quote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Moonah: Hij wil vast ook wel van al zn ( nog overgebleven) Duplo ( en verdwaalde Little People ) af he
ik sta morgen met al mijn troep ik de brabanthallen dus daar is vast ook een hoop duplo en lpquote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Dit weekend had je in Tilburg alle Duplo en LP kunnen krijgen die je wilde. Megarommelmarkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68
Maat 62
Maat 56
Topmark kinderstoel Fuschia
Maat 17 allebei van Bobux![]()
Meimarktquote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Dit weekend had je in Tilburg alle Duplo en LP kunnen krijgen die je wilde. Megarommelmarkt.
Pinksterzondag, dan zijn de winkels dicht.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
MeimarktMaar ik bedacht me dat te laat en had dus geen oppas voor J (vriend is een weekendje weg...)
Bedenk me nu pas, het heet dus al jaren meimarkt, en dit jaar dus in juni...![]()
Ik schaam me diep, woon al heel mn leven in Tilburg eo (met een uitstapje voor studie), maar ben nog nooit naar de meimarkt geweest. Waarschijnlijk dus omdat we meestal met Pinksteren weg waren...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pinksterzondag, dan zijn de winkels dicht.'s Nachts gaan zat er hier ook niet in, ik wilde vanmorgen gaan maar toen regende het.
Pinksteren is pas sinds dit jaar.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, woon al heel mn leven in Tilburg eo (met een uitstapje voor studie), maar ben nog nooit naar de meimarkt geweest. Waarschijnlijk dus omdat we meestal met Pinksteren weg waren...![]()
http://www.intertoys.nl/s(...)k-kermis-737267.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef kleinzusje het volgende:
Moonah: Hij wil vast ook wel van al zn ( nog overgebleven) Duplo ( en verdwaalde Little People ) af he
Ja fijn! Ik hoor het wel!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:32 schreef danic het volgende:
Ja heb ik volgens mij nog wel Sull.
Ik zal vanavond even kijken goed?
Teva's vallen erg groot hoor. Tenminste, dat vind ik. Of heb je al gepast en moet je 23 hebben?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:02 schreef Kyara het volgende:
dat is net de klein....
Iemand toevallig Teva's in maat 23?
Ik had al ge-editquote:Op maandag 9 juni 2014 16:04 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Teva's vallen erg groot hoor. Tenminste, dat vind ik. Of heb je al gepast en moet je 23 hebben?
Snelle!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had al ge-edit
Voor schoenmaat 23 dus
Hoi,quote:
ik heb wel wat stretchrompers in die maat van de hema maar volgens mij zijn dat witte.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Sull het volgende:
Iemand toevallig nog Hema meisjes(kleuren) rompers maat 62-68, korte mouw liggen? Liefst de Hema stretch variant.
Hoeft niet super mooi meer te zijn, ik denk dat het niet gek lang meer duurt tot de volgende maat, maar die is nu echt nog te groot.
Lief van je. Maar hier zijn dieren en poppetjes ook ver het populairstequote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/s(...)k-kermis-737267.html
Ik heb deze zgan
S heeft verder de boerderij en alles wat erbij hoort. Was van plan om de kermis ook te sparen maar dieren vind ze leuker. Vandaar dat hij wel weg kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |