9 Seconden sneller dus dan Jungels, moet ie kunnen houden.quote:
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..quote:Op zondag 8 juni 2014 12:59 schreef Pedroso het volgende:
Zit verder geen tijdrit meer in deze Dauphine volgens mij dus de verschillen zullen toch echt in de bergen gemaakt moeten worden.
Jammer van Jungelsquote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt er dus inderdaad op dat de tegenwind in deel 2 flink toe is genomen
Denk dat de onderscheidende (zwaarste) etappes morgen en zaterdag en zondag zullen zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..![]()
Alleen jammer van die vroeg aankomsten (voor 15h00).
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden...zowat iedere dag een bergetappe..![]()
Alleen jammer van die vroeg aankomsten (voor 15h00).
Rond 5 uur is het drukker op de wegen?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?
Boom houdt het niet vol.quote:Op zondag 8 juni 2014 12:36 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boom het niet vol heeft kunnen houden, had een prima tussentijd.
Snap ik niet...Zwitserland en Polen doen dat wat dat betreft een stuk handiger met finishtijden omstreeks 6 uur. Dan kunnen ook de loonslaven er wat van mee krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, opvallend die finishtijden. Vandaag kan ik me nog voorstellen i.v.m. de Roland Garros-finale, maar waarom doordeweeks ook zo ongelofelijk vroeg finishen?
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Snap ik niet...Zwitserland en Polen doen dat wat dat betreft een stuk handiger met finishtijden omstreeks 6 uur. Dan kunnen ook de loonslaven er wat van mee krijgen.
quote:1. BOOM Lars RAB 00:06:18
2. VINOKOUROV Alexandre AST 00:00:02
3. WIGGINS Bradley SKY 00:00:05
4. DEGENKOLB John THR 00:00:06
5. KADRI Blel ALM 00:00:08
6. POSTHUMA Joost LEO 00:00:09
7. EVANS Cadel BMC 00:00:09
8. RIBLON Christophe ALM 00:00:09
9. LEMOINE Cyril SAU 00:00:10
10. COPPEL Jerome SAU 00:00:11
Dat klimmetje was vandaag tuurlijk niet in Lars zijn voordeel. Maar ik denk dat hij zeker een rol zal gaan spelen volgend jaar in Utrecht als hij daar zich wat meer op richt in de voorbereiding.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Marcoss het volgende:
Boom reed hier al eens iedereen naar huis (ook mooie namen achter hem toen)
[..]
Bij zijn winst zat er een ook een klimmetje inquote:Op zondag 8 juni 2014 13:20 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Dat klimmetje was vandaag tuurlijk niet in Lars zijn voordeel. Maar ik denk dat hij zeker een rol zal gaan spelen volgend jaar in Utrecht als hij daar zich wat meer op richt in de voorbereiding.
Vertrouwd beeld bij Garmin dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij zijn winst zat er een ook een klimmetje in
Langeveld dacht vandaag: "Gooi hem daar maar neer!"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |