een middelzware draw.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:45 schreef Norrage het volgende:
Die tegenstanders van Rafa tot de kwartfinale![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Excusez.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de antiantijinx
Te dik.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef F.M.D. het volgende:
waarom heeft kiki eigenlijk geen junioren carriere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |