Ik schaam me diep, woon al heel mn leven in Tilburg eo (met een uitstapje voor studie), maar ben nog nooit naar de meimarkt geweest. Waarschijnlijk dus omdat we meestal met Pinksteren weg waren...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pinksterzondag, dan zijn de winkels dicht.'s Nachts gaan zat er hier ook niet in, ik wilde vanmorgen gaan maar toen regende het.
Pinksteren is pas sinds dit jaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, woon al heel mn leven in Tilburg eo (met een uitstapje voor studie), maar ben nog nooit naar de meimarkt geweest. Waarschijnlijk dus omdat we meestal met Pinksteren weg waren...![]()
http://www.intertoys.nl/s(...)k-kermis-737267.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Moonah: Hij wil vast ook wel van al zn ( nog overgebleven) Duplo ( en verdwaalde Little People ) af he
Ja fijn! Ik hoor het wel!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:32 schreef danic het volgende:
Ja heb ik volgens mij nog wel Sull.
Ik zal vanavond even kijken goed?
Teva's vallen erg groot hoor. Tenminste, dat vind ik. Of heb je al gepast en moet je 23 hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Kyara het volgende:
dat is net de klein....
Iemand toevallig Teva's in maat 23?
Ik had al ge-editquote:Op maandag 9 juni 2014 16:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Teva's vallen erg groot hoor. Tenminste, dat vind ik. Of heb je al gepast en moet je 23 hebben?
Snelle!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit
Voor schoenmaat 23 dus
Hoi,quote:
ik heb wel wat stretchrompers in die maat van de hema maar volgens mij zijn dat witte.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Sull het volgende:
Iemand toevallig nog Hema meisjes(kleuren) rompers maat 62-68, korte mouw liggen? Liefst de Hema stretch variant.
Hoeft niet super mooi meer te zijn, ik denk dat het niet gek lang meer duurt tot de volgende maat, maar die is nu echt nog te groot.
Lief van je. Maar hier zijn dieren en poppetjes ook ver het populairstequote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/s(...)k-kermis-737267.html
Ik heb deze zgan
S heeft verder de boerderij en alles wat erbij hoort. Was van plan om de kermis ook te sparen maar dieren vind ze leuker. Vandaar dat hij wel weg kan.
Als je nu gewoon Sillie aan mij geeft dan mag jij het pakje graties okee? Goede deal toch? Ja toch? *knippert lieflijk met haar ogen*quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
TM kan ik die bovenste van je kopen inclusief krimpmachine voor silvijn?
Supergoeie deal! Ik kan eigenlijk geen bezwaren bedenken dus ik stuur m vanmiddag nog naar je toe. Even opletten dat ik die spekbuik wel voldoende frankeerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:40 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je nu gewoon Sillie aan mij geeft dan mag jij het pakje graties okee? Goede deal toch? Ja toch? *knippert lieflijk met haar ogen*
*wacht alvast bij de brievenbus* Ik stop jouw spekbuikje gewoon bij mijn spekbuikje in bed <3.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Supergoeie deal! Ik kan eigenlijk geen bezwaren bedenken dus ik stuur m vanmiddag nog naar je toe. Even opletten dat ik die spekbuik wel voldoende frankeer
ijspak, welke maat is dat?! te laatquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:32 schreef twentemeisje het volgende:
Babyjongetjesmama's opgelet
In dit album vind je maat 62 - 74 jongetjes, met onder meer L'Asticot, Kik*Kid en 4FunkyFlavours:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sommige foto's (die op het aanrecht) zijn wat donker door avond/kunstlicht. Kleertjes zijn allemaal in goede staat en heldere kleuren.
Reacties graag via PM! Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Verzendkosten zijn voor de koper.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:24 schreef kleinzusje het volgende:
Super lieve vlinder laarsjes weer terug in de verkoop![]()
[ afbeelding ]
Kijk ook nog even naar de rest![]()
![]()
schoentjes
maat 80
maat 80-92
maat 74
Nu weet ik dat het is afgekoeld maar een winterjas is toch echt te warm hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:24 schreef Bolletje... het volgende:
Mooie marine blauwe winterjas van Mamalicious maat XL, alleen afgelopen winter gedragen. Wie heeft er interesse? Stuur mij dan even een pbtje!![]()
[ afbeelding ]
Whehehe ja ben aan t opruimen sorryquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nu weet ik dat het is afgekoeld maar een winterjas is toch echt te warm hoor
Heb je herfst-/winterkleertjes?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:46 schreef klaprooss het volgende:
Nog behoefte aan jongetjes kleertjes 50-56?
Dan maak ik morgen even foto's!
Ik wel! Maar moet nog aan de uitzoekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je herfst-/winterkleertjes?
Dat is waarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:34 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Whehehe ja ben aan t opruimen sorryMaar als je nu net zwanger bent, dan heb je mooi alvast een winterjas voor weinig
Ja! Vooral lange mouwen! Februari kindjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je herfst-/winterkleertjes?
Maak dan maar foto's, als je wil!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:03 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ja! Vooral lange mouwen! Februari kindje.. En man oh man! Ik doe veel weg met pijn in t hart
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef danic het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb ff gezocht en heb een hele stapel. 6 rompers hema, geen stretch, maar is zo'n pakketje bij elkaar passende kleuren/motiefjes. 2x 3 rompers.
Verder heb ik nog 5 rompers van de C&A. 2 overslag en 3 gewoon. Ik ben een zeikerd met rompers maar deze zijn echt super vind ik.
En dan nog wat losse rompers.
[ afbeelding ]
Hierop wat rompers. Die witte met afbeelding zijn van de C&A.
Linksboven is Wibra en rechtsboven Hema.
Jullie hebben een PB!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef danic het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb wel wat stretchrompers in die maat van de hema maar volgens mij zijn dat witte.
Oef! Wat een werk toch nogquote:
In jouw geval niet, in het mijne welquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:56 schreef L-E het volgende:
Is het overdreven kleding te kopen voor een baby uit een zwangerschap die er nog niet is?
Staat die foto in je album? Ben wel benieuwd... Kan ik altijd nog even over het seizoen nadenkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:27 schreef klaprooss het volgende:
Komt voor de bakkert DAD!
Dank Spees! Ik heb nog wel een lief meisjes broekje van kidscase. maar is wel een dunnetje misschien beetje koud voor jouw dame.
Ik stuur je zo even een PM, staat niet in het albumquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Staat die foto in je album? Ben wel benieuwd... Kan ik altijd nog even over het seizoen nadenken
Is goed, zit bij de zwart witte met de kwallen wel een beschadiging in de stof he, had je dat gezienquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:11 schreef L-E het volgende:
Klap, ik kan niet pm'en nu maar als die 2 kc suits nog niet vergeven zijn wil ik ze graag
ja! Wil je m terugquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Suikertante het volgende:
Klap is het BESS vestje nog mooi?
(Ik had dat DUNS pakje zo teruggekochtMaar tis niet zo unisex dus ik kan ermee leven
)
Ga je voor een tweede??quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Suikertante het volgende:
Klap is het BESS vestje nog mooi?
(Ik had dat DUNS pakje zo teruggekochtMaar tis niet zo unisex dus ik kan ermee leven
)
Maar wel alvast stiekem kleertjes kopen he, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 11 juni 2014 17:54 schreef Suikertante het volgende:
Eh nee?
Oké, ooit.
Maar graag KlapTotaal geen haast verder uiteraard. Maar dat was echt een superfijn vestje/jasje.
Ja had ik gezien, thanksquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:30 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Is goed, zit bij de zwart witte met de kwallen wel een beschadiging in de stof he, had je dat gezien?
Ik zal even kijken. Volgens mij heb ik nog wel iets van Woezel en Pip liggen (ik dacht muziekbeestjes).quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar misschien heeft iemand het toevallig liggen om te verkopen... ik zoek een speelkleed (babygym), activity center en ander boxspeelgoed van Woezel en Pip.
Ik heb zo'n speelkleed met twee van die bogen van woezel en pip! En die is in principe beschikbaar. Even in beraad hier!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Burdie het volgende:
Long shot, maar misschien heeft iemand het toevallig liggen om te verkopen... ik zoek een speelkleed (babygym), activity center en ander boxspeelgoed van Woezel en Pip.
Ik heb ook een speelkleed met 2 van die bogen van W&P liggen, die van mij zijn er echt te groot voor inmiddelsquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Burdie het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zo'n boxspiraal met een woezel en pip eraan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Burdie het volgende:
Die van mij was een kadootje van schoonmoeder, ik ben zelf meer fan van Dikkie Dik, Nijntje is ook acceptabel, maar Poezel & Wipquote:
Die heb ik ook! Mijn kind is er nog niet uit en ik kom al om in de W&P. Het vervelende is, is van schoonzusje en zwager dus kan het zo moeilijk wegdoen alquote:Op donderdag 12 juni 2014 20:45 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wij hebben een zingende Woezel (kraamcadeau 8) ), zou 'm zo opsturen als niet beide jongetjes verliefd waren op t ding
Zal ik gewoon maar mijn adres posten? Dan kan iedereen het daar kwijtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:13 schreef DJMomo het volgende:
Iedereen blij eindelijk zijn poezel & wip spullen te kunnen lozen
Nàh. Wat suf van de visite!quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:03 schreef Troeta het volgende:
Reken er maar niet op Blueeyes, ik had een Dikkie Dikbabykamertje en geboortekaartje en niemand kwam op het idee om iets van Dikkie Dik te kopen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zal ik gewoon maar mijn adres posten? Dan kan iedereen het daar kwijt.
Boxkleed/speelkleed ben ik inmiddels in voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |