abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140627801
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw mening wanneer je het boek hebt uitgelezen. Ik stond er ook van te kijken dat het zo makkelijk wegleest.
Het kan even duren...het lezen gaat hier tegenwoordig niet snel meer (word er duizelig en misselijk van). Maar ik zal erop terugkomen als het uit is.

quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat was een griep. Is inderdaad niet lang geleden. Maar denk wel dat dit nieuw is. Of de stress moet het hebben onderdrukt ofzo, maar denk eerder dat juist de stress en gebrek aan goede slaap van de afgelopen tijd me ontvankelijker heeft gemaakt. Het is tenminste (nog?) geen griep. O-)

Denk trouwens dat ik ongeveer gelijk ziek raak met een collega van me telkens. Hij had griep voor ik het had, en was vorige week nog verkouden. Nu is het weer mijn beurt. :P
Dan kan je het ook nog gewoon over hebben genomen :D
pi_140627965
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:27 schreef kvd het volgende:
Dan kan je het ook nog gewoon over hebben genomen :D
Die verdenking heb ik ook. ;)
pi_140628339
quote:
12s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Die verdenking heb ik ook. ;)
Gezond eten? Hmm :)

Do tell! :) Wat consider jij gezond?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:01:00 #54
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140629045
En de werkweek is weer begonnen. Uitgeslapen, maar voel me een beetje down. I guess omdat ik wat meer met anderen wil ondernemen, iets wat ik de laatste tijden niet veel deed vanwege mijn angst. Nu ik me echter niet langer iets van die angst aan wil trekken en op mijn intuïtie wil handelen voel ik wel de mogelijkheid om dit te doen. Voelt ergens ook wel goed. :)
Ignorance is bliss
pi_140629282
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:42 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gezond eten? Hmm :)

Do tell! :) Wat consider jij gezond?
Speltbrood, water, vruchten, groenten; beetje dat soort dingen.

Gezond eten vind ik vooral niet-ongezond eten, zoals snacken, suikerdrankjes, koffie in de avond, regelmatige alcoholcomsumptie. Verder vooral luisteren naar je lichaam, want deze weet zelf wel wat het nodig heeft. Al is het net een klein kind en kan het niet genoeg krijgen van snoepen, dus weest opgepast! ;)
  maandag 2 juni 2014 @ 13:08:49 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140629363
Problem nr 1: Ik vind gezond eten zelden lekker :')
pi_140629476
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Dan weet je niet wat lekker eten is. ;)

Je lichaam weet misschien niet heel veel anders dan wat het gewend is. Leer het nieuwe smaken en ingredienten waarderen. Gebruik kruiden en goede combinaties van ingredienten en technieken. Verwen jezelf met goede dingen die ook lekker zijn.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:13:58 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140629579
Dat betekent minimaal 2 weken lang 'smerig' voedsel eten. Eerder raak je er niet aan gewend schijnt.
Daarbij leuk en aardig kruiden en technieken, als het als toevoeging is, wordt het er niet gezonder op.

Wie weet ooit :+
pi_140629715
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Cue_ het volgende:
Dat betekent minimaal 2 weken lang 'smerig' voedsel eten. Eerder raak je er niet aan gewend schijnt.
Daarbij leuk en aardig kruiden en technieken, als het als toevoeging is, wordt het er niet gezonder op.

Wie weet ooit :+
Kruiden zijn alleen in overmate ongezond. En technieken voor het koken maakt dat je eten verser, lekkerder en gezonder kan zijn. Blancheren is bijvoorbeeld een gezonde kookwijze, net als stomen. Het soort olie dat je gebruikt is trouwens ook van belang. Het beste is kokos.
pi_140629760
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Speltbrood, water, vruchten, groenten; beetje dat soort dingen.

Gezond eten vind ik vooral niet-ongezond eten, zoals snacken, suikerdrankjes, koffie in de avond, regelmatige alcoholcomsumptie. Verder vooral luisteren naar je lichaam, want deze weet zelf wel wat het nodig heeft. Al is het net een klein kind en kan het niet genoeg krijgen van snoepen, dus weest opgepast! ;)
Baas!

Ik eet eigenlijk ook alleen nog maar vruchten en groenten (en geen vlees meer).

Ontbijt met aardbeien, biologische sapjes, wortels, tomaten, appel & falafel broodje bijv.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_140629770
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik keek wat voedsel films en ik was direct om :)
  maandag 2 juni 2014 @ 13:20:29 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140629797
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik keek wat voedsel films en ik was direct om :)
Voedsel films? Als in wat het doet met het milieu en hoe slecht het is voor de dieren?
Eerlijk gezegd doet dat mij echt niets.
pi_140629902
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Voedsel films? Als in wat het doet met het milieu en hoe slecht het is voor de dieren?
Eerlijk gezegd doet dat mij echt niets.
Oh fuck dat nee.

Wat ze (bedrijven) er in stoppen (in voedsel), wat bepaalde voedsel stoffen zijn en wat ze doen en wat voor impact het heeft op een lichaam.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:24:27 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140629940
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh fuck dat nee.

Wat ze (bedrijven) er in stoppen (in voedsel), wat bepaalde voedsel stoffen zijn en wat ze doen en wat voor impact het heeft op een lichaam.
Ah die.
pi_140630594
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ah die.
?

Ja en daar schrok ik toch wel van. Even wat documenten daar over gelezen en daar zit toch wel wat in.

Ik vind groen voedsel nu een stuk lekkerder dan een cola ( light :' ) ) met friet en een burger.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:49:12 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140630635
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
?

Ja en daar schrok ik toch wel van. Even wat documenten daar over gelezen en daar zit toch wel wat in.

Ik vind groen voedsel nu een stuk lekkerder dan een cola ( light :' ) ) met friet en een burger.
Ik wist niet wat erop te zeggen. :+

Mooi dat het jou aanspreekt :)
pi_140630657
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wist niet wat erop te zeggen. :+

Mooi dat het jou aanspreekt :)
Maar schrikt het jou niet af wanneer je koek, chips of chocola of andere crap zou eten en je leest qua ingredienten en denkt; 'OH FUCK!?'.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:52:10 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140630716
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Maar schrikt het jou niet af wanneer je koek, chips of chocola of andere crap zou eten en je leest qua ingredienten en denkt; 'OH FUCK!?'.
Nee, totaal niet.
Ik heb er volgens mij nog nooit wat door laten staan. Gaat mij erom hoe het smaakt, wat er in zit boeit me dan niet.
pi_140630777
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, totaal niet.
Ik heb er volgens mij nog nooit wat door laten staan. Gaat mij erom hoe het smaakt, wat er in zit boeit me dan niet.
Iemand die zo nuchter en stoicijns is als jou, dat had ik toch wel anders verwacht :)
  maandag 2 juni 2014 @ 13:55:41 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140630806
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand die zo nuchter en stoicijns is als jou, dat had ik toch wel anders verwacht :)
Die reactie klopt toch juist bij m'n nuchterheid? :?
pi_140630823
Ik ben na het stoppen met werk gezonder gaan koken (lees gevarieerder, zoveel mogelijk zonder pakjes en zakjes). De frisdranken mogen alleen nog in het weekend, evenals chips of koekjes. Alcohol is denk ik 5 tot 10 eenheden per jaar. Roken is verleden tijd. En ik merk geen verschil :')

Enige is dat ik door het zelf maken van sauzen enzo minder last van buikkrampen heb.
pi_140634097
Ik eet geen brood meer bij t ontbijt, en bij de lunch voornamelijk crackers. Eet meer fruit, noten, kaas, enz. Maar in de middag nog wel wat chocola en s avonds een klein beetje chips. Weinig frisdrank, meer thee en water. Moest wel, kwam van de anti depressiva 15kg aan. Nu is er een ruime kg af.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_140637199
Hm, ben opgefokt vandaag, en m'n gedachten gaan alle kanten op, van links naar rechts en weer terug.

Zo een wortelsoep eten. :9
pi_140637347
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef kvd het volgende:
Ik ben na het stoppen met werk gezonder gaan koken (lees gevarieerder, zoveel mogelijk zonder pakjes en zakjes). De frisdranken mogen alleen nog in het weekend, evenals chips of koekjes. Alcohol is denk ik 5 tot 10 eenheden per jaar. Roken is verleden tijd. En ik merk geen verschil :')

Enige is dat ik door het zelf maken van sauzen enzo minder last van buikkrampen heb.
Goed! Toch? :) Ik ben juist ontzettend veel groen voedsel gaan vreten. Grote salade boxen met chia zaadjes, rucola, walnoten, wortelen, avocado, komkommer, radijs en cashew nootjes en wat knoflook saus :9 Fixen met een mix van spirulina & chlorella.

quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die reactie klopt toch juist bij m'n nuchterheid? :?
Nee. Bij nuchterheid verwacht je juist dat je relatief feitelijk naar bepaalde zaken kijkt. Roken is slecht, aspartaam is slecht etc. Ipv dat je naar het leed van dieren etc. kijkt.
  maandag 2 juni 2014 @ 17:36:34 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140637784
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:23 schreef sitting_elfling het volgende:

Nee. Bij nuchterheid verwacht je juist dat je relatief feitelijk naar bepaalde zaken kijkt. Roken is slecht, aspartaam is slecht etc. Ipv dat je naar het leed van dieren etc. kijkt.
Zo kijk ik er ook naar. Betekent niet dat ik er vervolgens ook wat mee ga doen.
of geschrokken raak dat sommige producten slechte zaken bevatten.
  maandag 2 juni 2014 @ 18:02:48 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140638578
Heeft iemand een linkje naar dat manifest? Nou wil ik t lezen ook
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_140639639
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat manifest? Nou wil ik t lezen ook
Hier de link van het manifesto van Elliot Rodger

Het leest makkelijk weg en begint beter en beter te worden naar het einde toe.
  maandag 2 juni 2014 @ 18:42:58 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140639775
Maar wat is het nou precies, wat dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
pi_140640965
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat is het nou precies, wat dat is me niet helemaal duidelijk geworden.
Het is een verhaal geschreven door die psycho Elliot Rodger die zijn eigen leven beschrijft en hoe hij langzaam van onschuldige verlegen jongen tot een moordenaar lijkt te ontwikkelen.

Het hoe en wat en waarom is interesting!

Ik zie het als een kijkje binnen de hersenpan van deze sick fuck.
pi_140642463
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is een verhaal geschreven door die psycho Elliot Rodger die zijn eigen leven beschrijft en hoe hij langzaam van onschuldige verlegen jongen tot een moordenaar lijkt te ontwikkelen.

Het hoe en wat en waarom is interesting!

Ik zie het als een kijkje binnen de hersenpan van deze sick fuck.
Nou, de 1e alinea lijkt me wel al duidelijk welke kant het opgaat.

Overigens, bij mij ontbreken de laatste paar pagina's (138 t/m 141), is dat bij jullie ook zo?
pi_140644950
Het wordt citalopram. Beginnen met 10 mg, als ik geen bijwerkingen heb na 3 dagen 20 mg. Anders na 2 weken. En dan waarschijnlijk door naar 40 of wat voor mij het beste werkt. Woensdag waarschijnlijk beginnen.
  maandag 2 juni 2014 @ 21:01:52 #82
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140646152
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:39 schreef kvd het volgende:
Het wordt citalopram. Beginnen met 10 mg, als ik geen bijwerkingen heb na 3 dagen 20 mg. Anders na 2 weken. En dan waarschijnlijk door naar 40 of wat voor mij het beste werkt. Woensdag waarschijnlijk beginnen.
Zooooo! Heeft de psychiater haast?
Ik zou zeggen: begin met 5, indien geen bijwerkingen na 3 dagen naar 10 en dan 1 of 2 weken naar 20.
Dan 4 a 6 weken wachten of het gaat werken en aan de hand daarvan verder kijken.

40 is een extreem hoge dosis, als 20 wel werkt maar te weinig altijd eerst naar 30 mg gaan.

Het schema dat je hebt gekregen tot de 20 is ook wel ok hoor, maar het kan rustiger. Mocht je van 10 mg veel last hebben, vraag je arts dan gerust of je van hem/haar eerstnaar 5 mag tot dat ok voelt.
pi_140647059
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Zooooo! Heeft de psychiater haast?
Ik zou zeggen: begin met 5, indien geen bijwerkingen na 3 dagen naar 10 en dan 1 of 2 weken naar 20.
Dan 4 a 6 weken wachten of het gaat werken en aan de hand daarvan verder kijken.

40 is een extreem hoge dosis, als 20 wel werkt maar te weinig altijd eerst naar 30 mg gaan.

Het schema dat je hebt gekregen tot de 20 is ook wel ok hoor, maar het kan rustiger. Mocht je van 10 mg veel last hebben, vraag je arts dan gerust of je van hem/haar eerstnaar 5 mag tot dat ok voelt.
Ja, hij wilde echt met 10 beginnen. Een echt alleen als ik geen bijwerkingen heb zo snel naar de 20. Maar ik ken mezelf, ik denk dat ik gewoon wacht tot de 2 weken voorbij zijn :D
Als ik inderdaad problemen kreeg moest ik bellen.
Ik hoop alleen maar dat de wereld en beetje minder grijs wordt uiteindelijk...
  maandag 2 juni 2014 @ 21:39:49 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140648201
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:17 schreef kvd het volgende:

[..]

Ja, hij wilde echt met 10 beginnen. Een echt alleen als ik geen bijwerkingen heb zo snel naar de 20. Maar ik ken mezelf, ik denk dat ik gewoon wacht tot de 2 weken voorbij zijn :D
Als ik inderdaad problemen kreeg moest ik bellen.
Ik hoop alleen maar dat de wereld en beetje minder grijs wordt uiteindelijk...
Ja dat hoop ik ook voor je :*
Lijkt me prima om als uitgangspunt 2 weken te nemen. Valt het mee dan kan het altijd sneller :)
pi_140649082
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, de 1e alinea lijkt me wel al duidelijk welke kant het opgaat.

Overigens, bij mij ontbreken de laatste paar pagina's (138 t/m 141), is dat bij jullie ook zo?
Ik lees via een andere link, maar ook daar zijn de laatste pagina's blanco
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja dat hoop ik ook voor je :*
Lijkt me prima om als uitgangspunt 2 weken te nemen. Valt het mee dan kan het altijd sneller :)
Die opbouw gaat helemaal goed komen.
En van de meeste bijwerkingen heb ik sowieso al last, zei ook al tegen de arts dat ik waarschijnlijk niet eens in de gaten ga hebben of ik bijwerkingen heb :)
  maandag 2 juni 2014 @ 22:13:47 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140650138
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hier de link van het manifesto van Elliot Rodger

Het leest makkelijk weg en begint beter en beter te worden naar het einde toe.
Thanks!
pi_140652664
Hi mag ik jullie wat vragen? Mijn vriend heeft een dwangstoornis en slikt daar medicatie voor. Door een van die medicijnen is hij erg moe geworden en verslaapt hij zich regelmatig. Hij heeft nu een nieuwe baan en kan dat op dit moment echt niet gebruiken. Vanochtend heb ik hem daarom wakker gemaakt. Het ding is alleen dat wekkers zeggen en controleren altijd een van zijn dwanghandelingen is geweest, dus doordat ik mijn wekker zet en hem wakker maak help ik hem in zijn dwang. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, omdat hij door de medicijnen zo moe is wil ik hem graag helpen met opstaan, maar ik wil hem niet helpen in zijn dwang. Hebben jullie daar advies over?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 23:04:10 ]
  maandag 2 juni 2014 @ 23:18:06 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140653518
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:03 schreef Fripsel het volgende:
Hi mag ik jullie wat vragen? Mijn vriend heeft een dwangstoornis en slikt daar medicatie voor. Door een van die medicijnen is hij erg moe geworden en verslaapt hij zich regelmatig. Hij heeft nu een nieuwe baan en kan dat op dit moment echt niet gebruiken. Vanochtend heb ik hem daarom wakker gemaakt. Het ding is alleen dat wekkers zeggen en controleren altijd een van zijn dwanghandelingen is geweest, dus doordat ik mijn wekker zet en hem wakker maak help ik hem in zijn dwang. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, omdat hij door de medicijnen zo moe is wil ik hem graag helpen met opstaan, maar ik wil hem niet helpen in zijn dwang. Hebben jullie daar advies over?
Wat zegt de behandelend arts erover?
pi_140655758
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:39 schreef kvd het volgende:
Dat heb ik ook, maar ik slik 20mg. Overigens is het bijna onmogelijk om er geen bijwerkingen van te krijgen. Ik slik het nu pas drie dagen, maar ik merk het wel dat het aanwezig is, zeg maar.
pi_140656011
Ik vraag me af waarom mij dat spul (citalopram) nooit aan mij is voorgeschreven. Paroxetine & Mirtazepine, that's all. And they sucked big time.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 07:48:42 #91
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140659009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vraag me af waarom mij dat spul (citalopram) nooit aan mij is voorgeschreven. Paroxetine & Mirtazepine, that's all. And they sucked big time.
Dat weet ik ook niet ;) op zich is paroxetine vergelijkbaar dacht ik, dus als je daar zo naar van wordt als jij werd snap ik wel dat zr niet verder hebben geprobeerd.

Ik ben dat stuk van elliot rodger aan het lezen. Wat een details weet hij nog. En hij is echt verwend! Dat vermoedde ik al wel toen ik dat eerste filmpje zag. Niet om leren gaan met iets niet krijgen.....
Maar wel interessant leesvoer
pi_140659526
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, maar ik slik 20mg. Overigens is het bijna onmogelijk om er geen bijwerkingen van te krijgen. Ik slik het nu pas drie dagen, maar ik merk het wel dat het aanwezig is, zeg maar.
Dufheid toch bij jou? Of nog meer inmiddels?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Omdat euhm...ik weet het niet...
Vragen aan de peut/arts misschien?
pi_140659909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:38 schreef kvd het volgende:
Omdat euhm...ik weet het niet...
Vragen aan de peut/arts misschien?
Het was ook niet specifiek een vraag out loud hier maar meer een constatering voor mezelf :') Ik zie citalopram ontzettend vaak voorbij komen hier en ik heb het met de arts vaak gehad over welke medicatie... Alleen kwam daar nooit citalopram naar voren :P Ik zal het um vragen :)
pi_140659989
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het was ook niet specifiek een vraag out loud hier maar meer een constatering voor mezelf :') Ik zie citalopram ontzettend vaak voorbij komen hier en ik heb het met de arts vaak gehad over welke medicatie... Alleen kwam daar nooit citalopram naar voren :P Ik zal het um vragen :)
Terwijl er hier werd gezegd dat het meestal het eerste was wat men als AD geeft. Zag iig wel dat het ook voor de PTSS'ers gebruikt kan worden.
pi_140660080
Hier net een grens bepaald *O*

Koppijn, moe en wat misselijk. En eigenlijk zo als onderdeel van de therapie moeten sporten. Maar bang dat de koppijn dan overgaat in migraine (of bang...eigenlijk weet ik voor 90% zeker dat het dan migraine gaat worden). Dus afgezegd.

Nu ibu in mijn mik gegooid en ik ga dus nog even plat, in de hoop dat het straks over is.
pi_140660861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. ooit een speeddate gehad en daar was een jongen die er op uit trok met de metaaldetector. Elke meid daar vond t sukkelig en niet aantrekkelijk. Zie ik net een topic in GC en lees hoeveel fokkers t een leuk idee vinden en hoeveel t doen :X
Cue, Ik reageer hier even op in dit topic.
Het lijkt mij of je mensen heel snel beoordeeld.
Ik dacht dat jij degene was die opzoek is naar een hobby maar dat je je in weinig kan interesseren.
Ik vind het mooi dat mensen een hobby/passie hebben, dat ze iets doen wat ze mooi vinden. Prachtig ^O^
Maar ik kan er niet tegen dat mensen dat afkraken.
Het is is niet om je aan te vallen maar dat is mijn gedachte.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:01:27 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140660946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 09:56 schreef Miniem het volgende:
Cue, Ik reageer hier even op in dit topic.
Het lijkt mij of je mensen heel snel beoordeeld.
Ik dacht dat jij degene was die opzoek is naar een hobby maar dat je je in weinig kan interesseren.
Ik vind het mooi dat mensen een hobby/passie hebben, dat ze iets doen wat ze mooi vinden. Prachtig ^O^
Maar ik kan er niet tegen dat mensen dat afkraken.
Het is is niet om je aan te vallen maar dat is mijn gedachte.
Ik vind het ook heel goed dat ze een hobby hebben en dat ze het leuk vinden. Absoluut. Ben ik soms ook jaloers op.
Betekent niet dat ik elke hobby kan begrijpen wat er leuk aan is. Of dat het niet een bepaald 'type' persoon een bepaalde hobby vaak uitvoert.

Ik weet dat ik mensen snel in hokjes zet en soms ook snel dingen afkraak. Ben geen perfect wezen, alles behalve.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:07:22 #98
47102 Elvi
miemkwien
pi_140661039
Ik vind het dan weer raar dat je een post quote uit een heel ander topic en daar hier feedback op gaat geven...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:14:50 #99
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140661187
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:07 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het dan weer raar dat je een post quote uit een heel ander topic en daar hier feedback op gaat geven...
Och dat vind ik niet zo raar. Het is daar het topic niet voor om daar serieus op te reageren. En ze wil het even kwijt, niets mis mee :)
pi_140661202
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:07 schreef Elvi het volgende:
Ik las het toevallig, en reageerde erop omdat ik hier gelezen had dat ze zelf naar iets opzoek was wat haar interesseerde. Dus ik vind het raar dat ze dan over iemand anders oordeelt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')