Samen met Kruijswijk jaquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mollema gaat zeker weer ronde van Zwitserland doen?
Mwah, het is niet alsof ze hem meteen de Tour laten rijden.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Vreemd dat ze Kelderman daar gelijk weer laten rijden. Die jongen heeft wel wat rust verdiend zou je zeggen.
Als hij zich nog goed voelt, kan hij nu juist profiteren van zijn vorm die hij uit de Giro meeneemt. Kruijswijk behaalde z'n beste prestaties vlak na een hele goede slotweek in de Giro, Clement reed vorig jaar met de besten mee omhoog in de Dauphiné vlak na een goede Giro en van Emden had in 2010 net de Giro gereden toen hij opeens meerdere koersen ging winnen. Je kunt enorm profiteren van topvorm vanuit de Giro, dat kan ook voor Kelderman gelden. En voor de Giro heeft hij amper gekoerst, tussen Catalonië (eind maart) en de Giro reed hij enkel 2 eendagskoersen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Vreemd dat ze Kelderman daar gelijk weer laten rijden. Die jongen heeft wel wat rust verdiend zou je zeggen.
idd en volgens mij pakt hij na de Dauphine en NK weer een rustperiode om zich te focussen op de Vueltaquote:Op maandag 2 juni 2014 08:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij zich nog goed voelt, kan hij nu juist profiteren van zijn vorm die hij uit de Giro meeneemt. Kruijswijk behaalde z'n beste prestaties vlak na een hele goede slotweek in de Giro, Clement reed vorig jaar met de besten mee omhoog in de Dauphiné vlak na een goede Giro en van Emden had in 2010 net de Giro gereden toen hij opeens meerdere koersen ging winnen. Je kunt enorm profiteren van topvorm vanuit de Giro, dat kan ook voor Kelderman gelden. En voor de Giro heeft hij amper gekoerst, tussen Catalonië (eind maart) en de Giro reed hij enkel 2 eendagskoersen.
Maar het belangrijkste is dat hij zelf nog fris genoeg is, als dat niet zo is, kan hij deze ronde beter overslaan.
Wiggins rijdt niet (rijdt Zwitserland neem ik dan aan). Dit is niet de jonge Henao maar Sergio, die overigens voorlopig reserve staat.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:21 schreef Syntix het volgende:
Sky komt wel met een aardig team aanzetten als die deelnemerslijst klopt. Wiggins, Porte, Froome, Nieve, Thomas en talent HenaoWel benieuwd naar Contador, want die heeft het goed gedaan in het voorjaar...
Het lijkt de Zoncolan wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:47 schreef Slobeend het volgende:
In de 7e etappe naar Finhaut-Emosson zit in de laatste kilometer een stuk van 28,3%.
De klim is 10,2 km aan 8% gemiddeld, Zoncolan is 11% gemiddeld. Maar die laatste kilometer is niet mals nee.quote:
Ik zou dat als renner niks vinden als je al even bezig bent en het wordt alleen maar steiler, dan heb ik liever dat de berg steil begint en daarna afvlakt. Maar goed zo'n berg is voor de kijker altijd goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De klim is 10,2 km aan 8% gemiddeld, Zoncolan is 11% gemiddeld. Maar die laatste kilometer is niet mals nee.
Je kunt bergop heel langzaam rijden zonder om te vallen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Als je op zo'n stuk niet flink doortrapt, val je vanzelf om..
Dat laatste stuk is bijna 30%quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef Chiappucci het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de betreffende slotklim van etappe 7.
Nibali heeft idd nog bar weinig laten zien dit jaar...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:44 schreef flyguy het volgende:
Ben benieuwd wat het hier wordt. CdD is toch altijd wel de best bezette voorbereidingsronde op de Tour. Hoop ook dat Nibali toch wat meer in vorm is, want die heeft dit jaar toch nog barweinig laten zien.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Sporza zendt toch gewoon Zwitserland uit?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:52 schreef Syntix het volgende:
Ben benieuwd of er nog wat teams Tinkoff-Saxo durven aan te vallen. Mocht Froome ook maar iets proberen dan hoop ik dat Tinkoff-Saxo de rust bewaard en hem keihard afmaakt in de Tour de France.
Zal weer een mooie top 10 plek voor hem in het verschiet liggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:22 schreef Evertjan het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)_den_Broeck_Dauphine
zal voor VDB2 ook spannend worden of het wat word in de Dauphine
Kwiatkowski en Spilak starten ook vroeg.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:03 schreef FredWielergek het volgende:
Vanmiddag, sterker nog, vanmorgen gaat het beginnen. Om 11.46 begint Kelderman al aan zijn tijdrit van ruim 10 km. Hij start als 2e. Terwijl de andere favorieten pas rond half 3 vertrekken. Zal hij dat bewust doen?
Ik heb er zin in, met een heel mooi parcours en een goed deelnemersveld.
Volgens mijn weerapp blijft het de hele middag zonnig en warm. Er zit wel een verschil van 5 graden tussen de eerste en de laatste rijder, en de wind neemt een heel klein beetje toe in de loop van de middag, maar dat zal geen grote invloed hebben, denk ik.
VDB2 valt al jaren tegen of ligt op zijn snuit, zal wel Greipel worden dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Van den Broeck hier tegenvalt, dan gaat hij waarschijnlijk niet naar de Tour en wordt de ploeg nog meer rond Greipel gebouwd.
Zoe post boven je, de weeromstandigheden zijn nagenoeg gelijk, alleen is het een paar graden frisser bij het begin.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd wat Kelderman, Boom en Westra straks kunnen...ze starten alle 3 vroeg. Dat zal wsl met de weersverwachtingen te maken hebben.
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.letour.fr/criterium-du-dauphine/2014/fr/direct/aso/
12. SZMYD Sylvester57 MOV en 06' 26'' à 00' 13'quote:Op zondag 8 juni 2014 12:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Szmyd bij het eerste tussenpunt bijna een halve minuut sneller
stond zonet verkeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
12. SZMYD Sylvester57 MOV en 06' 26'' à 00' 13'
?
Is nu al weer weggehaald...over 4,6 km kan dat ook helemaal niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
12. SZMYD Sylvester57 MOV en 06' 26'' à 00' 13'
?
is tegen de wind in.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman heeft zin winst gepakt in het 2e deel lijkt het.
Dat valt me nog mee...quote:Op zondag 8 juni 2014 12:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kwiatkowski 2e op 3 seconden van Boom.
Maar niet ten opzichte van iedereen (Impey, Saramotins).quote:Op zondag 8 juni 2014 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman heeft zin winst gepakt in het 2e deel lijkt het.
Toch wel, Saramotins zat op 1 sec. op het tussenpunt en 3 sec. aan de meet. Impey weet ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar niet ten opzichte van iedereen (Impey, Saramotins).
Zoveel pakt ie nu ook weer niet, is allemaal secondenspel.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:23 schreef Mani89 het volgende:
Heeft Kelderman in het laatste deel een stuk afgesneden ofzo?
Verschil was 1 seconde (afrondingsverschil), maar goed vrijwel even snel dus. Impey heeft een exact even snel tweede stuk gereden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Toch wel, Saramotins zat op 1 sec. op het tussenpunt en 3 sec. aan de meet. Impey weet ik niet.
Denk meer dat Kelderman meer risico heeft genomen in de afdaling na dat tussenpunt. Zitten hele gevaarlijke 180 graden bochten inquote:Op zondag 8 juni 2014 12:28 schreef Pedroso het volgende:
Tegenwind meer geworden ? Kelderman pakt 8 seconden op Kwiatkowski in het 2e deel !
Zie hem hier ook niet bij de favorieten, wel een renner voor plek 5 t/m 10.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk best apart dat Kelderman zo weinig is genoemd bij de voorbeschouwingen en de prono. Benieuwd of hij de Giro vorm kan doortrekken, al was het op het einde van de Giro al iets minder.
Ik denk dat ie de topvorm niet meer heeft, anders was podium eventueel mogelijk. Contador en Froome zijn de topfavorieten, daarachter zijn er voor veel renners mogelijkheden.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie hem hier ook niet bij de favorieten, wel een renner voor plek 5 t/m 10.
Valt tegen dus, was sneller op het tussen punt dan bv Jungels en Kelderman.quote:
Als Vroem dan ook wint, krijgt Boom alsnog de bergtrui..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:47 schreef forzaudinese het volgende:
Krijgt Lars Boom de bergtrui al hij op 1 blijft bij het eerste tussenpunt ?![]()
Oh nee Froome moet nog rijden en die zal wel 20 seconden er onder duiken want hij kan alles tegenwoordig van proloog rijden tot sprinten
Denk dat de tijd van Jungels ( en Kelderman) lang blijft staan. Zijn al wat toppers geweest en de rest volgt volgens mij pas bij de laatste rijders.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:50 schreef Marcoss het volgende:
Van Garderen vlak achter Boom en Kelderman aan de finish
9 Seconden sneller dus dan Jungels, moet ie kunnen houden.quote:
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Pedroso het volgende:
Zit verder geen tijdrit meer in deze Dauphine volgens mij dus de verschillen zullen toch echt in de bergen gemaakt moeten worden.
Jammer van Jungelsquote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt er dus inderdaad op dat de tegenwind in deel 2 flink toe is genomen
Denk dat de onderscheidende (zwaarste) etappes morgen en zaterdag en zondag zullen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..![]()
Alleen jammer van die vroeg aankomsten (voor 15h00).
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..![]()
Alleen jammer van die vroeg aankomsten (voor 15h00).
Rond 5 uur is het drukker op de wegen?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?
Boom houdt het niet vol.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boom het niet vol heeft kunnen houden, had een prima tussentijd.
Snap ik niet...Zwitserland en Polen doen dat wat dat betreft een stuk handiger met finishtijden omstreeks 6 uur. Dan kunnen ook de loonslaven er wat van mee krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap ik niet...Zwitserland en Polen doen dat wat dat betreft een stuk handiger met finishtijden omstreeks 6 uur. Dan kunnen ook de loonslaven er wat van mee krijgen.
quote:1. BOOM Lars RAB 00:06:18
2. VINOKOUROV Alexandre AST 00:00:02
3. WIGGINS Bradley SKY 00:00:05
4. DEGENKOLB John THR 00:00:06
5. KADRI Blel ALM 00:00:08
6. POSTHUMA Joost LEO 00:00:09
7. EVANS Cadel BMC 00:00:09
8. RIBLON Christophe ALM 00:00:09
9. LEMOINE Cyril SAU 00:00:10
10. COPPEL Jerome SAU 00:00:11
Dat klimmetje was vandaag tuurlijk niet in Lars zijn voordeel. Maar ik denk dat hij zeker een rol zal gaan spelen volgend jaar in Utrecht als hij daar zich wat meer op richt in de voorbereiding.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Boom reed hier al eens iedereen naar huis (ook mooie namen achter hem toen)
[..]
Bij zijn winst zat er een ook een klimmetje inquote:Op zondag 8 juni 2014 13:20 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Dat klimmetje was vandaag tuurlijk niet in Lars zijn voordeel. Maar ik denk dat hij zeker een rol zal gaan spelen volgend jaar in Utrecht als hij daar zich wat meer op richt in de voorbereiding.
Vertrouwd beeld bij Garmin dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij zijn winst zat er een ook een klimmetje in
Langeveld dacht vandaag: "Gooi hem daar maar neer!"
[ afbeelding ]
Toen hij net overkwam kon hij ook een zware heuvelrit in de Vuelta winnen. Nu is hij een knechtje van Vanmarcke geworden.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij zijn winst zat er een ook een klimmetje in
Hoe oud ben jij eigenlijk ? Kan nooit ouder dan 12 zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef groenen het volgende:
[..]
Toen hij net overkwam kon hij ook een zware heuvelrit in de Vuelta winnen. Nu is hij een knechtje van Vanmarcke geworden.
Gelukkig, de visie van groenen over Boom, die wilden we graag weten!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef groenen het volgende:
[..]
Toen hij net overkwam kon hij ook een zware heuvelrit in de Vuelta winnen. Nu is hij een knechtje van Vanmarcke geworden.
Voorlopig op 12 seconden, gaat geen hoge ogen gooien dus.quote:
Prima, helemaal niets mis mee. Zelfde als bij de Tour trouwens. Het is vaak bijna nog spannender om het via de liveticker te volgen dan op TV. Zeker bij tijdritten.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:35 schreef Mykonos het volgende:
Die officiële liveticker is wel van een andere orde dan die van de Giro zeg
Als Lars Boom niet was gevallen in roubaix dan had hij net zoals Terpstra gewoon kunnen winnen en dat ondanks zijn slechtste voorbereiding ooit ivm met zijn breukje.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef groenen het volgende:
[..]
Vind die GPS verschillen onderweg vaak ook 'niet leuk'. Twee tussenpunten met vaste camera's heeft meer charme vind ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima, helemaal niets mis mee. Zelfde als bij de Tour trouwens. Het is vaak bijna nog spannender om het via de liveticker te volgen dan op TV. Zeker bij tijdritten.
Zijn er veel die in het 2e deel dik 10 seconden verliezen. Heeft wel een voorsprong van 11 secondes op Jungels en 12 secondes op Kelderman.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Denk dat Alaphilippe nog wel stuk gaat. Heel explosief, maar geen echte tijdrijder.
Kelderman en Jungels zijn snel geweest. Ook iets minder wind in het 2e deel waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:47 schreef Coelho het volgende:
Is Kelderman zo snel geweest in het laatste stuk of zijn er ineens veel mensen tussen gekomen op het tussenpunt?
Mijn virusscanner gaat los op die linkquote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Stream
http://www.hahabar.com/20(...)94ca83.74932185.html
verschil is gewoon ibargurenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef forzaudinese het volgende:
AlaphillippeWat doen ze bij die ploeg dat iedereen opeens zo goed kan tijdrijden? Is die fiets zoveel beter want ik zag zelfs Brambilla redelijk tijdrijden in de Giro.
Ja denk ik ook!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:56 schreef forzaudinese het volgende:
Jungels heeft voordeel gehad van de renner die voor hem reed !
Froome zal er sowieso nog wel onderduiken. Anders zou het wel erg balen zijn idd. Heeft Kelderman trouwens ook niet de renner voor 'm in het zicht gehad ?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:57 schreef forzaudinese het volgende:
Dat kost de Belkin renners mischien wel de overwinning ! bah
Een protest heeft ook geen zin denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef forzaudinese het volgende:
Ze lieten net de finish zien van Jungels en hij heeft in de laatste km gewoon naar die gozer van BMC toe kunnen rijden. Jammer !
Gedurfd.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch denk ik dat Froome "gewoon" gaat winnen.
Nope...die was slechts 19 seconde langzamer.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome zal er sowieso nog wel onderduiken. Anders zou het wel erg balen zijn idd. Heeft Kelderman trouwens ook niet de renner voor 'm in het zicht gehad ?
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman moet gewoon niet voor het klassement gaan en er gewoon een etappe uitpikken om te vlammen.
Lijkt me niet, hij moet ook oppassen dat ie zich niet de vernieling in rijdt na de zware Giro.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?
Gewoon haalbaar?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?
Kelderman ook nietquote:Op zondag 8 juni 2014 14:07 schreef forzaudinese het volgende:
Als Jungels hier gaat winnen dan doet dat toch wel afbreuk aan zijn overwinning. Bij het 1e tussenpunt was Jungels ook helemaal niet zo snel.
Kelderman was bij het eerste tussenpunt nog trager.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:07 schreef forzaudinese het volgende:
Als Jungels hier gaat winnen dan doet dat toch wel afbreuk aan zijn overwinning. Bij het 1e tussenpunt was Jungels ook helemaal niet zo snel.
En wat dan nog. Soms heb je wat geluk. In dit geval was dat geluk dan voor Jungels.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:10 schreef forzaudinese het volgende:
Jammer dat we niet hebben kunnen zien of de auto van de BMC renner te lang er achter is blijven rijden waardoor Jungels toch heeft kunnen profiteren.
Had ik wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd.quote:
2e gedeelte was wind tegen dus dan scheelt het echt een hoop als je een richtpunt voor je hebt waar je ook nog even acher kan kruipen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kelderman was bij het eerste tussenpunt nog trager.
Soms zit het mee en soms zit het tegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
2e gedeelte was wind tegen dus dan scheelt het echt een hoop als je een richtpunt voor je hebt waar je ook nog even acher kan kruipen.
Soms heb je geluk en soms heb je pech. Bos won world port classic bv doordat greipel in de laatste kilometer bijna viel.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
2e gedeelte was wind tegen dus dan scheelt het echt een hoop als je een richtpunt voor je hebt waar je ook nog even acher kan kruipen.
Achter een renner blijven plakken die een minuut trager is, heeft niet zoveel zin. Denk dat Jungels er niet heel veel aan heeft gehad.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:14 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef FredWielergek het volgende:
Jose zegt, een goede tijd voor gallopin, terwijl hij 33 sec langzamer is
Het Gooische Matras van Eurosport.quote:
Nou, dan zou ik niet op dat matras gaan liggen als ik bij ES zou werken.quote:
Je hebt toch richtpunt waar je naartoe kan rijden ? Die auto van BMC zal ook niet onmiddelijk door hebben gehad dat er iemand kwam inhalen op zo n korte tijdrit.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Achter een renner blijven plakken die een minuut trager is, heeft niet zoveel zin. Denk dat Jungels er niet heel veel aan heeft gehad.
Ontzettend lelijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou dat commentaarhokkie van Eurosport eruit zien?
Wat een donker ingerichte ruimte. Worden daar mensen opgebaard of wat?quote:
En straks lekker tennis.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:28 schreef Marcoss het volgende:
Wel mooi dat ze nog 30 seconden wielrennen uitzenden tussen de reclames door
José Been leeft nog.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een donker ingerichte ruimte. Worden daar mensen opgebaard of wat?
Dat is de voormalige grillige linksbuiten van o.a. Volendam en Telstar...... Frank Kramer.quote:
En presentator van Bogglequote:Op zondag 8 juni 2014 14:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is de voormalige grillige linksbuiten van o.a. Volendam en Telstar...... Frank Kramer.
Gaat de Tour winnen, dan wil ik Wuyts wel horen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:32 schreef forzaudinese het volgende:
Jurgen v.d Broek is explosief ? 2e tijd eerste tussenpunt !
Ze verliezen allemaal 10 seconden of meer in het 2e gedeelte tov de eerste renners.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:33 schreef FredWielergek het volgende:
talansky verliest toch in het tweede gedelte 11 seconden
De aantrekkende wind waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze verliezen allemaal 10 seconden of meer in het 2e gedeelte tov de eerste renners.
Van den Broeck kan niet dalenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef FredWielergek het volgende:
van den broeck 16 sec verlies op kelderman in 2e deel, is het echt allemaal de wind?
kelderman heeft daar natuurlijk ook gewoon heel sterk gereden.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef FredWielergek het volgende:
van den broeck 16 sec verlies op kelderman in 2e deel, is het echt allemaal de wind?
Waarschijnlijk wel, ze verliezen allemaal veel tijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:38 schreef FredWielergek het volgende:
Yep, heeft daardoor nog even een extra shotje genomen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:39 schreef Marcoss het volgende:
Nibali heeft de brief van Vino goed gelezen
Vino is zelf even langsgegaan met wat attributen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:39 schreef Marcoss het volgende:
Nibali heeft de brief van Vino goed gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |