verschil is gewoon ibargurenquote:Op zondag 8 juni 2014 13:49 schreef forzaudinese het volgende:
AlaphillippeWat doen ze bij die ploeg dat iedereen opeens zo goed kan tijdrijden? Is die fiets zoveel beter want ik zag zelfs Brambilla redelijk tijdrijden in de Giro.
Ja denk ik ook!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:56 schreef forzaudinese het volgende:
Jungels heeft voordeel gehad van de renner die voor hem reed !
Froome zal er sowieso nog wel onderduiken. Anders zou het wel erg balen zijn idd. Heeft Kelderman trouwens ook niet de renner voor 'm in het zicht gehad ?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:57 schreef forzaudinese het volgende:
Dat kost de Belkin renners mischien wel de overwinning ! bah
Een protest heeft ook geen zin denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef forzaudinese het volgende:
Ze lieten net de finish zien van Jungels en hij heeft in de laatste km gewoon naar die gozer van BMC toe kunnen rijden. Jammer !
Gedurfd.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch denk ik dat Froome "gewoon" gaat winnen.
Nope...die was slechts 19 seconde langzamer.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Froome zal er sowieso nog wel onderduiken. Anders zou het wel erg balen zijn idd. Heeft Kelderman trouwens ook niet de renner voor 'm in het zicht gehad ?
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman moet gewoon niet voor het klassement gaan en er gewoon een etappe uitpikken om te vlammen.
Lijkt me niet, hij moet ook oppassen dat ie zich niet de vernieling in rijdt na de zware Giro.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?
Gewoon haalbaar?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom zou hij als top 5 gewoon haalbaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |