abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:16:52 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140661240
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Miniem het volgende:
Ik las het toevallig, en reageerde erop omdat ik hier gelezen had dat ze zelf naar iets opzoek was wat haar interesseerde. Dus ik vind het raar dat ze over iemand anders oordeelt.
Maar als ik zelf niet kan zingen mag ik toch wel oordelen dat iemand niet goed kan zingen? :?
Ik snap niet zo goed wat het 1 met het ander te maken heeft.
pi_140661296
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar als ik zelf niet kan zingen mag ik toch wel oordelen dat iemand niet goed kan zingen? :?
Een hobby als metaaldetector mag je best uitlachen hoor
Worry is a misuse of imagination
pi_140661347
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zal wel de enige hier zijn die er zo over denkt.
Je mag mensen best in hun waarde laten.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140661615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Dufheid toch bij jou? Of nog meer inmiddels?
Dufheid, slapeloosheid, constant zenuwachtig gevoel, weinig eetlust... Maar dat schijnt vanzelf weer weg te trekken zodra je lichaam gewend is aan dat spul.
pi_140663986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:36 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dufheid, slapeloosheid, constant zenuwachtig gevoel, weinig eetlust... Maar dat schijnt vanzelf weer weg te trekken zodra je lichaam gewend is aan dat spul.
Dan zou alleen dat laatste nieuw zijn voor mij (en die bijwerking mag wel lang duren :D)

Mijn arts had het vooral over hoofdpijn en last van de buik. En als migraine en darm patiënt ben ik daar wel aan gewend.
Angsten konden heftiger worden, dus ik mocht best preventief aan de oxazepam. Maar dat doe ik nog niet. Eerst eens kijken hoe heftig het wordt een of ik het zelf kan handelen.
pi_140664408
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Dan zou alleen dat laatste nieuw zijn voor mij (en die bijwerking mag wel lang duren :D)

Mijn arts had het vooral over hoofdpijn en last van de buik. En als migraine en darm patiënt ben ik daar wel aan gewend.
Angsten konden heftiger worden, dus ik mocht best preventief aan de oxazepam. Maar dat doe ik nog niet. Eerst eens kijken hoe heftig het wordt een of ik het zelf kan handelen.
Das precies hoe ik het ook aanpak ^O^

Ik heb altijd kalmeringsmiddelen liggen en gebruik ze uitsluitend als ik vind dat het noodzakelijk is :)

Overigens heb ik een tijd gehad dat ik maandenlang ze zowat elke dag nam (met instemming van mn behandelaars btw)
pi_140665011
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef kvd het volgende:

[..]

Als darmpatient kun je wel eens last krijgen van krampen en zo, volgens de bijsluiter. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, hoewel ik wel een beetje een wazig gevoel heb in mijn hoofd.

Je weet dat, voordat die medicijnen echt beginnen te werken, je 4-6 weken verder bent he?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:15:44 #108
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140665680
Nou, ik ben van de oude meds af en nu een tijdje aan de nieuwe.. en wat fijn zeg, het gevoel dat ik elk moment voor de trein wil springen is nu weg! De scherpe randjes zij er af zeg maar.. :)

En we hebben een puppy, wat ms nog wel beter werkt dan de medicatie :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:37:57 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140668313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:15 schreef missbehavin het volgende:
Nou, ik ben van de oude meds af en nu een tijdje aan de nieuwe.. en wat fijn zeg, het gevoel dat ik elk moment voor de trein wil springen is nu weg! De scherpe randjes zij er af zeg maar.. :)

En we hebben een puppy, wat ms nog wel beter werkt dan de medicatie :D
*O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:38:33 #110
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140668331
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

*O*
Echt, dat gevoel toen de donkere wolk een beetje wegtrok.. :)
pi_140668964
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Lekker he? :)

Vooral fijn daaraan vond ik dat je het besef krijgt en houdt dat dat kan. Daar heb je de rest van je leven baat bij.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:03:41 #112
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140669107
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Lekker he? :)

Vooral fijn daaraan vond ik dat je het besef krijgt en houdt dat dat kan. Daar heb je de rest van je leven baat bij.
Uhuh! En het is natuurlijk niet zo dat mijn depressie ineens weg is, maar dat suicidale gevoel kwijt te zijn is me al zo veel waard.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:15:26 #113
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140669470
quote:

[..]

Jaaaaa! Geweldig is dat!! Echt letterlijk of de zon doorbreekt. Ik heb het nu 2x zo heel bewust gehad (ja, de 2x dat ik met ad begon) en het is echt een fijn moment. Vergeet ik nooit meer.
Had jij ook dat je naderhand dacht:
Sjeez, voelde ik me zo slecht?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:16:44 #114
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140669506
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:15 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Jaaaaa! Geweldig is dat!! Echt letterlijk of de zon doorbreekt. Ik heb het nu 2x zo heel bewust gehad (ja, de 2x dat ik met ad begon) en het is echt een fijn moment. Vergeet ik nooit meer.
Had jij ook dat je naderhand dacht:
Sjeez, voelde ik me zo slecht?
Nou, het was meer 'Ik hoop dat het zo blijft'. Besefte me op dat moment ms hoe erg het was geweest, dat het me toen helemaal niets meer kon schelen ofzo en nu wel weer.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:19:52 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140669582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:16 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou, het was meer 'Ik hoop dat het zo blijft'. Besefte me op dat moment ms hoe erg het was geweest, dat het me toen helemaal niets meer kon schelen ofzo en nu wel weer.
Ja dat lijkt er wel een beetje op. Al heb ik nooit het punt bereikt dat het me niks kon schelen. Altijd ertegen lopen verzetten. Ook best irritant
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:21:19 #116
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_140669635
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:19 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja dat lijkt er wel een beetje op. Al heb ik nooit het punt bereikt dat het me niks kon schelen. Altijd ertegen lopen verzetten. Ook best irritant
Het enge was dus dat voor mij (normaal gesproken nogal een opstandig kreng) zelfs dat niet zo nodig hoefde..
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:09:36 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140671332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:21 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Het enge was dus dat voor mij (normaal gesproken nogal een opstandig kreng) zelfs dat niet zo nodig hoefde..
Ik was dat ongelukkige gevoel vooral zat en wist van mezelf dat ik mezelf toch niks aam durfde te doen :@
Dus het moest wel. Al hoopte ik vooral dat er een bom op mijn hoofd zou vallen :@
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:24:38 #118
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140673742
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:15 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik las het toevallig, en reageerde erop omdat ik hier gelezen had dat ze zelf naar iets opzoek was wat haar interesseerde. Dus ik vind het raar dat ze dan over iemand anders oordeelt.
Cue is gewoon ontzettend nuchter.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:26:27 #119
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140673810
Ik werd zojuist overmand door woede en verdriet, heel heftig ... ga maar eens wat opschrijven en hopen dat het helpt. Want ik ben nu wel tot een belangrijk inzicht gekomen, maar ben bang dat ik, zodra deze gevoelens wegzakken, er geen waarde meer aan hecht/er niets meer mee durf te doen in therapie.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:43:05 #120
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140674407
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:26 schreef kuolema het volgende:
Ik werd zojuist overmand door woede en verdriet, heel heftig ... ga maar eens wat opschrijven en hopen dat het helpt. Want ik ben nu wel tot een belangrijk inzicht gekomen, maar ben bang dat ik, zodra deze gevoelens wegzakken, er geen waarde meer aan hecht/er niets meer mee durf te doen in therapie.
Doen. Schrijven is altijd goed toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140675417
quote:

[..]

Ik wist toen niet wat me overkwam _O-
Ik gun het iedereen hier :)
quote:
Heb je niet het gevoel dat je voor jezelf wilt vechten? -O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 18:50:41 #122
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_140676785
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je niet het gevoel dat je voor jezelf wilt vechten? -O-
Dit??
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_140677186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 18:50 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

[..]

Dit??
Soms heb ik dat wel, maar vaak is het weggezakt en kan het me geen zak schelen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_140678190
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh! En het is natuurlijk niet zo dat mijn depressie ineens weg is, maar dat suicidale gevoel kwijt te zijn is me al zo veel waard.
Dat is al een goed begin! ^O^

Overigens was het bij mij in de vorm van terugkerende gedachten. Als een zwart spookje dat in je oor zat te fluisteren: Kill yourself. Come on, just do it. Go kill yourself. :P

Daarbij had ik alleen gevoelens van uitzichtloosheid, hopeloosheid en het gevoel te leven in een donkere afgrond.
Nu en dan komen ze terug, maar alleen in zwaarmoedige tijden. Welke ik jaren niet meer had. Overactief denken leidt daar vanzelf toe bij mij, lijkt.
Maar ik herken het nu, en weet ernaar te glimlachen, of het heel even de tijd te geven en alleen maar het voelen om het gevoeld te hebben. Het ebt dan al snel weer weg. :)
pi_140678482
Ik ben en beetje bang voor het het moment waarop het leven wat met kleur gaat krijgen. Het is al zo lang grijs en zwart dat ik niet eens meer weet hoe de kleuren eruit zien :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')