Maar als ik zelf niet kan zingen mag ik toch wel oordelen dat iemand niet goed kan zingen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Miniem het volgende:
Ik las het toevallig, en reageerde erop omdat ik hier gelezen had dat ze zelf naar iets opzoek was wat haar interesseerde. Dus ik vind het raar dat ze over iemand anders oordeelt.
Een hobby als metaaldetector mag je best uitlachen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als ik zelf niet kan zingen mag ik toch wel oordelen dat iemand niet goed kan zingen?![]()
Ik snap niet zo goed wat het 1 met het ander te maken heeft.
Ik zal wel de enige hier zijn die er zo over denkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als ik zelf niet kan zingen mag ik toch wel oordelen dat iemand niet goed kan zingen?![]()
Ik snap niet zo goed wat het 1 met het ander te maken heeft.
Dufheid, slapeloosheid, constant zenuwachtig gevoel, weinig eetlust... Maar dat schijnt vanzelf weer weg te trekken zodra je lichaam gewend is aan dat spul.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef kvd het volgende:
[..]
Dufheid toch bij jou? Of nog meer inmiddels?
Dan zou alleen dat laatste nieuw zijn voor mij (en die bijwerking mag wel lang durenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dufheid, slapeloosheid, constant zenuwachtig gevoel, weinig eetlust... Maar dat schijnt vanzelf weer weg te trekken zodra je lichaam gewend is aan dat spul.
Das precies hoe ik het ook aanpakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan zou alleen dat laatste nieuw zijn voor mij (en die bijwerking mag wel lang duren)
Mijn arts had het vooral over hoofdpijn en last van de buik. En als migraine en darm patiënt ben ik daar wel aan gewend.
Angsten konden heftiger worden, dus ik mocht best preventief aan de oxazepam. Maar dat doe ik nog niet. Eerst eens kijken hoe heftig het wordt een of ik het zelf kan handelen.
Als darmpatient kun je wel eens last krijgen van krampen en zo, volgens de bijsluiter. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, hoewel ik wel een beetje een wazig gevoel heb in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Dan zou alleen dat laatste nieuw zijn voor mij (en die bijwerking mag wel lang duren)
Mijn arts had het vooral over hoofdpijn en last van de buik. En als migraine en darm patiënt ben ik daar wel aan gewend.
Angsten konden heftiger worden, dus ik mocht best preventief aan de oxazepam. Maar dat doe ik nog niet. Eerst eens kijken hoe heftig het wordt een of ik het zelf kan handelen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Nou, ik ben van de oude meds af en nu een tijdje aan de nieuwe.. en wat fijn zeg, het gevoel dat ik elk moment voor de trein wil springen is nu weg! De scherpe randjes zij er af zeg maar..
En we hebben een puppy, wat ms nog wel beter werkt dan de medicatie
Echt, dat gevoel toen de donkere wolk een beetje wegtrok..quote:
Lekker he?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, dat gevoel toen de donkere wolk een beetje wegtrok..
Uhuh! En het is natuurlijk niet zo dat mijn depressie ineens weg is, maar dat suicidale gevoel kwijt te zijn is me al zo veel waard.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Lekker he?
Vooral fijn daaraan vond ik dat je het besef krijgt en houdt dat dat kan. Daar heb je de rest van je leven baat bij.
Jaaaaa! Geweldig is dat!! Echt letterlijk of de zon doorbreekt. Ik heb het nu 2x zo heel bewust gehad (ja, de 2x dat ik met ad begon) en het is echt een fijn moment. Vergeet ik nooit meer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, het was meer 'Ik hoop dat het zo blijft'. Besefte me op dat moment ms hoe erg het was geweest, dat het me toen helemaal niets meer kon schelen ofzo en nu wel weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jaaaaa! Geweldig is dat!! Echt letterlijk of de zon doorbreekt. Ik heb het nu 2x zo heel bewust gehad (ja, de 2x dat ik met ad begon) en het is echt een fijn moment. Vergeet ik nooit meer.
Had jij ook dat je naderhand dacht:
Sjeez, voelde ik me zo slecht?
Ja dat lijkt er wel een beetje op. Al heb ik nooit het punt bereikt dat het me niks kon schelen. Altijd ertegen lopen verzetten. Ook best irritantquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, het was meer 'Ik hoop dat het zo blijft'. Besefte me op dat moment ms hoe erg het was geweest, dat het me toen helemaal niets meer kon schelen ofzo en nu wel weer.
Het enge was dus dat voor mij (normaal gesproken nogal een opstandig kreng) zelfs dat niet zo nodig hoefde..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat lijkt er wel een beetje op. Al heb ik nooit het punt bereikt dat het me niks kon schelen. Altijd ertegen lopen verzetten. Ook best irritant
Ik was dat ongelukkige gevoel vooral zat en wist van mezelf dat ik mezelf toch niks aam durfde te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het enge was dus dat voor mij (normaal gesproken nogal een opstandig kreng) zelfs dat niet zo nodig hoefde..
Cue is gewoon ontzettend nuchter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik las het toevallig, en reageerde erop omdat ik hier gelezen had dat ze zelf naar iets opzoek was wat haar interesseerde. Dus ik vind het raar dat ze dan over iemand anders oordeelt.
Doen. Schrijven is altijd goed toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef kuolema het volgende:
Ik werd zojuist overmand door woede en verdriet, heel heftig ... ga maar eens wat opschrijven en hopen dat het helpt. Want ik ben nu wel tot een belangrijk inzicht gekomen, maar ben bang dat ik, zodra deze gevoelens wegzakken, er geen waarde meer aan hecht/er niets meer mee durf te doen in therapie.
Ik wist toen niet wat me overkwamquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat je voor jezelf wilt vechten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef kuolema het volgende:
Ik werd zojuist overmand door woede en verdriet, heel heftig ... ga maar eens wat opschrijven en hopen dat het helpt. Want ik ben nu wel tot een belangrijk inzicht gekomen, maar ben bang dat ik, zodra deze gevoelens wegzakken, er geen waarde meer aan hecht/er niets meer mee durf te doen in therapie.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef kuolema het volgende:
Dit??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je niet het gevoel dat je voor jezelf wilt vechten?
Dat is al een goed begin!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh! En het is natuurlijk niet zo dat mijn depressie ineens weg is, maar dat suicidale gevoel kwijt te zijn is me al zo veel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |