Dat het geen wereldtopper is. Vergeet voor het gemak even dat als Petkovic niet zo vaak geblesseerd was ze veel hoger zou staan dan 28e.quote:
Nee, Greatest of all Time.quote:
quote:
Wie, van nu.nl?quote:
quote:
Frank de Boer speelt de bal naar Kiki Bertens... Kiki Bertens... KIKI BERTENSSSSSSSSquote:
Bertens..Bertens gaat de halve finale halen, ik heb opeens het gevoel! dat ze de halve finale gaat halen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer speelt de bal naar Kiki Bertens... Kiki Bertens... KIKI BERTENSSSSSSSS
Maar zonder gekheid, ze gaat dit gewoon over de streep trekken
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit kan niet meer misgaan
Zou alleen AZ tegen Sporting kunnen overkomen hihi.
Die laatste smiley heeft echt een baard.quote:
Sorry, komt door de zenuwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die laatste smiley heeft echt een baard.
Geeft niet.quote:
Nee, is gewoon skills.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een mazzel die Pet in deze game
Ja, inderdaad. Erg leuk om te zien al die poldergratie.quote:
15 miljoen bondscoachesquote:Op maandag 2 juni 2014 13:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat een tennisinzicht hier, godverdomme![]()
![]()
twitter:HajarBenomar twitterde op maandag 02-06-2014 om 13:02:41Winners per set #petkovic #bertens #RG14 http://t.co/yNkGx59Dfc reageer retweet
Jij denkt dat Pet het wel even uitserveert?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze deze service verliest verliest ze.
Nee hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze deze service verliest verliest ze.
Ik heb het geluid uitgezetquote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ben laf, ik durf niet meer te kijken
Ik het beeld.quote:
Sowieso een heel goed resultaat. Ik hoop dat ze hierop kan voortborduren zodat ze volgende keer wel van een Petkovic wint.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas, over en sluiten. Maar ze heeft haar best gedaan.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Helaas, over en sluiten. Maar ze heeft haar best gedaan.
Jullie zijn aan het antijinxen neem ik aan?quote:
quote:
Ja, moet toch werken, neem ik aanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn aan het antijinxen neem ik aan?
Lijkt wel of ik Gesink zie afdalen hier.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Bertens kan er niets van, slechte mentaliteit ookTypisch Nederlands weer, falen op de beslissende momenten
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer maar helaas
Toch weer n paar jaarslararissen verdiend gekregen
Ik hoop het.quote:
Ja, onbegrijpelijk eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer maar helaas
Toch weer n paar jaarsalarissen verdiend
goede post wel mansjesterquote:Op maandag 2 juni 2014 13:09 schreef Mansjester het volgende:
Bertens kan er niets van, slechte mentaliteit ookTypisch Nederlands weer, falen op de beslissende momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |